WonderShop, WordPress-erako (“WP”) diseinatutako plugina, online denden jabeei katalogoen kudeaketa errazten die
WoonderSoft S.L., 2024ko azaroan sortua, espezializatuta dago online dendetako produktuen katalogoen kudeaketa erraztuko duten soluzio teknologikoak garatzen. Bere produktu ‘izarra’ WonderShop da, WooCommerce (“WC”) plataformarako, WordPress-en gehien erabiltzen den merkataritza elektronikoko plataformarako, diseinatutako plugin bat. WonderShop-ekin, online denden jabeei laguntzen die produktuen katalogoa arinago eta automatizatuago kudeatzen — eraginkortasun operatiboa hobetzen eta salmenta-prozesua optimizatzen baitu — eta, ondoren, dendaren bideragarritasuna maximizatzen.
WoonderSoft enpresaren ideia ecommerce-erako tresnen garapenean aurretiko esperientziatik sortu zen. “Urteetan zehar, online dendetarako produktuen katalogoen kudeaketa optimizatzeko soluzioetan lan egin dugu, eta merkatariek haien egunerokoan dituzten erronketatik ikasi genuen”, azaldu du Nader Fernando Fayadek, WoonderSoft-en CEOak.
Gainera, Fayadek adierazi duenez, “merkataritza elektronikoko plataforma batzuen hazkunde esponentzialaz ohartu ginen, WooCommerce kasu, eta ekosistema horren barruan katalogo handien kudeaketa erraztuko lukeen tresna bat garatzeko aukera argia detektatu genuen”. Hortik aurrera, WonderShop-en hasi zen lanean, negozio digitaletarako irtenbide errazagoa, intuitiboa eta eraginkorragoa eskaintzeko helburuarekin.
WoonderSoft-ek WonderShop garatu eta merkaturatzen du, aukeratu beharreko bi ereduren arabera antolatzen den plugin bat: freemium bertsio bat (doakoa), WooCommerce-eko katalogoen kudeaketa hobetzeko funtsezko funtzionalitateak ematen dituena; eta premium bat, hainbat datu-iturritako tresna aurreratuak, automatizazioak eta sinkronizazioa izango dituena. Gaur egun, funtzionalitate garrantzitsuenak honako hauek dira: Multi-Action Container (CAM), milaka produktu segundotan editatzen dituena, eskuzko lana %80ra murriztuz; SEO optimizazioa adimen artifizialarekin, metadatuen, tituluen eta deskribapenen optimizazioa automatizatzen duena, Googlen ikusgaitasuna hobetzeko; inportazio eta esportazio aurreratua; interfaze intuitiboa eta datu-bolumen handiak kudeatzeko gai den azpiegitura eskalagarria, denda txikietatik trafiko handiko marketplace-etaraino. Gainera, laguntza teknikoa eta aholkularitza eskaintzen die merkatariei WooCommerce-en barruan produktuen kudeaketa optimizatzen laguntzeko.
Bere bezeroak, batez ere, WooCommerce erabiltzen duten online dendak dira, ekintzaile txikietatik hasi eta kudeaketa eraginkorragoa behar duten katalogo zabalak dituzten saltoki elektronikoetaraino. 4,5 milioi denda baino gehiago dituen plataforma globala denez, bere merkatua ez da Estatura mugatzen. “Hasierako abiarazte-fasean gauden arren, nazioartekotzean pentsatuz diseinatu dugu WonderShop, eta dagoeneko interesa piztu dugu hainbat herrialdetan, batez ere martxoaren hasieran Bartzelonako Mobile World Congress-en gure ideia aurkeztu ondoren”, esan du Aristides López enpresako CTOak.
Era berean, iaz sortu zenetik, Ekintzaile-Txekintek 2024 programaren eta Bidasoa Gunearen onuradun izatea lortu du; Business Innovation Center (BIC) Gipuzkoak abalatu du; La Caixaren EmprendeXXI sarien 18. edizioan parte hartu du; Irun Ekintzan sarien finalista izan da enpresan berrikuntzarako; eta hainbat erakunderekin eta azeleratzailerekin lankidetzan ari da merkatua hazteko eta baliozkotzeko aukerak aztertzeko. Duela gutxi, startup gisa akreditatu da, Enpresa Berrien Legearen arabera, ENISAk (Empresa Nacional de Innovación SME, SA) emandako ziurtagiri bat.
Etorkizunera begira, epe labur eta ertainean, honako helburu hauek ditu: WonderShop-en premium bertsioa abiaraztea, katalogo handiak kudeatzeko funtzionalitate aurreratuekin; produktua merkatuan baliozkotzea, lehen erabiltzaileen feedback-a lortuz, konponbidea hobetzeko; aliantza estrategikoak aztertzea agentziekin, WordPress-eko garatzaileekin eta ecommerce ekosistemako funtsezko beste eragile batzuekin; inbertsioa eta laguntza bilatzea, haren hazkundea bizkortzeko, konponbidea garatzeko eta nazioartean hedatzeko, eta berrikuntza-ekitaldi eta programetan parte hartzea, WonderShop WooCommerce ekosistemako erreferentziazko tresna gisa finkatzeko.
SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu.
SPRI Taldeak laguntza integralaren bidez berrikuntza, ekintzailetza eta barne-ekintzailetza laguntzen ditu, ideiak merkatura modu arrakastatsuan irits daitezen. Aurrera, Basque Fondo, Bind 4.0, Ekintzaile edo Barnekintzailetza ekintzailetzarako laguntza-programen bidez egiten du hori.
Lotutako albisteak

