Eraldaketa digitala
Albisteak 23 otsaila, 2022

Quarizmi AdTech-ek marketin digitaleko kanpainak kudeatzeko era berri bat sortu du

Enpresa bizkaitarrak bere metodoa konputazio- eta hizkuntza-teknika aurreratuetan oinarritutako prozesu eta algoritmoen garapenean ardazten du. Horiek bezeroaren negoziotik doaz ikasten, eta iragarkiak era autonomoan sortzeko hitz-gako hoberenak automatikoki aukeratzen dituzte.
-

Quarizmi AdTech, Mungian (Bizkaia) egoitza duena, marketin digitalaren mundua iraultzen dabilen enpresa teknologikoa da, bilatzaileetan automatikoki kanpainak kudeatzeko era innobatzaile baten bidez. Espainiako SEM agentzien Top 10ean klasifikaturik, konputazio- eta hizkuntza-teknika aurreratuetan oinarritutako prozesu eta algoritmoen garapenean ardazten da. Emaitza: bezeroei era egokienean moldatzen diren kanpaina automatizatuak.

Quarizmik KBO (‘klik bidez ordaintzea’, publizitate digitaleko eredu bat, non iragarleak erabiltzaile batek bere iragarkietan klik egiten duen aldien arabera zenbateko bat ordaintzen duen) kanpainak automatizatzen ditu Long-Tailaren (bilaketa-termino oso espezifikoak, orokorrean hainbat hitzek osatutakoak) aukerak esplotatzeko. Horrela, iragarle handiei Google Ads kanpainen mugak gainditzeko irtenbide bat eskaintzen die, aurrekontua handitzeko beharrik gabe.

Enpresa 2014an sortu zen Enrique Aguilerak (CEO) eta Ana Etxebarriak (COO) hasitako abenturaren ondorioz. Biek Teknologia Digitalean eta Marketin Digitalean zituzten ezagutzak: “Marketin eta teknologia identitate bikoitz horren bidez, AD Tech honek Google Ads (lehen, Google Adwords) kanpainak sortu eta diseinatu, abiarazi eta kudeatzeko era berrasmatu du”, azaldu dute Quarizmi-tik.

Zerbitzuaren helburua da kanpaina % 100 berriak eta guztiz gardenak sortzea, kalitatezko klik eta lead kopurua handitzen laguntzeko, bezeroentzako salmenten gorakada handia izan dadin. Horrela, Adimen Artifizial sistema baten bidez, aukera berri guztiak atzematen dira eta bai kanpaina propioak bai konpetentziarenak aztertzen dira. “Enpresak gero eta kontzienteagoak dira mundu interkonektatu, mugikor eta Googlek monopolizatutako honetan, marketin digitalak duen inpaktu indartsuaz”, azpimarratu dute.

Haien soluzioa bezeroaren negozioaren esparrua ikasten eta ulertzen doa, hitz-gako onenak aukeratzen eta iragarkiak era autonomoan sortzen dituen bitartean, prozesamendu naturaleko lengoaiaren tekniken bidez. “Adimen artifizialeko algoritmoetan oinarritutako soluzio bat denez, denbora gutxian, bezeroek kanpainak hobetzen direla ikusten dute, haiek denbora eta esfortzua inbertitu gabe, gogobetetze handia sortuz”, azaldu dute.

Orain arte, Google Ads kanpainak eskuz sortzen ziren. Beraz, marketin digitaleko teknikariak ziren zein hitz-gako erabili erabakitzen zutenak. Horretarako, Googlek berak eskainitako tresnak erabiltzen zituzten. “Quarizmik soluzio inteligentea sortu du, Google Ads-en ordaindu beharreko kanpainak guztiz automatizatzeko. Bere hurbilketa bereizlea konputazio- eta hizkuntza-teknika aurreratuek eutsitako prozesu eta algoritmoetan oinarritzen da. Google Ads kutxa beltzaren alternatiba bakarra da”, amaitu dute.

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Basque Industry 4.0, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du.

Lotutako albisteak

Bullhost-ek  SPCNet  enpresaren  erosketa  osatzen  du  Cloud  eremuan  sendotzeko  estrategiaren  zati  gisa

Bullhost-ek SPCNet enpresaren erosketa osatzen du Cloud eremuan sendotzeko estrategiaren zati gisa

"Gure bezeroek beren datuak gertu izan behar dituzte lan kritikoetan erabiltzeko, hala nola, iragarpenean, optimizazioan edo erabakiak denbora errealean hartzean..."

Babestu  zure  enpresa  zibererasoetatik  Enpresa  Zibersegurtasuneko  dirulaguntza  berriei  esker
17/06/2025 Zibersegurtasuna

Babestu zure enpresa zibererasoetatik Enpresa Zibersegurtasuneko dirulaguntza berriei esker

Gaur zabaldu den Enpresa Zibersegurtasuna laguntza-programaren edizio berria 4.5 milioi €-ko aurrekontua izango du. Zibererasoei aurre egiteko indartu egin nahi duten euskal enpresek 2024ko azaroaren 24ra arteko epea dute euren eskaerak aurkezteko.

