Nola eman balioa bezeroari Inbound Marketinaren bitartez
Deustalks-ek marketineko estrategia berriei buruzko hitzaldia antolatu du SPRI Taldearen lankidetzaz
Internetek goitik behera aldarazi du enpresek bezero eta kontsumitzaile potentzialekin komunikatzeko erabiltzen duten modua eta, ondorioz, kanpaina orokorrek nekez pizten dute horien jakinmina. Egoera honetan, gero eta protagonismo handiagoa hartzen ari da Inbound Marketina deritzon estrategia, balioa ematen duten doako edukien bitartez erabiltzaileak erakartzea xede duen metodoa.
Abenduaren 11n, Deusto Business Alumnik Modako formula: Inbound Marketina izenburuko topaketa antolatuko du Donostian, SPRI Taldearen lankidetzaz eta Kudeaketa eta Teknologia Hitzaldi Zikloaren barruan. Ekitaldian, Marta Iraola DonosTIKen sortzaile eta kudeatzaileak Inboud Marketinaren gakoak zehaztuko ditu bertaratutakoen aurrean.
Hitzaldian, adituak bertatik bertara azalduko ditu Internetek herritarren erosketa-ohituretan eragin dituen aldaketak eta nolako eragina duten marketinaren arloko tekniketan. DonosTIKeko arduradunak ikuspuntu praktikotik argitu du zer den Inbound Marketina, nola inplementatzen den eta nolako kostuak eta onurak ekar diezaizkiekeen enpresei.
Iraolaren esanetan, testuinguru honetan, konpainiek beste era batera saltzen ikasi behar dute, bezero potentzialari hasierako premiatik bukaerako transakzioraino lagunduko dioten estrategien bitartez. Eduki baliagarria eta kalitatekoa eskainiz jakinmina piztea da Inbound Marketina deritzon teknikaren mamia, enpresaren zerbitzuetara hurbiltzeko asmoz. Ikuspegi honek erabiltzailea du estrategiaren ardatz, ez produktua.
Modako formula: Inbound Marketina izenburuko hitzaldia Innogune Eraikineko Tokiski Aretoan egingo da, Deustuko Unibertsitatearen Donostiako Campusean. Izen-ematea doakoa da eta webgunearen bitartez egin daiteze.
Lotutako albisteak

ESGI 188 (European Study Group with Industry) Bilbon izango da 2025eko maiatzaren 26tik 30era
Enpresek problema matematikoak aurkezten dituzte azterketa-taldeak konpon ditzan, askotan modelizazio edo optimizazio moduan.

BeDIGITALek zazpigarren edizioa ospatuko du BECen, enpresa eta erakunde liderren partaidetzarekin
Ekainaren 3tik 5era izango da, +INDUSTRYren esparruan, herrialdeko Smart Manufacturing-ari eskainitako topagunerik handienean. SPRI Taldea erakusketarien artean dago, ‘Invest in the Basque Country’ programarekin.

Zinemaldia Startup Challenge 2025
Izen-ematea: apirilaren 15etik ekainaren 2ra arte

Kontsulta irekia: Spri Taldearen laneko prebentzio-zerbitzuak definitzeko zure aukera
Sprik merkatuko aurretiazko kontsulta jarri du abian, lan-arriskuen prebentzioaren eta osasunaren zaintzaren sektorearen benetako beharretara egokitutako lizitazioa diseinatzeko. Horren bidez, operadore ekonomikoen ekarpenak bildu nahi dira, kontratazio-prozesu lehiakor, garden eta merkatuko jardunbide egokienekin lerrokatua egituratzeko.

Sustatu berrikuntza-proiektuak zure enpresan Fast Track Innobideak ekimenarekin
Fast Track Innobideak Euskadiko enpresa berritzaileen kopurua handitzeko eta sustatzeko sortu zen. Merkatuan ondasun edo zerbitzu berriak sartu dituzten edo enpresan negozio-prozesuak hobetzen dituzten berrikuntza-jarduerak babesten ditu, enpresa lehiakorrago bihurtzeko.

Europako ordezkaritza bat etorri da Euskadira industria teknologiko kuantikoaren lider izateko bertako estrategia hobeto ezagutzeko
Finlandia, Grezia, Italia eta Espainiako ordezkariak izan dira Euskadin Europako QUANTUM+ proiektuan aurrera egiteko. GAIA klusterra da proiektuaren kideetako bat, eta helburu du teknologia kuantikoei buruzko ibilbide eta prestakuntza-plataforma bat garatzea goi-mailako hezkuntzako ikasleentzat, irakasleentzat eta enpresa teknologikoetako profesionalentzat

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Innobideak Prestakuntza prestatu zure lantaldea balioan lehiatzeko eta ez prezioan
Euskadiko ETEen % 60k berrikuntzaren alde egiten du, baina gehienek kostua murrizteko edo kalitatea hobetzeko egiten dute eta ez dute benetako abantaila lehiakorra sortzen merkatuan. Alabaina, berrikuntza ez da etorkizunean mantentzeko tresna soila, etorkizunean liderra izateko estrategia baizik. Horretarako, gakoa teknologia ez ezik, pertsonak, estrategia eta egokitzeko gaitasuna ere badira.

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek
Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean