Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa
25 uztaila, 2018

Merkataritza elektronikoa hazi egin da Europan, baina desberdintasun handiak daude eskualdetik eskualdera

 

B2C %13 haziko da 2018an, 602.000 milioi eurora iristeraino

Onlineko txikizkako salmenta-bolumena %11 (534.000 milioi euro) hazi zen Europan 2017an. Duela urte batzuk hasitako goranzko joera horrek berdin jarraituko du 2018an, zeren, aurreikuspenen arabera, hazkundea %13koa izango baita, nahiz eta ez den izango hazkunde orekatua Europako herrialde guztietan.

 

Ecommerce Europe eta EuroCommerce erakundeek uztailean argitaratutako European B2C Ecommerce Report 2018 txostenak dio onlineko salmentan alde handiak daudela eskualdetik eskualdera. Merkatu handiena Europa mendebaldekoa da, non Britainia Handia baita buru, Frantzia eta Alemania dituelarik atzetik. Europako zonalde horrek salmenta guztien %68 ordezkatzen du. Atzerago daude Europa hegoaldeko herrialdeak, zeintzuek salmenten %12a ordezkatzen baitute, gero datoz Europa ekialdekoak %8arekin eta, azkenik, ekialdeko herrialdeak %6arekin.

 

Desberdintasun horiek hainbat arrazoiri sor zaizkie: Interneten sarpen-maila, azpiegitura aurreratuak eta hiritarrek onlineko merkatuan duten konfiantza-maila. Logistikak ere badu garrantzia, izan ere, kontsumitzaileek bi arazo handi azpimarratzen dituzte Internetez erosten dutenean: entrega denborak eta akats teknikoak. Zentzu horretan, Alemania, Luxenburgo, Holanda eta Suedia dira logistikako bikaintasun-maila handiena duten herrialdeak.

 

European B2C Ecommerce Report 2018 txostenak dio Britainia Handiko, Holandako eta Suediako merkatuak helduak direla, baina badirela Europako beste eskualde batzuk etorkizuneko aukera handiak eskaintzen dituztenak kontsumitzaileen oinarria zabaltzeko. Europa ekialdea da onlineko salmenta arloan hazkunde azkarrena izaten ari dena, adibidez, Errumaniak %37ko hazkundea izan du azken urtean bakarrik. Azkenik, txostenak dio 2017an kontsumitzaileen %38k online erosi zuela bere mugetatik harago, horien erdiak beren herrialdean finkatutako saltzaileen bitartez.

Enpresa digitala 19 martxoa, 2020
Eusko Jaurlaritzak telelana autonomoetan eta ETEetan berehala ezartzeko eta aholkularitza emateko zerbitzua jarri du abian

COVID-19 sortzen ari den egoera eta agintari eskudunek hartutako neurriak ikusita, Eusko...Leer más

Enpresa digitala 9 urtarrila, 2020
Emakumeen presentzia handiagoa SPRIren Barnetegi Teknologikoa programan

  Programa horren bidez SPRI Taldeak ezagutzera ematen ditu zein joera zabaltzen ari diren...Leer más

Enpresa digitala 23 abendua, 2019
Emerid-ek identifikazio-sistema bat abiarazi du garrantzitsuena gal ez dadin

Startup bizkaitarrak  NFCan oinarritutako gailu itsasgarria garatu du kasko eta...Leer más

Enpresa digitala 10 abendua, 2019
Elikadura industriaren erronkak eraldaketa digitalari begira

AZTIk landutako txosten baten arabera, sektorea aurreneko faseetan dago oraindik Elikaduraren...Leer más

Enpresa digitala 4 abendua, 2019
EBk Euskadi saritu du banda zabal ultralasterra landa-eremuetara hedatzeko abiarazi dituen planengatik

Teknologia, Berrikuntza eta Lehiakortasuneko sailburuorde Estibaliz Hernáezek jaso du Bruselan...Leer más

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?