Jorge García Betanzos RUNNEA
Ekintzailetza Up Euskadi
Elkarrizketak 5 apirila, 2023

Jorge García, RUNNEA: “Konparatzen hasten zarenean, konturatzen zara beste toki batzuetan ez dizutela ematen BICen beste”

RUNNEA atari digital bat da, kirolari herritarrari laguntzen diona behar dituen edo bila dabilen produktuak aurkitzen, eta esaten diona horiek non eros ditzakeen
-

Jorge García Betanzos (Bilbo, 1977) UPV/EHUko Informazio Zientzien lizentziaduna da, eta El Correoren masterra egina du. Lan arloko ibilbidea Sarenet enpresan hasi zuen, edukietan, kazetari digital gisa praktikak eginez. Han ezagutu zuen programatzaileen arlo digitala, eta “hurbiltzen-hurbiltzen” joan zitzaion garapeneko taldeari, harik eta lortu zuen arte programazio atalean sartzea, txikitatik baitzuen hartarako zaletasuna. Aurrerago, Sareneteko produktu baten –“iconoce”, prentsa agregatzaile bat– Project Manager izan zen; eta, horrelaxe, 15 urtez eduki, programazio eta salmentetan bildutako esperientziatik eratorri zen gaur egun RUNNEA dena.

 

Zer da RUNNEA, nola sortu zen?
RUNNEA atari digital bat da, kirolari herritarrari laguntzen diona behar dituen edo bila dabilen produktuak aurkitzen, eta esaten diona horiek non eros ditzakeen. RUNNEAn, running arloko marka guztiekin lan egiten dugu, eta haien produktuen katalogoak ezagutzera ematen ditugu. Halaber, online kirol dendekin ere lan egiten dugu.

Hiru bazkideren artean sortu genuen: Guillermo, Sareneten nirekin lanean aritua, Vocentokoa; Gorka, talde bereko beste enpresa bateko langilea, eta ni. Runner nagusia Gorka zen; Guillermo eta biok noizean behingo korrikalariak gara. Ikusi genuen bazela galdera bat erantzun gabe; izan ere, produktu jakin baten gaineko aholkua behar zenuenean, ezagunengana edo Internetera jo behar zenuen. Hortxe zegoen aukera, ongi kokatu ginen SEOn, eta nitxo hori ustiatzea erabaki genuen.

 

Marketplace batekin hasi zineten, eta entrenatzeko APP bat duzue orain…
Edukien web bat gara, eta, gero, Marketplace bat dugu. Hor ikusi genuen aukera berriak sortzen ari zirela, eta APPa sortu genuen, entrenamendu indibidualizatu eta pertsonalizatua ahalbidetzen duen teknologia bat garatuta. Erabiltzailearen ezaugarri fisiko eta morfologiko batzuetatik abiatuta, entrenamendu plan bat eskaintzen diogu. Audio-running saioak sortu ditugu, kirolariak sostengu hori eduki dezan korrika edo trail running egitera irteten denean. APPan, bestalde, nork bere ibilbideak graba ditzake, eta asko laguntzen du horrek nork bere buruari erronkak jartzen eta nork bere burua gainditzen. Zozketak ere egiten dira, komunitatea dinamizatzeko.

 

Hazi eta hazi ari zarete.
Urtero hazten gara, nahiz eta pandemia garaia oso garai bitxia izan den. Gure pentsamendua maila lokaletik abiatu eta maila globalera doa, ordea, eta Espainian sortutako gauza bera sortzen ari gara beste herrialde batzuetan. Hedapena da gure helburua.

 

Zertaz ari gara, kopurutan?
250.000 erabiltzaile ditugu erregistratuta, kontuan hartuta weba eta APPa, eta 1.500.000 laguneko trafiko errepikaria. 8 bat milioi euroko fakturazioa sortzen diegu dendei. Orain, gure helburua da lanean ari garen gainerako herrialdeetako fakturazioak hartzea fakturazio osoaren erdia.

 

RUNNEAk ez du mugarik.
Espainian, Frantzian, Italian, Erresuma Batuan eta Alemanian ari gara, eta ez dugu mugarik, ez dugulako joan beharrik izan herrialde horietara zabalkunde fisikoa egitera, digitalean egiten dugulako guztia. Jauzia egin nahi dugu Ameriketara, Estatu Batuetara, hura baita running arloan aitzindaria, baina Japoniara begira ere bagaude.

 

Ibilbide geldiezina, BIC Bizkaia Ezkerraldearen laguntzaz egiten ari zaretena.
Bai, hasieran batez ere, premia handiena dagoenean. 2014tik 2019ra egon ginen BICen: sarrera oso erraza izan zen, instalazioak onak dira, tratua bikaina, oso jatorrak langileak, eta erraztasun asko eman zizkiguten. Konparatzen hasten zarenean, konturatzen zara beste toki batzuetan ez dizutela ematen hainbeste, eta gehiago baloratzen duzu.

