Filtros X
Tipos de Posts
Agenda

Joan blog-era Euskal enpresaren blog-a

Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

Albisteak 3 abendua, 2019 Berrikuntza Digitalizazioa Berrikuntza soziala Fast Track Innobideak programa

Nola eman balioa bezeroari Inbound Marketinaren bitartez

Deustalks-ek marketineko estrategia berriei buruzko hitzaldia antolatu du SPRI Taldearen lankidetzaz

Deustalks-ek marketineko estrategia berriei buruzko hitzaldia antolatu du SPRI Taldearen lankidetzaz

Internetek goitik behera aldarazi du enpresek bezero eta kontsumitzaile potentzialekin komunikatzeko erabiltzen duten modua eta, ondorioz, kanpaina orokorrek nekez pizten dute horien jakinmina. Egoera honetan, gero eta protagonismo handiagoa hartzen ari da Inbound Marketina deritzon estrategia, balioa ematen duten doako edukien bitartez erabiltzaileak erakartzea xede duen metodoa.

 

Abenduaren 11n, Deusto Business Alumnik Modako formula: Inbound Marketina izenburuko topaketa antolatuko du Donostian, SPRI Taldearen lankidetzaz eta Kudeaketa eta Teknologia Hitzaldi Zikloaren barruan. Ekitaldian, Marta Iraola DonosTIKen sortzaile eta kudeatzaileak Inboud Marketinaren gakoak zehaztuko ditu bertaratutakoen aurrean.

 

Hitzaldian, adituak bertatik bertara azalduko ditu Internetek herritarren erosketa-ohituretan eragin dituen aldaketak eta nolako eragina duten marketinaren arloko tekniketan. DonosTIKeko arduradunak ikuspuntu praktikotik argitu du zer den Inbound Marketina, nola inplementatzen den eta nolako kostuak eta onurak ekar diezaizkiekeen enpresei.

 

Iraolaren esanetan, testuinguru honetan, konpainiek beste era batera saltzen ikasi behar dute, bezero potentzialari hasierako premiatik bukaerako transakzioraino lagunduko dioten estrategien bitartez. Eduki baliagarria eta kalitatekoa eskainiz jakinmina piztea da Inbound Marketina deritzon teknikaren mamia, enpresaren zerbitzuetara hurbiltzeko asmoz. Ikuspegi honek erabiltzailea du estrategiaren ardatz, ez produktua.

 

Modako formula: Inbound Marketina izenburuko hitzaldia Innogune Eraikineko Tokiski Aretoan egingo da, Deustuko Unibertsitatearen Donostiako Campusean. Izen-ematea doakoa da eta webgunearen bitartez egin daiteze.

Lotutako albisteak

18 apirila, 2024 Berrikuntza
Ikasplay, Gipuzkoako enpresa aitzindaria prestakuntza-esperientzia murgiltzaile eta elkarreragileak sortzen
Irakurri gehiago
16 apirila, 2024 Berrikuntza
Genero-berdintasunik handiena duten enpresek berrikuntza maila handiagoa izaten dute eta lehiakorragoak dira
Irakurri gehiago
Buzones Arregui 15 apirila, 2024 Berrikuntza
Arreguik erantzun egiten dio eraikinetako behar berriari, etxean egon gabe paketeak jasotzeari
Irakurri gehiago
Ser b-CORP libro Comunidad NORTE 11 apirila, 2024 Berrikuntza
B Corp izatea, enpresen indarra mundua aldatzeko erabiltzea da
Irakurri gehiago
9 apirila, 2024 Berrikuntza
STEM unibertsoan emakumeen talentua sustatzera bideratutako saio batean parte hartu du SPRIk
Irakurri gehiago
Joan blog-era

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?
// Kanal espezializatuak

Jarrai iezaguzu. Kanal espezializatuak
eta eguneroko berriak