Ekintzailetza
Elkarrizketak 3 iraila, 2025

Webker: “Mundu digitalean, erronka nagusia eguneratuta egotea da”

Iaz, Gasteizko bi gaztek sektore digitalean ekitea erabaki zuten, eta Webker sortu zuten. Bertatik, beren negozioa bultzatzeko online presentzia garatzeko aukera eskaintzen diete bezeroei.
-

Web proiektu propioekin egindako esperimentazioan, non ideiatik hasi eta estrategia digital osoa garatzen zuten, Iker Ruizek eta Oier Bravok aukera bat ikusi zuten: enpresei online negozioa sortzen laguntzea. Lehenengo esperientzia horietatik, biek ekitea erabaki zuten, eta horrela sortu zen Webker, batez ere “emaitzak sortzen dituzten” webguneak egiteko. Haien sektorean, eta AA-a bezalako garapen disruptiboek errealitatea etengabe iraultzen duten testuinguru batean, biek onartzen dute funtsezkoa dela informazioa iragazten jakitea eta etengabe prestatzen jarraitzea; izan ere, “egunero jaikitzen gara ezagutzen dugun guztiari buelta emango diola baieztatzen duen berritasun batekin”.  

Noiz eta non jaio zen enpresa? 

Webker ofizialki Gasteizen jaio zen 2024ko apirilean. Hala ere, gure historia urte batzuk lehenago hasi zen, bi bazkideek batera web orriekin esperimentatu genuenean. Une horretan, web-garapenean eta SEO posizionamenduan ezagutzak, prestakuntza eta esperientzia genituen, baina gehiago ikasi nahi genuen. 

Helburu horrekin, gure kabuz zerotik abiatutako proiektuak sortzen hasi ginen. Horietan, alderdi guztiak kontrolatzen genituen: ideia, diseinua, garapena, posizionamendua, trafikoa erakartzea, etab. Horietako batzuk bisitak jasotzen hasi ziren, eta horrek erakutsi zigun webguneak ez ezik, negozio-gune potentzialak ere bagenituela. Horregatik sortu genuen Webker: enpresei Interneten hobeto funtzionatzen laguntzeko. Hau da: online negozioa sortzen.  

Lehen proiektu horien adibiderik? 

Azpimarragarrienetako bat Gasteizko aireportuari buruzko atari bat da. Webgune informazionala da, eta aireportuko edozein erabiltzailek jakin behar duen guztia jasotzen du: hegaldiak, nola iritsi… Halaber, Forondatik abiatzen diren helmuga berriei edo bidaia antolatuei buruzko albisteak. 

Kasu honetan, web gune funtzional bat diseinatu genuen, trafikoa erakartzera bideratutako SEO estrategia batekin konbinatuta, eta horrek zerikusia duten proiektu gehiagori bide eman die. 2024an, atariak irismen handia lortu zuen, Googlen 2 milioi inpresio inguru, 110.000 erabiltzaile bakar baino gehiago eta 140.000 saio guztira. Lan horri esker, webguneak turismo-sektoreko enpresentzako sustapen espezializatuko plataforma gisa balio du hasieratik.  

Ordutik, zer bilakaera izan du Webkerrek? 

Aldaketa nagusia da, denbora honetan, “denetarik egitetik” % 100 gure bezeroei ahalik eta negozio handiena sortzera bideratutako webguneak garatzera igaro garela. Gainera, “laborategi” txiki bat mantentzen dugu proiektu propioekin, egiturak, edukiak eta hierarkiak probatzeko. Han funtzionatzen duena gure bezeroei helarazten diegu.   

Horretarako, etengabe prestatzen gara, argi baitugu gure sektorea aldakorra dela, batez ere azken urteetan. Horri esker, etengabe hobetzen ditugu gure zerbitzuak eta gure balio-proposamena. 

Zein dira gaur egun Webkerrek eskaintzen dituen zerbitzu horiek? 

