Eraldaketa digitala
Elkarrizketak 10 ekaina, 2024

Worköholics: “Agenatzia gisa bereizten gaituena esperientzia digitalak sortzea da”

2009an sortua, enpresa 30 pertsonako talde batek osatzen du, eta zeharkako zerbitzuak eskaintzen ditu brandingaren, komunikazioaren, negozio digitalaren garapenaren eta produktuen sorkuntzaren eta prozesuen digitalizazioaren arloetan.
-

Laura Carazok, Worköholics agentziako CEOak, beste bi kiderekin batera, aspalditik sortzen ari zen proiektu bati bizia ematea erabaki zuen. “Madrilen lan egitetik nentorren garai batean sortu zen. Esperientzia nuen, baina lanerako aukerak agentzia klasikoetara, publizitatera, mugatuta zeuden; ez zegoen hain ezarrita agentzia digitalaren kontzeptua”, azaldu du Carazok. Web munduarekiko, Internetekiko eta une hartan ematen zituen aukerekiko jakin-minak eta grinak bultzatuta, Bilboko erdiguneko bulego batean 15 urte daramatzan abenturari ekin zion.  

Worköholics proiektu digitalen garapenean espezializatutako agentzia bat da. Markak pertsonekin konektatzeko gaitasuna duten esperientziak sortzen ditu. Gainera, diseinuak, komunikazioak eta teknologiak tresna eraldatzaile gisa duten boterean sinesten du, eta balio erreala ematen diete pertsonei, erakundeei eta gizarteari. “Esan liteke bereizten gaituena esperientzia digitalen sortzaileak garela”, azaldu du Laura Carazo enpresaren sortzaileak.  

Agentzia gaur egun 30 pertsonako diziplina anitzeko taldea da, eta zeharkako zerbitzuak eskaintzen ditu brandingaren, komunikazioaren, negozio digitalaren garapenaren eta produktuen sorkuntzaren eta prozesuen digitalizazioaren arloetan. “Gure bezeroei eskaintzen dizkiegun irtenbide zehatzei erreparatzen badiegu, marka-identitateak sortzea, webgune korporatiboak diseinatu eta garatzea, komunikazio-kanpainak asmatzea eta aktibatzea, sare sozialetan estrategiak aktibatzea, aplikazioak eta webapps-ak garatzea bezalako zerbitzuez ari gara”, dio Carazok.  

Halaber, batzuetan, proiektu jakin batzuei ekiterakoan, laguntzaile espezializatuen sare batean babesten da, proposamenak osatzeko. Enpresa horiekin, lan bakoitzari ikuspegi holistiko batekin heltzeko aukera ematen dioten proiektuak garatzen ditu, bezeroari balioa eta bereizketa emanez. “Lankidetza hasieratik izan da enpresaren parte”, adierazi du CEOak.  

Worköholics-eko bezeroei dagokienez, batez ere enpresa ertainak, marka handiak eta egoitza Bizkaian eta Euskadin duten erakundeak dira, baina nazio mailako proiektuak ere garatu ditu. “Estatu mailako proiektu horiek askotan Euskadiko enpresekin lankidetzan ailegatu dira”, azaldu du Carazok. Izan ere, agentziak ibilbide luzea du telekomunikazio-konpainiekin lanean, eta horietako batzuentzat sortu zituen bere lehen aplikazioak. “Oso ikasketa gogorrak izan ziren enpresarentzat. Buru-belarri aritu ginen eta arrakasta izan zuten”, adierazi du sortzaileak.  

Industriaren eta mugikortasunaren sektorean irtenbideak eskaintzen dizkie ULMA, Irizar, LASAI, JMA edo Deguisa enpresei; kontsumo handiaren sektorean Eroski, Café Fortaleza edo Bellota markekin egiten du lan, eta esperientzia handia du kulturaren, kirolaren eta gizarte-kanpainen esparruan. Horrela, LastTourrekin lan egin du webgune publikoa sortuz, Getxo Kulturarekin web garapenean, edo, modu berriagoan eta ikusgarriagoan, Athletic Cluben webgune berria eta bazkideentzako gunea, “Txoko” izenekoa. “Klubaren garapen taldearekin elkarlanean egindako lana izan zen, eta arrakastara bideratuta dago”, dio CEOak. Aipatzekoa da, halaber, Work In Progress proiektuaren sorrera, Vansekin lankidetzan, sortzaile gazteentzat. Proiektu horretan Bilboko Arte Ederren Museoak ere parte hartzen du.  

Etorkizunari begira, erreferentziazko agentzia digitala izan nahi du, lan egiten duen erakundeen arrakasta sustatuko duten irtenbide estrategikoak eta teknologikoak sortzeko. Agentziaren etorkizuneko helburua talentu gaztea erakartzea eta atxikitzea da. “Erreferente izan nahi dugu, eta Euskadin dagoen talentu gaztea bultzatu. Belaunaldi bat oso prestatuta dator, eta espazio eta lan-aukera erakargarriak eman behar zaizkie. Oraina eta etorkizuna izan nahi dugu beraientzat”, amaitu du Carazok.  

