Iñaki Mujika, socio responsable de Digitalización y Pablo Aguilar, socio responsable del área de Estrategia, en las oficinas de Wegetit.
Ekintzailetza Eraldaketa digitala Up Euskadi
Albisteak 11 urria, 2023

Wegetit, digitalizazio komertzialean adituak, merkaturako zuzeneko konexioarekin

Donostiako enpresak bere bezeroei salmenta-prozesuen digitalizazioan eta haien estrategia komertziala definitzen laguntzen die.
-

Wegetit enpresen digitalizazio komertzializazioan espezializatuta dagoen, baina merkatuarekiko zuzeneko konexioa duen Donostiako ETE bat da. Horri guztiari esker, negozioaren hazkundea bultzatzen du. Enpresak bere bezeroen estrategia komertzialen ildoak definitzen laguntzen du.

Informazio hau “Zutaz mintzo gara” ekimenaren bidez sortu da. SPRI Taldeak Euskadiko enpresei haien proiektuak beren plataforma bidez ezagutarazteko aukera eskaintzen die.

Enpresa 2006an sortu zen enpresentzako web-proiektuak garatzeko. “Orain 10 urte inguru, digitalizazio komertzialaren arloan hasi ginen lanean eta, azken urte honetan, soluzioari estrategiaren zatia gehitu diogu”, azaldu dute Pablo Aguilarrek, Estrategia arloaz arduratzen den bazkideak eta Iñaki Mujikak, digitalizazioaz arduratzen den bazkideak.

Wegetit estrategia eta digitalizazio komertzialean aditua da. “Enpresa batek estrategia komertziala izan beharko luke; hau da, nora zuzendu nahi duen, zer balio-proposamen duen eta bideragarria den estrategia”. Askotan, enpresak beren balio-proposamenaren, merkatuaren edo lehiakideen gogoeta estrategikoa egin gabe sortzen dira. Edo, bestela, ez dute oso ondo antolatuta izaten”.

Donostiako enpresaren lana lehia mailako gaitasuna mantendu ahal izateko ildo estrategiko komertzialak definitzea da. “Enpresarekin batera egiten dugu lan. Sarbidea izan dezakeen merkatuak identifikatzen dituzu eta onak direla kontzientziatzen laguntzen diezu, askotan ez baitute jakiten. Merkatuaren dimentsioa antolatzen eta lehia mailako abantailarik ba ote duten edo ez duten zehazten laguntzen digu. Hau da, merkatuek behar adinako ibiltarterik baduten eta beste merkatu edo produktu batzuetara ireki behar duten erabakitzen”.

Wegetitek, gainera, barne mailako prozesu komertzialak lantzen ditu. “Lehiakide nagusien eta merkatuetara sarbidea izateko tresna espezifikoen azterketa, adibidez”.

Haien esperientziari esker, enpresek digitalizatzeko beharra dutela, “baina estrategia komertzialarekin lerrokatu gabe, softwarea erosita egiten” dutela egiaztatu dute. “Hain zuzen ere, gure elementu bereizgarria da digitalizazio arloan aitortza jaso dugula eta estrategia komertzialarekiko oso lerrotuta gaudela. Enpresek datuen euskarri den CRM (tresna horri esker, salmenten, marketinaren eta bezeroaren arretaren kudeaketa integratua egin daiteke) bat erosten dute, baina horrek ez du negozioarekin loturarik”.

Digitalizazioa lehia

Digitalizazioa lehia mailako abantaila dela diote, baina “estrategia komertzialarekin lerrokatuta dagoenean. Etorkizunera begira, digitalizazio komertzialik ezean, merkatutik kanpo geratuko zara”.  Horrekin lotuta, kasu zehatzak aipatu dituzte eta horien artean hauek: enpresa batek, bere ERParen bidez (barne-prozesuak kontrolatzeko tresna) “eskarien % 30 zuen, eta gure esku-hartzeari esker, % 100era igaro zen”.

Azpimarratu dutenez, ERPak barnerantz oso orientatuta daude, eta ez merkaturantz. Datuak merkaturantz itzultzen espezialistak gara; merkatuak erosi nahi duena lotzen dugu, ERParen gainetik geruza bat jartzen dugu eta horrek barneko eta kanpoko merkatuarekin kontaktua errazten du.

Eskainitako produktuak era askotakoak dira: business web-a eta produktuaren konfigurazioak, edo eskaintzak eta bezeroen arloak edo B2Bak. Sektore askorentzat egiten dute lan: ekipo-ondasunen fabrikatzaileak, igogailuen enpresak, eskutokiak, bizikletak, kosmetika edo labeak fabrikatzen dituztenak, besteak beste. Bezeroen urteko zorro bizia 20 eta 30 artekoa da.

Gaur egungo langile kopurua 30ekoa da eta horren fakturazioa urtean 1,5 milioi euro ingurukoa da. I+G arloa bere negozioaren ia % 100ekoa da. “Gure helburua da bezeroarentzako soluzio digitalak bilatzea eta, horretarako, derrigorrezkoa da berrikuntza buruan izatea etengabe, merkatuan zer dagoen ikustea, soluzioak bilatzea eta, askotan, merkatuan ez dauden gauzak sortzea”.

