Eraldaketa digitala
Albisteak 8 otsaila, 2024

Move, 15 urte irizpideak ematen eta markak bideratzen

Donostiako branding-konpainiak enpresak eraldatzen laguntzen ditu haien marken estrategiaren, diseinuaren eta komunikazioaren bitartez, eta horrek, sortzaileen arabera, eragin positiboa du bezeroen errentagarritasunean.
-

“Desberdintzea gero eta beharrezkoagoa den mundu honetan, marka funtsezko aktiboa da modu esanguratsuan kokatzeko”. Esparru horretan, eta inpaktua eragiteko asmoz, Move izeneko branding-aholkularitza jaio zen duela 15 urte, Donostian. Izan ere, “lehiatzerakoan markaren balioaz kontzientziatzea beharrezkoa zela uste genuen, eta, horretarako, elkar ulertzen eta proiektatzen jakitea garrantzitsua zen”, adierazi dute Patxi Fernández eta Marisol Ruiz Moven bazkide fundatzaileek. 

Movek, brandingaren bidez, markei irizpidea eta norabidea ematen die, “zer garen eta, batez ere, zer ez garen” ulertzeko, sortzaileen arabera. Aholkularitzak enpresei laguntzen die haien eraldaketa gauzatzen, marka-estrategiatik gidatutako ekintza zehatzen bitartez. Horrela, eragin zehatza kuantifikatzea zaila izan arren, “ondo trakzionatutako branding-proiektu batek zuzenean eragiten dio errentagarritasunari eta enpresa baten salmenten gaineko marjinari”. 

Firmak “Move Brand Vision” izeneko metodologia du: “mundua begirada disruptibo batetik esploratzeko metodo gisa ulertzen dugu, markaren eta negozioaren estrategiari zentzua ematen diona eta inpaktu jasangarria lortzen duena”, azaldu dute konpainiaren bultzatzaileek. Hori markarekin eta merkatuarekin batera egindako sormen-esplorazio baten bitartez egiten da. 

Moven aburuz, “marka ez da soilik merkatuari kontatzen dioguna, baizik eta merkatuak gugandik jasotzen duena, eta barnean eraikitzeko gai garena”, azaldu dute Patxi Fernándezek eta Marisol Ruizek. Horregatik uste dute “funtsezkoa” dela marka-kultura bat izatea pertsonak negozio-ideia baten inguruan lerrokatzeko eta ideia hori errealitate bihurtzeko. Horrela, marka erdian jartzen denean, konpainia baten lehia-posizionamenduaren oinarri gisa, “gainerako erronkak markaren eraikuntzaren fase desberdinetan hartzen diren erabaki taktikoak izango dira”. 

Move markak birkokatzeko proiektuen artean, hainbat arrakasta-kasu daude: “Ibarmia, fabrika izatetik boutique industrial izatera igaro zena; Ikerlan, jarrera teknologikoa marka gisa bereizteko eta talentua erakartzeko eta atxikitzeko aktibo argi bihurtu zuena”; edo Ternua, Ezarri, Azkoyen edo Amenabar, “ondo bideratutako eta trakzionatutako marka-estrategia batetik abiatuta, haien markak eta negozioak maila askoz altuagoan kokatzea lortu zutenak, eta ez soilik irudian, errentagarritasunean ere bai”, aholkularitzako arduradunek azpimarratu dutenez. 

Brandingaren industrian gertatzen diren aldaketei erantzuteko asmoz, markak eta negozioak hazteko funtsezko hiru arlotan eboluzionatzeko lan egiten du. Brandinga enpresa-emaitza ukigarriekin konektatu nahi du, estrategiaren, diseinuaren, datuen eta teknologiaren konbinazio egokiak errendimenduan eragin positiboa izan dezan. Era berean, markaren kultura, branding proiektu baten ondoren, ‘next step’ gisa finkatu nahi du, “kultura hazkunde indibidual eta kolektiboaren palanka argia dela ikusten dugulako”, argitu dute Patxi Fernandezek eta Marisol Ruizek. Eta, azkenik, marken eta negozioen munduari ikuspegi sortzaile eta humanista eman nahi dio, “enpresei etorkizunaz hausnartzen eta balio-proposamenak berritzen laguntzeko, eta garrantzitsuak izaten jarraitzeko”. 

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Smart Industry, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du. 

