Filtros X
Tipos de Posts
Agenda

Joan blog-era Euskal enpresaren blog-a

Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

Argitalpenak 17 Azaroa, 2022 Basque Trade & Investment Nazioartekotzea

Ibilgailu astunen elektrifikazioari buruzko txosten berria

BasqueTrade-k automobilgintza sektoreko euskal enpresen eskura jarri du ibilgailu astunen elektrifikazioari buruzko txosten bat, zeinak Europako industrian jarri baitu fokua.
Electrificación Vehículos Pesados

2022ko urrian egin eta INTERGUNE+ 2022 ekitaldian aurkeztu den txosten honek aztertzen du nola ekin dioten ibilgailu astunek, zehazki, kamioiek zero isuriko mugikortasuneranzko trantsizioari.

Elektrifikazioa joan den hamarkadan iritsi zen autobusekin, eta orain kamioien txanda da.  Dagoeneko frogatuta dago posible dela eskualde mailako entrega-trafikoa elektrifikatzea, eta bateriak, gero eta merkeagoak eta iraunkorragoak direnak, distantzia luzeko kamioi elektrikoa bultzatzen ari dira.

Hala, industria hasi da zero isuriko modelo berrien gama gero eta handiagoa eskaintzen (34 modelo desberdin daude eskuragarri edo merkaturatzeko prozesuaren azken fasean). Horrek esan nahi du kamioien elektrifikazioranzko trantsizioa azkartu egingo dela, bateriadun kamioi elektrikoen (BEV) kasuan hamarkada honen bigarren erdian, eta distantzia luze eta karga handiagoetarako aproposagoak diren hidrogenozko piladun (FCV) kamioi elektrikoen kasuan, 2030etik aurrera.

Aurreikuspenen arabera, 2029an, BEV kamioiak munduko kamioi-ekoizpenaren % 6,4 izango dira eta FCV kamioiak, berriz, % 1.  Halere, jabetzaren kostua eta azpiegituraren garapena izango dira kamioi hauek bultzatzeko gakoak.

Bestalde, OEMak behartuta daude hainbat teknologiatan inbertitzera aldi berean, eta aliantza berri ugari sortu dira teknologia berriak elkarrekin garatu eta ekoizteko. Gainera, OEM horiek guztiz murgilduta daude euren ekoizpen-prozesuen optimizazioan eta zenbait lantegi egokitzeko prozesuetan. Europan badaude propultsio alternatibodun kamioiak ekoizteko gaitasuna duten hamahiru instalazio.

Aldi berean, hornitzaileak posizionatzen ari dira balio-kate berrian euren txokoa lortzeko. Powertrain tradizionalen ia Tier1 guztiak ari dira inbertitzen osagai berrien fabrikazioan eta berrikuntzan, badakitelako eraldaketa ezinbestekoa izango dela; beste hornitzaile batzuk, berriz, ibilgailu arinen elektrifikazioan duten know-how-a aprobetxatzen ari dira ibilgailu astunen segmentuan sartzeko.

Propultsioaren elektrifikazioaz harago, kamioiek beste alderdi batzuetan ere eboluzionatuko dute, bateriak iraunkorrago egiteko (aerodinamika) eta gidariaren erosotasuna nahiz gidatze autonomoa ahalbidetzeko. Azken horri dagokionez, helburua da ahalik eta azkarren lortzea 4. mailako autonomia, zeinetan gidaria bakarrik izango baita beharrezkoa paketeak jaso eta entregatzeko. Ibilbide egokietan elkartzen badira ibilgailu elektrikoak eta gidatze autonomoa (gidaririk gabekoa), kamioi elektrikoaren abantaila ekonomiko guztiak aprobetxatu ahal izango dira ibilgailuen erabilpen intentsiboaren bidez.


HEMEN deskargatu dezakezu txostena

Lotutako albisteak

Observatorio Automoción 18 apirila, 2024 Basque Trade & Investment
BT&I-ko Automozio Behatokiak 2023ko bigarren erdian sektorearen berreskurapena erakusten du
Irakurri gehiago
Materis Primas Observatorio 18 apirila, 2024 Basque Trade & Investment
BT&I-k lehengaien nazioarteko merkatua aztertzen du Behatokiaren edizio berri batean
Irakurri gehiago
Italia Automoción Informe 14 Marzo, 2024 Basque Trade & Investment
Basque Trade & Investment-ek Italiako automozio osagaien sektoreak nazioarte mailan duen sendotasuna aztertu du
Irakurri gehiago
Dispositivos médicos Francia 7 Marzo, 2024 Basque Trade & Investment
Basque Trade & Investment-en ikerketa batek gailu medikoen merkatu frantsesean %7,1eko hazkundea aurreratu du
Irakurri gehiago
OBSERVATORIO TD 26 otsaila, 2024 Basque Trade & Investment
T&B Behatokiaren edizio berria argitaratu du BT&I-k : energia-sektorearen azterketa orokorra
Irakurri gehiago
Joan blog-era

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?
// Kanal espezializatuak

Jarrai iezaguzu. Kanal espezializatuak
eta eguneroko berriak