BEAZ-en, dokumentu berri bat argitaratu duigu startupei zuzendua. Oraingo honetan, COVID osteko agertokian aurrera egiteko haietako askok beren negozio-ereduak egokitu beharko dituztela eta Canvas metodoa erreferentzia ona izan daitekeela uste dugu.
Beazetik bezeroei, produktu- eta zerbitzu-zorroari, banaketa-kanalei edo epe labur eta ertainean merkatuan izan nahi duten rolari buruzko galderak egitea proposatzen diegu startupei.
Gogoeta horretan hainbat tresnek lagun diezaiekete, baina Alexander Ostelwalderren Canvas metodologian oinarritzen da argitalpen berria.
Gure ustez, bere izaera sistematiko, argi eta sinpleagatik, Canvas mihisea lan- eta analisi-dokumentu ona izan daiteke. Betetzera animatzen zaituztegu!
Fundación Repsolek Ekintzaileen Fondoaren X. deialdiari hasiera eman dio. Azelerazio-programa...Leer más
PartekatuNafarroako Unibertsitatearen Fast Track berrikuntza-programan sortua eta Lanzadera enpresen...Leer más
PartekatuWake up!-ek Komunikabide eta Sareko Blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat...Leer más
PartekatuCorowai enpresa arabarra, zuhaitzetan jartzeko “Do it yourself” etxolak diseinatzen eta...Leer más
PartekatuEkimen honen helburu nagusia da bere eguneroko bizitzan patología mentala eramateko zailtasunak...Leer más
PartekatuEguneroko informazioa, jarduera-sektoreka eta intereseko
hartzeko.
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?