Erronka nagusia prozesu komertzialen digitalizazioan erreferente bihurtzea da “gutxienez Euskadi mailan. Horixe bera da gure helburu nagusia. Ez dugu Euskadi eta Espainia mailan beste lehiakiderik ezagutzen”.

 

Lotutako albisteak

Hevea3D  ekimenak  eta  Interphase  Technologiesek  irabazi  dituzte  2025eko  Manuel  Laborde  sariak
03/12/2025 Ekintzailetza

Hevea3D ekimenak eta Interphase Technologiesek irabazi dituzte 2025eko Manuel Laborde sariak

ZuBizik 25. urteurreneko sari berezia jaso du

Datuaren  Heldutasunaren  Diagnostiko  Programa  enpresa-kudeaketa  adimentsuago  baterako  abiapuntua  da

Datuaren Heldutasunaren Diagnostiko Programa enpresa-kudeaketa adimentsuago baterako abiapuntua da

Abenduaren 2an irekiko da Datuaren Heldutasunaren Diagnostikoa Programaren lehen deialdia. Zerbitzu berri honek euskal enpresei laguntza eskaintzen die datuen arloko egungo egoeraren ebaluazio zorrotza egiteko eta analitika eta adimen artifizialaren eredu aurreratuagoetarako ibilbide-orri bat definitzeko.

Bizkaiko  Foru  Aldundiaren  V.  Inbertsio  Foroan  Bizkaiko  8  startupek  61  euren  proiektuak  aurkeztu  dituzte  inbertitzaileren  aurrean
27/11/2025 Ekintzailetza

Bizkaiko Foru Aldundiaren V. Inbertsio Foroan Bizkaiko 8 startupek 61 euren proiektuak aurkeztu dituzte inbertitzaileren aurrean

Bizkaiak bere erreferentziazko foroa sendotu du, potentzial handiko proiektuak inbertsio espezializatuarekin lotzeko

Tantak  ingurumena  zaintzeko  eta  babesteko  lan  egiten  du

Tantak ingurumena zaintzeko eta babesteko lan egiten du

Erakunde honen helburua da gure itsasoak zaintzea, bizi ohitura osasungarriak sustatzea eta planeta hobetzeko ekintzak egitea

Blueline:  munduko  emisio  baxuko  altzairu  herdoilgaitzezko  ke‑kate  eta  kudeo-premiumen  lehen  lerroa

Blueline: munduko emisio baxuko altzairu herdoilgaitzezko ke‑kate eta kudeo-premiumen lehen lerroa

Blueline representa un paso decisivo hacia la construcción sostenible, combinando innovación técnica con un compromiso real medioambiental

Ekongreso:  10  Inpaktu-ekonomiek  erronkak  eta  aukerak  partekatuko  dituzte  Laukariz  Ekosisteman

Ekongreso: 10 Inpaktu-ekonomiek erronkak eta aukerak partekatuko dituzte Laukariz Ekosisteman

Azaroak 27, 28, 29 eta 30: enpresa txiki arduratsuak, B-Corps, erakundeak, proiektu profesionalak, sozialak eta ekintzaileak, berriz ere Ekongresoan elkartuko dira.

Aerobladeko  langileen  % 52  emakumezkoak  dira  dagoeneko
20/11/2025 Berdintasuna

Aerobladeko langileen % 52 emakumezkoak dira dagoeneko

SPRI Taldeak egin berri duen «Berdintasunak industria-lehiakortasunean duen eragina» ikerketan hartu du parte enpresak

Ideia  berriak,  gazteak  eta  landa  eremuko  enpresei  errekonozimendua  Lea-Artibaiko  ekintzaileentzako  Leartibai  Sarietan
20/11/2025 Ekintzailetza

Ideia berriak, gazteak eta landa eremuko enpresei errekonozimendua Lea-Artibaiko ekintzaileentzako Leartibai Sarietan

Edizio honetan 56 proiektuk hartu dute parte lehiaketan, aurrekoan baino 19 gehiagok

Onkoreplica  eta  Semi  Zabala,  2025eko  Toribio  Echevarria  sarien  irabazleak
13/11/2025 Ekintzailetza

Onkoreplica eta Semi Zabala, 2025eko Toribio Echevarria sarien irabazleak

Toribio Echevarria Sariak Eibarko Udalak eta BIC Gipuzkoak bultzatutako ekimena da, eta Eusko Jaurlaritzako Industria, Trantsizio Energetiko eta Jasangarritasun Sailak, SPRIren bitartez, eta Gipuzkoako Foru Aldundiak parte hartzen dute

Elay  Taldeak  Mexikoko  fabrikaren  25.  urteurrena  ospatuko  du
10/11/2025 Berrikuntza

Elay Taldeak Mexikoko fabrikaren 25. urteurrena ospatuko du

Antzuolako enpresaren atzerriko lehen ekoizpen-fabrika izan zen.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.