Filtros X
Tipos de Posts
Agenda

Joan blog-era Euskal enpresaren blog-a

Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

Albisteak 12 iraila, 2023 Ekintzailetza Up Euskadi Start up Zutaz mintzo (gara)

Neurologyca: Enpresei marketin-estrategietan laguntzen dien Neurozientzia

Erlazionatutako teknologiak eta metodologietan oinarritutako Ikerketa-estrategia bati esker, euskal aholkularitza-enpresa hau sektoreko enpresa liderretako bat da
Neurlogyca Startup Neuromarrketing

Neurologyca Juan Graña bere sortzaile eta CEOren ekimenez sortu zen, neurozientzian oinarritutako merkatuen ikerketarako aholkularitza-zerbitzuak eskaintzeko helburu sendoa helburu zuela. Beren balio diferentziala Kopernica izeneko online neuromarketing tresna bat asmatzea izan zen, ikusmen artifizialean eta hizkuntza naturalean oinarritua, neurozientziaren munduan egindako ikerkuntza-urteetatik ateratako algoritmo konplexuetatik abiatzen den erraminta.

“Adimen Artifizialezko (AA) soluzio bat da; informazioa modu ez-intrusiboan, masiboan, eskalagarrian eta softwarera eta hardwarera egokitzeko moduan ematen duena”, azaldu dute sustatzaileek.

Hamarkada batez metodologia propioekin mila ikerketa-proiektu egin ondoren, aholkularitza-enpresak abangoardiako teknologiaren eskutik hainbat irtenbide ematea lortu du. Zentzu horretan, bere Kopernica soluzioak bi bertsio ditu: ‘Kopernica Test’ eta ‘Kopernica Interview’.

Lehenengoa, Kopernica Test, online test masiboak abiaraztean datza. Ekintza horrek proba kuantitatiboak eta neurketa emozionala konbinatzen ditu, konfiguratzeko  eta interpretatzeko modu erraza duena.

Kopernica Interview, aldiz, elkarrizketa kualitatiboak edo talde fokalak ezartzeko eta gauzatzeko diseinatuta dago, iritziak ikuspegi eta hizkuntza naturalaren araberako neurketa emozionalarekin konbinatuz, denbora errealean neurtuz, transkripzioak garatuz eta txosten zehatzak sortuz.

Enpresak bere ikerketak osatzeko, honako sistema hauek erabiltzen ditu: eye-tracking, pupilometroak, elektroentzefalogramak, bihotz-erritmoaren neurgailuak eta emozioak detektatzeko aurpegiko keinuak aztertzen dituzten tresnak… “Kontsumitzailearen gogo-aldarteari, emozioei, lehentasunei eta portaerei buruzko era askotariko informazio ematen diegu enpresei”, nabarmentzen dute Neurologycatik.

Bere garapenean, startupak SPRI Taldearen laguntza izan zuen, eta Ekintzailetzaren Euskal Ekosistemaren Up! Euskadi‘plataforman parte hartzen duten startup-etako bat da. Gaur egun, askotariko sektoreetarako lan egiten dute, hala nola elikaduraren mundurako, baita telekomunikazioetan, aseguruetan eta automobilgintzan ere, besteak beste, eta I+G sailekin lan egiten du bereziki. “Enpresei bezeroak hobeto ezagutzen laguntzen diegu, teknologia ez-intrusibo batekin, eta oinarri zientifiko erabateko bermearekin“, diote.

Info+: neurologyca.com

Neurlogyca Startup Neuromarrketing

Lotutako albisteak

PREMIOS THINK BIG 2024 21 uztaila, 2024 Ekintzailetza
‘FOS Detection’ proiektuak lehen saria lortu du ‘Think Big 2024’ sarietan
Irakurri gehiago
LA GRAN KEDADA, KUARTANGO, ARABA 18 uztaila, 2024 Ekintzailetza
Landa Kedada Handiaren edizio berria, irailaren 27tik 29ra, Kuartangon
Irakurri gehiago
Wake Up Euskadi 18 uztaila, 2024 Ekintzailetza
Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean
Irakurri gehiago
17 uztaila, 2024 Ekintzailetza
BayLoop Venturesek nazioko ekintzailetzaren erdigune bihurtuko du Bilbo
Irakurri gehiago
HIREKIN Inauguración 16 uztaila, 2024 Ekintzailetza
Imanol Pradales Lehendakariak Hirekin berrikuntza eta ekintzailetza industrial jasangarriko zentro berria inauguratuko du
Irakurri gehiago
Joan blog-era

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?
// Kanal espezializatuak

Jarrai iezaguzu. Kanal espezializatuak
eta eguneroko berriak