Ihardunaldiaren momentu bat.
Eraldaketa digitala
Albisteak 13 otsaila, 2018

Enpresa industrialetan estrategia digitala ezartzearen erronka

SPRI Taldeak antolatutako jardunaldi batean hizpide hartu dira negozioa Internet bidez handitzeko moduak
-

SPRI Taldeak antolatutako jardunaldi batean hizpide hartu dira negozioa Internet bidez handitzeko moduak.

Guillermo Villaroig adituak adierazi du enpresa txikiek abantaila dutela ezarpen digitalari dagokionean, “arinagoak direlako”.

 

Interneten etengabeko hazkundearekin web orriak funtsezko tresna bihurtu dira produktu industrialak saltzeko. SPRI Taldeak –enpresen garapenerako euskal agentziak- Bizkaiko Zientzia eta Teknologia Parkean antolatutako jardunaldi batean hizpide hartu da zer egin behar den enpresa industrialetan estrategia digitala merkataritza plan tradizionalarekin integratzeko.

 

Overalia enpresako Guiillermo Villaroig adituak esan du salmenta sail tradizionala eta marketin arloa deskoordinatuta daudela konpainia industrial askotan. Villaroigen arabera, bide digitalak aukerak handitzen ditu bezero berriak atzemateko eta bertako zein nazioarteko lehiakideen gainetik nabarmentzeko.

 

Adituak aipatu du Internet bidezko inpaktua eta salmenta-sare tradizionalaren inpaktua elkarrekin uztartu behar direla. “Kalitatezko trafikoa lortu behar da webean, ezagutzen ez gaituzten eta bezerotzat izan nahi ditugun pertsonekin konektatu nahi bada. Horretarako, oso garrantzitsuak dira eduki-planak, bilaketen eta gako-hitzen mapeatzean oinarritzen direnak. Baina inork ezin dizu bermatu ikusgarritasuna izango duzunik”.

 

“Egunero jasotzen dut e-posta bat, webeko bisita anonimoen berri ematen didana.  Informazio hortik abiatuta hasten zara gauzak aztertzen. Adibidez, ikusi dugu 2008an egin genuen blog batek trafikoa sortzen duela oraindik ere” esan du Guillermo Villaroigek.

 

Adituak azpimarratu du zein garrantzitsua den datuak gaizki ez erabiltzea, eta esan du aukera ugari daudela tarifak eguneratzen eta katalogoak berritzen aritzen diren enpresentzat. E-posta bidezko bidalketak egin beharrean, gomendatu die “onlineko plataformak erabiltzeko, doakoak edo oso merkeak direlako”.

 

Villaroigek esan du enpresei ez zaiela interesatzen beren web orrian trafiko handia izatea, “trafiko hori ez bada salmenta bihurtzen”.  Adibide bezala aipatu ditu estrategia digitalaren bidez negozioa handitu duten konpainia batzuk: Serrats enpresak offline bakarrik funtzionatzen zuen, baina onlineko lider izatera iritsi zen elikadura sektorean, web orrian jasotzen zituen bisitak %800 ugarituz; Recambios Viaweb-ek, autoen ordezko piezekin lan egiten zuen enpresa batek, milioi bat euroko fakturazioa izan zuen bederatzi hilabetean; eta paketatze sektoreko Raiformo enpresak %50 emendatu zituen bere salmentak. “Kasuen %90ean emaitza onak lortzen dira planari jarraituz gero”.

 

Zer gertatzen da plana eraginkorra ez denean? galdetu du Villaroigek. “Merkatua izugarri heldua da eta ikerketa-lan handia egin behar da, eta informazio horretatik abiatuta presentzia digitaleko plan bat prestatu, bertan zehaztuz nola neurtu eta optimizatu merkatua. Hori guztia daukagularik, marketina eta salmentak uztartu ditugularik eta enpresako zuzendaritzaren babesa dugularik, hurrengo urratsa da diseinua eta edukien kudeatzailea sortzea”.

 

Villaroigek orobat aipatu du badela estrategia digitala ezartzeko prozesuetan ohikoa den beste arazo bat, ez baita erraza enpresako pertsona egokiarekin kontaktatzea. “Ez dugu jakiten norengana jo” esan du. Bere ustez, enpresa txikiek abantaila dute ezarpen digitalari dagokionean, “arinagoak direlako”. Eta hauxe esan du: “Kontua ez da inpaktu asko edukitzea, baizik eta inpaktua izatea zure xede-publikoan”.

