Filtros X
Tipos de Posts
Agenda

Joan blog-era Euskal enpresaren blog-a

Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

Elkarrizketak 11 urria, 2023 Berrikuntza Zutaz mintzo (gara)

Oto Whitehead (Woko): “Balioa ez dago produktuan, produktu horri buruz dugun pertzepzioan baizik”

Woko marketin digitaleko agentziak portaeraren diseinua aplikatzen laguntzen die enpresei, erabiltzaileek erosketa-erabaki egokiak har ditzaten.
Oto Whitehead, director de la agen

“Denboraren % 95ean erabaki irrazionalak hartzen ditugu, bakarrik gure denboraren % 5ean hartzen ditugu erabaki arrazionalak”. Oto Whiteheadek, Woko marketin digitaleko agentziako zuzendariak, baieztapen hori errepikatzen du behin eta berriz, azaltzeko zergatik den edozein enpresarentzat garrantzitsua ezagutzaren diseinua aplikatzea. 

Izan ere, Getxon (Bizkaia) egoitza duen agentzia, azken hiru urteetan, espezializatu da zuzendariak azaldu duen kontzeptu honetan: “pertsonak modu etikoan portaera giltzarri baterantz bultzatu eta eraman ahal izateko testuinguru baten diseinua”. 

Hobeto ulertzeko, Whiteheadek adibideak jarri ditu: “Aztertuta dago farmakoek gustu ona  badaukate onak ez direla hautematen dugula. Eta hauek gure mapa mentaletan ditugun pentsamenduak dira. Beraz, botika gehiago saldu nahi baditugu, zapore txarra jarriko diegu”. 

Gakoa da, azaldu duenez: “balioa ez dago produktuan, produktu horri buruz dugun pertzepzioan baizik”, eta arrakastaren sekretua fokua gure portaeraren alderdi irrazionalean jartzea da. “Hemen eransten du balioa Wokok. Guk arreta jartzen dugu pertsonek edozer egiteko duten tirabiran. Gai bagara ingurune bat fabrikatzeko, erabaki bat hartzen den testuinguru bat sortzeko eta alderdi irrazionalari laguntzeko, hori lausoa baita funtsean, kosta egiten baitzaio, beldurrak baititu, zalantzak baititu… Bertan fokua jarriz gero, egin dezakeguna da erosketa errazagoa izatea, erosketan beldurrik ez egotea, eta, bestalde, erosten eta erabiltzen ari denari buruzko pertzepzioa hobea izatea”, azaldu du. 

Azken batean, azaldu duenez, erosketa-prozesuak erraztu nahi dira, erabiltzaileen portaerak aztertuz eta psikologia, ekonomia edo soziologia bezalako klausulak aplikatuz. 

SPRI Taldea euskal enpresen lehiakortasuna ezagutarazteko, babesteko eta bultzatzeko bokaziotik sortu da, gero eta esparru globalizatuagoan. Komunikazio-taldetik modu arinean lan egiten dugu, eta egunero eguneratzen dugu enpresa-ehunari, sarea osatzen duten sektoreei eta enpresek dituzten kezka eta beharrei buruzko ezagutza. Zure proiektua interesatzen zaigu, eta badakigu enpresa batzuei ere bai. Zure proiektua gai hauetakoren batean sartzen bada: Digitalizazioa, Ekintzailetza, Finantzaketa, I+G+B, Berrikuntza, Azpiegiturak, Nazioartekotzea, Zibersegurtasuna, edo produkzio-sarean balio erantsia sartzea errazten badu, zutaz mintzo (gara).

Lotutako albisteak

26 apirila, 2024 Berrikuntza
Lotura-teknologien erreferentziazko teknologia-zentro gisa duen lidergoa sendotu du Lortekek
Irakurri gehiago
15 apirila, 2024 Berrikuntza
Gymchess: “Entrenamendu kognitiboa da gure garuna zaintzeko modu eraginkorrena”
Irakurri gehiago
Ion Etxeberria_Ikerlan_IndeusElkarrizketak 25 Marzo, 2024 Berrikuntza
“Euskararen aldeko apostua ez da bakarrik emozionala, praktikoa ere bada, enpresari balioa ematen diona” Ion Etxeberria, IKERLAN
Irakurri gehiago
19 Marzo, 2024 Berrikuntza
Sirope: “Brandingaren garrantzia bereganatu ez duten enpresak desabantaila-posizio batetik abiatzen dira”
Irakurri gehiago
11 Marzo, 2024 Berrikuntza
Altzairu herdoilgarria da Didheyaren etxebizitzetarako eta garraio publikorako osagarrien balio bereizgarria
Irakurri gehiago
Joan blog-era

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?
// Kanal espezializatuak

Jarrai iezaguzu. Kanal espezializatuak
eta eguneroko berriak