Joan blog-era Euskal enpresaren blog-a

Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

Elkarrizketak 11 urria, 2023 Berrikuntza Zutaz mintzo (gara)

Oto Whitehead (Woko): “Balioa ez dago produktuan, produktu horri buruz dugun pertzepzioan baizik”

Woko marketin digitaleko agentziak portaeraren diseinua aplikatzen laguntzen die enpresei, erabiltzaileek erosketa-erabaki egokiak har ditzaten.
Oto Whitehead, director de la agen

“Denboraren % 95ean erabaki irrazionalak hartzen ditugu, bakarrik gure denboraren % 5ean hartzen ditugu erabaki arrazionalak”. Oto Whiteheadek, Woko marketin digitaleko agentziako zuzendariak, baieztapen hori errepikatzen du behin eta berriz, azaltzeko zergatik den edozein enpresarentzat garrantzitsua ezagutzaren diseinua aplikatzea. 

Izan ere, Getxon (Bizkaia) egoitza duen agentzia, azken hiru urteetan, espezializatu da zuzendariak azaldu duen kontzeptu honetan: “pertsonak modu etikoan portaera giltzarri baterantz bultzatu eta eraman ahal izateko testuinguru baten diseinua”. 

Hobeto ulertzeko, Whiteheadek adibideak jarri ditu: “Aztertuta dago farmakoek gustu ona  badaukate onak ez direla hautematen dugula. Eta hauek gure mapa mentaletan ditugun pentsamenduak dira. Beraz, botika gehiago saldu nahi baditugu, zapore txarra jarriko diegu”. 

Gakoa da, azaldu duenez: “balioa ez dago produktuan, produktu horri buruz dugun pertzepzioan baizik”, eta arrakastaren sekretua fokua gure portaeraren alderdi irrazionalean jartzea da. “Hemen eransten du balioa Wokok. Guk arreta jartzen dugu pertsonek edozer egiteko duten tirabiran. Gai bagara ingurune bat fabrikatzeko, erabaki bat hartzen den testuinguru bat sortzeko eta alderdi irrazionalari laguntzeko, hori lausoa baita funtsean, kosta egiten baitzaio, beldurrak baititu, zalantzak baititu… Bertan fokua jarriz gero, egin dezakeguna da erosketa errazagoa izatea, erosketan beldurrik ez egotea, eta, bestalde, erosten eta erabiltzen ari denari buruzko pertzepzioa hobea izatea”, azaldu du. 

Azken batean, azaldu duenez, erosketa-prozesuak erraztu nahi dira, erabiltzaileen portaerak aztertuz eta psikologia, ekonomia edo soziologia bezalako klausulak aplikatuz. 

SPRI Taldea euskal enpresen lehiakortasuna ezagutarazteko, babesteko eta bultzatzeko bokaziotik sortu da, gero eta esparru globalizatuagoan. Komunikazio-taldetik modu arinean lan egiten dugu, eta egunero eguneratzen dugu enpresa-ehunari, sarea osatzen duten sektoreei eta enpresek dituzten kezka eta beharrei buruzko ezagutza. Zure proiektua interesatzen zaigu, eta badakigu enpresa batzuei ere bai. Zure proiektua gai hauetakoren batean sartzen bada: Digitalizazioa, Ekintzailetza, Finantzaketa, I+G+B, Berrikuntza, Azpiegiturak, Nazioartekotzea, Zibersegurtasuna, edo produkzio-sarean balio erantsia sartzea errazten badu, zutaz mintzo (gara).

Lotutako albisteak

26 otsaila, 2024 Berrikuntza
Vostok Electric: “Mugikortasun jasangarriaren esparruan hobe da urrats txikiak eta seguruak ematea”
Irakurri gehiago
22 otsaila, 2024 Berrikuntza
Lemu Group, papera manipulatzeko erreferente baten anbizioa
Irakurri gehiago
12 otsaila, 2024 Berrikuntza
Andima Laskurain (Korta): “Datozen lau urteetan %50 hazteko asmo handiko helburua jarri dugu”
Irakurri gehiago
18 urtarrila, 2024 Berrikuntza
Ideilan: “Diseinu prozesuak betikoa izaten jarraitzen du, tresnak aldatu dira”
Irakurri gehiago
11 urtarrila, 2024 BDIH
Nerea Romero: “Igestekek automobil sektorearen eskaera berriei erantzuten dieten arintze-soluzioak garatzen ditu”
Irakurri gehiago
Joan blog-era

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?
// Kanal espezializatuak

Jarrai iezaguzu. Kanal espezializatuak
eta eguneroko berriak