Albisteak 26 Azaroa, 2020

Indusmedia 2020: fokua bezeroarengan, automatizazioa eta emaitzak neurtzeko analitika

Azaroaren 24an egin zen enpresa industrialentzako marketin digitalari buruzko kongresua onlineko formatuan
-

 

Indusmedia urteroko hitzordu bat da, marketin digitalaren arloko azken joerak partekatzea helburu duena, eta industria sektorean zentratzen da batez ere. Adituen hitzaldien eta gure inguruko kasu praktikoen bitartez, kongresuaren xedea da onlineko marketinak eskaintzen dituen aukerak enpresei helaraztea. SPRI Taldeak antolatzen du topaketa Garaia Enpresa Digitalaren bitartez, eta azken edizioa azaroaren 24an egin zen estrategia digital on baterako  gakoak partekatzera bideratutako egitarau batekin.

 

Anjel Alkain aktoreak moderatu zuen jardunaldia eta Rosa Morelek eman zion hasiera Idazkera eta eduki konbentzigarriak sortzeko gaitasuna sektore industrialean hitzaldiarekin. Publizitate sektoreko erredaktoreak esan zuen “botaniko baten lana” egitera etorri zela, “hau da, haziak ereitera” eta hizpide hartu zituen komunikazio-estrategia konbentzigarri bat sortzeko zutabeak. Morelek esan bezala, konpainia batek mezu kohesionatu bat eman behar du, koherentzia duena eta konfiantza ematen duena: “ez badugu mezua bateratzen eta mezu hori ez badago lerrokatuta enpresaren baloreekin, ez gara iritsiko gure jomugara”. Rosa Morelen arabera, hori lortzeko, orobat garrantzitsua da fokua bezeroarengan jartzea, “mezu egozentrikoetatik” ihes egitea eta edukiak bezeroen premietan oinarritzea.

 

Yoseseo aholkularitzako Laura Lópezek eman zuen bigarren hitzaldia. SEO posizionamenduan aditua den Laura Lópezek aztergai izan zuen Mobile First Index, Google-k berriki iragarri duen aldaketa, 2021eko martxotik aurrera bilatzaileak trafiko mugikorreko edukiak bakarrik arakatuko baititu. Horrek esan nahi du Google-k ez dituela kontuan hartuko sakelakorako optimizatu gabe dauden webguneak.

 

Laura Lópezek azaldu bezala, aukerarik onena da responsive webak erabiltzea, eta ahalegina egitea horien errendimendua hobetzeko. Web orriek hainbat ezaugarri izan behar dituzte SEO posizionamendu ona lortzeko: karga-abiadura azkarra izatea, elkarreragin azkarra ahalbidetzea, egonkorrak izatea eta Google-k LCP, FID eta CLS siglekin neurtzen dituen alderdiak zaintzea. “Ez baditugu ezaugarri horiek hobetzen, ez gara inon agertuko” adierazi du SEOn adituak.

 

Bestalde, marketin digitaleko aholkulari Bego Romerok estrategia digital on batean kontuan hartu beharreko hiru puntuak aipatu zituen: webaren diseinu ona, trafikoa erakartzea eta salmentak atzematea kanpainen bitartez. Salmenten inbutuaren garrantziaz ere mintzatu zen; prozesu horrek ezezagunak erakartzen ditu fase desberdinen bitartez, eta bezero leial bihurtzen ditu. Horretarako ezinbestekoa da eduki baliotsuak eskaintzea, balizko bezeroak segmentatzea eta marketin prozesuak automatizatzea.

 

Comunicaweb agentziako arduradun Francisco Naranjok ere parte hartu zuen jardunaldian. Marketin digitaleko adituak azaldu zuenez, “ez dago formula magikorik”, eta marketin estrategiak eskatzen du pentsaera aldatzea. “Salmenta-prozesua hobetzeko modu onena da jakitea nola gustatzen zaion bezeroari erostea eta horretarako bidea erraztea”, esan zuen.

