Eraldaketa digitala
Albisteak 8 otsaila, 2024

Move, 15 urte irizpideak ematen eta markak bideratzen

Donostiako branding-konpainiak enpresak eraldatzen laguntzen ditu haien marken estrategiaren, diseinuaren eta komunikazioaren bitartez, eta horrek, sortzaileen arabera, eragin positiboa du bezeroen errentagarritasunean.

“Desberdintzea gero eta beharrezkoagoa den mundu honetan, marka funtsezko aktiboa da modu esanguratsuan kokatzeko”. Esparru horretan, eta inpaktua eragiteko asmoz, Move izeneko branding-aholkularitza jaio zen duela 15 urte, Donostian. Izan ere, “lehiatzerakoan markaren balioaz kontzientziatzea beharrezkoa zela uste genuen, eta, horretarako, elkar ulertzen eta proiektatzen jakitea garrantzitsua zen”, adierazi dute Patxi Fernández eta Marisol Ruiz Moven bazkide fundatzaileek. 

Movek, brandingaren bidez, markei irizpidea eta norabidea ematen die, “zer garen eta, batez ere, zer ez garen” ulertzeko, sortzaileen arabera. Aholkularitzak enpresei laguntzen die haien eraldaketa gauzatzen, marka-estrategiatik gidatutako ekintza zehatzen bitartez. Horrela, eragin zehatza kuantifikatzea zaila izan arren, “ondo trakzionatutako branding-proiektu batek zuzenean eragiten dio errentagarritasunari eta enpresa baten salmenten gaineko marjinari”. 

Firmak “Move Brand Vision” izeneko metodologia du: “mundua begirada disruptibo batetik esploratzeko metodo gisa ulertzen dugu, markaren eta negozioaren estrategiari zentzua ematen diona eta inpaktu jasangarria lortzen duena”, azaldu dute konpainiaren bultzatzaileek. Hori markarekin eta merkatuarekin batera egindako sormen-esplorazio baten bitartez egiten da. 

Moven aburuz, “marka ez da soilik merkatuari kontatzen dioguna, baizik eta merkatuak gugandik jasotzen duena, eta barnean eraikitzeko gai garena”, azaldu dute Patxi Fernándezek eta Marisol Ruizek. Horregatik uste dute “funtsezkoa” dela marka-kultura bat izatea pertsonak negozio-ideia baten inguruan lerrokatzeko eta ideia hori errealitate bihurtzeko. Horrela, marka erdian jartzen denean, konpainia baten lehia-posizionamenduaren oinarri gisa, “gainerako erronkak markaren eraikuntzaren fase desberdinetan hartzen diren erabaki taktikoak izango dira”. 

Move markak birkokatzeko proiektuen artean, hainbat arrakasta-kasu daude: “Ibarmia, fabrika izatetik boutique industrial izatera igaro zena; Ikerlan, jarrera teknologikoa marka gisa bereizteko eta talentua erakartzeko eta atxikitzeko aktibo argi bihurtu zuena”; edo Ternua, Ezarri, Azkoyen edo Amenabar, “ondo bideratutako eta trakzionatutako marka-estrategia batetik abiatuta, haien markak eta negozioak maila askoz altuagoan kokatzea lortu zutenak, eta ez soilik irudian, errentagarritasunean ere bai”, aholkularitzako arduradunek azpimarratu dutenez. 

Brandingaren industrian gertatzen diren aldaketei erantzuteko asmoz, markak eta negozioak hazteko funtsezko hiru arlotan eboluzionatzeko lan egiten du. Brandinga enpresa-emaitza ukigarriekin konektatu nahi du, estrategiaren, diseinuaren, datuen eta teknologiaren konbinazio egokiak errendimenduan eragin positiboa izan dezan. Era berean, markaren kultura, branding proiektu baten ondoren, ‘next step’ gisa finkatu nahi du, “kultura hazkunde indibidual eta kolektiboaren palanka argia dela ikusten dugulako”, argitu dute Patxi Fernandezek eta Marisol Ruizek. Eta, azkenik, marken eta negozioen munduari ikuspegi sortzaile eta humanista eman nahi dio, “enpresei etorkizunaz hausnartzen eta balio-proposamenak berritzen laguntzeko, eta garrantzitsuak izaten jarraitzeko”. 

