runnea gembira tech
Ekintzailetza Nazioartekotzea
Elkarrizketak 28 urtarrila, 2019

“Runnea-ren hazkunde handiak produktua nazioartera zabaltzeko inbertsioa bilatzera bultzatu gaitu”

Su especialización en data mining y gestión de big data para el ámbito del ecommerce deportivo, les ha llevado a competir exitosamente en el mercado con Runnea, experimentado crecimientos sostenidos anuales de entre el 50% y el 100%
-

Profil ezberdin bezain bateragarriak dituzten hiru profesionalek Runnea sortu zuten, Barakaldoko BIC-Ezkerraldean kokatutako startup berritzailea. Startup hau kirolarekiko zaletasuna duten pertsonei teknologian oinarrituz gehien komeni zaizkien produktu eta zerbitzuak hautatzen aritzen da. Prezioak ugari biltzeari eta datuak interpretatzeari esker, erabiltzaileari produkturik onenak preziorik onenean aurkitzen laguntzen dio. Era berean, online dendei euren produktuak saltzen laguntzen diete, baita markei ere euren azken produktuen berri ematen.

 

Gainera, orain online bidezko lehenengo akademia pertsonalizatua sortu dute. Plataforma teknologiko bat da, zeinaren bidez prestakuntza handia duten entrenatzaileen metodo zientifikoa ulertu duten, erabiltzaileari %100ean pertsonalizatutako entrenamendu-esperientziak eskaintzeko.

Gorka Cabañas, Guillermo Chávarri eta Jorge Betanzos dira Runnea sortu duten hiru kideak. Urteotan haien portalak %50-100 bitarteko hazkunde egonkorra izan du urtero. Emaitza bikain hauek direla eta, produktua nazioartera zabaltzeko inbertsoreak bilatzeari ekin diote.

 

¿Cuándo y cómo surge la iniciativa, de dónde viene vuestro interés por el mundo deportivo?

Los tres socios somos deportistas desde muy pequeños. Amamos el deporte pero, por encima de todo, tenemos muchísima experiencia en el entorno online. Nos juntamos hace unos años y aunamos todo ese “expertise” en varios departamentos que hoy conforman RUNNEA. Los tres hemos corrido toda la vida, aunque ninguno de manera muy profesional o seria. Creo que de ahí que entendamos tan bien al runner más popular, que es nuestro público más fiel y numeroso.

 

Runnea no es sólo un gran escaparate de productos online, ¿qué le diferencia de otras opciones que se encuentran en el mercado?

Runnea ayuda al deportista outdoor a encontrar sus productos y servicios, y al mejor precio. Eso es lo que nos diferencia. Contamos con más de 250 tiendas con todo su escaparate de productos. Cuando alguien acude a nosotros, le recomendamos productos que conocemos y en los que realmente creemos. Luego, las personas usuarias deciden y ahí es cuando las ayudamos de nuevo ofreciéndoles el mejor precio. Al tener tantísima gama de tiendas, contamos siempre con los mejores precios del mercado.

 

‘Data mining’ y ‘big data’ al servicio del ecommerce deportivo; pareciera que este tipo conocimiento y tecnologías fuera más propia de grandes compañías multinacionales…

Podría ser algo que tuvieran grandes multinacionales, si hubieran dedicado muchas horas de trabajo y tuvieran el know how que nosotros hemos acumulado en más de 15 años de proyectos similares… Al final, es fruto del trabajo. Cada día leemos más de 20 millones de precios para quedarnos con 2 millones; a partir de ahí, entran en juego nuestros algoritmos para ofrecer los precios de los productos adecuados a cada persona que los necesita.

 

Han pasado ya algo más de cinco años desde lanzasteis Runnea. En este tiempo el proyecto ha evolucionado y, ¡se ha reproducido!

Efectivamente, Runnea ha experimentado crecimientos sostenidos de entre el 50% y el 100% durante nuestros últimos años de vida. El gran crecimiento de Runnea nos está impulsando a buscar inversión para internacionalizar el producto. Ya hemos desarrollado la primera red en Italia y, además hemos sacado nuestro  propio producto: la primera academia de entrenamientos personalizados online (https://academywin.com). Tanto la internacionalización como esta plataforma de entrenamientos, son proyectos muy ambiciosos para los que estamos buscando inversión y socios que nos acompañen en esta andadura. Además en la academia queremos ampliar el público al que nos dirigimos, añadiendo entrenamientos de ciclismo, trail, triatlón, natación, fitness…

 

Habladnos de cifras que ayuden a entender vuestro actual posicionamiento en el mercado.

