Gontzal Esteban, ‘La Factoría Gráfica’: “Zer publizitate-kanpaina behar duzu?”
Bezero bakoitza proiektu berri bat da, “Horregatik, ahalegin guztiak egiten ditugu zure komunikazioa eta emaitzak hazten laguntzeko”… Gontzal Estebanek Amsterdam, Berlin eta Viena hirietan lan egin zuen eta gaur egun Urkabustaizen ari da lanean. Arabako herri txiki honetatik, La Factoría Gráficak hainbat proiekturen “komunikazio korporatiboari bizia ematen dio, bai proiektu txikiak eta tokikoak, zein asmo handiagokoak eta nazioartekoak”.
Amsterdam, Berlin eta Vienatik Urkabustaizera! Ideiak errazago atera daitezen gune pribilegiatua..
Europako marketin agentzietan lan egiteko esperientziatik itzultzean, Arabako ‘Añanako gatza’ merkaturatzearen, sustatzearen eta abian jartzearen eramateko aukera izan nuen; Hori dela eta, nire bizilekua leku horretatik gertu finkatzea erabaki nuen. Oso herri atsegina aurkitu nuen, abegitsua, eta han bizitzen probatu nuen; tira, urte batzuk igaro dira, eta badirudi hemen jarraituko dudala denbora dexente bat.
Komunikazio korporatiboari “bizia” ematen dion publizitate-agentzia gisa aurkezten zarete. Nola egiten duzue lan helburu hori lortzeko?
Bezeroarekin lan asko egiten dugu; beti eskatzen diogu dena konta diezagun bere ideiaz, bere proiektuaz, zein publikori zuzendu nahi zaion. Izan ere, batzuetan negozio ideia birbideratzen lagundu behar zaie, porrotera eraman dezakeelako ikusten dugulako. Bezeroak dirua irabaztea nahi dugu: berak egiten badu, guk ere bai!
Eta lan handia egiten duzue eskualdeko artisau txikiekin.… ¿ Ulertzen al dute zuen bezeroek balio erantsi bikain hau?
Eskualdeko denda txikiekin eta artisauekin hasteak bezero handientzat lan egiteko aukera eman digu, estudio txiki batek zer egin dezakeen ikusi dutelako.
Artisauentzako proiektuak egiteko aukera oso aberasgarria da, ikusten duzulako nola hobetzen ari diren eguneroko salmentak, eta egun batean zure atea jo zuen ideia txiki hura, azalera handiko establezimendu batean dago. Zerbait ondo egin dugula argi dago! J
Bezero handiak ditugu, estaterako: Mercedes Benz, Jorge Fernández, Arabako Aldundia, Ura, Hazi, Eusko Jaurlaritza. Baita hirietako ETEak edo Goierriko tailer txikiak. Gourmet produktuekin eta bestelako elikagaiekin lan egiten dugu, arkitektoak eta barne-diseinuko, kosmetika naturaleko eta kosmetika handiko estudioak… mota eta tamaina guztietako sektoreekin.
Hitz egin iezaguzu bezeroek zuen marketin-plan pertsonalizatuan aurkitzen dituzten abantailez
Lehenengo eta behin, esan bezala, “entzun eta entzun”; bilatzen ari diren ‘buyer pertsona’ proiektuaren barruan proposamen ezberdinak aurkeztea. Eskaintzen ditugun prezio doituekin, edonork egin ditzake marketin-ekintzak koste baxuan, kalitateari uko egin gabe. Eta, batez ere, egindako ekintza bakoitzaren azterketa, horrek izan duen eragina ezagutzeko.
‘La Factoría Grafica ‘-tik, erronka asko eta desberdinei aurre egin behar diezue. Zein proiektuez sentitzen zarete bereziki harro?
Erronkarik nagusiena, zalantzarik gabe, ‘Añanako Gezaltza ‘ proiektua martxan jartzea izan zen; Marketin- eta merkaturatze-plana egin ahal izatea; Packaginga diseinatzea, merkatuan jartzea eta gaur egun funtzionatzen eta arrakasta izaten jarraitzea..
Beste proiektu garrantzitsu bat Koreatik heldu zen; kosmetika marka baterako marketin eta packaging plana diseinatzeko deitu ziguten. Sinetsi ere ez genuen egiten!
Ahaleginen alde handi bat Interneten egiten duzue. Zuen esperientziaren eta irizpidearen arabera, zer faktorek eragiten dute gehien marka batek Sarean posizionamendu ona izateko?
Oso garrantzitsua da marka-diseinu ona lantzea; logotipoa zure lehen itxura da publikoarekiko, zure arropa da, zure etxea, makillajea… dena esango du zure enpresari buruz.
Webgune on bat, ez duela zertan garestia edo handia izan behar, “Landing page” ondo egituratua, dotorea eta erabiltzeko erraza dean, oso garrantzitsua da gaur egun; web kaotikoak ikusten ditugu, edozein bihurketa zailtzen dutenak.
Eta funtsezkoa da, sare sozialak baino askoz gehiago, SEO plan on bat izatea: webgune bat edukitzeak, posizionamendu-planik ez baduzu, ez du merezi… dirua botatzea da, ez zaituztelako aurkituko
Informazio gehiago: www.lafactoriagrafica.com
Lotutako albisteak