Lotutako albisteak

ESKUDEROk  jasotzen  dituzun  telefono-deiak  prozesatzen  laguntzen  dizu

ESKUDEROk jasotzen dituzun telefono-deiak prozesatzen laguntzen dizu

“Eskuderok ez du inoiz utziko problematikoak izan daitezkeen deiei bakarrik aurre egiten”

Euskadik  bere  mikroelektronikako  bide  orria  definitu  du,  gaitasunak,  erronkak  eta  aukerak  identifikatzen  dituen  azterlan  batekin,  Europan  bere  posizionamendua  bultzatzeko

Euskadik bere mikroelektronikako bide orria definitu du, gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen azterlan batekin, Europan bere posizionamendua bultzatzeko

Astelehen honetan, Basque Microelectronics Hubek (BMH) antolatutako jardunaldi batean, “Mikroelektronikaren sektorea Euskadin” azterlana aurkeztu da, zeinak eskualdearen etorkizun teknologiko eta industrialerako funtsezkoa den industria horren gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen.

Irundinek  lidergoa  sendotu  du  Mecanizaciones  Alavesas-en  integrazioarekin  eta  2026ra  arteko  6  milioi  euroko  inbertsioarek
20/10/2025 Berrikuntza

Irundinek lidergoa sendotu du Mecanizaciones Alavesas-en integrazioarekin eta 2026ra arteko 6 milioi euroko inbertsioarek

Bi enpresen batuketak estatu mailako edari-ontziratzeko makineria talde sendoena sortzen du

Amie  Consultingek  enpresen  produktibitatea  hobetzeko  software  berri  bat  garatu  du

Amie Consultingek enpresen produktibitatea hobetzeko software berri bat garatu du

Donostiako enpresa industria-digitalizazioan dago espezializatuta eta digitalizazioaren eta datuak eskuz jasotzearen arteko irtenbide bat eskaintzen du

Lancorrek  haren  kudeaketa-eredua  eta  industriako  bikaintasuna  aitortzen  duten  nazioarteko  bi  sari  lortu  ditu
16/10/2025 Berrikuntza

Lancorrek haren kudeaketa-eredua eta industriako bikaintasuna aitortzen duten nazioarteko bi sari lortu ditu

Bizkaiko enpresa Europako liderra da altxatzeko motor elektrikoen fabrikazioan

Voon  Sports,  teknologia  adimenduna  duen  kirol  entrenamenduaren  irtenbidea
13/10/2025 Nazioartekotzea

Voon Sports, teknologia adimenduna duen kirol entrenamenduaren irtenbidea

Donostiako konpainiak kirolarien entrenamendu teknikoa eta kognitiboa hobetzen duten gailuak eta app propioa garatzen ditu.

A&B  Laboratorios  de  Biotecnología-k  hirien  garbiketa  jasangarriena  sustatzen  du

A&B Laboratorios de Biotecnología-k hirien garbiketa jasangarriena sustatzen du

Easy BioSystem aurkeztu du: erabateko sistema, beharren % 90eraino estaltzen duena, Urban Line lerroko 3 produktu biologikoen bidez, dosifikazio- eta aplikazio-ekipamenduen eskutik.

Euskadiko  sei  startup  finalistak  izan  dira  ekintzailetza  berritzailea  saritzen  duen  Top101  Spain  errekonozimenduetan
09/10/2025 Ekintzailetza

Euskadiko sei startup finalistak izan dira ekintzailetza berritzailea saritzen duen Top101 Spain errekonozimenduetan

Ekimen honen bigarren edizioaren entrega-ekitaldia azaroaren 12an izango da Murtzian

Ikusmen-ek  elikagaigintzako  eta  packaging-eko  kalitate-kontrola  aldatu  egin  du  AAn  oinarritutako  Ikusmen  Artifizialaren bidez

Ikusmen-ek elikagaigintzako eta packaging-eko kalitate-kontrola aldatu egin du AAn oinarritutako Ikusmen Artifizialaren bidez

Enpresaren konponbide automatizatuek aukera ematen dute produkzio-prozesu osoan begi-ikuskapena egiteko, lehengaitik hasita, azken ontziratzera.

‘La  Fundacion’-ek  eskaintzen  du  SOS  EmozioLan  —  Langile‑ongizatearen  aldeko  benetako  apustua  egiten  duten  enpresentzat  Lehen  Laguntza  Emozionalen  lehen  zerbitzua
05/10/2025 Berrikuntza

‘La Fundacion’-ek eskaintzen du SOS EmozioLan — Langile‑ongizatearen aldeko benetako apustua egiten duten enpresentzat Lehen Laguntza Emozionalen lehen zerbitzua

La Fundación San Prudencio ha desarrollado SOS EmozioLan, un innovador servicio de primeros auxilios emocionales en el entorno laboral

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.