Lehenik eta behin, web-garapena. Egia esan, webgune askok ez diete emaitzarik ematen beren negozioei: ez dute bisitaririk hartzen, eta ez dute estrategia argirik bisitak bezero bihurtzeko. Aldiz, guk gure bezeroak Interneten “egotetik” Interneten saltzera pasatzea nahi dugu. 

Zerbitzu hori bilatzaileetan kokatzeko estrategiekin (SEO) konbinatzen dugu. Arkitektura, edukiak eta autoritatea lantzen ditugu benetako aukerak dakartzaten bilaketak atzemateko. 

Azkenik, mantentze-lanez, web-ostatuaz eta domeinuen erregistroaz arduratzen gara. Helburua: bezeroa ez kezkatzea bere webgunearekin zerikusia duen edozein alderdi teknikorekin. Guk martxan mantentzen ditugu eta sor daitezkeen gorabeherei heltzen diegu.  

Zer balio erantsi eskaintzen dute zerbitzu horiek?  

Hiru zutabe nagusi bereizten ditugu. Alde batetik, pertsonalizazioa: enpresa bakoitzarentzat neurrira egindako zerbitzu bat definitzen dugu, ez baitugu negozio bakoitzaren arazoak konpontzen ez dituzten konponbide orokorretan sinesten. Bigarrenik, emaitzetarako orientazioa: KPIak neurtzen ditugu eta datuak iparrorratz gisa erabiltzen ditugu hilez hileko estrategia hobetzeko. Azkenik, tratu zuzena: mikroenpresa izatearen abantaila nagusia da gure bezeroek une oro erreferentziazko pertsona bera dutela; Ikerrek edo Oierrek hasieratik amaierara laguntzen dugu.  

Sektore honetan, zein da erronka handienetako bat?  

Erronka nagusia, zalantzarik gabe, eguneratuta egotea da. Adimen artifizialen agerpenak Interneten mundua irauli du, eta egunero altxatzen gara ezagutzen dugun guztiari buelta emango diola baieztatzen duen berritasun batekin. Egoera horretan, garrantzitsua da, lehenik eta behin, gure enpresarentzat eta bezeroentzat benetan baliagarria dena iragazten jakitea. Eta, bigarrenik, etengabe prestatzea azken berrikuntzak modu ezin hobean aplikatzen jakiteko.  

 

SPRI Taldeak laguntza integralaren bidez berrikuntza, ekintzailetza eta barne-ekintzailetza laguntzen ditu, ideiak merkatura modu arrakastatsuan irits daitezen. Aurrera, Basque Fondo, Bind 4.0, Ekintzaile edo Barnekintzailetza ekintzailetzarako laguntza-programen bidez egiten du hori.   

Lotutako albisteak

Adaptam  Therapeutics-ek  minbiziaren  aurkako  immunoterapian  aurrera  egiteko  antigorputz  berritzaileak  garatzen  ditu
25/09/2025 Ekintzailetza

Adaptam Therapeutics-ek minbiziaren aurkako immunoterapian aurrera egiteko antigorputz berritzaileak garatzen ditu

Startup bioteknologikoak SPRI Taldearen programen laguntzari esker tumore-mikroingurunera zuzendutako terapiak diseinatzen ditu.

Hondakin-uren  araztegiak  modu  integralean  kudeatzeko  plataforma  digital  berria

Hondakin-uren araztegiak modu integralean kudeatzeko plataforma digital berria

Soluzioak Helinia du izena eta Gipuzkoako Cimico enpresak garatu du. Hiru zutabe nagusi ditu: kontrol automatiko aurreratua, monitorizazioa eta analitika aurreratua eta biki digital berritzailea.