Nexmachinak Gauzen Interneta industriara zabaltzen du
Enpresak IoT soluzio jasangarriagoak eta eskuragarriagoak eskaintzen ditu mota guztietako enpresa eta erakundeentzat

Amazinglers: “Gazteek TikTok bidez lana bilatu eta aurkitu ere egiten dute, eta horretara egokitu behar gara”
Igone Ruiz de Azua arabarrak sortutako startupak gazteak enpleguekin eta praktikekin konektatzen dituen plataforma bat baino askoz gehiago izan nahi du; talentu bila enpresei aholkuak ematen dizkien eta belaunaldi berrien potentzialaren aldeko apustua egiten duen komunitatea.

Alterity, robotika mugikorrarentzat eta mugikortasun elektriko arinarentzat bateriak fabrikatzen dituen enpresa bizkaitarra
Elkarteak SPRI taldearen nazioartekotze-programaren laguntza bat jaso du, eta bezeroak ditu jada Italian, Suitzan eta Herbehereetan

Sariki, metrologian liderra den ETEa: “BIND SMEk zure erronketarako soluzioak dituzten startupekin konektatzen zaitu”
Gipuzkoako ETEak 40 urte beteko ditu 2025ean, eta BIND SMEren, Eusko Jaurlaritzak sustatutako eta startupekin berrikuntza irekian jarduteko programaren, 2. edizioan parte hartu zuen

Novaut, blog batetik jaio zen marketplace industrialaren finkapena
Merkatuan bost urte daramatza, eta Arabako enpresak lortu du bere lekua egitea ordezko pieza kritikoen sektoreko erraldoien artean

Rebel Tickets, sarreren birsalmentan iruzurrari eta gehiegizko prezioei aurre egiteko sortutako enpresa bizkaitarra
Gaur egun, beren publikoari baimendutako birsalmenta eskaini nahi dioten jaialdi, kontzertu eta bestelako ekitaldien sustatzaileekin lan egiten du.

EatAmigo, ostalaritzako eskaerak automatizatzeko AA erabiltzen duen tresna
Gipuzkoako enpresak jatetxeekin, ostalaritza kateekin eta elikagai banaketa enpresekin egiten du lan estatu mailan, eta duela gutxi Mexikon lortu du lehen bezeroa.

Lorra, lau hamarkada inguru Bizkaiko nekazaritzako elikagaien kooperatibismoaren funtsezko zutabe gisa
Gaur egun, erakundearen lehentasuna zahartutako sektore honetako erretiroak ordezkatzea da, belaunaldi-erreleboaren bidez.

Surphasek merkatuan parekorik ez duen teknologia garatzen du eta gatzgabetzeko planten eraginkortasuna handitzea lortzen du
Donostiako ETEak, Europako Batzordearen 2,5 milioiko dirulaguntza lortuta, iragazkien egoera aurreikusten du denbora errealean; hala, geldialdi teknikoen % 60 murrizten du

Kimaiwi: “Gure proposamen teknologikoa balioztatzean eta nazioarteko turismo-industriaren aurrean proiektatzean zentratu gara”
Startup arabarrak online irtenbideak garatzen ditu turismo-sektorearentzat, eta hazkunde eta babes handia izan du bere bederatzi hilabeteko bizitzan.