Lancor, altxatzeko motor elektrikoen fabrikazioan Europako liderra
Abanto-Zierbenako enpresak SPRI Taldearen Gaitasun Digital Profesionalen programako laguntza jaso du eta esportaziorako produktu propioak garatzearen aldeko apustua egiten du.

Rebel Tickets, sarreren birsalmentan iruzurrari eta gehiegizko prezioei aurre egiteko sortutako enpresa bizkaitarra
Gaur egun, beren publikoari baimendutako birsalmenta eskaini nahi dioten jaialdi, kontzertu eta bestelako ekitaldien sustatzaileekin lan egiten du.

Ormazabalek 20 milioi inbertitu ditu Igorreko lantegian bere industria ahalmena handitzeko
SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu.

Mercanza: “Bezeroa bere datuen ustiapenean espezializatua bihurtzen dugu”
Enpresak eraldaketa digital tradizionala gaindituz soluzioak eta zerbitzuak eskaintzen ditu, enpresen eraginkortasuna eta produktibitatea bultzatzeko.

EatAmigo, ostalaritzako eskaerak automatizatzeko AA erabiltzen duen tresna
Gipuzkoako enpresak jatetxeekin, ostalaritza kateekin eta elikagai banaketa enpresekin egiten du lan estatu mailan, eta duela gutxi Mexikon lortu du lehen bezeroa.

Zabalgarbik denbora errealeko analisi-tresnekin modernizatu du bere azpiegitura
Besteak beste, biki digitala eta adimen artifizialean oinarritutako teknologiak ezartzeaz gain, lurrun-gainberogailu bat instalatzea du helburu enpresak, energia-eraginkortasuna eta jasangarritasun operatiboa hobetzeko ekimen estrategiko bat.

HIMUGI proiektuak mugikortasunean eta garraioan aplikazioak dituen hidrogeno-propultsio sistema bat lortu nahi du
Euskal erakundeen arteko partaidetza eta lankidetza handia du, eta SPRIren Hazitek programaren laguntza ekonomikoa jaso du.

Diseinua, estrategia eta helburua: horrela egiten du lan Dot.-ek, erakundeei aldaketarantz laguntzen dien kooperatibak
Hainbat bulego ditu gaur egun, eta krisi testuinguru batean jaio zen, sortzaileak hainbat eszenatokitara egokitzera behartu dituena.

MEPRO Medical Reproductive Solutions, gizarte-helburu teknologia: ugalkortasun maskulinoa berritzen
Gure helburua osasun-profesionalei eta bikoteei antzutasunaren erronkei aurre egiteko tresna berritzaile, seguru eta eraginkorrak eskaintzea da

Tecoplasek plastiko teknikoen eraldaketan erreferentzia gisa sendotzea du helburu
Bizkaiko enpresak industria-sektorerako eta uren tratamenduko sektorerako lantzen du material hori, eta akuikultura- edo elikagaigintza-sektoreetan duen posizioa handitzea esploratzen ari da.