Iñaki Mujika, socio responsable de Digitalización y Pablo Aguilar, socio responsable del área de Estrategia, en las oficinas de Wegetit.
Ekintzailetza Eraldaketa digitala Up Euskadi
Albisteak 11 urria, 2023

Wegetit, digitalizazio komertzialean adituak, merkaturako zuzeneko konexioarekin

Donostiako enpresak bere bezeroei salmenta-prozesuen digitalizazioan eta haien estrategia komertziala definitzen laguntzen die.
-

Wegetit enpresen digitalizazio komertzializazioan espezializatuta dagoen, baina merkatuarekiko zuzeneko konexioa duen Donostiako ETE bat da. Horri guztiari esker, negozioaren hazkundea bultzatzen du. Enpresak bere bezeroen estrategia komertzialen ildoak definitzen laguntzen du.

Informazio hau “Zutaz mintzo gara” ekimenaren bidez sortu da. SPRI Taldeak Euskadiko enpresei haien proiektuak beren plataforma bidez ezagutarazteko aukera eskaintzen die.

Enpresa 2006an sortu zen enpresentzako web-proiektuak garatzeko. “Orain 10 urte inguru, digitalizazio komertzialaren arloan hasi ginen lanean eta, azken urte honetan, soluzioari estrategiaren zatia gehitu diogu”, azaldu dute Pablo Aguilarrek, Estrategia arloaz arduratzen den bazkideak eta Iñaki Mujikak, digitalizazioaz arduratzen den bazkideak.

Wegetit estrategia eta digitalizazio komertzialean aditua da. “Enpresa batek estrategia komertziala izan beharko luke; hau da, nora zuzendu nahi duen, zer balio-proposamen duen eta bideragarria den estrategia”. Askotan, enpresak beren balio-proposamenaren, merkatuaren edo lehiakideen gogoeta estrategikoa egin gabe sortzen dira. Edo, bestela, ez dute oso ondo antolatuta izaten”.

Donostiako enpresaren lana lehia mailako gaitasuna mantendu ahal izateko ildo estrategiko komertzialak definitzea da. “Enpresarekin batera egiten dugu lan. Sarbidea izan dezakeen merkatuak identifikatzen dituzu eta onak direla kontzientziatzen laguntzen diezu, askotan ez baitute jakiten. Merkatuaren dimentsioa antolatzen eta lehia mailako abantailarik ba ote duten edo ez duten zehazten laguntzen digu. Hau da, merkatuek behar adinako ibiltarterik baduten eta beste merkatu edo produktu batzuetara ireki behar duten erabakitzen”.

Wegetitek, gainera, barne mailako prozesu komertzialak lantzen ditu. “Lehiakide nagusien eta merkatuetara sarbidea izateko tresna espezifikoen azterketa, adibidez”.

Haien esperientziari esker, enpresek digitalizatzeko beharra dutela, “baina estrategia komertzialarekin lerrokatu gabe, softwarea erosita egiten” dutela egiaztatu dute. “Hain zuzen ere, gure elementu bereizgarria da digitalizazio arloan aitortza jaso dugula eta estrategia komertzialarekiko oso lerrotuta gaudela. Enpresek datuen euskarri den CRM (tresna horri esker, salmenten, marketinaren eta bezeroaren arretaren kudeaketa integratua egin daiteke) bat erosten dute, baina horrek ez du negozioarekin loturarik”.

Digitalizazioa lehia

Digitalizazioa lehia mailako abantaila dela diote, baina “estrategia komertzialarekin lerrokatuta dagoenean. Etorkizunera begira, digitalizazio komertzialik ezean, merkatutik kanpo geratuko zara”.  Horrekin lotuta, kasu zehatzak aipatu dituzte eta horien artean hauek: enpresa batek, bere ERParen bidez (barne-prozesuak kontrolatzeko tresna) “eskarien % 30 zuen, eta gure esku-hartzeari esker, % 100era igaro zen”.

Azpimarratu dutenez, ERPak barnerantz oso orientatuta daude, eta ez merkaturantz. Datuak merkaturantz itzultzen espezialistak gara; merkatuak erosi nahi duena lotzen dugu, ERParen gainetik geruza bat jartzen dugu eta horrek barneko eta kanpoko merkatuarekin kontaktua errazten du.

Eskainitako produktuak era askotakoak dira: business web-a eta produktuaren konfigurazioak, edo eskaintzak eta bezeroen arloak edo B2Bak. Sektore askorentzat egiten dute lan: ekipo-ondasunen fabrikatzaileak, igogailuen enpresak, eskutokiak, bizikletak, kosmetika edo labeak fabrikatzen dituztenak, besteak beste. Bezeroen urteko zorro bizia 20 eta 30 artekoa da.

Gaur egungo langile kopurua 30ekoa da eta horren fakturazioa urtean 1,5 milioi euro ingurukoa da. I+G arloa bere negozioaren ia % 100ekoa da. “Gure helburua da bezeroarentzako soluzio digitalak bilatzea eta, horretarako, derrigorrezkoa da berrikuntza buruan izatea etengabe, merkatuan zer dagoen ikustea, soluzioak bilatzea eta, askotan, merkatuan ez dauden gauzak sortzea”.