 

Euskadiko kasu arrakastatsuak

Ingurune hurbileko esperientzia bezala, Miren Bengoecheak kontatu zuen nola integratu duten merkataritza elektronikoa Hanna Instruments enpresa industrialean. Konpainiako marketin-arduradunaren arabera, prozesua 2017an hasi zen, B2C jardueretara bideratutako kanal bat sortu zutenean, baina berehala ohartu ziren onlineko salmentak B2B jarduerentzat ere balio zuela, eta konpainiaren katalogo guztia merkataritza elektroniko bidez eskaintzen hasi ziren. “2020ak izugarri azkartu du prozesu hori eta, egoera gorabehera, aukera eman digu bezeroak atzematen eta lan komertziala garatzen jarraitzeko”, azaldu zuen.

 

Salmenta digitalak % 11 hazi dira azken urtean, eta eskaera guztien % 27 kanal horretatik iristen da jadanik. Hala ere, Miren Bengoecheak nabarmendu bezala, “erosketa-kanalaz harago, egon beharra dago baita ere balizko bezeroa erabakiak hartzen ari den unean, gu aukeratu gaitzan, eta prozesu hori online gertatzen da”.

 

Bestalde, Soraluce enpresako marketin eta komunikazio arduradun Maite Riañok enpresa gipuzkoar horren esperientzia partekatu zuen. Kooperatibak estrategia digital bat bultzatu zuen Soraluce nazioartean posizionatzeko, helburutzat harturik Europako salmentak handitzea eta bidea irekitzea Estatu Batuetan.  “B2B arloan estrategia ugari jorratu behar dira eta guztien inpaktua neurtu” azaldu zuen Maite Riañok “enpresa osoak joan behar du norabide berean, ikuspegi hori baliagarri delako negozioa sortzeko, ez bakarrik sustapena egiteko”.

 

Fagor Industrial enpresako eraldaketa digitaleko zuzendari Sergio Saenzek eman zion amaiera kongresuari. Fagor Industrial buru-belarri aritu da lanean onlineko salmenta-kanal bat sortzeko, eta ez da izan erraza, sektore oso desberdinentzako osagaien 26.000tik gora erreferentzia dituztelako. Sergio Saenzen arabera, elkarlana izan da gakoa: “Honaino iritsi gara prozesu interaktibo bat garatu dugulako, sailen arteko elkarrizketekin, eta amaierako bezeroa inplikatu dugulako prozesuan, behar duena eskaintzeko eran. Ezin gara zentratu soilik alderdi teknologikoan”.

 

 

Lotutako albisteak

Euskal  Encounterrek  sistema  robotikoei  aplikatutako  adimen  artifizialari  buruzko  tailerra  jasoko  duobóticos

Euskal Encounterrek sistema robotikoei aplikatutako adimen artifizialari buruzko tailerra jasoko duobóticos

Ostegunean egingo da mintegia eta SPRI Taldearen laguntza jasoko du

Jakin  nahi  al  duzu  zure  enpresa  zibereraso  baterako  prest  dagoen?  Jakin  ezazu  SPRIren  zibersegurtasuneko  simulakroen  zerbitzu  berriarekin

Jakin nahi al duzu zure enpresa zibereraso baterako prest dagoen? Jakin ezazu SPRIren zibersegurtasuneko simulakroen zerbitzu berriarekin

Jarri proban zure enpresaren erreakzio-gaitasuna ingurune seguru eta errealista batean. SPRIk zibersegurtasuneko simulakroen doako zerbitzua jarri du abian ahultasunak identifikatzeko eta eraginkortasunez jarduteko aukera izan dezazun. Eskatu ORAIN.

