Eraldaketa digitala Zibersegurtasuna
Albisteak 4 maiatza, 2018

Internet erabiliz enpresen negozioa handitzeko jarraibideak

SPRI Taldeak antolatutako jardunaldi batean, Víctor Puig adituak ziurtatu du “web orriek salmentarako” balio behar dutela eredu industrial batean
-

SPRI Taldeak antolatutako jardunaldi batean, Víctor Puig adituak ziurtatu du “web orriek salmentarako” balio behar dutela eredu industrial batean.

Esan du sare sozialetan “beti dela hobe irismena neurtzea jarraitzaile kopurua baino”.

 

Nola lor daiteke negozioa egitea enpresa baten edukiak Interneten zabalduta? SPRI Taldeak Enpresa Digitalaren bitartez antolatutako jardunaldi batean, Zinko enpresako Víctor Puig adituak hainbat jarraibide eman ditu sarearen erabilera optimizatzeko, eta esan du ahots eta ikuspegi desberdinak erabili behar direla aukeratutako bezero motaren arabera.

 

“Eredu industrial batean web orriek salmentarako balio behar dute”, azpimarratu du Puigek. Orobat esan du ez dela erabili behar testu luzerik, eta “probak egin behar direla proiektuan inplikatuta ez dagoen norbaitekin”. Gomendatu du blogak erabiltzea “webean sartzen ez diren gauzetarako”, eta albiste atal bat sortzea, “teknikoki blog bat bezalakoa, baina formalagoa”.

 

Adituak azaldu du nola erabili behar diren sare sozialak, zeintzuetan “galderak oso eraginkorrak diren jendea zure edukietara sarrarazteko.  Eta hitz jokoek oso ongi funtzionatzen dute bertxioak lortzeko.  Horrek ikusgarritasun handia ematen du. Ez da gauza bera argitaratu behar sare sozial desberdinetan”.

 

Edukiekin negozioa optimizatzeko, Puig-ek gomendatu du argitalpenen egutegi bat diseinatzea jarraibide sinple batzuekin:  Facebook-en ez argitaratu egunean bi eduki baino gehiago, ez Instagram-en bi argazki baino gehiago jarraian, eta egunean lau txio egin gehienez. Ildo editorialari dagokionez, albisteen erdiek enpresaren sektoreari buruzkoak izan beharko lukete, %25 ikuspegi teknologikokoak, %15 konpainiari buruzkoak, eta %10 produktuari buruzkoak.

 

Gomendatu du probak egitea sarean edukiak argitaratzeko ordutegi egokiena zein den jakiteko. “Argitaratu gauzak ordu desberdinetan, eta edukia antzekoa bada, orduan ikusiko da kasuistikarik baden”.

 

Puig-ek esan du informazioa argitaratu baino lehen komeni dela baloratzea, esaterako bere  ikuspegia, zein sare sozialetan zabalduko den, eta sare bakoitzerako egokitua dagoen. “Eta elkarreragitera bultzatu dezala”.  Esan du ez dela beharrezkoa eduki propioak egitea, berdin erabil daitezkeela enpresaren produktuari buruz beste hedabide batzuk argitaratzen dituzten edukiak.

 

Material grafikoarekin batera metadatuak sartu behar dira. “Metadaturik gabe, alferrik da 100 argazki igotzea.  Aski da bost minutu eskaintzea lan horri”. Interneteko edukien arrakasta neurtzea funtsezkoa da. Puigek definitu egin du sare sozial bakoitzak enpresaren negozioan daukan inpaktua. “Twitter baliagarria da informazio korporatiboa emateko eta produktua profesionalengana helarazteko; Instagram ona da preskribatzaileekin harremanetan jartzeko; eta Facebook gehiago erabiltzen da amaierako bezeroarekin harremanetan jartzeko, eta, bigarren maila batean, preskribatzaileekin”.

 

Puigen arabera, Interneten zailtasuna da “dena neurtu daitekeela”, eta gomendatu du  sare sozial bakoitzera egokitzea eskuratzen diren datuak. Erantsi du “beti dela hobe irismena neurtzea jarraitzaileak baino”, eta, gero eta gehiago, irismena “inbertsio bidez bakarrik lortuko dela”. Adituaren arabera, hobea da joera ezen ez balioa. “Progresio positiboa da garrantzitsuena. Sare sozialetako proiektuak epe ertain eta luzekoak izaten dira beti, lehen urtetik aurrera”.

 

Lotutako albisteak

Jakin  nahi  al  duzu  zure  enpresa  zibereraso  baterako  prest  dagoen?  Jakin  ezazu  SPRIren  zibersegurtasuneko  simulakroen  zerbitzu  berriarekin

Jakin nahi al duzu zure enpresa zibereraso baterako prest dagoen? Jakin ezazu SPRIren zibersegurtasuneko simulakroen zerbitzu berriarekin

Jarri proban zure enpresaren erreakzio-gaitasuna ingurune seguru eta errealista batean. SPRIk zibersegurtasuneko simulakroen doako zerbitzua jarri du abian ahultasunak identifikatzeko eta eraginkortasunez jarduteko aukera izan dezazun. Eskatu ORAIN.

