Basque Trade & Investment Berrikuntza Nazioartekotzea
Albisteak 20 uztaila, 2023

Loco Polo, polo tradizionalaren alternatiba berritzailea

Donostiako konpainiak 2 milioi euroko inbertsio-erronda itxi du bere hedapena bultzatzeko, eta 2023an ekoiztutako 1,5 milioi unitate gainditzea aurreikusten du, hau da, 4,5 milioi euro inguruko fakturazioa.
-

2015ean, Oier Almandozek eta Iñigo Galdonak, haurtzaroko bi lagunek, ordura arte inoiz ezagutu ez zuten produktu bati erreparatu zioten. Brasileko produktu tipikoa zen, polo bete bat bezain sinplea, baina ezberdina. Bata Txinatik eta bestea New Yorketik, aurkikuntza hau beren jatorrizko hirira, Donostiara, eramateko ideiari forma ematen hasi ziren. Eta, horrela, 2017an, Loco Polo sortu zen, polo beteen konpainia bat, polo tradizionalaren errezeta birformulatu duena alternatiba berritzaile bihurtzeko.

“Donostiako gure lantegian poloak sortzen ditugu betegarri harrigarriekin. Gainera txokolatez busti eta topping-ak gehitzea ere posible da. Osagai % 100 naturalekin lan egiten dugu, eta 900 erreferentzia baino gehiagoko errezeta-liburua dugu. Horri esker, artisau moduan ia edozein zaporeko poloak ekoizten ditugu”, azaldu du Iñigo Galdonak, Loco Poloren sortzaileetako batek. Dendetan 30 erreferentzia inguru izaten dituzte, txandakatze etengabean daudenak urteko denboraldiaren arabera, eta pertsona zeliakoentzako, beganoentzako eta diabetikoentzako aukerak izaten dituzte.

Gipuzkoako hiriburuan lehen denda ireki zuenetik, SPRI Taldearen Hazinnova programan parte hartu duen marka, Espainiako eta nazioarteko lurralde osoan hedatu da, askotariko salmenta-formatuei esker. Hala azaltzen du Galdonak: “Hiru salmenta-mota ditugu. Alde batetik, dendak daude, eta gaur egun bederatzi ditugu Espainian, Donostian, Bilbon, Madrilen, Sevillan, Zaragozan, Lleidan, Sitgesen, Rotan eta laster Tenerifen; eta bi Frantzian, Lillen eta Bordelen. Bestalde, Pop-Upak ditugu, Madrilen, Bartzelonan eta Omanen, Ekialde Hurbilean. Eta, azkenik, 100 Mini Corners baino gehiago daude, Espainiako hainbat hiritako errestaurazio-negoziotan kokatuak, batez ere Andaluzian”.

2 milioi bere hedapena bultzatzeko

Pasa den 2022an Omanen sartu ondoren, “datozen urteetan Persiar Golkoan negozio-lerro berriak garatzeko hazia erein izana” esan nahi du horrek, Galdonaren arabera; duela gutxi bi milioi euroko finantzaketa-erronda itxi du. Inbertitzaile amerikar batek gidatuta, kapital-injekzio hori funtsezkoa izango da marka hedatzeko prozesuan. “Zalantzarik gabe, jauzi oso garrantzitsua egiteko eta kategoriaz igotzeko aukera emango digu, baina, horretaz gain, gugan jarritako konfiantzak ilusio eta erantzukizun izugarria sortzen digu”, onartu du sortzaileetako batek. Horrela, datozen urteetan konpainiak beste herrialde batzuetan sartzea aurreikusten du, hala nola Estatu Batuetan, Australian, Erresuma Batuan, Portugalen eta Alemanian.

Era berean, konpainiak espero du 2023an 1,5 milioi unitate baino gehiago ekoiztea, hau da, 4,5 milioi euro inguru fakturatzea. “Gure lehentasun nagusia prozesuak finkatzea eta merkatu nazionalean ezartzen amaitzea da, marka nazioarteko lurraldean hedatzen eta sendotzen jarraitzeko”.

Urtarotasuna gainditzeko produktu berriak

Produktu hotza denez, batez ere bero-hilabeteetan kontsumitzen dena, konpainiak urtarokotasunaren erronkari egin behar dio aurre. Hori gainditzeko, duela urte batzuk Hot Polo merkaturatu zuen, “hotz denboraldietan gailentzen den poloz betetako gofre bat”, adierazi du Galdonak.

Orain, konpainia txokolate-produktu berriak garatzen ari da, marka atenporal batean bihurtzeko, urte osoan kontsumitu daitezkeen produktuekin. “Locobon produktuan ari gara lanean, Loco Poloren norabidea erabat aldatuko duen bonboi izoztu betea da, hamabi zaporeko txokolatezko estaldura dituena“, adierazi du sortzaileetako batek. “Gure produktu nagusietako bat izatea nahi dugu”.

Euskal enpresen artean berrikuntza bultzatzeko, enpresa txiki eta ertainetatik konpainia handietaraino, SPRI Taldeak Hazinnova, BDHI Konexio edo Innobideak bezalako berrikuntzarako programak eta laguntzak ditu.

Lotutako albisteak

Eusko  Jaurlaritzak  nazioartekotzea  bultzatu  du  9,5  milioi  euroko  laguntzen  bidez

Eusko Jaurlaritzak nazioartekotzea bultzatu du 9,5 milioi euroko laguntzen bidez

Enpresek Zabaldu, Sakondu eta Elkartu programetarako diru-laguntzak eska ditzakete.