Somos la comunidad runner líder en España. Tenemos más de 700.000 usuarios que cada mes acceden a nuestros portales en busca de información y/o productos y servicios. ¡Y venimos cada año superando las barreras en tráfico!

Además ayudamos a las tiendas a vender; sólo en 2018, ya generamos casi 3 millones de euros en ventas para tiendas y marcas vinculadas al running.

Y por último, está nuestra plataforma de entrenamientos; con apenas unos meses de vida, ya ha conseguido ayudar a casi 10.000 hombres y mujeres a que cumplan sus objetivos en el mundo del running.

 

Y ahora vuestro reto es amplificar aún más la actividad, identificando para ello nuevos recursos económicos, tecnológicos y otro tipo de apoyos con los que crecer…

Efectivamente nuestro reto es crecer, hacerlo de manera ordenada pero con miras ambiciosas. El sector deportivo lleva muchos años en constante crecimiento y se están dando muchos movimientos de las grandes marcas, que adquieren empresas como la nuestra. Ejemplos como ‘Runtastic’ (adquirida por Adidas en 2015 por 240 millones de euros), ‘Runkeeper’ (comprada por Asics por 85 millones de euros) o ‘Myfitnesspal’ (adquisición de ‘Under Armour’ en 2015 por 475 millones de euros) son clara muestra de que el sector es atractivo.

Buscamos socios e inversores. Para nosotros es importante elegir bien con quién crecer y, en ello estamos poniendo todos los esfuerzos en los últimos meses.

 

Para llegar hasta aquí, para seguir avanzando, ¿es el apoyo de las instituciones un buen punto de partida?

¡Son un apoyo importante! Aunque si os decimos la verdad, hasta ahora las hemos “utilizado” muy poco. Ademas del propio BIC, apenas nos hemos movido en este terreno porque hemos estado 100% enfocados en desarrollar nuestro producto y atender a nuestros usuarios, pero ahora ya estamos empezando a apoyarnos en las instituciones porque son muy necesarias en el proceso de maduración y crecimiento de cualquier startup.

 

El equipo humano de RUNNEA:

La actividad técnica recae en Guillermo Chávarri, quien ha programado y diseñado toda la red de descarga masiva de datos, los gestores de contenidos y la tecnología de entrenamientos personalizados online.

Gorka Cabañas es quien tuvo la idea inicial, la persona que se encarga de marketing de y quien realiza la dirección y gestión de contenidos.

Y Jorge García Betanzos se responsabiliza ahora de las tareas comerciales y del desarrollo de negocio, tras haber desempeñado diferentes funciones técnicas y como responsable de producto.

“Los roles han surgido de manera natural y cubrimos todas las patas importantes de la empresa; ahora contamos con la gran colaboración de tres personas en plantilla y otras colaboradoras…”

+info: www.runnea.com

Lotutako albisteak

Etxe  bat,  pieza  asko:  AtomModular-aren  “Lego  eredua”  etxebizitza  krisia  konpontzeko
24/06/2025 Ekintzailetza

Etxe bat, pieza asko: AtomModular-aren “Lego eredua” etxebizitza krisia konpontzeko

La startup, con sede en BIC Araba, propone industrializar la vivienda con inteligencia artificial, diseño modular y materiales sostenibles.

Acuratiok  erabaki  adimendunak  hartzeko  teknologia  bat  bultzatzen  du  pertsonen  pribatutasuna  babesten  den  bitartean
18/06/2025 Zibersegurtasuna

Acuratiok erabaki adimendunak hartzeko teknologia bat bultzatzen du pertsonen pribatutasuna babesten den bitartean

Autoak edo erlojuak bezalako gailuetan adimen artifiziala da, 'ikasketa automatikoa muturrean' izenekoa. Datuak sortzen diren lekuan zuzenean prozesatzeko eta erabaki independenteak hartzeko aukera ematen du, datu-zentro handietara eraman beharrik gabe.

