Eraldaketa digitala
Elkarrizketak 10 ekaina, 2024

Worköholics: “Agenatzia gisa bereizten gaituena esperientzia digitalak sortzea da”

2009an sortua, enpresa 30 pertsonako talde batek osatzen du, eta zeharkako zerbitzuak eskaintzen ditu brandingaren, komunikazioaren, negozio digitalaren garapenaren eta produktuen sorkuntzaren eta prozesuen digitalizazioaren arloetan.
-

Laura Carazok, Worköholics agentziako CEOak, beste bi kiderekin batera, aspalditik sortzen ari zen proiektu bati bizia ematea erabaki zuen. “Madrilen lan egitetik nentorren garai batean sortu zen. Esperientzia nuen, baina lanerako aukerak agentzia klasikoetara, publizitatera, mugatuta zeuden; ez zegoen hain ezarrita agentzia digitalaren kontzeptua”, azaldu du Carazok. Web munduarekiko, Internetekiko eta une hartan ematen zituen aukerekiko jakin-minak eta grinak bultzatuta, Bilboko erdiguneko bulego batean 15 urte daramatzan abenturari ekin zion.  

Worköholics proiektu digitalen garapenean espezializatutako agentzia bat da. Markak pertsonekin konektatzeko gaitasuna duten esperientziak sortzen ditu. Gainera, diseinuak, komunikazioak eta teknologiak tresna eraldatzaile gisa duten boterean sinesten du, eta balio erreala ematen diete pertsonei, erakundeei eta gizarteari. “Esan liteke bereizten gaituena esperientzia digitalen sortzaileak garela”, azaldu du Laura Carazo enpresaren sortzaileak.  

Agentzia gaur egun 30 pertsonako diziplina anitzeko taldea da, eta zeharkako zerbitzuak eskaintzen ditu brandingaren, komunikazioaren, negozio digitalaren garapenaren eta produktuen sorkuntzaren eta prozesuen digitalizazioaren arloetan. “Gure bezeroei eskaintzen dizkiegun irtenbide zehatzei erreparatzen badiegu, marka-identitateak sortzea, webgune korporatiboak diseinatu eta garatzea, komunikazio-kanpainak asmatzea eta aktibatzea, sare sozialetan estrategiak aktibatzea, aplikazioak eta webapps-ak garatzea bezalako zerbitzuez ari gara”, dio Carazok.  

Halaber, batzuetan, proiektu jakin batzuei ekiterakoan, laguntzaile espezializatuen sare batean babesten da, proposamenak osatzeko. Enpresa horiekin, lan bakoitzari ikuspegi holistiko batekin heltzeko aukera ematen dioten proiektuak garatzen ditu, bezeroari balioa eta bereizketa emanez. “Lankidetza hasieratik izan da enpresaren parte”, adierazi du CEOak.  

Worköholics-eko bezeroei dagokienez, batez ere enpresa ertainak, marka handiak eta egoitza Bizkaian eta Euskadin duten erakundeak dira, baina nazio mailako proiektuak ere garatu ditu. “Estatu mailako proiektu horiek askotan Euskadiko enpresekin lankidetzan ailegatu dira”, azaldu du Carazok. Izan ere, agentziak ibilbide luzea du telekomunikazio-konpainiekin lanean, eta horietako batzuentzat sortu zituen bere lehen aplikazioak. “Oso ikasketa gogorrak izan ziren enpresarentzat. Buru-belarri aritu ginen eta arrakasta izan zuten”, adierazi du sortzaileak.  

Industriaren eta mugikortasunaren sektorean irtenbideak eskaintzen dizkie ULMA, Irizar, LASAI, JMA edo Deguisa enpresei; kontsumo handiaren sektorean Eroski, Café Fortaleza edo Bellota markekin egiten du lan, eta esperientzia handia du kulturaren, kirolaren eta gizarte-kanpainen esparruan. Horrela, LastTourrekin lan egin du webgune publikoa sortuz, Getxo Kulturarekin web garapenean, edo, modu berriagoan eta ikusgarriagoan, Athletic Cluben webgune berria eta bazkideentzako gunea, “Txoko” izenekoa. “Klubaren garapen taldearekin elkarlanean egindako lana izan zen, eta arrakastara bideratuta dago”, dio CEOak. Aipatzekoa da, halaber, Work In Progress proiektuaren sorrera, Vansekin lankidetzan, sortzaile gazteentzat. Proiektu horretan Bilboko Arte Ederren Museoak ere parte hartzen du.  

Etorkizunari begira, erreferentziazko agentzia digitala izan nahi du, lan egiten duen erakundeen arrakasta sustatuko duten irtenbide estrategikoak eta teknologikoak sortzeko. Agentziaren etorkizuneko helburua talentu gaztea erakartzea eta atxikitzea da. “Erreferente izan nahi dugu, eta Euskadin dagoen talentu gaztea bultzatu. Belaunaldi bat oso prestatuta dator, eta espazio eta lan-aukera erakargarriak eman behar zaizkie. Oraina eta etorkizuna izan nahi dugu beraientzat”, amaitu du Carazok.  

