Bostlan Industrial Group, 40 urte mundu mailako galdaketa-merkatuaren buru izaten
Bostlan Industrial Group -ek 40 urte bete ditu 2024 honetan, aluminioaren eta galdaketaren industriarako produktu aleante trinkotuen munduko fabrikatzaile nagusietako bat bihurtu den enpresa, material horiek aleatzeko irtenbide erabilienetako eta eraginkorrenetako bat. 1984an hasi zuen bidea, Mungian, bost bazkideren eskutik; orain 50 pertsona enplegatzen ditu Euskadin, Briviescan (Burgos) eta Txinan dituen egoitzetan.
Hasieran, Bostlanen jarduera desberdina izan zen: lehen urteetan, enpresa burdina eta altzairua galdatzeko pinturak eta mazarotak egiten aritu zen. “Ordutik eta gaur arte, enpresa eboluzionatzen joan zen eta galdaketarako irtenbide berritzaileen aldeko apustua egin zuen, patente batzuk ere lortuz“, dio Tomás Posada Bostlaneko zuzendari gerenteak.
Hala ere, Posadaren arabera, 40 urte horien ondoren, 50 langilek “balio berdinak” izan dituzte “gure hiru produkzio-zentroetan”. Gainera, “mundu osoko bezeroen beharrak asetzeko sare logistiko garrantzitsua” du.
I+G+b ere Bostlan taldearen funtsezko zutabeetako bat da duela bi hamarkadatik, “ausazko irtenbide lehiakorrenak eta ingurumen-inpaktu txikienekoak” bilatzeko helburuarekin. Hala, Bostlanek “asmo handiko proiektuak” gauzatu ditu lehengaiak birziklatze-prozesuen bidez lortzeko, ekonomia zirkularraren eta jasangarritasunaren alde egindako apustuaren ildotik. Izan ere, zentro teknologikoekin eta hainbat enpresekin lankidetzan aritzen da proiektu berriak abian jartzeko sinergiak ezartzeko. “Kasu batzuetan, teknikoki garatuak eta arrakastatsuak izan diren proiektuak ezin izan dira merkaturatu, gure irismenetik kanpo dauden egoera ekonomiko edo aldakorrengatik, baina taldearen apustuak tinko eusten dio lan-ildo horri”, adierazi du zuzendari kudeatzaileak.
Horren guztiaren ondorioz, gaur egun, Bostlaneko merkatu nagusiak Europan, Ipar Amerikan eta Ekialde Hurbilean daude, eta eremu horiek konpainiaren salmenten % 80 baino gehiago hartzen dute. “Bostlan marka urte askotako lanari, posizionamenduari eta bezeroak eta expertise delakoak jarritako konfiantzari esker ezaguna da merkatu hauetan”, nabarmendu du Posadak.
Bostlaneko zuzendari gerentearen ustez, azken batean, enpresa bere sektorearen barruan nabarmendu duena “bere dinamismoa eta malgutasuna izan da, beti bezeroarekiko ikuspegia mantenduz, produktua eta entregak bere beharretara egokitzen saiatuz”. “Izaera berritzaile sendoa eta iraunkortasunaren, ekonomia zirkularraren eta giza balioen aldeko apustu argia” nabarmendu du. Izan ere, konpainiak 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 eta 12. GJHak lantzeko ekintzak ditu hedatuta. “Adibidez, eta bat aipatzearren, enpresan aniztasuna eta inklusioa sustatuko dituen berdintasun-plan bat”. Gainera, ISO 9001, ISO 14001 eta ISO 45001 arauak ditu, Reach erregistroa, eta EcoVadisen egiaztatuta dago (enpresen iraunkortasunaren kalifikaziorako zerbitzu holistikoa eskaintzen duena), zilarrezko dominarekin 2021az geroztik. Gaur egun domina hori berritzeko lanean ari da.
Euskal enpresen nazioarteko proiektuak bultzatzea da SPRI Taldearen helburuetako bat; izan ere, Basque Trade and Investment Nazioartekotzeko Euskal Agentziaren bidez, leihatila bakarraren bidez bere baliabide eta laguntza guztiak jartzen ditu enpresen eskura, adibidez Elkartu, Gauzatu edo BEINT eta Global Training Bekak.
Lotutako albisteak

Euskadik Alemanian duen posizioa indartu du, Bavaria nazioartekotzeko kanpamentu nagusitzat hartuta
Bavaria kanpamentu nagusirik egokiena da Alemanian euskal enpresentzat, hango enpresa-ekosistema dinamikorako sarbidea eta lankidetza-aukera estrategikoak lantzeko aukera eskaintzen dizkien heinean

Euskadik eta Txinako Jinan hiriak automobilgintza, manufaktura aurreratua eta energia berrien arloetako lankidetza sendotu dute
Memorandum of Understanding (Elkar Ulertzeko Memoranduma-EUM) hitzarmena sinatu dute Industriako sailburuorde Andoitz Kortak eta Jinan hiriko Udal Herri Gobernuko alkateordeak, Xie Kun jaunak

Kelias, sei hamarkada errepideen eta hirien seinaleztapen egokia, segurua eta jasangarria egiten
Enpresak administrazio publiko nazionalekin lan egiten du, hala nola udalekin eta eskualdeko gobernuekin, eta Suitzako eta Txileko bezeroak izan ditu.

Amaierako topaketa batekin itxi da B-WOMENIN Globalaren lehenengo edizioa eta helburu berriak zehaztu ditu nazioartekotzean emakumeen lidergoa sustatzeko
30etik gora profesionalek B-WOMENIN Globalaren inpaktuaz gogoeta egin eta hainbat ekintza proposatu dituzte aurrera egiten jarraitzeko

Euskal automobilgintza sektoreak Indian duen presentzia sendotu eta negozio eta inbertsiorako aukera berriak esploratu ditu
Euskal enpresa-ordezkaritza batek merkataritza-misioa egin du Asiako herrialde horretara ACICAE Automobilgintzako Euskal Klusterraren eta Eusko Jaurlaritzaren eskutik, SPRI Taldeko Basque Trade & Investment agentziaren bitartez.