Milaka  teknologia  zale  bilduko  dira  BECen,  Euskal  Encounter  topaketan,  sektore  digitalaren  hitzordu  handienean

Milaka teknologia zale bilduko dira BECen, Euskal Encounter topaketan, sektore digitalaren hitzordu handienean

Uztailaren 24tik 27ra, 4.000 ordenagailu eta 5.000 parte-hartzaile baino gehiago elkartuko dira Barakaldon, eta 200 jarduera inguru izango dira. Publiko zabalarentzako gune irekia ere egongo da, hitzaldi, tailer eta standekin, baita 3D inprimaketarako espazioa, ekimen solidarioak, hezkuntza-teknologiako proposamenak eta bideojokoen sektorearekin loturiko eremuak ere

INGENERSUNek  balazta-diskoen  pintaketa  automatizatu  du  Poloniako  Stellantis  instalazio  batean

INGENERSUNek balazta-diskoen pintaketa automatizatu du Poloniako Stellantis instalazio batean

Instalazioak bost ATEX robot eta teknologia aurreratuak integratzen ditu, zeinen bidez pintatzeko prozesuan produktibitate eta zehaztasun handiak lortzen diren.

Ulma  Medical  Technologiesek  AA  erabiliz  itsutasun  diabetikoa  prebenitzeko  lehen  sistema  bultzatu  du  Lehen  Mailako  Arretan

Ulma Medical Technologiesek AA erabiliz itsutasun diabetikoa prebenitzeko lehen sistema bultzatu du Lehen Mailako Arretan

Errioxa erkidego aitzindaria da bere osasun zentroetan erretinopatia diabetikoaren baheketarako irtenbide automatizatu bat ezartzen

DESI  2024  txostenak  baieztatu  du  Euskal  Autonomia  Erkidegoaren  digitalizazioa  erritmo  onean  doala  aurrera

DESI 2024 txostenak baieztatu du Euskal Autonomia Erkidegoaren digitalizazioa erritmo onean doala aurrera

Euskal Autonomia Erkidegoko Ekonomia eta Gizarte Digitalari buruzko azterlanak azpiegitura digitaletan lurraldeak Europa mailan duen lidergoa nabarmentzen du

KAUDATU:  Euskal  enpresentzako  digitalizazio  seguru  eta  jasangarria

KAUDATU: Euskal enpresentzako digitalizazio seguru eta jasangarria

KAUDATUren web plataforma errazten du eIDAS 2 araudian oinarritutako digitalizazioa, eta enpresei eskaintzen dizkie lege-betekizunak eta datuen pribatutasuna betetzeko beharrezko tresnak, digitalizazio arduratsu baterantz aurrera egiteko bidean

Aurrekontuak  berriro  zabalduko  ditugu,  adimen  artifizialeko  teknologiak  barne  hartzen  dituzten  eta  Euskadiko  enpresen  datuen  azpiegitura  optimizatzen  duten  proiektuak  babesteko.

Aurrekontuak berriro zabalduko ditugu, adimen artifizialeko teknologiak barne hartzen dituzten eta Euskadiko enpresen datuen azpiegitura optimizatzen duten proiektuak babesteko.

Laguntza horiek Europar Batasunak finantzatzen ditu NextGenerationEU berreskuratze-planaren bidez, pandemiak eragindako kalteak konpontzeko eta etorkizun jasangarriago, digitalago eta erresilienteago baten oinarriak ezartzeko. Espainian, funts horiek Berreskurapen, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren bidez kudeatzen dira.

Seinalek  enpresei  beren  informazioa  edozein  mehatxuren  aurrean  babesten  laguntzen  die
08/07/2025 Zibersegurtasuna

Seinalek enpresei beren informazioa edozein mehatxuren aurrean babesten laguntzen die

20 urte baino gehiagoko esperientziarekin, Seinale zibersegurtasunean eta Zuzenbide Digitalean espezializatutako konpainia gisa finkatu da

SPRI  Taldeak  adimen  artifizialari  buruzko  sei  tailer  antolatuko  ditu  Euskal  Encounterren

SPRI Taldeak adimen artifizialari buruzko sei tailer antolatuko ditu Euskal Encounterren

Hilabete honetako 24tik 26ra egingo dira eta izen-emateak (doakoak) irekita daude dagoeneko

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.