Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Duela zazpi urte, industriaren eremuan munduan marketin digitalari buruz hitz egitea ia esperimentu bat zen. Enpresa askok digitalizazioa oraindik beren sektoretik kanpoko zerbait zela ikusten zuten, fabrikatzaile eta hornitzaile industrialekin baino enpresa teknologiko edo e-commerce-arekin zerikusi gehiago zuela, alegia.
Baina gauzak aldatu egin dira. Industria enpresak ezagutarazteko, aukerak sortzeko eta salmentak ixteko moduak erritmo bizian eboluzionatu du. Bilatzaileak lehen harreman puntua bihurtu dira, marketinaren automatizazioak prozesu komertzialak optimizatzea ahalbidetu du, eta baliozko eduki teknikoa aukera bat izatetik bezero kualifikatuak erakartzeko behar bat izatera bilakatu da.
Urte hauetan, Irudi B2Bren blogetik bere profesional taldeak etengabeko ikaskuntzan jarraitu du; bere edukia estrategia eta joera berrietara egokituz: SEOren aldaketak eta web posizionamendutik, automatizazio marketinaren inpaktua eta salmenta ziklo luzeak eskatzen dituzten sektoreetan lead-ak erakartzeko estrategiak barne.
Bere blogaren helburua berbera da: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan. Izan ere, digitalizazioa jada ez da joera bat, errealitate bat da, eta beren estrategia komertzialean nola txertatu hobekien ulertzen duten enpresek aldea markatuko dute.
Irudigitaleko taldeak behatzen, ikasten eta partekatzen jarraitzen du. Izan ere, marketin digitalak eboluzionatzen jarraitzen du industriako sektorean, eta konpainia honek erritmoa jarraitzen dio.
Lotutako albisteak

BeDIGITALek zazpigarren edizioa ospatuko du BECen, enpresa eta erakunde liderren partaidetzarekin
Ekainaren 3tik 5era izango da, +INDUSTRYren esparruan, herrialdeko Smart Manufacturing-ari eskainitako topagunerik handienean. SPRI Taldea erakusketarien artean dago, ‘Invest in the Basque Country’ programarekin.

Zinemaldia Startup Challenge 2025
Izen-ematea: apirilaren 15etik ekainaren 2ra arte

Sei euskal ikerketa-erakundek bat egin dute ITTHACAn zahartze osasuntsua sustatzeko
Elkartek programak finantzatutako proiektu honek biomarkatzaileak, iragarpen-ereduak eta osasunaren zuzeneko monitorizazioa erabiltzen ditu.

Haizelur, nazioartekotzearen aldeko apustua egiten duen doitasun-mekanizazioaren arloko Debako ETEa
Enpresaren esportazioek SPRI Taldearen zibersegurtasuneko programaren dirulaguntza jaso dute eta negozioaren % 35era iritsi dira dagoeneko

Europako ordezkaritza bat etorri da Euskadira industria teknologiko kuantikoaren lider izateko bertako estrategia hobeto ezagutzeko
Finlandia, Grezia, Italia eta Espainiako ordezkariak izan dira Euskadin Europako QUANTUM+ proiektuan aurrera egiteko. GAIA klusterra da proiektuaren kideetako bat, eta helburu du teknologia kuantikoei buruzko ibilbide eta prestakuntza-plataforma bat garatzea goi-mailako hezkuntzako ikasleentzat, irakasleentzat eta enpresa teknologikoetako profesionalentzat

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek
Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Bianditz, esku-erremintak, doitasuneko piezak eta kautxuzko injekzio-moldeak fabrikatzen dituen 60 urteko enpresa
Irunen kokatuta dagoen konpainiak, azken urtean fakturazioa % 30 handitu duenak, SPRI Taldearen zibersegurtasun-programako laguntza jaso du

Industria Digitaleko laguntzek zure negozioaren eraldaketa digitala lortzeko bidea irekiko dizute
Industria Digitala 2025 laguntza-programaren aurtengo edizioa martxoaren 18tik irekita, 7.5 milioi €-ko aurrekontuarekin. Euren negozioa digitalki eraldatu nahi duten enpresek urriaren 31era arte aurkez ditzakete euren eskaerak.