Filtros X
Tipos de Posts
Agenda

Joan blog-era Euskal enpresaren blog-a

Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

Elkarrizketak 1 Marzo, 2021 Digitalizazioa Industria adimenduna Smart Industry Programa

Ismark: “Digitalizazioa funtsezkoa da industriaren biziraupenerako”

La firma vasca se define como una agencia de ventas y marketing orientada de forma exclusiva a la industria
Asier Elorriaga, Ainhoa Gomez eta Iñigo Lavin, Ismarken sortzaileak

Digitalizazioa edozein enpresaren eraldaketa digitala egin baino lehen eman behar den urrats gisa ulertu daiteke. Digitalizazioak gure negozioetan “oinarrizko” tresna teknologikoak izatearen garrantzia azpimarratzen du, hala nola azpiegitura informatikoa, web orria, sare sozialetako presentzia, ‘Online’ denda, CRM edo ERP bezalako informazio-kudeatzaileak, eta abar.

Digitalizazioaren garrantzia argi geratu da Coronavirusaren pandemiaren testuinguruan; izan ere, enpresa askok langileen telelana sustatu behar izan dute, bideokonferentzia-zerbitzuen bidez bezeroekin harremanetan jarri behar izan dute eta produktuen online salmentak bultzatu dituzte.

Ismark euskal enpresa ‘smarketing’ agentzia gisa definitzen da, hau da, salmenta eta marketin agentzia, industriara soilik bideratuta, Ainhoa Gomezek sortzaileetako bat, azaldu duenez: “Produktu jakin bat erosten duten bezeroetan, azoketan, edo nazioartekotzean espezializatuta gaude. Teknologiaren bidez horrelako enpresak bilatzen ditugu gure bezeroentzako. Izan ere, Ismark martxan jarri dugun hiru bazkideok industrian espezializatuta gaude”.

Horrelako zerbitzuak emateko erabiltzen dituzten tresnek konplexutasun-maila desberdinak dituzte, bezeroaren beharren arabera. “5.0 webgunearen kasuan, edukia aldatu egiten da web-orria ikusten ari den erabiltzailearen arabera. Erabiltzailea identifikatzeko tresnak ditugu, baita enpresaren bat zure webgunean sartzen ari den ikusteko tresnak ere”, gaineratu du Gomezek. “Erabiltzen dugun beste tresna bat Marketing Automation da; horri esker, erosketa-prozesuan erabiltzailea zein puntutan dagoen jakin daiteke, eta, zein fasetan dagoen kontuan hartuta, Marketing Automationek erabakitzen du zer egin behar den erosketa hori gauzatu dadin”.

‘Smarketin ‘soluzio horiekin batera, Ismarken bazkide sortzaileetako batek, Asier Elorriagak,’ Web scraping ‘eta’ big data ‘tresnak uztartzearen garrantzia azpimarratu du: “Legez kanpoko ezer egin gabe, soilik webgunean sakabanatutako datu publikoak hartuz, merkatu jakin batek saldu edo fabrikatzen duzun produktuarekiko interesa izan dezakeen iker dezakegu. Merkataritza-ganberetako edo aduanetako informazioa aztertzen dugu, produktu mota hori inportatzen ari diren enpresei eta horien kopuruari buruzko datuak ematen baitituzte. Oso informazio garrantzitsua da nazioarteko merkatu berriak bilatzeko orduan. Ez da beti bideragarria den zerbait, eta lan handia egin behar da datuak bildu eta tratatzeko”.

