Albisteak 26 Azaroa, 2020

Indusmedia 2020: fokua bezeroarengan, automatizazioa eta emaitzak neurtzeko analitika

Azaroaren 24an egin zen enpresa industrialentzako marketin digitalari buruzko kongresua onlineko formatuan
-

 

Indusmedia urteroko hitzordu bat da, marketin digitalaren arloko azken joerak partekatzea helburu duena, eta industria sektorean zentratzen da batez ere. Adituen hitzaldien eta gure inguruko kasu praktikoen bitartez, kongresuaren xedea da onlineko marketinak eskaintzen dituen aukerak enpresei helaraztea. SPRI Taldeak antolatzen du topaketa Garaia Enpresa Digitalaren bitartez, eta azken edizioa azaroaren 24an egin zen estrategia digital on baterako  gakoak partekatzera bideratutako egitarau batekin.

 

Anjel Alkain aktoreak moderatu zuen jardunaldia eta Rosa Morelek eman zion hasiera Idazkera eta eduki konbentzigarriak sortzeko gaitasuna sektore industrialean hitzaldiarekin. Publizitate sektoreko erredaktoreak esan zuen “botaniko baten lana” egitera etorri zela, “hau da, haziak ereitera” eta hizpide hartu zituen komunikazio-estrategia konbentzigarri bat sortzeko zutabeak. Morelek esan bezala, konpainia batek mezu kohesionatu bat eman behar du, koherentzia duena eta konfiantza ematen duena: “ez badugu mezua bateratzen eta mezu hori ez badago lerrokatuta enpresaren baloreekin, ez gara iritsiko gure jomugara”. Rosa Morelen arabera, hori lortzeko, orobat garrantzitsua da fokua bezeroarengan jartzea, “mezu egozentrikoetatik” ihes egitea eta edukiak bezeroen premietan oinarritzea.

 

Yoseseo aholkularitzako Laura Lópezek eman zuen bigarren hitzaldia. SEO posizionamenduan aditua den Laura Lópezek aztergai izan zuen Mobile First Index, Google-k berriki iragarri duen aldaketa, 2021eko martxotik aurrera bilatzaileak trafiko mugikorreko edukiak bakarrik arakatuko baititu. Horrek esan nahi du Google-k ez dituela kontuan hartuko sakelakorako optimizatu gabe dauden webguneak.

 

Laura Lópezek azaldu bezala, aukerarik onena da responsive webak erabiltzea, eta ahalegina egitea horien errendimendua hobetzeko. Web orriek hainbat ezaugarri izan behar dituzte SEO posizionamendu ona lortzeko: karga-abiadura azkarra izatea, elkarreragin azkarra ahalbidetzea, egonkorrak izatea eta Google-k LCP, FID eta CLS siglekin neurtzen dituen alderdiak zaintzea. “Ez baditugu ezaugarri horiek hobetzen, ez gara inon agertuko” adierazi du SEOn adituak.

 

Bestalde, marketin digitaleko aholkulari Bego Romerok estrategia digital on batean kontuan hartu beharreko hiru puntuak aipatu zituen: webaren diseinu ona, trafikoa erakartzea eta salmentak atzematea kanpainen bitartez. Salmenten inbutuaren garrantziaz ere mintzatu zen; prozesu horrek ezezagunak erakartzen ditu fase desberdinen bitartez, eta bezero leial bihurtzen ditu. Horretarako ezinbestekoa da eduki baliotsuak eskaintzea, balizko bezeroak segmentatzea eta marketin prozesuak automatizatzea.

 

Comunicaweb agentziako arduradun Francisco Naranjok ere parte hartu zuen jardunaldian. Marketin digitaleko adituak azaldu zuenez, “ez dago formula magikorik”, eta marketin estrategiak eskatzen du pentsaera aldatzea. “Salmenta-prozesua hobetzeko modu onena da jakitea nola gustatzen zaion bezeroari erostea eta horretarako bidea erraztea”, esan zuen.

 

Euskadiko kasu arrakastatsuak

Ingurune hurbileko esperientzia bezala, Miren Bengoecheak kontatu zuen nola integratu duten merkataritza elektronikoa Hanna Instruments enpresa industrialean. Konpainiako marketin-arduradunaren arabera, prozesua 2017an hasi zen, B2C jardueretara bideratutako kanal bat sortu zutenean, baina berehala ohartu ziren onlineko salmentak B2B jarduerentzat ere balio zuela, eta konpainiaren katalogo guztia merkataritza elektroniko bidez eskaintzen hasi ziren. “2020ak izugarri azkartu du prozesu hori eta, egoera gorabehera, aukera eman digu bezeroak atzematen eta lan komertziala garatzen jarraitzeko”, azaldu zuen.

 

Salmenta digitalak % 11 hazi dira azken urtean, eta eskaera guztien % 27 kanal horretatik iristen da jadanik. Hala ere, Miren Bengoecheak nabarmendu bezala, “erosketa-kanalaz harago, egon beharra dago baita ere balizko bezeroa erabakiak hartzen ari den unean, gu aukeratu gaitzan, eta prozesu hori online gertatzen da”.

 

Bestalde, Soraluce enpresako marketin eta komunikazio arduradun Maite Riañok enpresa gipuzkoar horren esperientzia partekatu zuen. Kooperatibak estrategia digital bat bultzatu zuen Soraluce nazioartean posizionatzeko, helburutzat harturik Europako salmentak handitzea eta bidea irekitzea Estatu Batuetan.  “B2B arloan estrategia ugari jorratu behar dira eta guztien inpaktua neurtu” azaldu zuen Maite Riañok “enpresa osoak joan behar du norabide berean, ikuspegi hori baliagarri delako negozioa sortzeko, ez bakarrik sustapena egiteko”.

