Euskal enpresaren blog-a Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

4 apirila, 2018
Adimen Artifizialak erabiltzaile-esperientzia berrasmatuko du

PwC.

 

Marketina eta arreta pertsonalizatua dira hazteko potentzial handiena duten arloak

Iragarpen teknologiko guztiak bat datoz esatean adimen artifiziala izango dela datorren hamarkadako eraldaketaren motor nagusia. Bere aplikazio garrantzitsuenetako bat produkzio-prozesuak automatizatzea bada ere, aplikazio komertzialaren bidez iritsiko dira AAk 2030ean sortuko dituen irabazi gehienak. Teknologia horiek bezeroaren esperientzia hobetuko dute, marketin- eta merkaturatze-eredu askoz pertsonalizatuagoen bidez.

 

PwC eta Microsoft erakundeek AAren errealitatea eta perspektibak Espainian 2018 txostenean jaso dituzte adimen artifizialaren arloko joera garrantzitsuenak eta Espainiako eta Espainiatik kanpoko enpresetan izango duen inpaktua. Txosten horren arabera, 2030ean produktuen eta enpresen marketineko prozesuen hobekuntzaren bidez lortuko da adimen artifizialeko teknologien arloko irabazien %45. Hainbat faktore egongo dira bezeroaren esperientzia horren eraldaketaren atzean, hala nola, simulazio-ereduen sorkuntza, machine learning teknologian oinarritutako gomendio-sistema pertsonalizatuen erabilera eta laguntzaile birtualekiko elkarreragina.

 

Estatuko konpainia handien %80k uste du AA teknologiak aldaketa disruptiboak eragingo dituela beren negozioetan, bereziki bezeroen kudeaketa eta marketin eta salmenta arloetan. Enpresa horien erdia baino gehiago hasi dira dagoeneko konponbideak aplikatzen, gehienak proiektu pilotu gisa, baina heren batek oraindik ez dauka adimen artifizialeko estrategia definiturik. Txostenak dio hainbat hesi daudela, besteak beste, talentu eskasia, inbertsioak itzulera argirik ez izatea, eta aldaketa kulturala nahiz teknologikoa kudeatzeko zailtasunak.

 

Txostenaren arabera, AAk aukera emango die enpresei bezeroaren esperientzia berrasmatzeko. Aukera handiak sortuko dira adibidez kontsumitzaileekiko komunikazioan, salerosketa denboren hobekuntzan eta ikaskuntza automatikoaren bidezko zerbitzuaren pertsonalizazioan. Halere, zuzendaritza-karguen ia %90ak uste du konponbide horien arrakasta bermatzeko, gizakiarekiko elkarreragina ahalbidetu beharra dagoela (gutxienez epe ertainean) konponbide horien osagarri gisa.

 

PwC aholkularitzaren txostenaren arabera, maila globalean konpainia oso gutxik dituzte ezarririk adimen artifizialeko sistema konplexuak, baina enpresa gehienek uste dute tresna hori funtsezkoa izango dela lehiakortasun abantailak lortzeko. Eraldaketa hori digitalizazioaren eskutik etorriko da, zeina datozen 5 urteetan konpainia guztien %74ra iritsiko baita Amerikan, %67ra Asian eta %71ra Europa, Ekialde Ertain eta Afrikan.

Javier Calleja, CEO Solaris
Berrikuntza 3 uztaila, 2020
“Azken hilabetetako egoerak emisiorik gabeko mugikortasunerako trantsizio are azkarrago batera bultzatu beharko gintuzke”

Mugikortasun iraunkorra da haien ikur aipagarrienetakoa. Jesus Calleja Solaris Bus &...Leer más

Irailean bezeroarentzako arreta zenbakia doan izatera pasatuko da: 900 92 93 93

Datorren irailaren 1etik aurrera SPRIko bezeroaren arretarako telefonoa doakoa izango da eta 900 92...Leer más

EIC Europako Berrikuntza Azeleratzaileak Europa osoko enpresarik berritzaileenak aukeratzen ditu

  EIC Europako Berrikuntza Azeleratzaileak Europan berrikuntza eta I+G bultzatzen duen tresna...Leer más

Berrikuntza 2 uztaila, 2020
SmartCompo, azpi-produktu organikoak balioan jartzen dituen teknologia berritzailea

  Enpresa gipuzkoarrak 2020ko Europako Ingurumen Sarietako bat irabazi...Leer más

Linkedin-a

Eguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?