Lainomedical  enpresak  lainoztagailu  berritzaile  bat  garatu  du  arnasketa-gaixotasunen  tratamendua  hobetzeko

Lainomedical enpresak lainoztagailu berritzaile bat garatu du arnasketa-gaixotasunen tratamendua hobetzeko

Gipuzkoako konpainiak patentatutako teknologia eta formulazio propioak konbinatzen ditu arnas zaintzarako sistema integral bat eskaintzeko, nazioko eta nazioarteko bezero farmazeutikoei zuzendua.

Four9s:  “Gure  tresna  lehiakorrena  bihurtu  da  SQL  Server  datu-baseak  aztertzeko”

Four9s: “Gure tresna lehiakorrena bihurtu da SQL Server datu-baseak aztertzeko”

Enpresa bizkaitar honen soluzioa SQL Server-en datu-baseak behatzeko software bat da. Fernando Penacho negozio-garapeneko zuzendariaren arabera, "funtsezkoa da errendimendua, egonkortasuna eta segurtasuna bermatzeko".

Dryfing-ek  neoprenozko  jantziak  modu  jasangarriagoan  eta  eraginkorragoan  garbitzen  dituen  “vending”  makina  bat  garatu  du
22/09/2025 Berrikuntza

Dryfing-ek neoprenozko jantziak modu jasangarriagoan eta eraginkorragoan garbitzen dituen “vending” makina bat garatu du

Arabako enpresak material teknikoaren garbiketa, lehorketa eta desinfekzioa automatizatzen du surfeko eta urpekaritzako zentroetan eta laster suhiltzaileen parkeetan "Dryfing Sua" produktu-linea berria eskainiko du.

InterGaiakek  olatu  jasangarria  bultzatzen  du  bere  surf-ohol  ekologikoekin
18/09/2025 Ekintzailetza

InterGaiakek olatu jasangarria bultzatzen du bere surf-ohol ekologikoekin

Arabako aholkularitzak eta ingeniaritzak, 7 Olatu markaren bidez, plastikoak murrizteko paulowniako zurez sortutako produktu horiek merkaturatuko ditu. Enpresak SPRIren Barnekintzaile programaren laguntza izan du.

Jon  Kepa  Gerrikagoitia  (BRTA):  “AA  sortzailea  ezartzea  ez  da  erronka  teknologikoa,  baizik  eta  antolakuntzakoa”

Jon Kepa Gerrikagoitia (BRTA): “AA sortzailea ezartzea ez da erronka teknologikoa, baizik eta antolakuntzakoa”

BRTAko arduradun zientifiko-teknologikoak nabarmendu du oso garrantzitsua dela prestakuntza eta kontzientziazioa enpresen barruan, AA sortzailearen potentziala aprobetxatzeko.

Txikitok  euskal  transmedia  narratiba    berrikuntza  digitalaren  bitartez  bultzatzen  du
17/09/2025 Berrikuntza

Txikitok euskal transmedia narratiba berrikuntza digitalaren bitartez bultzatzen du

Euskal konpainiak Bilboko sinbolo tradizional bat tradizioa, teknologia eta entretenimendua uztartzen duen ‘unibertso’ sortzaile bihurtu du.

Iraunkortasunaren  aldeko  apustua  egin  du  Equipel  enpresak,  trantsizio  energetikoa  bultzatzen  duten  erdi-tentsioko  gelaxkekin
16/09/2025 Berrikuntza

Iraunkortasunaren aldeko apustua egin du Equipel enpresak, trantsizio energetikoa bultzatzen duten erdi-tentsioko gelaxkekin

Konpainia bizkaitarrak 200 gelaxka baino gehiago fabrikatu ditu azken urtean, teknologia garbia eta ingurumena errespetatzen duena, SF6rik gabe.

Ekomodok  hondakinak  diseinu  jasangarri  bihurtzen  ditu
15/09/2025 Nazioartekotzea

Ekomodok hondakinak diseinu jasangarri bihurtzen ditu

Motxiletatik hiri-altzarietara, Donostian egoitza duen enpresak ekoizpen-eredu zirkular eta arduratsu baten aldeko apustua egin du.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.