Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

3 abendua, 2019
Nola eman balioa bezeroari Inbound Marketinaren bitartez

Deustalks-ek marketineko estrategia berriei buruzko hitzaldia antolatu du SPRI Taldearen lankidetzaz

Internetek goitik behera aldarazi du enpresek bezero eta kontsumitzaile potentzialekin komunikatzeko erabiltzen duten modua eta, ondorioz, kanpaina orokorrek nekez pizten dute horien jakinmina. Egoera honetan, gero eta protagonismo handiagoa hartzen ari da Inbound Marketina deritzon estrategia, balioa ematen duten doako edukien bitartez erabiltzaileak erakartzea xede duen metodoa.

 

Abenduaren 11n, Deusto Business Alumnik Modako formula: Inbound Marketina izenburuko topaketa antolatuko du Donostian, SPRI Taldearen lankidetzaz eta Kudeaketa eta Teknologia Hitzaldi Zikloaren barruan. Ekitaldian, Marta Iraola DonosTIKen sortzaile eta kudeatzaileak Inboud Marketinaren gakoak zehaztuko ditu bertaratutakoen aurrean.

 

Hitzaldian, adituak bertatik bertara azalduko ditu Internetek herritarren erosketa-ohituretan eragin dituen aldaketak eta nolako eragina duten marketinaren arloko tekniketan. DonosTIKeko arduradunak ikuspuntu praktikotik argitu du zer den Inbound Marketina, nola inplementatzen den eta nolako kostuak eta onurak ekar diezaizkiekeen enpresei.

 

Iraolaren esanetan, testuinguru honetan, konpainiek beste era batera saltzen ikasi behar dute, bezero potentzialari hasierako premiatik bukaerako transakzioraino lagunduko dioten estrategien bitartez. Eduki baliagarria eta kalitatekoa eskainiz jakinmina piztea da Inbound Marketina deritzon teknikaren mamia, enpresaren zerbitzuetara hurbiltzeko asmoz. Ikuspegi honek erabiltzailea du estrategiaren ardatz, ez produktua.

 

Modako formula: Inbound Marketina izenburuko hitzaldia Innogune Eraikineko Tokiski Aretoan egingo da, Deustuko Unibertsitatearen Donostiako Campusean. Izen-ematea doakoa da eta webgunearen bitartez egin daiteze.

Javier Calleja, CEO Solaris
Berrikuntza 3 uztaila, 2020
“Azken hilabetetako egoerak emisiorik gabeko mugikortasunerako trantsizio are azkarrago batera bultzatu beharko gintuzke”

Mugikortasun iraunkorra da haien ikur aipagarrienetakoa. Jesus Calleja Solaris Bus &...Leer más

Irailean bezeroarentzako arreta zenbakia doan izatera pasatuko da: 900 92 93 93

Datorren irailaren 1etik aurrera SPRIko bezeroaren arretarako telefonoa doakoa izango da eta 900 92...Leer más

EIC Europako Berrikuntza Azeleratzaileak Europa osoko enpresarik berritzaileenak aukeratzen ditu

  EIC Europako Berrikuntza Azeleratzaileak Europan berrikuntza eta I+G bultzatzen duen tresna...Leer más

Berrikuntza 2 uztaila, 2020
SmartCompo, azpi-produktu organikoak balioan jartzen dituen teknologia berritzailea

  Enpresa gipuzkoarrak 2020ko Europako Ingurumen Sarietako bat irabazi...Leer más

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?