Eraldaketa digitala
Elkarrizketak 10 ekaina, 2024

Worköholics: “Agenatzia gisa bereizten gaituena esperientzia digitalak sortzea da”

2009an sortua, enpresa 30 pertsonako talde batek osatzen du, eta zeharkako zerbitzuak eskaintzen ditu brandingaren, komunikazioaren, negozio digitalaren garapenaren eta produktuen sorkuntzaren eta prozesuen digitalizazioaren arloetan.
-

Laura Carazok, Worköholics agentziako CEOak, beste bi kiderekin batera, aspalditik sortzen ari zen proiektu bati bizia ematea erabaki zuen. “Madrilen lan egitetik nentorren garai batean sortu zen. Esperientzia nuen, baina lanerako aukerak agentzia klasikoetara, publizitatera, mugatuta zeuden; ez zegoen hain ezarrita agentzia digitalaren kontzeptua”, azaldu du Carazok. Web munduarekiko, Internetekiko eta une hartan ematen zituen aukerekiko jakin-minak eta grinak bultzatuta, Bilboko erdiguneko bulego batean 15 urte daramatzan abenturari ekin zion.  

Worköholics proiektu digitalen garapenean espezializatutako agentzia bat da. Markak pertsonekin konektatzeko gaitasuna duten esperientziak sortzen ditu. Gainera, diseinuak, komunikazioak eta teknologiak tresna eraldatzaile gisa duten boterean sinesten du, eta balio erreala ematen diete pertsonei, erakundeei eta gizarteari. “Esan liteke bereizten gaituena esperientzia digitalen sortzaileak garela”, azaldu du Laura Carazo enpresaren sortzaileak.  

Agentzia gaur egun 30 pertsonako diziplina anitzeko taldea da, eta zeharkako zerbitzuak eskaintzen ditu brandingaren, komunikazioaren, negozio digitalaren garapenaren eta produktuen sorkuntzaren eta prozesuen digitalizazioaren arloetan. “Gure bezeroei eskaintzen dizkiegun irtenbide zehatzei erreparatzen badiegu, marka-identitateak sortzea, webgune korporatiboak diseinatu eta garatzea, komunikazio-kanpainak asmatzea eta aktibatzea, sare sozialetan estrategiak aktibatzea, aplikazioak eta webapps-ak garatzea bezalako zerbitzuez ari gara”, dio Carazok.  

Halaber, batzuetan, proiektu jakin batzuei ekiterakoan, laguntzaile espezializatuen sare batean babesten da, proposamenak osatzeko. Enpresa horiekin, lan bakoitzari ikuspegi holistiko batekin heltzeko aukera ematen dioten proiektuak garatzen ditu, bezeroari balioa eta bereizketa emanez. “Lankidetza hasieratik izan da enpresaren parte”, adierazi du CEOak.  

Worköholics-eko bezeroei dagokienez, batez ere enpresa ertainak, marka handiak eta egoitza Bizkaian eta Euskadin duten erakundeak dira, baina nazio mailako proiektuak ere garatu ditu. “Estatu mailako proiektu horiek askotan Euskadiko enpresekin lankidetzan ailegatu dira”, azaldu du Carazok. Izan ere, agentziak ibilbide luzea du telekomunikazio-konpainiekin lanean, eta horietako batzuentzat sortu zituen bere lehen aplikazioak. “Oso ikasketa gogorrak izan ziren enpresarentzat. Buru-belarri aritu ginen eta arrakasta izan zuten”, adierazi du sortzaileak.  

Industriaren eta mugikortasunaren sektorean irtenbideak eskaintzen dizkie ULMA, Irizar, LASAI, JMA edo Deguisa enpresei; kontsumo handiaren sektorean Eroski, Café Fortaleza edo Bellota markekin egiten du lan, eta esperientzia handia du kulturaren, kirolaren eta gizarte-kanpainen esparruan. Horrela, LastTourrekin lan egin du webgune publikoa sortuz, Getxo Kulturarekin web garapenean, edo, modu berriagoan eta ikusgarriagoan, Athletic Cluben webgune berria eta bazkideentzako gunea, “Txoko” izenekoa. “Klubaren garapen taldearekin elkarlanean egindako lana izan zen, eta arrakastara bideratuta dago”, dio CEOak. Aipatzekoa da, halaber, Work In Progress proiektuaren sorrera, Vansekin lankidetzan, sortzaile gazteentzat. Proiektu horretan Bilboko Arte Ederren Museoak ere parte hartzen du.  

Etorkizunari begira, erreferentziazko agentzia digitala izan nahi du, lan egiten duen erakundeen arrakasta sustatuko duten irtenbide estrategikoak eta teknologikoak sortzeko. Agentziaren etorkizuneko helburua talentu gaztea erakartzea eta atxikitzea da. “Erreferente izan nahi dugu, eta Euskadin dagoen talentu gaztea bultzatu. Belaunaldi bat oso prestatuta dator, eta espazio eta lan-aukera erakargarriak eman behar zaizkie. Oraina eta etorkizuna izan nahi dugu beraientzat”, amaitu du Carazok.  