Marketin digitalarekiko eta ‘smarketinarekiko’ interesak gora egin du pandemiaren ondorioz, Elorriagak gogorarazi duenez: “Postcovid eta precovid testuinguru bat dagoela esan dezakegu. Precovidean, enpresa askok marketin-ekintza horiek behar ez ziren zerbait bezala eta erabiliko ez zituzten zerbait bezala ikusten zituzten. Hori ez zen guztiz egia; izan ere, industrian salmenta teknikoagoa da, ontze-prozesuak luzeagoak dira, eta prozesu bat zenbat eta luzeagoa izan, orduan eta eragile gehiagok esku hartzen dute eta zailagoa da salmenta amaitzea. Testuinguru horretan, marketin digitalak tresna gehiago eskaintzen ditu prozesu hori amaitzeko. Beste gauza bat da salmenta ‘ecommerce’ batean zuzenean ez ixtea. COVID-19aren ondoren, enpresak konturatu dira zerbait egin behar dutela; izan ere, lehen salmenta-, prospekzio- edo arreta-lanak egiten zituzten pertsonek, orain beren etxeetan daude, salmentarik itxi gabe, azoketara joan gabe, ekitaldietan presentziarik izan gabe, fabrikazio-plantak bisitatu ezinik…Horrela konturatzen dira ez dutela tresnarik digitalean lan egiteko, webgune zahar bat dutelako edo sare sozialak gaizki erabiltzen dituztelako”.

Bere ustez, pandemiak “saltzaileak eta erosleak salmentak egiteko moduak aldatzera eta kanal digitalak erabiltzera behartu ditu. Orain erabiltzen ohitzen ari dira eta lehen bisitak bideokonferentziaz egiten dira, denbora eta diru asko aurrezten delako. Pandemia egoera hau bukatutakoan, enpresa gehienek argi dute bi munduak batera egon behar direla: tradizionala eta digitala”.

Bestalde, Iñigo Lavin Ismarkeko kideak aurreratu duenez, “COVIDak industria barruko eraldaketa digitala bizkortu du, pandemia iritsi arte ez baitzen lehentasunezkoa. Une honetan kontsulta asko izaten ari gara. Enpresetako arduradunek marketin digitala merkataritza-sailean lagungarria dela ulertzen dute orain. Oraintxe bertan, nahiz eta hasiberria izan, CEOek marketin digitaleko agentziak bilatzen dituzte, salmenta-modu tradizionalak nahikoak ez direlako. Digitalizazioa funtsezkoa da industriaren biziraupenerako”.

Edozein enpresak, baita bezeroei soluzio teknologikoak eskaintzen dituztenak ere, aurre egin beharreko erronketako bat bere produktuak eta zerbitzuak eboluzionatzen jarraitzen duten teknologia berrietara egokitzea da. Ildo horretan, Ismarken barne-behartzat markatu dute zeharkako ezagutzak gehitzea, hala nola “lidergoa, arazo-konponketa, Design Thinking, ‘big data’ eta horrek marketinean eta salmentetan dituen aplikazioak, baita metodologia arinak ere”. “Zeharkako gaitasun horiez ez arduratzeak enpresa ez haztea edo bere aukerak ahalik eta gehien ez estutzea eragiten du”, ondorioztatu du Asier Elorriagak.

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresak digitalizatzea da, big data, machine learning, adimen artifiziala eta marketing digitala bezalako tresnak, zerbitzuekin, laguntzekin eta hemen zehazten diren aktiboekin sustatuz.

Lotutako albisteak

17 apirila, 2024 Digitalizazioa
Trakek lidergoa indartu du fisioterapia digitalaren arloan, Adimen Artifizialari esker
Irakurri gehiago
Aitor Alapont. 12 apirila, 2024 Digitalizazioa
P4Q, 25 urte eta aurrera jarraitzeko 100 milioi arrazoi
Irakurri gehiago
Ion Etxeberria_Ikerlan_IndeusElkarrizketak 25 Marzo, 2024 Berrikuntza
“Euskararen aldeko apostua ez da bakarrik emozionala, praktikoa ere bada, enpresari balioa ematen diona” Ion Etxeberria, IKERLAN
Irakurri gehiago
15 otsaila, 2024 Digitalizazioa
Infoboxek kongresu perfektua eskaintzen du, klik bakarrean
Irakurri gehiago
12 otsaila, 2024 Digitalizazioa
Chubby Apps: “App bat errentagarria izan dadin, produktua, marketina eta negozio-eredua bildu behar ditu”
Irakurri gehiago
Joan blog-era

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?
// Kanal espezializatuak

Jarrai iezaguzu. Kanal espezializatuak
eta eguneroko berriak