Heepsy plataforma
Ekintzailetza Eraldaketa digitala
Albisteak 16 maiatza, 2018

Heepsy, munduko edozein tokitako influencer-ak aurkitzeko bilatzailea

Euskal startupa MassChallenge lehiaketaren mundu mailako finalera iritsi da
-

 

Euskal startupa MassChallenge lehiaketaren mundu mailako finalera iritsi da

Markek gero eta gehiago erabiltzen dute Influencer marketing izeneko estrategia, beren produktu eta zerbitzuei ikusgarritasuna emateko, sare sozialetan jarraitzaile asko dituzten pertsonen bidez. Heepsy tresna beraizik diseinatu da bilaketa-lan hori errazago izan dadin enpresentzat, plataforma bat eskaintzen baitu enpresa bakoitzaren beharrei ongien egokitzen zaizkien influencer-engana iristeko.

 

Funtsean bilatzaile bat da, Instagram sare sozialean 5.000tik gora jarraitzaile eta profil publiko bat duten erabiltzaile guztiak biltzen dituena. Tresna horrek aukera ematen du iragazpenak egiteko aldagai desberdinen arabera: kokalekua, kategoria –moda, edertasuna, gastronomia, kirola…-, follower kopurua, post bakoitzaren kostua, eta abar. Iragazpen horri esker, enpresak bere produktuari edo zerbitzuari ongien datorkion influencer profila aurki dezake.

 

“Iragazki bidezko bilaketaz gain, datuen analisi kualitatiboagoa ere egin daiteke eta beste metrika batzuk ikusi, adibidez, jarraitzaile-hazkundearen grafikoa, aldaketa bortitzik gertatu den berriki edo elkarreragin-mailak”, azaldu du Sandra Cobok, Heepsy enpresako Marketin zuzendariak; “orobat jasotzen dugu zein markarekin lan egin duen, eta hori oso interesgarria izan daiteke marketinaren ikuspuntutik”. Hala, enpresak zerrenda bat lor dezake bere kanpainetarako lankide izan daitezkeen influencer-ekin, eta haiekin zuzenean harremanetan jartzeko datuak ere lortu ditzake.

 

Euskal ekintzailez osatutako lantalde batek iazko ekainean merkaturatu zuen Heepsy Estatu osoan, eta urrian egin zuten nazioarteko merkaturako jauzia. Une honetan, plataformak 3 milioi influencer inguru eta 40 kategoria desberdin biltzen dituen datu-base bat du, eta markak eta marketin agentziak dira bere bezero garrantzitsuenak. Merkatuko beharrei erantzunez, lantaldeak bilatzailea zabaldu nahi du 1.000 eta 5.000 jarraitzaile bitarteko profilak ere bilatu ditzan, gero eta handiagoa baita nitxo horretara iristeko interesa.

 

Influencer marketing oso tresna indartsua da, ikusgarritasunaz gain sinesgarritasuna ere ematen duelako” azaldu du Sandra Cobok, “ez da gauza bera iragarki bat ikustea edo jarraitzen duzun pertsona baten gomendioa jasotzea, batez ere influencer hori maila ertainekoa edo mikro mailakoa bada; kasu horietan gomendioak oso modu pertsonalean jasotzen ditugu, ia lagun batek eginak balira bezala”.

 

Heepsy startupa izan da MassChallenge Biscay programaren 3. edizioan MassChallenge azeleragailuaren mundu mailako finalerako aukeratutako 4 enpresetako bat. Ekimen hori 2016an jarri zen martxan Bizkaiko Foru Aldundiak eta Ipar Amerikako azeleragailuak lortutako akordio bati esker, helburutzat hartuz potentzial berritzaile handiena duten euskal enpresa teknologikoen nazioartekotzea bultzatzea.

Lotutako albisteak

Euskadi  –  Basque  Countryk  euskal  startupen  azken  berrikuntza  teknologikoak  aurkeztuko  ditu  South  Summiten
06/06/2025 Up Euskadi

Euskadi – Basque Countryk euskal startupen azken berrikuntza teknologikoak aurkeztuko ditu South Summiten

Ekainaren 6ra arte, bederatzi euskal startupek Smart Industry, e-Commerce, Health Tech eta telekomunikazioei aplikatutako teknologia berriak aurkeztuko dituzte.

Pedro  José  Salazar,  AJL  Ophthalmic  enpresako  CEOa,  eta  Kroketak.eus:  Araba  Ekinean  2025  sarien  irabazleak
04/06/2025 Ekintzailetza

Pedro José Salazar, AJL Ophthalmic enpresako CEOa, eta Kroketak.eus: Araba Ekinean 2025 sarien irabazleak

Ekin Day ekimenean, ekainaren 2an Europa Biltzar Jauregian egindako Araba Ekinean jardunaldi nagusian, “Zure ideiak balio du” lehiaketaren 2025. edizioko 11 kategorietako sariak banatu ziren.

