SPRIk jardunaldi batean parte hartuko du non aztergai izango diren salmenta-kanal digitalak identifikatzeko giltzarriak
Leyre Madariagak, Eusko Jaurlaritzako Eraldaketa Digitaleko eta Ekintzailetzako zuzendariak, “Salmenten garapena kanal digitalaren bitartez. B2B eta industriala” izeneko jardunaldian parte hartuko du, non hizpide hartuko baitu zein laguntza eskaintzen dizkien SPRIk enpresei euren salmentak digitalizatzeko eta euren merkatua globalizatzeko sarearen bitartez. SPRIk bete-beteko eskaintza diseinatu du: laguntza teknikoak, profesionalak eta finantza arlokoak, oinarritzat dituztenak enpresa eskatzaile bakoitzaren ezaugarrien araberako (bere tamaina, sektorea, heldutasun digitala, etab.) ibilbide digitalak.
Madariagak datorren irailaren 30ean parte hartuko du “Salmenten garapena kanal digitalaren bidez. B2B eta industriala” izeneko jardunaldian. UPV/EHUk, Ekonomistak-eko Marketin Komunitateak eta Sarrikoko Marketing Alumni Elkarteak antolatu dute ekitaldia, zeinak helburutzat baitu enpresek espazio komertzial digitalean sartu ala ez aztertzean aurkitzen dituzten zalantzak argitzea:
- Nola erabil ditzaket kanal digitalak negozioa sortzeko? Aldaketak negozio-aukerak atzemateko moduan.
- Nola konbinatu/integratu digitalizazio komertziala nire arlo komertzial tradizionalekin?
- Lana kanporatu ala lan hori langile propioekin/kontratatuekin egin. Abantailak eta desabantailak.
- Digitalizazio komertzialeko prozesua finantzatzeko laguntzak.
Topaketa datorren irailaren 30ean (ostirala) egingo da, goizeko 9:00etatik 11:00etara, UPV/EHUko Bizkaia Aretoa eraikinean (Baroja aretoa, Abandoibarra Etorb., 3, 48009 Bilbo). Sarrera librea da, aurretik esteka honetan izena emanda: Hauxe da ekitaldiaren egitaraua:
09:00-09:10 Hasiera eta lan-gosaria / Leyre Madariaga Gangoiti, Eusko Jaurlaritzako Eraldaketa Digitaleko eta Ekintzailetzako zuzendaria
09:10 Zergatik antolatu dugu lan-gosari hau? / Alex Seoane Gardoqui, Ekonomistak-eko Marketin Komunitatearen koordinatzailea / Eva Emmanuel Martinez, Sarrikoko Alumni Marketing Elkarteko presidentea
09:20- Marketin digitala negozioa atzemateko (edo sortzeko). Nire enpresa digitalizatzen. / Mikel G. Porres FIVEMASA (Amper Taldea) enpresako zuzendari komertziala
09:40 Nola integratu sail komertziala eta marketin saila. Iratxe Berriozabal. DIBAL S.A.ko marketin zuzendaria
10:00 Marketin digitaleko ekintzak kanporatzea/barneratzea (Abantailak eta desabantailak). / Santiago Gómez TRAFAG enpresako marketin zuzendari ohia
10:20 Nola bilatu laguntza ekonomikoak. Kasu arrakastatsuak. / Iñaki Bilbao. Batera Consultores
Lotutako albisteak

Epea eta aurrekontua zabaldu ditugu, adimen artifizialeko teknologiak barne hartzen dituzten eta Euskadiko enpresen datuen azpiegitura optimizatzen duten proiektuak babesteko.
Laguntza horiek Europar Batasunak finantzatzen ditu NextGenerationEU berreskuratze-planaren bidez, pandemiak eragindako kalteak konpontzeko eta etorkizun jasangarriago, digitalago eta erresilienteago baten oinarriak ezartzeko. Espainian, funts horiek Berreskurapen, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren bidez kudeatzen dira.

Iritsi da zure datuak eta zerbitzuak hodeira migratzeko unea. Aprobetxatu euskal enpresentzako Kloud laguntza
Kloud programak Euskadiko enpresei haien zerbitzu edo azpiegitura informatikoak Cloud ingurune komertzialetara migratzeko aukera eskaintzen die. Horretarako, enpresa bakoitzeko 50.000 € arte eskaintzen du hodeirako migrazio-prozesu osoa diseinatzen eta ezartzen lagunduko dien kanpoko enpresa bat kontratatu ahal izateko. Azaroaren 10ean amaituko da laguntza hori eskatzeko epea.

ApplAI 2025 Kongresuak Adimen Artifizial Aplikatuaren erreferente gisa finkatu du Euskadi nazioartean
230 erakunde baino gehiagoko 500 pertsona bildu dira, eta Euskaditik berrikuntza teknologikoarekin konprometitutako komunitate aktiboa sendotu da

Nuavisek balio erantsi handiko ikusmen artifizialeko soluzioak eskaintzen dizkio industriaren eta elikagaien sektoreari
Enpresak aktiboak monitorizatzeko sistemak garatzen ditu prozesu industrialak hobetzeko

BeDIGITALek zazpigarren edizioa ospatuko du BECen, enpresa eta erakunde liderren partaidetzarekin
Ekainaren 3tik 5era izango da, +INDUSTRYren esparruan, herrialdeko Smart Manufacturing-ari eskainitako topagunerik handienean. SPRI Taldea erakusketarien artean dago, ‘Invest in the Basque Country’ programarekin.

Zinemaldia Startup Challenge 2025
Izen-ematea: apirilaren 15etik ekainaren 2ra arte

Europako ordezkaritza bat etorri da Euskadira industria teknologiko kuantikoaren lider izateko bertako estrategia hobeto ezagutzeko
Finlandia, Grezia, Italia eta Espainiako ordezkariak izan dira Euskadin Europako QUANTUM+ proiektuan aurrera egiteko. GAIA klusterra da proiektuaren kideetako bat, eta helburu du teknologia kuantikoei buruzko ibilbide eta prestakuntza-plataforma bat garatzea goi-mailako hezkuntzako ikasleentzat, irakasleentzat eta enpresa teknologikoetako profesionalentzat

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek
Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.