Euskadiko ETEntzako Eusko Jaurlaritzaren 2025 laguntzen plana.

Euskal enpresentzako laguntzak.

Onlineko jardunaldiak euskal enpresarentzat.

Filtra tu búsqueda

Albisteak 4 uztaila, 2024

60 herrialde baino gehiagoko laborategiek IDM Testen teknologia erabiltzen dute

Donostiako enpresak kalitatearen kontrolerako eta saiakuntzarako 1.500 ekipo baino gehiago hornitu ditu mundu osoan; izan ere, fakturazioaren % 75 esportazioak dira.

2005. urteak IDM Testen abiatzea markatu zuen, laborategiko ekipoen garapenean espezializatutako profesionalek beren bideak batu, eta saiakuntzako eta kalitate-kontroleko ekipo aurreratuak diseinatu eta fabrikatzen hasi zirenean. Ia 20 urte geroago

Ia 20 urte geroago, enpresak Kolonbian (Cali) eta Mexikon (Veracruz) ditu egoitzak, Donostian duen egoitza nagusiaz gain, eta Afrikan, Amerikan, Asian eta Europan zehar banatutako ordezkaritza-sare zabala du, mundu osoko 60 herrialde baino gehiagotara heltzea ahalbidetzen diona. Horrez gain, liderra da tisu sektorerako laborategien salmentan (erabilera sanitario eta higienikora zuzendutako papera); eta I+G+b arloan inbertitzen du sektorearen behar eta aukera berriei teknologia propioarekin heltzeko. 

“Gure ibilbideak marka-irudi bat sortzen lagundu digu urtez urte, produktuaren fidagarritasuna ezaugarri duen ibilbidea. Hori, aldi berean, ekipoen diseinuaren eta muntaketaren kalitatearen ondorio da”, dio Rafael Irigoyen IDM Testeko zuzendari nagusiak. Horretan, berrikuntzak funtsezko zeregina du, hala azaldu du: “Berrikuntza, zalantzarik gabe, funtsezkoa da gure enpresarentzat eta gure bezeroari balio handiena ematen dion alderdia da. Merkatuarekin harreman zuzena izateak beharrak eta aukerak arintasunez identifikatzea, horietara egokitzea eta aprobetxatzea eragiten digu. Aukera horiek, ia kasu guztietan, ahalegin berritzailea eskatzen dute, kualifikazio tekniko handiko eta sektorean urte askotako esperientzia duen talde batek gidatuta”. 

Horrela, konpainiak bezeroak bere ekoizpena optimizatzeko behar izan ditzakeen parametroak neurtzeko gai diren ekipoak garatu ditu, hala nola porositatea, lisotasuna, gramajeak, erresistentzia… “Gure produktuen katalogoa zabala da, 120 erreferentzia baino gehiagorekin, eta etengabe eguneratzen da; izan ere, gure helburua laborategi osoak hornitzea eta muntatzea da, ekoizpena beti optimoa eta eraginkorra izan dadin, funtsean, lehengaien kontsumoari dagokionez, gero eta garestiagoa baita”, azaldu du Irigoyenek. Esate baterako, komuneko papera behar bezala desintegratzen dela frogatzeko ekipo baten diseinua hobetu eta eguneratu du duela gutxi, komunen agitazioa simulatuz. Hobekuntza horrek “azkartasuna eta erabiltzeko erraztasuna ematen du, eta % 100era egokitzen da saiakuntzaren araura”, esan du zuzendari nagusiak. 

Baina IDM Testek paperaren sektorerako ekipoak fabrikatzeaz gain, kartoiaren, plastikoaren, metalaren, suaren edo zuraren eta altzariaren industrietara ere iristen da, besteak beste. Horietan guztietan, “parametro desberdinen neurketak funtsezkoak dira, batetik, eskatutako kalitate-arauak betetzeko, eta, bestetik, ekoizpen optimorako”. Beraz, bere ekipoak paper-fabrika multinazional handietan aurki daitezke, hala nola Smurfit Kappa, Saica, Ds Smith edo Papelera Nacional; baita beste bezero mota batzuetan ere, hala nola Diruaren eta Tinbrearen Fabrika Nazionalean (FNMT) edo banaketa-sektorean (Coca-Cola, Danone, HP, Freixenet, Repsol, Telefónica, Estrella Galicia, Vichy Catalán…), izan ere, bere fakturazioaren % 75 esportazioak dira. 