Industriari  aplikatutako  30  soluzio  teknologiko  aurkeztuko  ditu  Eusko  Jaurlaritzak  BINDen  Demo  Day  jardunaldian,  uztailaren  3an
29/05/2025 Up Euskadi

Industriari aplikatutako 30 soluzio teknologiko aurkeztuko ditu Eusko Jaurlaritzak BINDen Demo Day jardunaldian, uztailaren 3an

Kursaal Kongresu Jauregia eta Auditorioan ospatuko da Eusko Jaurlaritzaten eta SPRI taldearen BINDen Demo Day 9. edizioan eta 20 startupek Euskadiko ETE eta korporazio liderrekin batera garatutako berrikuntza-proiektuak aurkeztuko dituzte.

Digitalizazioa  eta  pentsamendu  kritikoa:  honela  bizi  izan  da  CodeOKen  1.  edizioa  Euskadiko  ikasgeletan

Digitalizazioa eta pentsamendu kritikoa: honela bizi izan da CodeOKen 1. edizioa Euskadiko ikasgeletan

280 ikastetxetako, 12 eta 16 urte arteko ia 5.000 ikasle eta 600.000 jarduera baino gehiago bildu ditu CodeOK 2024-2025en lehen edizioak. Hezkuntza Sailak eta GAIA Klusterrak bultzatutako ekimenak digitalizazioa eta pentsamendu konputazionala Euskadiko ikasgeletara eraman ditu, erronketan, gamifikazioan eta benetako problemak ebazten oinarritutako metodologia berritzailearekin.

Garaia  Parke  Teknologikoa,  berriro  ere  ekintzailetza  eta  inbertsiorako  topagune  ekainaren  3an
27/05/2025 Ekintzailetza

Garaia Parke Teknologikoa, berriro ere ekintzailetza eta inbertsiorako topagune ekainaren 3an

Debagoiena euskal ekintzailetzaren epizentroa izango da berriro, ekosistema enpresarial eta berritzailea indartzea helburu duen topaketarekin.

EBN  2025  kongresua  BIC  Bizkaia  Ezkerraldean  egingo  da
23/05/2025 Ekintzailetza

EBN 2025 kongresua BIC Bizkaia Ezkerraldean egingo da

Kongresua aukera paregabea izango da industria-energia trantsizioaren inguruan eztabaidatzeko, gure lurralde eta ekonomien etorkizunerako funtsezko gaia baita.

Epea  eta  aurrekontua  zabaldu  ditugu,  adimen  artifizialeko  teknologiak  barne  hartzen  dituzten  eta  Euskadiko  enpresen  datuen  azpiegitura  optimizatzen  duten  proiektuak  babesteko.

Epea eta aurrekontua zabaldu ditugu, adimen artifizialeko teknologiak barne hartzen dituzten eta Euskadiko enpresen datuen azpiegitura optimizatzen duten proiektuak babesteko.

Laguntza horiek Europar Batasunak finantzatzen ditu NextGenerationEU berreskuratze-planaren bidez, pandemiak eragindako kalteak konpontzeko eta etorkizun jasangarriago, digitalago eta erresilienteago baten oinarriak ezartzeko. Espainian, funts horiek Berreskurapen, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren bidez kudeatzen dira.

INIZIA  sariak  banatu  dituzte,  INIZIA  DAY  jardunaldian
15/05/2025 Ekintzailetza

INIZIA sariak banatu dituzte, INIZIA DAY jardunaldian

Horien helburua da oinarri teknologikoa duten eta/edo berritzaileak diren enpresa egitasmoak biltzen dituzten proiektuak aitortzea

Ekintzaileentzako  laguntzak:  Bihur  ezazu  zure  negozio  ideia  enpresa  berritzaile  eta  errentagarri  Ekintzailerekin
15/05/2025 Ekintzailetza

Ekintzaileentzako laguntzak: Bihur ezazu zure negozio ideia enpresa berritzaile eta errentagarri Ekintzailerekin

Ideia berritzaile bat duzu eta enpresa bihurtu nahi duzu? Orduan interesatzen zaizu Ekintzaile 2025, programa ezagutzea. Ekintzailetza bultzatzeko laguntza horrek laguntza ekonomikoa eta adituen aholkularitza eskainiko dizkizu zure proiektua bideragarria eta arrakastatsua izan dadin.

Nola  izan  enpresa  ekintzaile  bat  Barnekintzaile  programarekin,  barne-ekiteko  laguntza.
15/05/2025 Ekintzailetza

Nola izan enpresa ekintzaile bat Barnekintzaile programarekin, barne-ekiteko laguntza.

800.000 euroko aurrekontua du Barnekintzaile 2025 barne-ekintzailetzarako laguntza-programaren edizio berriak. Enpresa-proiektu berriak garatzeko edo jarduera berrietara dibertsifikatzeko laguntza eskuratu nahi duten enpresek abenduaren 11ra arte aurkez ditzakete eskaerak.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.