PhotoKrete,  hiriak  hozteko  morteroak  garatzen  dituen  euskal  startup-a
13/06/2025 Ekintzailetza

PhotoKrete, hiriak hozteko morteroak garatzen dituen euskal startup-a

Bere teknologia berritzaileari esker, %70etik gorako energia aurrezpena lortu daiteke hozte-gastuan, material pasibo eta jasangarrien bidez.

Sellex,  40  herrialdetan  baino  gehiagotan  presentzia  duen  “diseinu  zintzoko”  altzari-fabrikatzailea
12/06/2025 Nazioartekotzea

Sellex, 40 herrialdetan baino gehiagotan presentzia duen “diseinu zintzoko” altzari-fabrikatzailea

Gipuzkoako enpresak bankuak, aulkiak, mahaiak edo oheak ekoizten ditu instalazio handietarako, diseinu iraunkorraren aldeko apustu nabarmena eginez.

Yorsio:  “Jabetzakidetzan  oinarritutako  etxebizitza  emantzipatzeko  modurik  adimentsuena  da”
11/06/2025 Ekintzailetza

Yorsio: “Jabetzakidetzan oinarritutako etxebizitza emantzipatzeko modurik adimentsuena da”

Sara Recalde Yorsio-ren sortzaile eta zuzendari nagusiak, plataformak hipotekarik gabe eta jabetza partekatutako eredua erabiliz etxebizitza eskuratzeko modua nola eraldatzen duen azaltzen du.

Javier  Zumarraga  (CMZ):  “Berrizen  izango  dugun  lantegi  berriak  urtean  800  makina  ekoizteko  gaitasuna  emango  digu”
04/06/2025 Nazioartekotzea

Javier Zumarraga (CMZ): “Berrizen izango dugun lantegi berriak urtean 800 makina ekoizteko gaitasuna emango digu”

80 urte baino gehiagoko ibilbidea izanik, CMZ erreferente bihurtu da Europan CNC tornuen fabrikazioan. Ekoizpen propioan, jasangarritasunean eta nazioartekotzean oinarritutako ereduari esker, une erabakigarrian murgilduta dago, bi gertakizun nagusiekin: Berrizen lantegi berri bat eta Europatik kanpo irekiko den lehenengo filial berria, Bostonen.

FHIMASAk,  eraikuntzaren  sektorean  erreferente  den  ETEak,  BIND  SMEren  aldeko  apustua  egin  du  bere  merkatua  berrikuntzaren  eskutik  lideratzeko
29/05/2025 Up Euskadi

FHIMASAk, eraikuntzaren sektorean erreferente den ETEak, BIND SMEren aldeko apustua egin du bere merkatua berrikuntzaren eskutik lideratzeko

ETE horrek BIND SMEren —Eusko Jaurlaritzak startupekin sustatutako berrikuntza-ekimen irekia— bigarren edizioan parte hartu zuen.

Nexmachinak  Gauzen  Interneta  industriara  zabaltzen  du
22/05/2025 Up Euskadi

Nexmachinak Gauzen Interneta industriara zabaltzen du

Enpresak IoT soluzio jasangarriagoak eta eskuragarriagoak eskaintzen ditu mota guztietako enpresa eta erakundeentzat

Geinsak  30  herrialdetan  baino  gehiagotan  presente  dauden  tratamendu-lerro  automatizatuak  fabrikatzen  ditu
22/05/2025 Nazioartekotzea

Geinsak 30 herrialdetan baino gehiagotan presente dauden tratamendu-lerro automatizatuak fabrikatzen ditu

Bizkaiko enpresak 50 urte baino gehiago eman ditu sektorean erreferente gisa, eta gaur egun bere merkatuaren %70 inguru nazioartekoa da.

Amazinglers:  “Gazteek  TikTok  bidez  lana  bilatu  eta  aurkitu  ere  egiten  dute,  eta  horretara  egokitu  behar  gara”
12/05/2025 Ekintzailetza

Amazinglers: “Gazteek TikTok bidez lana bilatu eta aurkitu ere egiten dute, eta horretara egokitu behar gara”

Igone Ruiz de Azua arabarrak sortutako startupak gazteak enpleguekin eta praktikekin konektatzen dituen plataforma bat baino askoz gehiago izan nahi du; talentu bila enpresei aholkuak ematen dizkien eta belaunaldi berrien potentzialaren aldeko apustua egiten duen komunitatea.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.