 

Lotutako albisteak

Smart  Industry  programa  berritu  egin  da  Teknologia  Kuantikoetako  proiektuak  bultzatzeko

Smart Industry programa berritu egin da Teknologia Kuantikoetako proiektuak bultzatzeko

Azaroaren 7an irekiko da Smart Industry – Teknologia Kuantikoak 2025eko laguntza-programaren hurrengo deialdia. Smart Industry programa historikoak teknologia kuantikoen esparrura egindako bilakaera jasoko du deialdi berriak. Teknologia horiek beren prozesuetan aplikatzeko interesa duten enpresek 2025eko abenduaren 9a baino lehen aurkeztu beharko dituzte eskaerak.

Jarri  konponbidea  zure  enpresaren  Interneterako  konexio-arazoei.  Eskura  ezazu  Banda  Zabala  Euskadiko  enpresa  guztietara  zabaltzeko  laguntza,  eta  mugarik  gabeko  konektibitatea  izango  duzu.

Jarri konponbidea zure enpresaren Interneterako konexio-arazoei. Eskura ezazu Banda Zabala Euskadiko enpresa guztietara zabaltzeko laguntza, eta mugarik gabeko konektibitatea izango duzu.

Zure enpresak oraindik arazoak baldin baditu abiadura handian Interneten sartzeko, laguntza honek 30.000 €-raino emango dizkizu Banda Zabal Ultralasterreko zerbitzuak kontratatzeko, baita estaldura txikiko eremuetan edo zuntz optikoa oraindik iritsi ez den lekuetan badago ere. Eskatu abenduaren 5a baino lehen.

ESKUDEROk  jasotzen  dituzun  telefono-deiak  prozesatzen  laguntzen  dizu

ESKUDEROk jasotzen dituzun telefono-deiak prozesatzen laguntzen dizu

“Eskuderok ez du inoiz utziko problematikoak izan daitezkeen deiei bakarrik aurre egiten”

Euskadik  bere  mikroelektronikako  bide  orria  definitu  du,  gaitasunak,  erronkak  eta  aukerak  identifikatzen  dituen  azterlan  batekin,  Europan  bere  posizionamendua  bultzatzeko

Euskadik bere mikroelektronikako bide orria definitu du, gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen azterlan batekin, Europan bere posizionamendua bultzatzeko

Astelehen honetan, Basque Microelectronics Hubek (BMH) antolatutako jardunaldi batean, “Mikroelektronikaren sektorea Euskadin” azterlana aurkeztu da, zeinak eskualdearen etorkizun teknologiko eta industrialerako funtsezkoa den industria horren gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen.

Amie  Consultingek  enpresen  produktibitatea  hobetzeko  software  berri  bat  garatu  du

Amie Consultingek enpresen produktibitatea hobetzeko software berri bat garatu du

Donostiako enpresa industria-digitalizazioan dago espezializatuta eta digitalizazioaren eta datuak eskuz jasotzearen arteko irtenbide bat eskaintzen du

MIDE  Premium,  marketin  digitaleko  eta  analitikako  profesionalentzako  etengabeko  prestakuntza  eta  laguntza  programa

MIDE Premium, marketin digitaleko eta analitikako profesionalentzako etengabeko prestakuntza eta laguntza programa

Analitika digitaleko, marketineko eta teknologia osagarrietako gaitasunak sendotu eta berritu nahi dituzten negozio digitaleko profesionalentzako harpidetza-plataforma bat

BaM  Vision  Tech  ‘25ek  Euskadi  sendotu  du  automobilgintzako  berrikuntza-polo  gisa

BaM Vision Tech ‘25ek Euskadi sendotu du automobilgintzako berrikuntza-polo gisa

200 profesional baino gehiago elkartu dira Gasteizko EUNEIZ Unibertsitatean automobilgintzaren erronka handiak aztertzeko: elektrifikazioa, digitalizazioa, robotika eta adimen artifiziala.

‘CDL  Donostia-San  Sebastián  AI  for  Startups  2025’  deialdia,  irailaren  30era  arte  zabalik.
18/09/2025 Ekintzailetza

‘CDL Donostia-San Sebastián AI for Startups 2025’ deialdia, irailaren 30era arte zabalik.

Jarduerak berehala hasiko dira! Saio presentzialak Tandem - BIC Gipuzkoa eraikineko instalazioetan egingo dira.

Bilbok  Osasunaren  etorkizun  digitalari  buruzko  jardunaldia  jasoko  du  hilabete  honetan

Bilbok Osasunaren etorkizun digitalari buruzko jardunaldia jasoko du hilabete honetan

24an egingo da BAT dorrean

Wolco,  nazioartekotzearen  aldeko  apustua  egin  duen  ebaketa-erreminta  pertsonalizatuen  fabrikatzailea
28/08/2025 Nazioartekotzea

Wolco, nazioartekotzearen aldeko apustua egin duen ebaketa-erreminta pertsonalizatuen fabrikatzailea

Lemoako enpresak SPRI Taldearen Industria Digitala programaren dirulaguntza jaso du, eta bere negozioaren % 25 esportatzen du dagoeneko

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.