// Ohiko galderak

Argitu zure zalantzak

Sor dakizkizukeen zalantza guztiak argitu nahi ditugu. Bilatu nahi duzun soluzioa hemen ez badago, galde iezaguzu, ahal dugun guztia egingo dugu gure programetarako sarbidea erraza eta urrats gutxiren buruan izan dadin.

Preguntas frecuentes

Konpromisoa hartu dugu gure bezeroek 10etik gutxienez 7,8ko balorazioa eman diezaioten jasotzen duten arretaren kalitateari. Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen
Konpromisoa hartu dugu gure bezeroek 10etik gutxienez 7,8ko balorazioa eman diezaioten gure langileen zerbitzurako bokazio, kualifikazio, gardentasun eta profesionaltasunari. Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu gure programa eta zerbitzuen aldaketen % 90 webean eguneratzeko 3 lanegunen buruan, eta gainerakoak 7 lanegun igaro baino lehen. Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu jasotzen diren telefono dei guztien % 95 30 segundo baino gutxiagoan erantzuteko eta % 97 60 segundo baino gutxiagoan. Gainerakoak telefono erantzungailura bideratzen dira. Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu telefono erantzungailuan jasotako mezu guztiak (% 100) 24 orduren buruan erantzuteko. Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu posta elektronikoz jasotako kontsulten % 97 2 lanegunen buruan erantzuteko, eta gainerakoak 10 lanegun igaro baino lehen. Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu kexa eta iradokizunen % 90 7 lanegunen buruan erantzuteko, eta gainerakoak 15 lanegun igaro baino lehen. Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Ahalik eta gehien murriztu nahi dira zerbitzuen intzidentziak, urteko kexa portzentajea kontsulta guztien % 0,3 baino txikiagoa izan dadin. Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Gure zerbitzuaren kalitatea hobetzen lagun diezagukezu:
  • presentzialki, Bilboko bulegoko Harreran daukazun iradokizunen orria betez, hemen aipatzen den toki eta ordutegian,
  • gure web orriaren bitartez, hemen klikatuz, edo
  • posta elektroniko bat bidaliz helbide honetara: info@spri.eus
  Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.

Baduzu beste galderarik?

Lagundu zaitzakegu


  • SPRI-Enpresen Garapenerako Euskal Agentziak, datuen tratamenduaren arduradun gisa, zure datu pertsonalak biltzen ditu gure zerbitzu eta programekin zerikusia duten zerbitzuak emateko. Eskubidea duzu edozein unetan zure adostasuna erretiratzeko, tratamendua aurkatzeko, zure datuak eskuratu, zuzendu eta ezabatzeko, eta orobat beste eskubide batzuk erabiltzeko. Horretarako, posta elektroniko bat bidali beharko duzu lopd@spri.eus helbidera. Era berean, Datu Pertsonalen Babesari buruzko informazio gehigarriaren eta xehearen berri izateko, jo Pribatutasun politika atalera. “Bidali” botoia klikatuz adostasuna emango duzu zure datuak trata daitezen gorago adierazitako baldintzetan.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Euskal ETEen hiztegia

Hiztegi espezializatuan aurkituko dituzu euskal ETEarentzako hitz eta kontzeptu guztiak.
Etengabe kontzeptu berriak sortzen ditu eta lehendik daudenak eguneratzen ditu.

Horregatik, ezinbestekoa da berrikuntza horien guztien jarraipena egitea, kontzeptuen edukia eta horiek izendatzeko terminoak ondo finkatuz eta espazio komun batean jasoz eta argitaratuz. Horrela, modu batean edo bestean Industria Berriaren esparruan lan egiten dugunok lan-tresna berri bat izango dugu, gure eguneroko zereginean lagunduko gaituena. Baliabide hau sortzeko, SPRI Taldeak Elhuyarreko Hizkuntza eta Teknologia Unitatearekin lankidetzan jardun du, eta hark garatu du hiztegi hau.

 

Zer hitz edo kontzeptu bilatzen duzu?

Euskal enpresarentzako arreta zerbitzua

Zertan lagundu zaitzakegu?

Laguntzen bilaketa errazteko, zure proiektuan orientatzeko edo aholkulari espezializatuekin harremanetan jartzeko lan egiten dugu