Erronka nagusia prozesu komertzialen digitalizazioan erreferente bihurtzea da “gutxienez Euskadi mailan. Horixe bera da gure helburu nagusia. Ez dugu Euskadi eta Espainia mailan beste lehiakiderik ezagutzen”.

 

Lotutako albisteak

Bilbok  Osasunaren  etorkizun  digitalari  buruzko  jardunaldia  jasoko  du  hilabete  honetan

Bilbok Osasunaren etorkizun digitalari buruzko jardunaldia jasoko du hilabete honetan

24an egingo da BAT dorrean

Toribio  Echevarría  Sariek  35.  edizioa  betetzen  dute  aurten,  hainbat  berritzasunekin
15/09/2025 Ekintzailetza

Toribio Echevarría Sariek 35. edizioa betetzen dute aurten, hainbat berritzasunekin

Hautagaitzak aurkezteko epea urriaren 9ra arte dago zabalik

Eusko  Jaurlaritzak  mundu  osoko  882  startup  erakarri  ditu  Euskadiko  70  enpresarekin  lan  egiteko
15/09/2025 Ekintzailetza

Eusko Jaurlaritzak mundu osoko 882 startup erakarri ditu Euskadiko 70 enpresarekin lan egiteko

Startupek edizio honetan parte hartu duten 70 enpresek planteatutako 12 erabilera-kasuei erantzuteko hautagaitzak aurkeztu dituzte.

Habitakek  AA  teknologiaren  laguntzarekin  higiezinen  zerbitzuak  iraultzen  ditu
09/09/2025 Ekintzailetza

Habitakek AA teknologiaren laguntzarekin higiezinen zerbitzuak iraultzen ditu

Plataformak adimen artifiziala erabiltzen du jabeak, erosleak, agenteak eta sektoreko profesionalak konektatzeko.

Wolco,  nazioartekotzearen  aldeko  apustua  egin  duen  ebaketa-erreminta  pertsonalizatuen  fabrikatzailea
28/08/2025 Nazioartekotzea

Wolco, nazioartekotzearen aldeko apustua egin duen ebaketa-erreminta pertsonalizatuen fabrikatzailea

Lemoako enpresak SPRI Taldearen Industria Digitala programaren dirulaguntza jaso du, eta bere negozioaren % 25 esportatzen du dagoeneko

Grunussek  energia  sortzeko,  transmititzeko  eta  biltegiratzeko  modua  eraldatzen  du
28/08/2025 Ekintzailetza

Grunussek energia sortzeko, transmititzeko eta biltegiratzeko modua eraldatzen du

Berrikuntzak bultzatutako ‘deeptech 'enpresa honek aurrerapen teknologiko eta ekologikoaren abangoardian kokatzen da

Taldekik  biosentsoreak  garatu  ditu  gaixotasunen  diagnostiko  aurreraturako

Taldekik biosentsoreak garatu ditu gaixotasunen diagnostiko aurreraturako

BereMELISA plataformak hamaika aukera eskaintzen ditu azterketa biomolekularrean

70  korporazio  startupen  soluzioen  bila  BIND  Corporaten,  Eusko  Jaurlaritzaren  ekimenean
25/08/2025 Ekintzailetza

70 korporazio startupen soluzioen bila BIND Corporaten, Eusko Jaurlaritzaren ekimenean

Programan izena emateko epea irailaren 5era arte dago zabalik eta Partner enpresentzako proiektuak, mentoringa eta ekintzailetza eta berrikuntzako ekosistemarekiko konexioa hartzen ditu barne.

Gipuzkoak  teknologia  kuantikoetan  sakonduko  du  Creative  Destruction  Lab  ekimenaren  bultzadarekin,  BIC  Gipuzkoa  
eta  IESE  Business  School  erakundeekin  lankidetzan

Gipuzkoak teknologia kuantikoetan sakonduko du Creative Destruction Lab ekimenaren bultzadarekin, BIC Gipuzkoa 
eta IESE Business School erakundeekin lankidetzan

CDL-Donostia zentroak bat egingo du nazioarteko CDL Quantum programarekin, 
eta adimen artifizial (AA) kuantikorako eta hizkuntza naturalaren prozesamendurako CDL AA korronte bat jarriko du abian; alde batetik, IBMren System Two ordenagailu kuantiko iritsi berria osatzeko eta, bestetik, teknologia sakonak Europan merkaturatzeko nodo gisa Gipuzkoaren ekimena haziarazteko.

Ekintzailetza  berritzaile  onena  aitortzen  duten  Top101  Sarietarako  epea  zabalik  dago
29/07/2025 Ekintzailetza

Ekintzailetza berritzaile onena aitortzen duten Top101 Sarietarako epea zabalik dago

Hautagaitzak irailaren 23ra arte aurkez daitezke

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.