 

Zein da zuen jomuga?
Erabiltzaileei balioa ematen jarraitzea, eta bide horretan hazten jarraitzea; horrelaxe iritsi gara honaino. Eta saiatzea erabiltzailearentzat negozio interesgarriagoak egiten, komunikatzeko modu berrien jakinean egotea, baina, azken batean, bezeroei balioa ematea.

info+: runnea.com

Lotutako albisteak

InterGaiakek  olatu  jasangarria  bultzatzen  du  bere  surf-ohol  ekologikoekin
18/09/2025 Ekintzailetza

InterGaiakek olatu jasangarria bultzatzen du bere surf-ohol ekologikoekin

Arabako aholkularitzak eta ingeniaritzak, 7 Olatu markaren bidez, plastikoak murrizteko paulowniako zurez sortutako produktu horiek merkaturatuko ditu. Enpresak SPRIren Barnekintzaile programaren laguntza izan du.

Jon  Kepa  Gerrikagoitia  (BRTA):  “AA  sortzailea  ezartzea  ez  da  erronka  teknologikoa,  baizik  eta  antolakuntzakoa”

Jon Kepa Gerrikagoitia (BRTA): “AA sortzailea ezartzea ez da erronka teknologikoa, baizik eta antolakuntzakoa”

BRTAko arduradun zientifiko-teknologikoak nabarmendu du oso garrantzitsua dela prestakuntza eta kontzientziazioa enpresen barruan, AA sortzailearen potentziala aprobetxatzeko.

Txikitok  euskal  transmedia  narratiba    berrikuntza  digitalaren  bitartez  bultzatzen  du
17/09/2025 Berrikuntza

Txikitok euskal transmedia narratiba berrikuntza digitalaren bitartez bultzatzen du

Euskal konpainiak Bilboko sinbolo tradizional bat tradizioa, teknologia eta entretenimendua uztartzen duen ‘unibertso’ sortzaile bihurtu du.

Iraunkortasunaren  aldeko  apustua  egin  du  Equipel  enpresak,  trantsizio  energetikoa  bultzatzen  duten  erdi-tentsioko  gelaxkekin
16/09/2025 Berrikuntza

Iraunkortasunaren aldeko apustua egin du Equipel enpresak, trantsizio energetikoa bultzatzen duten erdi-tentsioko gelaxkekin

Konpainia bizkaitarrak 200 gelaxka baino gehiago fabrikatu ditu azken urtean, teknologia garbia eta ingurumena errespetatzen duena, SF6rik gabe.

Ekomodok  hondakinak  diseinu  jasangarri  bihurtzen  ditu
15/09/2025 Nazioartekotzea

Ekomodok hondakinak diseinu jasangarri bihurtzen ditu

Motxiletatik hiri-altzarietara, Donostian egoitza duen enpresak ekoizpen-eredu zirkular eta arduratsu baten aldeko apustua egin du.

Bihar  Batteries:  “Sodiozko  bateriek  enpresen    energia-kostua  %  50  murrizten  lagun  dezakete”

Bihar Batteries: “Sodiozko bateriek enpresen energia-kostua % 50 murrizten lagun dezakete”

Gipuzkoako startupak lehengai oparoak erabiltzen ditu, gatza esaterako, eta Km0 industria bat sortzea du helburu, tokiko eragileekin lankidetzan.

Battery2Life  proiektuaren  helburua  baterien  bizitza  baliagarria  luzatzea  da

Battery2Life proiektuaren helburua baterien bizitza baliagarria luzatzea da

CIDETEC Energy Storage proiektu europar honen zuzendari teknikoa eta lan-pakete baten liderra da.

Wavegarden,  olatu  perfektuak  mundura  esportatzen  dituen  enpresa  donostiarra
10/09/2025 I+G+B

Wavegarden, olatu perfektuak mundura esportatzen dituen enpresa donostiarra

Teknologia propioarekin eta surf parkeetarako soluzio integralekin, orduko 1.000 olatu sortzeko gai den sistema patentatu bat garatu du eta dagoeneko 11 instalaziotan funtzionatzen du.

Bioplastics4health-ek  %  100  konpostagarriak  diren  filmen  eta  ontzien  soluzio  berritzaileak  sortzen  ditu

Bioplastics4health-ek % 100 konpostagarriak diren filmen eta ontzien soluzio berritzaileak sortzen ditu

Gaiker euskal zentro teknologikoak patata-almidoitik eratorritako biopolimero batekin egindako material horien garapenean parte hartu du bazkide teknologiko gisa.

Lanzo  Batteriesek  bateriak  emango  dizkio  MIURA  5  jaurtitzaile  espazial  espainiarrari
08/09/2025 I+G+B

Lanzo Batteriesek bateriak emango dizkio MIURA 5 jaurtitzaile espazial espainiarrari

Euskal enpresa proiektuaren buru den PLD Space-rekin elkarlanean ari da.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.