Milaka  teknologia  zale  bilduko  dira  BECen,  Euskal  Encounter  topaketan,  sektore  digitalaren  hitzordu  handienean

Milaka teknologia zale bilduko dira BECen, Euskal Encounter topaketan, sektore digitalaren hitzordu handienean

Uztailaren 24tik 27ra, 4.000 ordenagailu eta 5.000 parte-hartzaile baino gehiago elkartuko dira Barakaldon, eta 200 jarduera inguru izango dira. Publiko zabalarentzako gune irekia ere egongo da, hitzaldi, tailer eta standekin, baita 3D inprimaketarako espazioa, ekimen solidarioak, hezkuntza-teknologiako proposamenak eta bideojokoen sektorearekin loturiko eremuak ere

INGENERSUNek  balazta-diskoen  pintaketa  automatizatu  du  Poloniako  Stellantis  instalazio  batean

INGENERSUNek balazta-diskoen pintaketa automatizatu du Poloniako Stellantis instalazio batean

Instalazioak bost ATEX robot eta teknologia aurreratuak integratzen ditu, zeinen bidez pintatzeko prozesuan produktibitate eta zehaztasun handiak lortzen diren.

Ulma  Medical  Technologiesek  AA  erabiliz  itsutasun  diabetikoa  prebenitzeko  lehen  sistema  bultzatu  du  Lehen  Mailako  Arretan

Ulma Medical Technologiesek AA erabiliz itsutasun diabetikoa prebenitzeko lehen sistema bultzatu du Lehen Mailako Arretan

Errioxa erkidego aitzindaria da bere osasun zentroetan erretinopatia diabetikoaren baheketarako irtenbide automatizatu bat ezartzen

DESI  2024  txostenak  baieztatu  du  Euskal  Autonomia  Erkidegoaren  digitalizazioa  erritmo  onean  doala  aurrera

DESI 2024 txostenak baieztatu du Euskal Autonomia Erkidegoaren digitalizazioa erritmo onean doala aurrera

Euskal Autonomia Erkidegoko Ekonomia eta Gizarte Digitalari buruzko azterlanak azpiegitura digitaletan lurraldeak Europa mailan duen lidergoa nabarmentzen du

KAUDATU:  Euskal  enpresentzako  digitalizazio  seguru  eta  jasangarria

KAUDATU: Euskal enpresentzako digitalizazio seguru eta jasangarria

KAUDATUren web plataforma errazten du eIDAS 2 araudian oinarritutako digitalizazioa, eta enpresei eskaintzen dizkie lege-betekizunak eta datuen pribatutasuna betetzeko beharrezko tresnak, digitalizazio arduratsu baterantz aurrera egiteko bidean

Aurrekontuak  berriro  zabalduko  ditugu,  adimen  artifizialeko  teknologiak  barne  hartzen  dituzten  eta  Euskadiko  enpresen  datuen  azpiegitura  optimizatzen  duten  proiektuak  babesteko.

Aurrekontuak berriro zabalduko ditugu, adimen artifizialeko teknologiak barne hartzen dituzten eta Euskadiko enpresen datuen azpiegitura optimizatzen duten proiektuak babesteko.

Laguntza horiek Europar Batasunak finantzatzen ditu NextGenerationEU berreskuratze-planaren bidez, pandemiak eragindako kalteak konpontzeko eta etorkizun jasangarriago, digitalago eta erresilienteago baten oinarriak ezartzeko. Espainian, funts horiek Berreskurapen, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren bidez kudeatzen dira.

Cybasquek  eta  Cyberlurrek  lankidetza  estua  hasi  dute  zibersegurtasunaren  sektorea  indartzeko  Euskadin
09/07/2025 Zibersegurtasuna

Cybasquek eta Cyberlurrek lankidetza estua hasi dute zibersegurtasunaren sektorea indartzeko Euskadin

Akordioa sinatu ondoren, Cybasqueko kide diren enpresak baldintza onuragarrietan sartu ahal izango dira Cyberlur elkargoan

Seinalek  enpresei  beren  informazioa  edozein  mehatxuren  aurrean  babesten  laguntzen  die
08/07/2025 Zibersegurtasuna

Seinalek enpresei beren informazioa edozein mehatxuren aurrean babesten laguntzen die

20 urte baino gehiagoko esperientziarekin, Seinale zibersegurtasunean eta Zuzenbide Digitalean espezializatutako konpainia gisa finkatu da

SPRI  Taldeak  adimen  artifizialari  buruzko  sei  tailer  antolatuko  ditu  Euskal  Encounterren

SPRI Taldeak adimen artifizialari buruzko sei tailer antolatuko ditu Euskal Encounterren

Hilabete honetako 24tik 26ra egingo dira eta izen-emateak (doakoak) irekita daude dagoeneko

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.