Eraldaketa digitala
Albisteak 13 maiatza, 2019

Weroi Euskadiko industriako marketin digitaleko punta-puntako enpresa gisa sendotu da

Bizkaiko enpresa honek, zeinak dagoeneko Euskadiko Mondragon, Velatia eta Ingeteam hiru enpresa-talde handientzat lan egiten duen, Bizkaia Zientzia eta Teknologia Parkean inauguratu ditu bulego berriak
-

 

Bizkaiko enpresa honek, zeinak dagoeneko Euskadiko Mondragon, Velatia eta Ingeteam hiru enpresa-talde handientzat lan egiten duen, Bizkaia Zientzia eta Teknologia Parkean inauguratu ditu bulego berriak

Itziar Epalza, Euskadiko Teknologi Parkeen Sareko zuzendaria, Weroi enpresaren bulego berrien aurkezpenean izan zen joan den ostiralean

WEROIek bere metodologia aplikatzen die enpresei, hainbat urtetan ikasitakoan oinarritutakoa, 50 enpresa baino gehiagotan balioztatua eta xede gisa proiektuen lehenengo hilabeteetan negozio-aukerak lortzea duena

 

Itziar Epalza, Euskadiko Teknologi Parkeen Sareko zuzendaria, Weroi enpresaren bulego berrien aurkezpenean izan zen joan den ostiralean, Bizkaiko Zientzia eta Teknologi Parkean, non hizpide hartu zituen Bizkaiko enpresa honetako langileen ilusioa eta profesionaltasuna.

 

Espainian 196.523 industria enpresa daude, e-Pyme azken txostenaren arabera. ETE horien % 81,2ak eta enpresa handiek korporazioko web orria dute. Izan ere, tresna hori erabiltzearen arrazoi nagusia (Kasu batzuetan bakarra) enpresa aurkeztea eta haren katalogoak edota prezioak atzitzea ahalbidetzea da. Hori baino ez. Hori izaten da marketin digitalean duten esperientzia, nahiz eta kanalak merkataritzarako aukera argiak eskaintzen dituen eta gai horren inguruko guruek horren inguruan ohartarazten duten:

 

  1. “Industriako enpresen arrakasta edo porrota erakunde mailan kultura digital sendoa garatzeko duten ahalmenaren araberakoa izango da.” Plan Digital 2020 de Ametic.

 

  1. “Balioko proposamenerantz eta negozio-eredurantz abiatzen ez diren negozioek muga handiak izango dituzte lehiakortasunari dagokionez, eta haien biziraupena kolokan jarriko dute.”Los retos directivos de la transformación digital.

 

 

Weroienia hamarkada bat daramate euskal industriako enpresei Interneti helburu komertzialekin etekina ateratzen eta, nahiz eta oraindik bide luzea dugun aurretik, ‘”mentalitate aldaketa” gertatzen ari dela diote. “Ez da lehen bezala. Orain enpresak euren negozio estrategiara kanal digitala barneratzearen garrantziaz jabetzen doaz pixkanaka”, dio Maitane Hernandezek, Bizkaiko enpresaren gerenteak.

 

Weroi ez da marketin digitaleko ohiko agentzia. Sektoreko enpresa gehienek jarraitzen duten metodologiatik aldentzen da. Bere kasuan, “funtsezkoa” izan da industria arloan espezializatzea eta “ehuneko ehun”·negozio aukerak epe laburrean, proiektuaren lehenengo hilabeteetan, hautemateari zuzendurako prozesuak garatzea.

 

Emaitzei guztiz zuzendutako ikuspegi hori da azken urteotako hazkuntzaren oinarria. Firmak dagoeneko euskal enpresa-talde handienetako hirurentzat jarduten du lanean (Mondragon, Velatia eta Ingeteam) eta, hurrengo ostiralean, maiatzak 10, Bizkaia Zientzia eta Teknologia Parkean irekiko ditu bulego berriak.