Industriari  aplikatutako  30  soluzio  teknologiko  aurkeztuko  ditu  Eusko  Jaurlaritzak  BINDen  Demo  Day  jardunaldian,  uztailaren  3an
16/06/2025 Up Euskadi

Industriari aplikatutako 30 soluzio teknologiko aurkeztuko ditu Eusko Jaurlaritzak BINDen Demo Day jardunaldian, uztailaren 3an

Kursaal Kongresu Jauregia eta Auditorioan ospatuko da Eusko Jaurlaritzaten eta SPRI taldearen BINDen Demo Day 9. edizioan eta 20 startupek Euskadiko ETE eta korporazio liderrekin batera garatutako berrikuntza-proiektuak aurkeztuko dituzte.

IndeusBerri:  Industria  eta  Euskararen  plaza

IndeusBerri: Industria eta Euskararen plaza

Gaur albiste dira ETEKIN Ekonomia Topaketak, LanHitz deialdia, Jauzia Gara ekitaldia, ChatGPT eta Nanoeskala

ComexSoftek  erabaki  estrategikoak  hartzen  laguntzen  die  elikagaien  retail  sektoreko  enpresei
12/06/2025 Ekintzailetza

ComexSoftek erabaki estrategikoak hartzen laguntzen die elikagaien retail sektoreko enpresei

Aginte-panel interaktibo baten bidez, fabrikatzaileei eta banatzaileei produktuen salmenten analisia, merkatuen araberako fakturazioa eta produktua hainbat merkatutara egokitzeko potentziala monitorizatzeko aukera ematen die

Pedro  José  Salazar,  AJL  Ophthalmic  enpresako  CEOa,  eta  Kroketak.eus:  Araba  Ekinean  2025  sarien  irabazleak
04/06/2025 Ekintzailetza

Pedro José Salazar, AJL Ophthalmic enpresako CEOa, eta Kroketak.eus: Araba Ekinean 2025 sarien irabazleak

Ekin Day ekimenean, ekainaren 2an Europa Biltzar Jauregian egindako Araba Ekinean jardunaldi nagusian, “Zure ideiak balio du” lehiaketaren 2025. edizioko 11 kategorietako sariak banatu ziren.

Digitalizazioa  eta  pentsamendu  kritikoa:  honela  bizi  izan  da  CodeOKen  1.  edizioa  Euskadiko  ikasgeletan

Digitalizazioa eta pentsamendu kritikoa: honela bizi izan da CodeOKen 1. edizioa Euskadiko ikasgeletan

280 ikastetxetako, 12 eta 16 urte arteko ia 5.000 ikasle eta 600.000 jarduera baino gehiago bildu ditu CodeOK 2024-2025en lehen edizioak. Hezkuntza Sailak eta GAIA Klusterrak bultzatutako ekimenak digitalizazioa eta pentsamendu konputazionala Euskadiko ikasgeletara eraman ditu, erronketan, gamifikazioan eta benetako problemak ebazten oinarritutako metodologia berritzailearekin.

Garaia  Parke  Teknologikoa,  berriro  ere  ekintzailetza  eta  inbertsiorako  topagune  ekainaren  3an
27/05/2025 Ekintzailetza

Garaia Parke Teknologikoa, berriro ere ekintzailetza eta inbertsiorako topagune ekainaren 3an

Debagoiena euskal ekintzailetzaren epizentroa izango da berriro, ekosistema enpresarial eta berritzailea indartzea helburu duen topaketarekin.

EBN  2025  kongresua  BIC  Bizkaia  Ezkerraldean  egingo  da
23/05/2025 Ekintzailetza

EBN 2025 kongresua BIC Bizkaia Ezkerraldean egingo da

Kongresua aukera paregabea izango da industria-energia trantsizioaren inguruan eztabaidatzeko, gure lurralde eta ekonomien etorkizunerako funtsezko gaia baita.

Epea  eta  aurrekontua  zabaldu  ditugu,  adimen  artifizialeko  teknologiak  barne  hartzen  dituzten  eta  Euskadiko  enpresen  datuen  azpiegitura  optimizatzen  duten  proiektuak  babesteko.

Epea eta aurrekontua zabaldu ditugu, adimen artifizialeko teknologiak barne hartzen dituzten eta Euskadiko enpresen datuen azpiegitura optimizatzen duten proiektuak babesteko.

Laguntza horiek Europar Batasunak finantzatzen ditu NextGenerationEU berreskuratze-planaren bidez, pandemiak eragindako kalteak konpontzeko eta etorkizun jasangarriago, digitalago eta erresilienteago baten oinarriak ezartzeko. Espainian, funts horiek Berreskurapen, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren bidez kudeatzen dira.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.