Ildo horretan, IDM Testek nazioartean egiten duen merkataritza-lana azpimarratu du Irigoyenek. “Batez ere, gure taldearen etengabeko bidaien bidez egiten dugu. Horri gehitzen diogu kalitate handiko produktu bat prezio lehiakorretan eta saldu osteko zerbitzu oso on bat, bezeroek asko baloratzen dutena”. Ildo beretik, IDM Testek markaren irudia sendotu nahi du, eta, beraz, gaur egungo merkatuetan duen presentzia. “Zalantzarik gabe, berrikuntzaren bidetik jarraitzea da gure apustua, hori baita enpresaren balio erantsi nagusia eta bezero, sektore eta merkatu berrietara iristeko aukera emango diguten garapen berriak abiarazteko abiapuntua”.  

Euskal enpresen nazioarteko proiektuak bultzatzea da SPRI Taldearen helburuetako bat; izan ere, Basque Trade and Investment Nazioartekotzeko Euskal Agentziaren bidez, leihatila bakarraren bidez bere baliabide eta laguntza guztiak jartzen ditu enpresen eskura, adibidez Elkartu, Gauzatu edo BEINT eta Global Training Bekak. 

Lotutako albisteak

Prado  Silos  nazioartean  indartzen,  estrategia  eta  inbertsio  berriekin  hazkundea  bultzatuz
13/02/2025 Berrikuntza

Prado Silos nazioartean indartzen, estrategia eta inbertsio berriekin hazkundea bultzatuz

38 herrialdetan presentzia handituz eta 2025erako 9 milioi euroko kontratuak aurreikusiz

Euskadik  Alemanian  duen  posizioa  indartu  du,  Bavaria  nazioartekotzeko  kanpamentu  nagusitzat  hartuta

Euskadik Alemanian duen posizioa indartu du, Bavaria nazioartekotzeko kanpamentu nagusitzat hartuta

Bavaria kanpamentu nagusirik egokiena da Alemanian euskal enpresentzat, hango enpresa-ekosistema dinamikorako sarbidea eta lankidetza-aukera estrategikoak lantzeko aukera eskaintzen dizkien heinean

Euskadik  eta  Txinako  Jinan  hiriak  automobilgintza,  manufaktura  aurreratua  eta  energia  berrien  arloetako  lankidetza  sendotu  dute

Euskadik eta Txinako Jinan hiriak automobilgintza, manufaktura aurreratua eta energia berrien arloetako lankidetza sendotu dute

Memorandum of Understanding (Elkar Ulertzeko Memoranduma-EUM) hitzarmena sinatu dute Industriako sailburuorde Andoitz Kortak eta Jinan hiriko Udal Herri Gobernuko alkateordeak, Xie Kun jaunak

Kelias,  sei  hamarkada  errepideen  eta  hirien  seinaleztapen  egokia,  segurua  eta  jasangarria  egiten
03/02/2025 Nazioartekotzea

Kelias, sei hamarkada errepideen eta hirien seinaleztapen egokia, segurua eta jasangarria egiten

Enpresak administrazio publiko nazionalekin lan egiten du, hala nola udalekin eta eskualdeko gobernuekin, eta Suitzako eta Txileko bezeroak izan ditu.

Amaierako  topaketa  batekin  itxi  da  B-WOMENIN  Globalaren  lehenengo  edizioa  eta  helburu  berriak  zehaztu  ditu  nazioartekotzean  emakumeen  lidergoa  sustatzeko

Amaierako topaketa batekin itxi da B-WOMENIN Globalaren lehenengo edizioa eta helburu berriak zehaztu ditu nazioartekotzean emakumeen lidergoa sustatzeko

30etik gora profesionalek B-WOMENIN Globalaren inpaktuaz gogoeta egin eta hainbat ekintza proposatu dituzte aurrera egiten jarraitzeko

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.