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Smart Industry, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du.  

Lotutako albisteak

Iraundi,  mugigarritasunerako  errodamendu  bereziak  nahieran  fabrikatzen  dituen  familiako  enpresa
09/10/2025 I+G+B

Iraundi, mugigarritasunerako errodamendu bereziak nahieran fabrikatzen dituen familiako enpresa

Bergarako enpresak SPRI Taldearen adimen artifizialeko programaren dirulaguntza jaso du, eta ekoitzitakoaren % 95 esportatzen du 

Vamos  a  Cuidarnos,  erronka  demografiko  global  baterako  tokiko  konponbidea

Vamos a Cuidarnos, erronka demografiko global baterako tokiko konponbidea

Bizkaiko enpresak aplikazio bat diseinatu du eguneroko bizitza errazteko eta adinekoen lotura sozialak indartzeko, zahartze-testuinguru gero eta handiago batean.

Datu  konplexuak  erabaki  erabilgarri  bihurtu:  Ikerfelen  proposamena

Datu konplexuak erabaki erabilgarri bihurtu: Ikerfelen proposamena

40 urte daramatzan enpresa bizkaitarrak irtenbideak eskaintzen ditu era guztietako erakundeei, bezeroen gogobetetasuna, fideltasuna eta erabaki-hartzea indartu dezaten.

Circular  TwAIn:  “AAren  teknologiek  fabrikazio  zirkularreko  kateetan  duten  iraunkortasun-potentziala  askatzea  da  helburua”
08/10/2025 I+G+B

Circular TwAIn: “AAren teknologiek fabrikazio zirkularreko kateetan duten iraunkortasun-potentziala askatzea da helburua”

Tecnaliak proiektu europar hau bultzatu duen partzuergoan parte hartu du. Luis Usatorre proiektu-zuzendariak adierazi duenez, horrela "manufaktura- eta prozesu-industriaren balio-kate zirkularretako oztopoak murriztuko dira, adimen artifizialeko teknologiak erabiltzea eta guztiz aprobetxatzea erraztuz".

Modelos  Arnon-en  prototipoak,  metal  urtuzko  piezak  lortzeko  oinarria
07/10/2025 Berrikuntza

Modelos Arnon-en prototipoak, metal urtuzko piezak lortzeko oinarria

Gipuzkoako enpresak egur, poliestireno edo erretxinazko prototipoak ekoizten ditu, eta funtsezkoak dira makina-erreminta, automobilgintza edo ontzigintza bezalako sektoreentzat.

Adimen:  merkatuetako  ikerketa  eraldatzeko  inteligentzia  eta  teknologia

Adimen: merkatuetako ikerketa eraldatzeko inteligentzia eta teknologia

Adimen artifizialarekin, errealitate birtualarekin eta metodologia hibridoekin, Arabako enpresak bezeroen erabakitzeko gaitasuna indartzen du.

TECCI,  zirkuitu  inprimatuak  elektronikarako  neurrira  fabrikatzen  dituen  Gipuzkoako  ETEa
03/10/2025 Berrikuntza

TECCI, zirkuitu inprimatuak elektronikarako neurrira fabrikatzen dituen Gipuzkoako ETEa

Enpresak SPRI Taldearen Industria Digitala programaren dirulaguntza jaso du, eta 3,5 milioi inbertitu ditu bere modernizazio-estrategian.

Dorletek  Luxorreko  Tenpluko  eta  Erregeen  Haraneko  segurtasun-perimetroa  babesten  du  Egipton

Dorletek Luxorreko Tenpluko eta Erregeen Haraneko segurtasun-perimetroa babesten du Egipton

Arabako teknologia-enpresak ingurua aldatu gabe behatzen, antzematen eta jarduten duen lurpeko «zaindari» ikusezin bat garatu du.

Ikermanek  bere  25.  urteurrena  ospatu  du  enpresaren  hedapenean  oinarrituta
02/10/2025 Nazioartekotzea

Ikermanek bere 25. urteurrena ospatu du enpresaren hedapenean oinarrituta

Arabako enpresak makineria berezia fabrikatu eta diseinatzen du, eta nazioartekotzea indartzea eta merkatu estrategikoetan bezeroen kopurua handitzea du helburu.

GAIA  proiektuak  berrikuntza  adimenduna  eskaintzen  du  baso-suteen  kudeaketa  iraultzeko

GAIA proiektuak berrikuntza adimenduna eskaintzen du baso-suteen kudeaketa iraultzeko

Tekniker zentro teknologikoa eta Gogoa enpresa bizkaitarra lanean ari dira larrialdi zerbitzuei gaitasun aitzindariak dituzten babes indibidualeko elementuak emateko.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.