Elkarrizketa ‘glo910’-eko Ixone Elosegui eta Miren García-Chazarrari
glo910, Ixone Elosegui eta Miren García-Chazarra
Hasteko, Ixone/Miren, esango al zeniguke pixka bat zerk bultzatu zuen glo910 sortzera eta nola ari diren harremanetan osasunaren sektorearekin eta teknologia aplikatuarekin gorputza hobetzera?
Biok SOLACen lan egiten genuenean ezagutu genuen elkar, etxetresna elektriko txikien markan. Garai honetan, 10 emakumetik 9k zelulitisa izan dezakete uneren batean, baina ez dute konponbide eraginkorrik. Kontzeptua proposatu genuen lan egiten genuen enpresan, baina gizonek zuzentzen zutenez, ez zuten kezka hori ulertzen, eta guk geuk egitea erabaki genuen.
Erronka klinika profesionaletan aplikatzen duten drainatze eta antikelulitiko masajea errepikatzea zen, baina etxean tratatzeko gailu elektriko batekin, polita eta erabiltzeko erraza eta intuitiboa. Diseinuak egin ondoren, prototipoak egin ahal izan genituen, fabrikazio-moldeetan inbertitu aurretik haien eraginkortasuna eta ergonomia probatzeko. Garapen horren guztiaren inguruan, gainera, ziurtagiriak, moldeen diseinua eta fabrikazioa, packagingen diseinua eta abar daude, milaka xehetasun!
Bitxikeria gisa, glo, logoan ikusten den bezala, 910 bezala ere irakur daiteke, 10 emakumetik 9k zelulitisa duelako, eta hortik dator markaren izena eta gure lehen gailua, glo910, eta gure webgunea: www.glo910.com
Zerk bultzatu zintuen ekintzaile bihurtzera osasunaren eta teknologiaren sektore desafiatzailean?
Azterketa klinikoa egin genuen, eta emaitzak ikusi genituen frogatzen zutenak, konstantziaz eta egunean 20 minutuz bakarrik, zelulitis maila 1 murrizten zela 4 astetan. Eta, onena, azterketako emakumeek azaldu zuten nola eragin zion zelulitisak beren bizitzari eta nola aldatzen ari zitzaien gailua erabiltzean, eta horrek behin betiko bultzada eman zigun. Horri esker, gure misioa zehaztu ahal izan genuen, hau da, emakumeei gure gailu elektrikoen bidez ahalduntzen laguntzea. Gainera, misio horren barruan, urrats bat harago goaz, eta, gure produktuen bidez ahalduntzeari laguntzeaz gain, ingurune ahuletako neskato eta emakumeei laguntzen diegu, hiru hilean behin Daughters Rising fundazioari dohaintzak eginez.
Zer oztopo izan zenituzten glo910ekin hastean eta nola gainditu zenituzten?
Baliabide mugatuak genituen, baina baita garatu nahi genuen produktua ere, eta, beraz, 3 urte behar ditugu diseinatzaileekin, ingeniariekin, medikuekin eta fisioterapeutekin lankidetzan, glo910 gailua prest izateko.
Behin gailua garatuta, hura fabrikatzeko finantzaketa aurkitzea zen erronka. Proiektuan inbertitu zuen Business Angel autore baten laguntza izan genuen. Hasi ginenean, online salmenta ia hasi gabe zegoen, eta El Corte Inglesen debuta egin ahal izatea oso garrantzitsua izan zen, markari ikusgarritasuna, konfiantza eta sinesgarritasuna eman zizkiolako.
Zer arazo edo behar konpontzen saiatzen da glo910 osasun-merkatuan eta nola bereizten da sektoreko beste enpresa batzuetatik?
Emakumeei hobeto eta konfiantza handiagoz sentitzeko aukera ematen dieten tresnak garatzen ditugu. Hori emakumeok ditugun hainbat kezkaren bidez lantzen dugu, hala nola:
- Zelulitisa eta gorputz-irmotasuna: gure glo910 gailuaren bidez soluzioa ematen diogu, eta emaitzak osatzeko eta nabarmentzeko top formulazioak egiten ditugu kosmetikan eta nutrizkosmetika naturalean, gailuarekin batera erabiltzeko.
- Zango nekatuak: Cool Legs kriomasaje-buruaren bidez soluzioa ematen diogu. glo910 gailuarekin erabiltzen dugu, eta emaitzak osatzeko eta nabarmentzeko, top formulazioak egiten ditugu kosmetikan eta nutrizkosmetika naturalean, gailuarekin batera erabiltzeko.
- Anti-aging edo guk bezala, guk ere nahiago dugu, eta horrela deitzen diogu: 2024an argia ikusi duen glo Face aurpegia zaintzeko gure gailuarekin soluzioa ematen diogu, zimurrei, ahuleziari, akneari edo argitasun urriari aurre egiteko azken teknikei buruzko ikerketa eta ikerketa batzuen emaitza, baita aurpegiko tentsio muskularrari edo bruxismoari buruzkoa ere.
Azken batean, GLOk bere burua zaintzeko modu desberdin bat eskaintzen du, non emakumeak bere denbora kontrolatu eta edertasun-errutina bat egin dezakeen nahi duenean eta nahi duen tokian. Lehiatik gehien bereizten gaituena: berrikuntza eta gure produktuen eraginkortasuna.
Zein da ekintzaile gisa jaso duzun eta bide horretan aurrera egiten lagundu dizun aholkurik baliotsuena?
Hasiera batean, gehiago gogoratzen ditugu hats-galtzeak eta proiektuarekiko konfiantzarik eza, eraikuntza-aholkuak baino. Hala ere, denborarekin erakutsi dugu proiektua aurrera ateratzea lortu dugula, eta bide horretan badago laguntzen digun aholku bat, fokalizatzekoa, alegia. Emakume orkestrak izanda, ez zaigu hain erraza egiten, baina egiaztatu ahal izan dugu garrantzian fokua jartzen duzunean gauzak gertatu egiten direla.
Azkenik, zer aholku emango zenioke osasun-sektorean edo beste edozeinetan ekitea pentsatzen ari den bati? Zure ustez, zer alderdi dira funtsezkoak arrakasta lortzeko?
Gure ustez, ekiten den edozein sektoretan, negozio-ideiaz eta haren kudeaketaz gain, funtsezkoa da proiektuak zu liluratzea. Gainera, konstantea eta erresilientea izatea, dena zailtzen denean amore ez ematea, borrokan eta ikasten jarraitzea, onenez inguratzen saiatzea eta bidean gozatzeko talde on bat osatzea. Eta, nola ez, lehia zaintzea eta motibazio-eragile gisa ikustea: lehia osasuntsua da, guztiak aberasten ditu eta lo ez hartzen eta hobetzen laguntzen dizu.
Lotutako albisteak