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Smart Industry, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du.  

Lotutako albisteak

Electro  Alavesa:  “Errotzea  ez  da  diluituko;  betiko  gertutasun  berarekin  jarraituko  dugu  lanean”
15/12/2025 Berrikuntza

Electro Alavesa: “Errotzea ez da diluituko; betiko gertutasun berarekin jarraituko dugu lanean”

Leire Fernández de Alaiza da berriki Cottesekin integratu den Euskadiko Segurtasun sektoreko enpresa horren zuzendari nagusia.

Serbitizazioaren  aldeko  apustua  egiten  duen  ekipo  eta  osagarri  hidraulikoen  fabrikatzailea  da  Oilgear

Serbitizazioaren aldeko apustua egiten duen ekipo eta osagarri hidraulikoen fabrikatzailea da Oilgear

Hernaniko enpresak neurrira egindako soluzioak eskaintzen ditu, eta SPRI Taldearen Konpetentzia Digital Profesionalen programaren dirulaguntza jaso du

Footplastic:  ingurumen-aztarnaren  ebaluazioa  errazten  duen  soluzio  digitala

Footplastic: ingurumen-aztarnaren ebaluazioa errazten duen soluzio digitala

MIK ikerketa-zentroak eta GoiSolutions-ek garatutako tresnak aukera ematen die enpresei beren produktu plastikoen ingurumen-inpaktua neurtzeko eta murrizteko.

Irisgarritasun  unibertsala:  Euskaditik  lehiakortasuna  bultzatzen  duen  konpromisoa
13/12/2025 Berrikuntza

Irisgarritasun unibertsala: Euskaditik lehiakortasuna bultzatzen duen konpromisoa

Irisgarritasuna ez da estandar bat gehiago. Espazioek eta zerbitzuek denontzat hobeto funtzionatzea da

Mecanizados  Tracer,  tornu  tradizionaletatik  balio  erantsi  handiko  fresaketa  espezializatura
11/12/2025 I+G+B

Mecanizados Tracer, tornu tradizionaletatik balio erantsi handiko fresaketa espezializatura

Azkoitiko enpresak SPRI Taldearen hainbat dirulaguntza jaso ditu eta bi milioi euro inbertitu ditu makina berrietan

ZeniaLabs  automatizazio  adimendunean  zentratzen  da,  motor  industrial  gisa

ZeniaLabs automatizazio adimendunean zentratzen da, motor industrial gisa

Haren garapenen helburua da autonomia eta eraginkortasuna ematea sektore estrategikoei, hala nola mugikortasunari, robotikari eta espazioari.

Bilakatu  berrikuntza  irekiaren  aldeko  apustua  egiten  du  enpresa-kudeaketarako  eredu  gisa
11/12/2025 Berrikuntza

Bilakatu berrikuntza irekiaren aldeko apustua egiten du enpresa-kudeaketarako eredu gisa

Bizkaiko enpresa 2022an sortu zen, eta konpainiei kanpoko beste erakunde batzuekin lankidetzan aritzeko eta ezagutzak trukatzeko aukera ematen dieten ekosistemak diseinatzen, aktibatzen eta orkestratzen ditu.

Roiward:  “Txandakatzea  da  ETE  baten  kostu  ezkutu  handienetako  bat”

Roiward: “Txandakatzea da ETE baten kostu ezkutu handienetako bat”

Roiward Bilbon jaio zen, eta enplegatuen ongizatea enpresentzako aktibo bihurtzeko erronka hartu zuen bere gain. Horretarako, fintech, HRTech eta lan-ongizatea geruza teknologiko bakar batean konektatzen dituen eredu bat proposatu du.

Formesa,  digitralizazioaren  aldeko  apustua  egin  duen  forjaketako  eta  mekanizazioko  enpresa

Formesa, digitralizazioaren aldeko apustua egin duen forjaketako eta mekanizazioko enpresa

Mungiako enpresak SPRI Taldearen laguntza jaso du Industria digitala programaren baitan, eta negozioaren % 1,5 I+G arlora bideratzen du

Glycosciencek  iraupen  luzeko  uxagarri  naturalak  eta  biopestizida  iraunkorrak  garatzen  ditu  Euskaditik

Glycosciencek iraupen luzeko uxagarri naturalak eta biopestizida iraunkorrak garatzen ditu Euskaditik

Bioteknologikoak konposatu naturaletan oinarritutako soluzioak aplikatzen ditu, osasun publikoan eta nekazaritza-ekoizpenean eragina dutenak.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.