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Smart Industry, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du. 

Lotutako albisteak

BeDIGITALek  zazpigarren  edizioa  ospatuko  du  BECen,  enpresa  eta  erakunde  liderren  partaidetzarekin

BeDIGITALek zazpigarren edizioa ospatuko du BECen, enpresa eta erakunde liderren partaidetzarekin

Ekainaren 3tik 5era izango da, +INDUSTRYren esparruan, herrialdeko Smart Manufacturing-ari eskainitako topagunerik handienean. SPRI Taldea erakusketarien artean dago, ‘Invest in the Basque Country’ programarekin.

Zinemaldia  Startup  Challenge  2025
21/04/2025 Ekintzailetza

Zinemaldia Startup Challenge 2025

Izen-ematea: apirilaren 15etik ekainaren 2ra arte

Sei  euskal  ikerketa-erakundek  bat  egin  dute  ITTHACAn  zahartze  osasuntsua  sustatzeko
16/04/2025 I+G+B

Sei euskal ikerketa-erakundek bat egin dute ITTHACAn zahartze osasuntsua sustatzeko

Elkartek programak finantzatutako proiektu honek biomarkatzaileak, iragarpen-ereduak eta osasunaren zuzeneko monitorizazioa erabiltzen ditu.

Haizelur,  nazioartekotzearen  aldeko  apustua  egiten  duen  doitasun-mekanizazioaren  arloko  Debako  ETEa

Haizelur, nazioartekotzearen aldeko apustua egiten duen doitasun-mekanizazioaren arloko Debako ETEa

Enpresaren esportazioek SPRI Taldearen zibersegurtasuneko programaren dirulaguntza jaso dute eta negozioaren % 35era iritsi dira dagoeneko

Europako  ordezkaritza  bat  etorri  da  Euskadira  industria  teknologiko  kuantikoaren  lider  izateko  bertako  estrategia  hobeto  ezagutzeko

Europako ordezkaritza bat etorri da Euskadira industria teknologiko kuantikoaren lider izateko bertako estrategia hobeto ezagutzeko

Finlandia, Grezia, Italia eta Espainiako ordezkariak izan dira Euskadin Europako QUANTUM+ proiektuan aurrera egiteko. GAIA klusterra da proiektuaren kideetako bat, eta helburu du teknologia kuantikoei buruzko ibilbide eta prestakuntza-plataforma bat garatzea goi-mailako hezkuntzako ikasleentzat, irakasleentzat eta enpresa teknologikoetako profesionalentzat

Egin  ezazu  prestakuntza-plana  zure  enpresan  Gaitasun  Digitalen  programarekin

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin

«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

NudgeXperience  Bilbon:  CX  eta  Portaera  Zientzien  ekitaldia
28/03/2025 Berrikuntza

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia

Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

%  64  egin  dute  gora  Eusko  Jaurlaritzak  SPRIren  bitartez  antolatutako  IKT  arloko  prestakuntzara  joandakoek

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek

Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi  B2B:  7  urte  marketin  digital  industriala  aztertzen  bere  blogaren  bidez

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez

Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

Bianditz,  esku-erremintak,  doitasuneko  piezak  eta  kautxuzko  injekzio-moldeak  fabrikatzen  dituen  60  urteko  enpresa
17/03/2025 I+G+B

Bianditz, esku-erremintak, doitasuneko piezak eta kautxuzko injekzio-moldeak fabrikatzen dituen 60 urteko enpresa

Irunen kokatuta dagoen konpainiak, azken urtean fakturazioa % 30 handitu duenak, SPRI Taldearen zibersegurtasun-programako laguntza jaso du

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.