Filtra tu búsqueda

Joan blog-era Euskal enpresaren blog-a

Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

Elkarrizketak 12 Marzo, 2024 Ingurumen-jasangarritasuna

Mikel Peral (EPowerlabs): “Ibilgailu elektrikoa eraginkorra izan dadin, software eta elektronika asko eta motor eta osagai hobeak beharrezkoak dira”

2020an sortutako Gipuzkoako startupak potentzia- eta kontrol-elektronikako produktuak garatzen ditu ibilgailu elektrikoen fabrikatzaileentzat, eta laster aurkeztuko du elektronikako produktuak hornitzen dituen marka berria.
Mikel Peral, EPowerlabseko CEOa

2020. urtearen amaieran EPowerlabs sortu zen, ibilgailu elektrikoen fabrikatzaileentzako potentzia- eta kontrol-elektronikako produktuak garatzen dituen startup bat. Hiru urte eta erdi geroago, enpresa lau langile izatetik 22 izatera iritsi da, eta datorren urtean plantilla bikoiztea espero duen marka berri bat aurkezteko asmoa du, elektronikako produktuak hornituko dituena.

“Ibilbide horretan, produktua garatzeko ekipoan, salmenta-taldean eta hornidura- eta elektrifikazio-kateko taldean hazi ahal izan gara”, azaldu du Mikel Peralek, EPowerlabseko CEOa. “Gaur egun gure produktuak industrializatzen ari gara, bezeroak ditugu Europan, baita Asian edo Estatu Batuetan ere”, azpimarratu du. 

Lan hori tokiko industriarekin jorratzen da beti, “Euskadin fabrikatzen dugu eta, nire ustez aipagarria da gure hornidura-kateak elementu guztiak gehienez 100 kilometrora daudela”, adierazi du Peralek. 

Gainera, EPowerlabsek ibilgailu elektrikoaren sektorera eta automobilgintzak arlo horretan dituen beharretara egokitu da. “Ibilgailu elektrikoaren sektorea oso laster bilakatzen ari da. Berrikuntza gure bezeroei eskaintzen saiatzen ari gara, ibilgailu hobeak eta lehiakorragoak eraiki ditzaten”, azaldu du Peralek. 

Horretarako, Gipuzkoako enpresak bere negozioa dibertsifikatzea eta ekoizpen lerro berri bat sortzea erabaki du. “Gure enpresa bitan banatuko dugu. Batek gure bezeroei elektronikako produktuak eskainiko dizkie, NX. Eta beste batek ingeniaritza-, integrazio-, testing- eta homologazio-zerbitzuak emango ditu, eta EPowerlabs izena izango du”, zehaztu du enpresako CEOak. 

Alde horretatik, Peralek nabarmendu duenez, “eraginkortasuna funtsezkoa da, eta ibilgailu bat eraginkorra izan dadin, software ugari beharrezkoa da, elektronika asko, motor hobeak eta, oro har, osagai hobeak”.  

 

SPRI Taldea RIS 3 Euskadi estrategia abian jartzen duen eragileetako bat da, energiaren, fabrikazio aurreratuaren, bio-osasunaren eta nanozientziaren arloetan espezializazio adimenduna bultzatzeko.   

Lotutako albisteak

Mikel Lasa, CEO de EIT InnoEnergy Iberia 4 ekaina, 2024 Ekintzailetza
Mikel Lasa (EIT InnoEnergy): “Startupak funtsezkoak dira mugikortasunaren sektorea eraldatzeko”
Irakurri gehiago
9 maiatza, 2024 Azpiegiturak
Egoingo lau proiektutatik bat atzerritik iristen da dagoeneko
Irakurri gehiago
29 apirila, 2024 Ingurumen-jasangarritasuna
Enforced Group: “Areto garbiak diseinatzen ditugu, txertoak eta proteina alternatiboak garatzeko”
Irakurri gehiago
17 apirila, 2024 Ingurumen-jasangarritasuna
Javier Albarrán: “Medusak ibilgailu elektrikoen flotak kargatzeko aukera ematen du, alferrikako potentzia elektrikoa oinarri bezala hartuz”
Irakurri gehiago
25 Marzo, 2024 Ingurumen-jasangarritasuna
Arkitecnicas: “Passivhaus estandarra da oraingoz dagoen eraikitzeko modurik onena”
Irakurri gehiago
Joan blog-era

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?
// Kanal espezializatuak

Jarrai iezaguzu. Kanal espezializatuak
eta eguneroko berriak