Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa
22 urria, 2018

«Automobilgintza Asiako merkatuan zabalduko da»

Francisco Riberas.

 

Gestamp-eko presidente Francisco J. Riberasek eraldaketa digitalari buruzko hitzaldi bat eman zuen DeustoForum-en

 

Riberasen hitzetan, «iraultza baino gehiago, teknologia berrien ezarpen bizkorra ari gara bizitzen. […] Dagoeneko ikusten dira aldaketak, eta datozenak are bizkorragok eta sakonagoak izango dira». Horrela eman zion hasiera Gestamp-eko kontseilari delegatuak automobilgintzan gertatzen ari den eraldaketa digitalari buruzko hitzaldiari, DeustoForum-ek eta BBVAk antolatutako Mundu digitalera agertzen zikloaren barruan.

 

Multinazionaleko presidenteak esan zuenez, «bezeroen beharrei erantzuteko bide gisa ulertu behar dira teknologiak». Gestamp automobilgintzarako osagarrien hornitzailearen kasuan, horrek esan nahi du auto seguruagoak, arinagoak eta ez hain kutsatzaileak sortzea, eta kostu txikiagokoak. Premisa horri jarraikiz, enpresak I+Gko 13 zentro ditu munduan, eta mundu-mailako lider bihurtu da beroko estanpazioan; alegia, altzairuzko piezen lodiera txikitzeko aukera ematen duen teknologian. Riberasen arabera, «Espainian, kostuetan soilik lehiatzen saiatzea —alegia, teknologia diferentzialean inbertitu gabe— suizidio bat da».

 

CASE joerari dagokionez (ingelesezko sigla, auto konektatuak, autonomoak, partekatuak eta elektrikoak adierazten duena), Gestamp-eko presidenteak zalantzan jarri zuen epe ertainera eragina izatea. Haren hitzetan, nahiz eta teknologia asko «dagoeneko erabilgarri dauden», Mendebaldeko merkatuan ari da gertatzen joera hori; alegia, automobilgintzarako oso heldua den merkatu batean. Europa jada ez da garrantzitsua demografikoki, eta sektorea gero eta arreta handiagoa ari da jartzen garapen-bidean dauden herrialdeetan, bereziki Asiakoetan.

 

Asiako merkatuan zabaltzea da euskal multinazionalaren estrategia nagusia; haren bidez, 900 milioi euroko fakturazioa lortzea espero du 2019an. Gestamp-ek dagoeneko 9 instalazio ditu Txinan, eta datorren astean lehenengoa zabalduko du Japonian, bertako zenbait fabrikatzaileren hornitzaile gisa (besteak beste, Honda eta Toyota). Horrela, multinazional japoniarrek hartzen dituzten nazioarteko beste merkatu askotara iritsi ahal izango da.

 

4.0 industriari dagokionez, hau da enpresa-taldearen estrategia: «teknologia informazioa biltzeko eta gure instalazioen eraginkortasuna hobetzeko erabiltzea». Horren haritik, Gestamp-ek monitorizazio-sistema bat ezarri du bere ekoizpen-lerroetan; sistema horri esker, 3.000 aldagai inguru aztertzen dira egunero. Smart Factory-ko proiektu honen bidez, enpresaren helburua da «mantentze prediktiborantz aurrera egitea, kostuak aurrezteko eta eraginkortasuna handitzeko».

 

Enpresa digitala 19 martxoa, 2020
Eusko Jaurlaritzak telelana autonomoetan eta ETEetan berehala ezartzeko eta aholkularitza emateko zerbitzua jarri du abian

COVID-19 sortzen ari den egoera eta agintari eskudunek hartutako neurriak ikusita, Eusko...Leer más

Enpresa digitala 9 urtarrila, 2020
Emakumeen presentzia handiagoa SPRIren Barnetegi Teknologikoa programan

  Programa horren bidez SPRI Taldeak ezagutzera ematen ditu zein joera zabaltzen ari diren...Leer más

Enpresa digitala 23 abendua, 2019
Emerid-ek identifikazio-sistema bat abiarazi du garrantzitsuena gal ez dadin

Startup bizkaitarrak  NFCan oinarritutako gailu itsasgarria garatu du kasko eta...Leer más

Enpresa digitala 10 abendua, 2019
Elikadura industriaren erronkak eraldaketa digitalari begira

AZTIk landutako txosten baten arabera, sektorea aurreneko faseetan dago oraindik Elikaduraren...Leer más

Enpresa digitala 4 abendua, 2019
EBk Euskadi saritu du banda zabal ultralasterra landa-eremuetara hedatzeko abiarazi dituen planengatik

Teknologia, Berrikuntza eta Lehiakortasuneko sailburuorde Estibaliz Hernáezek jaso du Bruselan...Leer más

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?