Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

29 azaroa, 2018
Komunikabideen industria konbergentzia-aro berri batean sartu da

 

Pertsonalizazioa, nonahikotasuna eta konfiantza sortzea ezinbesteko bihurtu dira enpresentzat.

 

Entretenimenduaren eta komunikabideen sektorea bete-beteko eraldaketa digitalean dago. Komunikabide tradizionalen, bideo-plataformen, sare sozialen, bideo-jokoen eta errealitate birtualeko edukien arteko mugak desagertzen ari dira; eta berdin gertatzen ari da hornitzaile teknologiko handien eta eduki-hornitzaileen arteko mugekin ere. Egoera horrek erronka handiak dakarzkio hazten ari den industriari.

 

PwC-k egindako Entertainment and Media Outlook 2018-2022 txostenak azaltzen duenez, sektorea 3.0 konbergentzian sartuta dago buru-belarri. Bost aldaketa-motor handik sustatzen dute eraldaketa hori. Alde batetik, konektagarritasun nonahikoa dago, beti konektatuta eta aktibo dauden kontsumitzaileak dituena, eta telefono mugikorra da edukiak jasotzeko bide nagusia. Horren aurrean, mugikorren bidezko esperientziari errentagarritasuna ateratzera bideratuta daude banatzaileak, gero eta gehiago.

 

Bestetik, plataformak ari dira bihurtzen sektorearen hazkuntzaren onuradun handienak, komunikabideen gainetik, eta edukien sorkuntzan gero eta funtzio garrantzitsuagoa dute. Beste sustatzaile handi bat pertsonalizazioa da, erabiltzaileak dagoeneko ez baititu nahi esperientzia estandarizatuak. Eremu horretan, datu-analisia ezinbestekoa da, bai edukiak eskaintzeari dagokionez, bai publizitateari dagokionez. Azkenik, diru-iturriak aldatzen ari dira, eta enpresak finantziazio-bide berrien bila ari dira etengabe.

 

Aholkularitza horrek egindako txostenaren arabera, komunikabideen eta entretenimenduaren industria % 4,4 igoko da munduan hurrengo bost urteetan. Azpisektore digitalek izango dute hazkuntza handiena, eta, haien artean, nabarmentzekoak dira errealitate birtuala (% 40ko hazkuntza 2022ra bitartean) eta OTT bideoak (Netflix eta Prime Video bezalako edukien transmisio-zerbitzuak; % 10 igoko dira). Kontrako aldean daude sektore askoz tradizionalagoak, hala nola egunkariak, liburuak eta telebista irekia; hurrengo bost urteetan hazkuntza negatiboa izango dute horiek.

 

Egoera berri honen eraginez, enpresak negozio-eredu berrietara jotzen hasi dira, kontsumitzaileekin zuzeneko harremana izatera bideratutakoak. Entertainment and Media Outlook 2018-2022 azterlanean galdetutako adituek nabarmendu dutenez, egoera berriaren oinarrizko elementuetako bat da erabiltzaileengan konfiantza sortzeko gaitasuna izatea. Faktore hori guztiz erabakigarria izango da enpresentzat, etorkizunari begira, diru-sarrerak erakartzeko eta haiei eusteko.

 

induistria digitala
Enpresa digitala 18 ekaina, 2020
Industria Digitala programak 279 digitalizazio-proiektu lagundu ditu 2,36 milioi eurorekin

    Telelana ezartzeko proiektuak eta 4.0 industriako teknologia bideratzaileekin...Leer más

Enpresa digitala 27 maiatza, 2020
Euskadi EBko liderra da eraldaketa digitalean

  Telefónica Fundazioak Espainiako Gizarte Digitalari buruz eginiko txostenak erakusten du...Leer más

Enpresa digitala 13 maiatza, 2020
Enpresa Digitala ekitaldien agenda. Ekitaldien formatu berria

Onlineko formatua zuzeneko streaming interaktiboarekin.  Nola ez dakigun noiz antolatu ahal...Leer más

Enpresa digitala 19 martxoa, 2020
Eusko Jaurlaritzak telelana autonomoetan eta ETEetan berehala ezartzeko eta aholkularitza emateko zerbitzua jarri du abian

COVID-19 sortzen ari den egoera eta agintari eskudunek hartutako neurriak ikusita, Eusko...Leer más

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?