 

Hainbat fasetan bereiz ditzakegu Weroiren proiektuak, besteak beste, potentzial digitala tokiko eta nazioarteko merkatuetan aztertzea, erremintak barneratzea eta haiek aktibatzea emaitzak lortzeko dauden. Fede gutxiko enpresek proiektu pilotua aukeratu dezakete, are laburragoa eta produktu edo zerbitzu bakarrean edo negozio-linea batean oinarritua.

 

Interneten inbertitutako euro bakoitzaren itzuliak

Profesionaltasuna eta metodoa ekartzen dizkiegu enpresei, lan-prozesuetan jarraibide oso zehatzak. Interneten inbertitutako euro bakoitzaren itzuliak neurtzeko ere. Marketin digitalean egindako inbertsioak ROI (Inbertsioaren itzulera) terminoetan neurtu behar dira, baita industria sektorean ere. Eta horrek koordinazio estua behar du enpresen Marketineko eta Salmenta barne-departamentuen, Interneten eta ohiko salmenta bideen artean, osagarri izan daitezen. Izan ere, Barne-merkataritzako Zuzendaria izaten da arrakastaren eragileetako bat WEROIren edozein merkataritza digitaleko proiektutan“ adierazi du Urko de la Torrek.

 

“Eta, kontuz, digitalizazio komertzialeko onurak ez dira salmenta terminoetan bakarrik neurtu behar, salmentaren offline prozesuari lotutako kostuen kudeaketan eta aurrezpenean irabazitako denboran ere baizik” dio Maitane Hernándezek.

 

B2B industriako marketin digitala (beste enpresa batzuei saltzen dieten enpresak) geratzeko heldu dira. Plan Digital 2020 de Ametic delakoaren arabera, industriaren Internetek munduko ekonomiari 15 trilioi dolar ekarriko dizkio hurrengo 20 urteotan, hau da, egungo Amerikako Ekonomia osoaren baliokidea.

 

B2B marketin digitalean -B2Can ez bezala, non hartzaileak diren azken kontsumitzaileak- negozio aukeren sorrera askoz ere gehiago oinarritzen da konfiantzan eta sinesgarritasunean. Prozesu oso kirurgikoa da: bezeroak beharra duenean egon behar dugu hor, eta hura zein tresna digital baliatuz ‘harrapatzen saiatu’ edo konbentzitu ikusi beharra dugu. Esaterako, mekanizazio zentro berri bat edo papera mozteko makina industriala behar duten erosketa-arduradunak, ehunka mila euro balio dutenak.

 

“Weroien, leadsak kokatzeko prozesu horietan laguntzen diegu enpresei, baina enpresako Merkataritza Departamentuko pertsona batek kudeatuko du negozio-aukera hori. Taldeko lana da. Zuzendaritzak baliabideak eta bitartekoak jarriko ditu, guk erdiratzen dugu eta Komertzialak sartzen du gola”, dio Urko de la Torrek.

Lotutako albisteak

Smart  Industry  programa  berritu  egin  da  Teknologia  Kuantikoetako  proiektuak  bultzatzeko

Smart Industry programa berritu egin da Teknologia Kuantikoetako proiektuak bultzatzeko

Azaroaren 7an irekiko da Smart Industry – Teknologia Kuantikoak 2025eko laguntza-programaren hurrengo deialdia. Smart Industry programa historikoak teknologia kuantikoen esparrura egindako bilakaera jasoko du deialdi berriak. Teknologia horiek beren prozesuetan aplikatzeko interesa duten enpresek 2025eko abenduaren 9a baino lehen aurkeztu beharko dituzte eskaerak.

Jarri  konponbidea  zure  enpresaren  Interneterako  konexio-arazoei.  Eskura  ezazu  Banda  Zabala  Euskadiko  enpresa  guztietara  zabaltzeko  laguntza,  eta  mugarik  gabeko  konektibitatea  izango  duzu

Jarri konponbidea zure enpresaren Interneterako konexio-arazoei. Eskura ezazu Banda Zabala Euskadiko enpresa guztietara zabaltzeko laguntza, eta mugarik gabeko konektibitatea izango duzu

Zure enpresak oraindik arazoak baldin baditu abiadura handian Interneten sartzeko, laguntza honek 30.000 €-raino emango dizkizu Banda Zabal Ultralasterreko zerbitzuak kontratatzeko, baita estaldura txikiko eremuetan edo zuntz optikoa oraindik iritsi ez den lekuetan badago ere. Eskatu abenduaren 5a baino lehen.