Lancor, altxatzeko motor elektrikoen fabrikazioan Europako liderra
Abanto-Zierbenako enpresak SPRI Taldearen Gaitasun Digital Profesionalen programako laguntza jaso du eta esportaziorako produktu propioak garatzearen aldeko apustua egiten du.

Rebel Tickets, sarreren birsalmentan iruzurrari eta gehiegizko prezioei aurre egiteko sortutako enpresa bizkaitarra
Gaur egun, beren publikoari baimendutako birsalmenta eskaini nahi dioten jaialdi, kontzertu eta bestelako ekitaldien sustatzaileekin lan egiten du.

Ormazabalek 20 milioi inbertitu ditu Igorreko lantegian bere industria ahalmena handitzeko
SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu.

Mercanza: “Bezeroa bere datuen ustiapenean espezializatua bihurtzen dugu”
Enpresak eraldaketa digital tradizionala gaindituz soluzioak eta zerbitzuak eskaintzen ditu, enpresen eraginkortasuna eta produktibitatea bultzatzeko.

EatAmigo, ostalaritzako eskaerak automatizatzeko AA erabiltzen duen tresna
Gipuzkoako enpresak jatetxeekin, ostalaritza kateekin eta elikagai banaketa enpresekin egiten du lan estatu mailan, eta duela gutxi Mexikon lortu du lehen bezeroa.

Zabalgarbik denbora errealeko analisi-tresnekin modernizatu du bere azpiegitura
Besteak beste, biki digitala eta adimen artifizialean oinarritutako teknologiak ezartzeaz gain, lurrun-gainberogailu bat instalatzea du helburu enpresak, energia-eraginkortasuna eta jasangarritasun operatiboa hobetzeko ekimen estrategiko bat.

HIMUGI proiektuak mugikortasunean eta garraioan aplikazioak dituen hidrogeno-propultsio sistema bat lortu nahi du
Euskal erakundeen arteko partaidetza eta lankidetza handia du, eta SPRIren Hazitek programaren laguntza ekonomikoa jaso du.

Diseinua, estrategia eta helburua: horrela egiten du lan Dot.-ek, erakundeei aldaketarantz laguntzen dien kooperatibak
Hainbat bulego ditu gaur egun, eta krisi testuinguru batean jaio zen, sortzaileak hainbat eszenatokitara egokitzera behartu dituena.

MEPRO Medical Reproductive Solutions, gizarte-helburu teknologia: ugalkortasun maskulinoa berritzen
Gure helburua osasun-profesionalei eta bikoteei antzutasunaren erronkei aurre egiteko tresna berritzaile, seguru eta eraginkorrak eskaintzea da

Tecoplasek plastiko teknikoen eraldaketan erreferentzia gisa sendotzea du helburu
Bizkaiko enpresak industria-sektorerako eta uren tratamenduko sektorerako lantzen du material hori, eta akuikultura- edo elikagaigintza-sektoreetan duen posizioa handitzea esploratzen ari da.