 

Fagor Industrial enpresako eraldaketa digitaleko zuzendari Sergio Saenzek eman zion amaiera kongresuari. Fagor Industrial buru-belarri aritu da lanean onlineko salmenta-kanal bat sortzeko, eta ez da izan erraza, sektore oso desberdinentzako osagaien 26.000tik gora erreferentzia dituztelako. Sergio Saenzen arabera, elkarlana izan da gakoa: “Honaino iritsi gara prozesu interaktibo bat garatu dugulako, sailen arteko elkarrizketekin, eta amaierako bezeroa inplikatu dugulako prozesuan, behar duena eskaintzeko eran. Ezin gara zentratu soilik alderdi teknologikoan”.

 

 

Lotutako albisteak

MIDE  Premium,  marketin  digitaleko  eta  analitikako  profesionalentzako  etengabeko  prestakuntza  eta  laguntza  programa

MIDE Premium, marketin digitaleko eta analitikako profesionalentzako etengabeko prestakuntza eta laguntza programa

Analitika digitaleko, marketineko eta teknologia osagarrietako gaitasunak sendotu eta berritu nahi dituzten negozio digitaleko profesionalentzako harpidetza-plataforma bat

BaM  Vision  Tech  ‘25ek  Euskadi  sendotu  du  automobilgintzako  berrikuntza-polo  gisa

BaM Vision Tech ‘25ek Euskadi sendotu du automobilgintzako berrikuntza-polo gisa

200 profesional baino gehiago elkartu dira Gasteizko EUNEIZ Unibertsitatean automobilgintzaren erronka handiak aztertzeko: elektrifikazioa, digitalizazioa, robotika eta adimen artifiziala.

‘CDL  Donostia-San  Sebastián  AI  for  Startups  2025’  deialdia,  irailaren  30era  arte  zabalik.
18/09/2025 Ekintzailetza

‘CDL Donostia-San Sebastián AI for Startups 2025’ deialdia, irailaren 30era arte zabalik.

Jarduerak berehala hasiko dira! Saio presentzialak Tandem - BIC Gipuzkoa eraikineko instalazioetan egingo dira.

Bilbok  Osasunaren  etorkizun  digitalari  buruzko  jardunaldia  jasoko  du  hilabete  honetan

Bilbok Osasunaren etorkizun digitalari buruzko jardunaldia jasoko du hilabete honetan

24an egingo da BAT dorrean

Wolco,  nazioartekotzearen  aldeko  apustua  egin  duen  ebaketa-erreminta  pertsonalizatuen  fabrikatzailea
28/08/2025 Nazioartekotzea

Wolco, nazioartekotzearen aldeko apustua egin duen ebaketa-erreminta pertsonalizatuen fabrikatzailea

Lemoako enpresak SPRI Taldearen Industria Digitala programaren dirulaguntza jaso du, eta bere negozioaren % 25 esportatzen du dagoeneko

Grunussek  energia  sortzeko,  transmititzeko  eta  biltegiratzeko  modua  eraldatzen  du
28/08/2025 Ekintzailetza

Grunussek energia sortzeko, transmititzeko eta biltegiratzeko modua eraldatzen du

Berrikuntzak bultzatutako ‘deeptech 'enpresa honek aurrerapen teknologiko eta ekologikoaren abangoardian kokatzen da

Gipuzkoak  teknologia  kuantikoetan  sakonduko  du  Creative  Destruction  Lab  ekimenaren  bultzadarekin,  BIC  Gipuzkoa  
eta  IESE  Business  School  erakundeekin  lankidetzan

Gipuzkoak teknologia kuantikoetan sakonduko du Creative Destruction Lab ekimenaren bultzadarekin, BIC Gipuzkoa 
eta IESE Business School erakundeekin lankidetzan

CDL-Donostia zentroak bat egingo du nazioarteko CDL Quantum programarekin, 
eta adimen artifizial (AA) kuantikorako eta hizkuntza naturalaren prozesamendurako CDL AA korronte bat jarriko du abian; alde batetik, IBMren System Two ordenagailu kuantiko iritsi berria osatzeko eta, bestetik, teknologia sakonak Europan merkaturatzeko nodo gisa Gipuzkoaren ekimena haziarazteko.

IndeusBerri:  Industria  eta  Euskararen  plaza

IndeusBerri: Industria eta Euskararen plaza

Gaur albiste dira GISLAN, Arabako Enpresen Foroa, Enpresa Digitala, Proiekzio demolinguistikoa eta Cyber Range laborategi.

Euskal  Encounterrek  sistema  robotikoei  aplikatutako  adimen  artifizialari  buruzko  tailerra  jasoko  duobóticos

Euskal Encounterrek sistema robotikoei aplikatutako adimen artifizialari buruzko tailerra jasoko duobóticos

Ostegunean egingo da mintegia eta SPRI Taldearen laguntza jasoko du

Jakin  nahi  al  duzu  zure  enpresa  zibereraso  baterako  prest  dagoen?  Jakin  ezazu  SPRIren  zibersegurtasuneko  simulakroen  zerbitzu  berriarekin

Jakin nahi al duzu zure enpresa zibereraso baterako prest dagoen? Jakin ezazu SPRIren zibersegurtasuneko simulakroen zerbitzu berriarekin

Jarri proban zure enpresaren erreakzio-gaitasuna ingurune seguru eta errealista batean. SPRIk zibersegurtasuneko simulakroen doako zerbitzua jarri du abian ahultasunak identifikatzeko eta eraginkortasunez jarduteko aukera izan dezazun. Eskatu ORAIN.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.