Eximportek irtenbide itsasgarriak eta urratzaileak eskaintzen ditu automobilgintza, trenbide edo energia berriztagarriak bezalako sektoreetarako
Eximport enpresaren soluzio itsaskor eta urratzaileak duela lau hamarkadatik daude presente hainbat sektoretan, hala nola automobilgintzan, trenbidean, eraikuntzan, igogailuen edo energia berriztagarrietan. Euskal enpresa espezialista da soluzio itsaskor eta urratzaileen fabrikazioan, konbertsioan eta horniduran. “Marka liderretatik kontu handiz aukeratutako materialekin lan egiten dugu, gure aplikazio guztietan eraginkortasuna eta kalitatea bermatuz”, esan du Iñigo Fernandez Eximporteko proiektuen zuzendariak.
Gipuzkoako enpresak aholkularitza osoa ematen du materialak batzeko. “Itsasgarri edo urratzaile egokiena hautatu, testatu eta homologatzen denetik soluzioa neurrira bihurtzen den arte edo bezeroaren beraren materialen gainean aplikatzen den arte”, zehaztu du konpainiaren ordezkariak. Gaur egun, stockean 1.200 erreferentzia baino gehiago ditu, eta “urtean, materialak 900.000 m2 baino gehiago eraldatzeko gaitasuna dugu”, adierazi du.
Materialak formatu handian lotzeko eta bihurtzeko soluzioak eskaintzen ditu. “4,5 metroko zabalerainoko materialak planopean eraldatzeko gai gara. Horretarako, Europako 5 metro zabalerako ebaketa-zentro mekanizatu bakarra dugu“, dio Fernandezek.
Berrikuntzak lotura-prozesuetan
Euskal enpresak laborategi propioa du, eta hornitzaileek egiten dituzten garapenekin batera, “gure bezeroei lotura-prozesuetako azken berrikuntzak emateko aukera ematen digu“, nabarmendu du. Gainera, “itsasteko eta lixatzeko prozesuetan etengabeko inbertsioa egiten du, eta maila teknologiko handiko makineria sartu dugu”, azpimarratu du Íñigo Fernándezek.
Eximportek batez ere Europan jarduten du, nahiz eta “Ekialde Hurbilean eta Mexikon merkatua garatzen ari garen”, aurreratu du. Bezero nagusien artean CAF, Talgo, Siemens Mobility, Irizar, Thyssen edo Siemens Gamesa daude. Urteko fakturazioa 7,5 milioi euro ingurukoa da.
Euskal enpresen artean berrikuntza bultzatzeko, enpresa txiki eta ertainetatik konpainia handietaraino, SPRI Taldeak Hazinnova, BDHI Konexio edo Innobideak bezalako berrikuntzarako programak eta laguntzak ditu.
SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu.
Lotutako albisteak

ESGI 188 (European Study Group with Industry) Bilbon izango da 2025eko maiatzaren 26tik 30era
Enpresek problema matematikoak aurkezten dituzte azterketa-taldeak konpon ditzan, askotan modelizazio edo optimizazio moduan.

Sei euskal ikerketa-erakundek bat egin dute ITTHACAn zahartze osasuntsua sustatzeko
Elkartek programak finantzatutako proiektu honek biomarkatzaileak, iragarpen-ereduak eta osasunaren zuzeneko monitorizazioa erabiltzen ditu.

Kontsulta irekia: Spri Taldearen laneko prebentzio-zerbitzuak definitzeko zure aukera
Sprik merkatuko aurretiazko kontsulta jarri du abian, lan-arriskuen prebentzioaren eta osasunaren zaintzaren sektorearen benetako beharretara egokitutako lizitazioa diseinatzeko. Horren bidez, operadore ekonomikoen ekarpenak bildu nahi dira, kontratazio-prozesu lehiakor, garden eta merkatuko jardunbide egokienekin lerrokatua egituratzeko.

Haizelur, nazioartekotzearen aldeko apustua egiten duen doitasun-mekanizazioaren arloko Debako ETEa
Enpresaren esportazioek SPRI Taldearen zibersegurtasuneko programaren dirulaguntza jaso dute eta negozioaren % 35era iritsi dira dagoeneko

Sustatu berrikuntza-proiektuak zure enpresan Fast Track Innobideak ekimenarekin
Fast Track Innobideak Euskadiko enpresa berritzaileen kopurua handitzeko eta sustatzeko sortu zen. Merkatuan ondasun edo zerbitzu berriak sartu dituzten edo enpresan negozio-prozesuak hobetzen dituzten berrikuntza-jarduerak babesten ditu, enpresa lehiakorrago bihurtzeko.

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Innobideak Prestakuntza prestatu zure lantaldea balioan lehiatzeko eta ez prezioan
Euskadiko ETEen % 60k berrikuntzaren alde egiten du, baina gehienek kostua murrizteko edo kalitatea hobetzeko egiten dute eta ez dute benetako abantaila lehiakorra sortzen merkatuan. Alabaina, berrikuntza ez da etorkizunean mantentzeko tresna soila, etorkizunean liderra izateko estrategia baizik. Horretarako, gakoa teknologia ez ezik, pertsonak, estrategia eta egokitzeko gaitasuna ere badira.

Imanol Rego, Innobasque Berrikuntzaren Euskal Agentziako presidente berria
Manuel Salaverriaren lekukoa hartu du. Salaverriak euskal ekosistema publiko pribatuaren balioa sustatzen jakin du, Euskadi garatzeko bide estrategiko gisa

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

UNIREn bigarren edizioak 80 enpresa baino gehiago bildu ditu FICOBAn
Soldaduran eta beste lotura-teknologietan espezializatutako Estatuko azoka bakarra da