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Smart Industry, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du.  

Lotutako albisteak

SEA2LAND  proiektuak  ongarri  jasangarriak  ekoizten  ditu  arrain-lehengaietatik  abiatuta

SEA2LAND proiektuak ongarri jasangarriak ekoizten ditu arrain-lehengaietatik abiatuta

Neikerrek koordinatu du Europako proiektu hau, eta Barna euskal enpresak eta Azti zentro teknologikoak egin dute pilotua Kantauri itsasoan.

Alcyonek  bere  girgiluak  mundu  osoko  90  herrialde  baino  gehiagotara  esportatzen  ditu
15/07/2025 Nazioartekotzea

Alcyonek bere girgiluak mundu osoko 90 herrialde baino gehiagotara esportatzen ditu

Enpresa gipuzkoarrak duela mende bat baino gehiagotik egiten ditu eskuburdinak eta bost kontinenteetako polizia-gorputz, segurtasun-talde eta espetxeetara hornitzen ditu. Urteko ekoizpena 80.000 unitatetik gorakoa da.

Unkobe,  pieza  konplexuak  galdatzeko  hareazko  moldeetan  espezializatutako  Beasaingo  enpresa

Unkobe, pieza konplexuak galdatzeko hareazko moldeetan espezializatutako Beasaingo enpresa

Konpainiak SPRI Taldearen laguntza jaso du Industria digitala programatik, eta bost urtean negozioa % 30 handitzea aurreikusten du.

Spool  Sistemas,  automobilgintzarako  aluminiozko  piezen  injekzioan  espezializatutako  enpresa

Spool Sistemas, automobilgintzarako aluminiozko piezen injekzioan espezializatutako enpresa

Elgoibarko enpresak SPRI Taldearen adimen artifizialeko programaren dirulaguntza jaso du, eta salmenten % 65 esportatzen du

Euskal  heldulekuak  Saudi  Arabiako  ‘The  line’  proiekturako
11/07/2025 Nazioartekotzea

Euskal heldulekuak Saudi Arabiako ‘The line’ proiekturako

Didheya enpresa gipuzkoarrak, nazioartean presentzia handia duenak, altzairu herdoilgaitzezko osagaien ekoizpenaren % 80 esportatzen du. 2025erako 6,7 milioi euroko fakturazioa aurreikusten du.

AT  Mecasol-ek  digitalizazioaren  eta  jasangarritasunaren  aldeko  apustua  sendotzen  du  bere  hazkunde  industrialean

AT Mecasol-ek digitalizazioaren eta jasangarritasunaren aldeko apustua sendotzen du bere hazkunde industrialean

Bizkaiko enpresak bere gaitasun produktiboak hobetu ditu eta soluzio pertsonalizatuak eskaintzen dizkie mekanizazio eta soldadura arazo konplexuei.

Lander  Simulationek  mundu  osoko  gidariak  formatzen  dituen  teknologia  garatzen  du
08/07/2025 Nazioartekotzea

Lander Simulationek mundu osoko gidariak formatzen dituen teknologia garatzen du

Gipuzkoako enpresak gidatze simulagailuak neurrira fabrikatzen ditu eta Kanada, Alemania edo Australia bezalako herrialdeetara esportatzen ditu.

Mein,  zehaztasun  eta  kalitate  handiagoa  ahalbidetzen  duen  Gipuzkoako  fundazioa
07/07/2025 I+G+B

Mein, zehaztasun eta kalitate handiagoa ahalbidetzen duen Gipuzkoako fundazioa

Ezkio-Itsasoko enpresak SPRI Taldearen BDIH Konexio programako laguntza bat jaso du eta fakturazioaren % 95 baino gehiago esportatu egiten du.

Salutak  osasun  mentala  teknologiatik  demokratizatzen  duen  eredu  bat  bultzatu  du

Salutak osasun mentala teknologiatik demokratizatzen duen eredu bat bultzatu du

Bizkaian, 2024tik, enpresak telemedikuntza, app bat eta adimen artifiziala konbinatzen ditu, zaintza irisgarriagoa izateko.

Wend-ek  harreman  sozialak  plan  errealekin  egindako  aplikazioaren  bidez  iraultzen  ditu
03/07/2025 Berrikuntza

Wend-ek harreman sozialak plan errealekin egindako aplikazioaren bidez iraultzen ditu

Euskal aplikazioak jende berria ezagutzeko berezkotasuna aisialdi partekatuaren bidez berreskuratzen du eta erabiltzailearen esperientzia hobetzeko berrikuntzaren alde egiten du.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.