ESKUDEROk  jasotzen  dituzun  telefono-deiak  prozesatzen  laguntzen  dizu

ESKUDEROk jasotzen dituzun telefono-deiak prozesatzen laguntzen dizu

“Eskuderok ez du inoiz utziko problematikoak izan daitezkeen deiei bakarrik aurre egiten”

Euskadik  bere  mikroelektronikako  bide  orria  definitu  du,  gaitasunak,  erronkak  eta  aukerak  identifikatzen  dituen  azterlan  batekin,  Europan  bere  posizionamendua  bultzatzeko

Euskadik bere mikroelektronikako bide orria definitu du, gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen azterlan batekin, Europan bere posizionamendua bultzatzeko

Astelehen honetan, Basque Microelectronics Hubek (BMH) antolatutako jardunaldi batean, “Mikroelektronikaren sektorea Euskadin” azterlana aurkeztu da, zeinak eskualdearen etorkizun teknologiko eta industrialerako funtsezkoa den industria horren gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen.

Amie  Consultingek  enpresen  produktibitatea  hobetzeko  software  berri  bat  garatu  du

Amie Consultingek enpresen produktibitatea hobetzeko software berri bat garatu du

Donostiako enpresa industria-digitalizazioan dago espezializatuta eta digitalizazioaren eta datuak eskuz jasotzearen arteko irtenbide bat eskaintzen du

MIDE  Premium,  marketin  digitaleko  eta  analitikako  profesionalentzako  etengabeko  prestakuntza  eta  laguntza  programa

MIDE Premium, marketin digitaleko eta analitikako profesionalentzako etengabeko prestakuntza eta laguntza programa

Analitika digitaleko, marketineko eta teknologia osagarrietako gaitasunak sendotu eta berritu nahi dituzten negozio digitaleko profesionalentzako harpidetza-plataforma bat

BaM  Vision  Tech  ‘25ek  Euskadi  sendotu  du  automobilgintzako  berrikuntza-polo  gisa

BaM Vision Tech ‘25ek Euskadi sendotu du automobilgintzako berrikuntza-polo gisa

200 profesional baino gehiago elkartu dira Gasteizko EUNEIZ Unibertsitatean automobilgintzaren erronka handiak aztertzeko: elektrifikazioa, digitalizazioa, robotika eta adimen artifiziala.

‘CDL  Donostia-San  Sebastián  AI  for  Startups  2025’  deialdia,  irailaren  30era  arte  zabalik.
18/09/2025 Ekintzailetza

‘CDL Donostia-San Sebastián AI for Startups 2025’ deialdia, irailaren 30era arte zabalik.

Jarduerak berehala hasiko dira! Saio presentzialak Tandem - BIC Gipuzkoa eraikineko instalazioetan egingo dira.

Bilbok  Osasunaren  etorkizun  digitalari  buruzko  jardunaldia  jasoko  du  hilabete  honetan

Bilbok Osasunaren etorkizun digitalari buruzko jardunaldia jasoko du hilabete honetan

24an egingo da BAT dorrean

Wolco,  nazioartekotzearen  aldeko  apustua  egin  duen  ebaketa-erreminta  pertsonalizatuen  fabrikatzailea
28/08/2025 Nazioartekotzea

Wolco, nazioartekotzearen aldeko apustua egin duen ebaketa-erreminta pertsonalizatuen fabrikatzailea

Lemoako enpresak SPRI Taldearen Industria Digitala programaren dirulaguntza jaso du, eta bere negozioaren % 25 esportatzen du dagoeneko

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.