Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

24 otsaila, 2018
Nappet: “Zure planak orain arte ez bezala”

Proiektua jardunaldiak antolatzetik, plataforma digitalak garatzetik eta ikusmen bidezko komunikazioaren ondorioz sortu zen. Profil ezberdinetako hiru lagunok “ebatzi genuen elkarrekin ‘ticketing’-ari zuzendutako afera interesgarria abiadan jar genezakeela: Iván, enpresen munduko eta musikako jardunaldiak sustatzen esperientzia duena; Cristian, burtsako aholkulari gisa ekin izan duena eta Xabi, informatika-ingeniaria. Ideia antolatzen hasi eta berehala Ander batu zitzaigun, diseinugile grafiko eta ikus-entzunezkoa.

Gure irrika eta ezagutzek startup honi forma eman zioten startup honi, zeina merkatuan sartzen ari den etengabe hobetzen eta eboluzionatzen duten teknologia eta zerbitzuak eskainiz: Hurrengo erronka, 3D mapa interaktiboak bere ticketing erremintetan!

 

nappetNappet “sarreren erosketa” errazteko sortu zen. Zertan datza zuen eta dagoeneko merkatuan dauden beste ekimenen arteko bereizketa?

Hasieran Bilbo inguruko gaueko aisiari loturiko musika-jardunaldiak antolatzen genituenean, gure lehenbiziko helburua erabiltzaileei sarrerak erosteko bide berri bat eskaintzea izan zen. Hala, erreserba prozesuetako bitartekariak ezabatzea bururatu zitzaigun, esaterako, harreman publikoko langileak edota diskotekek ematen dituzten telefono-zenbakiak, berandutu egiten direnak ilara handiak eraginez…

Gure sistemak doako listetara jotzea edota botoi bat sakatuaz erreserbatu bat alokatzea ahalbidetzen dute, zineman jesarlekua hautatzen den bezalaxe, eta tramiterako dei egitea edo ilara luzeetan itxarotea saihetsiz. Geroago sistema hau tankera ezberdineko jardunaldietara hedatu genuen, hala nola kirolari loturikoak edota jaialdi handiagoak, betiere botoiak sakatzearen bide sinplean.

 

nappetGainera, sustatzaileentzako zuen zerbitzuen artean, jardunaldi baten prozesu osoaz arduratzen zarete: Antolakuntza eta babesa, Ticketing-a, Komunikazio bisuala eta Business-a.

Bai, zeren proiektu berriak izan ahala, ohartu gara bezeroek, ticketing prozesuaz fidatzen direnean, zerbitzu osoa nahiago dutela eta komunikazio bisualerako egitekoak edo Big Data zerbitzura lotu, horrela gastuak kontrolatzen eta aurrezten baitituzte…

Eta gure taldearen profilek ahalbidetu egiten dute.

Nappet Ticketing:
Sinpletutako salmenta prozesu arin eta ulerterreza, jardunaldi jakin batzuetarako sarrerak zabaldu eta saltzen dituena.

Nappet Bisuala:
Jardunaldi horien filmaketa, komunikazio bisuala eta marketing digitala.

Nappet Events:
Antolakuntza edo laguntza jardunaldi handiagoetan.

 

nappetNappet-en webgunea eta zeuen azken belaunaldiko APP-ak salmenta prozesua sinpletu egiten dute. Zein funtzio eta abantaila eskaintzen ditu?

Erabiltzailearentzat erosten errazagoa izateaz eta prozesu sinpleagoa eskaintzeaz gain, antolatzailearentzat aurrerapen handia da, bere salmenten kontrola eta kudeaketei dagokienez. Gure ‘nappet business’ app-ak smartphonen bidez sarrerak egiaztatzea ahalbidetzen du, negozioa zein den axola gabe. Horrez gain, jende kopuruaren sarrera edo salmenten garapena kontrolatzen laguntzen duten grafikoak eta datu bilketak egiten dira.

Honekin batera, “cashless” sistema bat sortzen ari gara, edariak edota produktuak aurretik ordaintzen uzten duten tabernentzat. Erabat legalki eta unean-unean ordain liteke kode hauen bitartez.

 

Nappet-ek musika-jardunaldiak, kirolekoak, kulturazkoak… antolatzen ditu eta hauei laguntza ematen die. Beharbada 2018ko Bilboko Errugbi Finalak helburu on bat izan litezke.

Hala da, errugbi finalak erreferentea dira bertoko jardunaldien artean, bisitariak ugari erakarriko baititu. Kirolen arloan aukera sorta handiagoa izan nahi dugu, aisiaren beste plan batzuekin konbinatzeko. Dudarik gabe, Bilboko Udaletxearen laguntzak bide honetatik jotzeko lagundu egin digu.

 

nappetZuen hurrengo erronka zeuen ticketing erremintetan hiru dimentsioko mapa interaktiboak ezartzea da. Zer funtzionaltasun dute?

Gure egungo zerbitzuekin batera forma ematen ari gatzaizkion ideia da. Ticketing-a alderantziz enfokatzean datza: erabiltzaileak baimendutako indikatzaile batzuen arabera hiriaren erradiografia egitea, adibidez bere neurrirako plan bat diseinatzeko edo hiriko aktibitatea denbora errealean kontsultatzeko, eta honela bertatik mugitzeko…Asteburuko plana finkatzeko eguraldia jakin nahi dugunean bezala. Ticketing kontzeptua kontsultatutako aktibitate honen arabera erabiltzaileak sarrerak erosten dituenean sartzen da.

 

Informazio gehiagorako: www.nappet.es

 

SABBATIC
Ekintzailetza 3 ekaina, 2020
Adimen Artifizial ultra-azkarra, ultra-praktikoa eta ultra-ekonomikoa duen ultra-maratoi baterako prest dauden enpresak

Sabbatic-i esker, edozein sektoretako eta tamainatako enpresek, Adimen Artifizialaren...Leer más

nantek aplanet Wivo
Ekintzailetza 1 ekaina, 2020
Nantek euskal startupak Emprendedor XXI Saria irabazi du

Nantek, baliabide baliotsu batean nahi ez diren plastikozko hondakinak eraldatzen dituen Erandioko...Leer más

wake up eus
Ekintzailetza 29 maiatza, 2020
Beste albiste batzuk ekintzaileentzat. Asteko laburpena. Maiatzaren 25tik, 29rako astea

Wake up!-ek Komunikabide eta Sareko Blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat...Leer más

maría sáiz ehu upv
Ekintzailetza 28 maiatza, 2020
María Saiz: ‘Negozio ekintzaileen ia % 60 beren jarduerarekin jarraitu dute, hauetako % 48 telelanaren formatuan’

María Saizekin hitz egingo dugu, UPV/EHUko MBAe3 Masterreko zuzendaria eta EEB-OVEko zuzendari...Leer más

kentu
KENTUK laugarren industria iraultzarekin bat egin du

KENTU industria merkatuan 40 urte baino gehiago daramatzan HERREKOR ETEak egindako...Leer más

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?