Nazioartekotzerako  enpresa-lankidetzari  bultzada,  Elkarturekin
10/10/2025 Nazioartekotzea

Nazioartekotzerako enpresa-lankidetzari bultzada, Elkarturekin

Urriaren 9an Elkartu programaren deialdi berri bat irekiko da. Nazioartekotze-jardueretarako enpresen arteko lankidetza bultzatzea da programaren xedea. 1.000.000 euroko aurrekontua du programak, eta nazioartean duten posizionamendua hobetu nahi duten enpresa-lankidetzako elkarte eta taldeei zuzenduta dago.

Europako  Batzordeak  proposamen  bat  iragarri  du  beste  herrialde  batzuetatik  datorren  altzairuaren  muga-zergak  %50era  igotzeko  eta  haren  jatorriaren  trazabilitatea  indartzeko

Europako Batzordeak proposamen bat iragarri du beste herrialde batzuetatik datorren altzairuaren muga-zergak %50era igotzeko eta haren jatorriaren trazabilitatea indartzeko

Xedapen horiek Europako Parlamentuak eta Kontseiluak erregelamenduaren azken testua adostu ondoren aplikatuko dira, 2026ko ekainetik aurrera altzairuaren gaineko egungo babesa ordeztuko duena.

WOMEXen  Eskualde  Taldea  martxan  da  Euskadin,  nazioartekotzean  genero-berdintasuna  sustatzeko
09/10/2025 Berdintasuna

WOMEXen Eskualde Taldea martxan da Euskadin, nazioartekotzean genero-berdintasuna sustatzeko

Enpresa, erakunde, irakaskuntza eta elkarte arloko eragileak joan den astean bildu ziren Euskadiko Eskualde Taldearen lehen saioan, WOMEX - The role of women in the competitiveness of exporting SMEs proiektu europarraren esparruan.

Zure  enpresaren  nazioartekotze-kostuak  geldiaraz  ez  zaitzan…  Hona  hemen  Zabaldu  laguntzak!
09/10/2025 Nazioartekotzea

Zure enpresaren nazioartekotze-kostuak geldiaraz ez zaitzan… Hona hemen Zabaldu laguntzak!

SPRI Taldeak atzerrian mikroenpresen, ETE-en eta startupen presentzia bultzatzera zuzendutako Zabaldu 2025 laguntzen beste edizio bat deitu du. Aurten, programak 5 milioi euroko aurrekontua izango du nazioartekotze-prozesua berme osoz abiaraztearen kostua finantzatzen laguntzeko.

Sakonduk  kanpo-merkatu  berrietara  sartzeko  zure  enpresaren  nazioartekotzea  bultzatuko  du  75.000  euro  arteko  finantzaketa  emanda
09/10/2025 Nazioartekotzea

Sakonduk kanpo-merkatu berrietara sartzeko zure enpresaren nazioartekotzea bultzatuko du 75.000 euro arteko finantzaketa emanda

Programak 3.500.000 euroko aurrekontua du eta aurrekontuaren % 60 arteko finantzaketa emango du. Gehienez, enpresa bakoitzeko 75.000 euro. Laguntza nazioartekotze maila altua duten eta merkatu berrietarako hedapena hasi nahi duten mikroenpresei, ETE-ei eta startupei zuzenduta dago.

‘La  Fundacion’-ek  eskaintzen  du  SOS  EmozioLan  —  Langile‑ongizatearen  aldeko  benetako  apustua  egiten  duten  enpresentzat  Lehen  Laguntza  Emozionalen  lehen  zerbitzua
05/10/2025 Berrikuntza

‘La Fundacion’-ek eskaintzen du SOS EmozioLan — Langile‑ongizatearen aldeko benetako apustua egiten duten enpresentzat Lehen Laguntza Emozionalen lehen zerbitzua

La Fundación San Prudencio ha desarrollado SOS EmozioLan, un innovador servicio de primeros auxilios emocionales en el entorno laboral

KSP  Basque  P5G  Master  Plan  programak  Euskadiren  eta  Hego  Korearen  arteko  lankidetza  sendotu  du  berrikuntzan  eta  digitalizazioan
02/10/2025 Nazioartekotzea

KSP Basque P5G Master Plan programak Euskadiren eta Hego Korearen arteko lankidetza sendotu du berrikuntzan eta digitalizazioan

Proiektuaren helburua 5G sare pribatuen hedapenari buruzko ezagutzak eta esperientziak partekatzea izan da, euskal industrian aplikatzeko aukerak eta erronkak identifikatuz.

IKT  sektoreko  euskal  enpresek  euren  presentzia  indartu  dute  Kolonbian,  Bogotan  egindako  topaketa  batean
25/09/2025 Nazioartekotzea

IKT sektoreko euskal enpresek euren presentzia indartu dute Kolonbian, Bogotan egindako topaketa batean

Kolonbian dauden euskal enpresen eta tokiko eragile estrategikoen arteko harreman zuzena erraztu da

Industria  sailburua  EMO  Hannoverren  dauden  32  euskal  enpresen  alboan  izan  da

Industria sailburua EMO Hannoverren dauden 32 euskal enpresen alboan izan da

Azken hamarkadan, Eusko Jaurlaritzak makina-erremintaren sektoreari SPRIren bitartez lagundu dio: 91 milioi euroko dirulaguntzaren bidez 850 milioi eurotik gorako inbertsio pribatua egin da eta 2.000 enpresa baino gehiago babestu dira

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.