Albisteak 20 urtarrila, 2020

 Neurologyca, Europako puntako hamar neuromarketin-aholkularitzetako bat

Euskal enpresak onlineko lehen neuromarketin-tresna garatuko du 2020an.
-

Euskal enpresak onlineko lehen neuromarketin-tresna garatuko du 2020an

Gure erabakien % 10 bakarrik oinarritzen dira faktore arrazionaletan, gainerako % 90ek lotura estua dute emozioekin eta jarrerarekin, alegia, gure kontzientzia-mugaren azpitik  dauden arrazoiekin. Horregatik, jakin nahi badugu zergatik erabaki dugun produktu bat edo bestea erostea, kontuan izan behar dugu erantzunek gure erreakzio emozionalek baino balio txikiagoa dutela, eta hortxe du neuromarketinak gero eta protagonismo handiagoa.

 

Neurologyca 2012an sortutako enpresa gazte bat da, neuromarketin sektoreko lider bihurtu dena Estatuan, neurozientziarekin lotutako teknologiak eta metodologiak ikertzeko estrategia bati esker. Startup horrek SPRI Taldearen laguntza jaso zuen bere garapen prozesuan, eta gaur egun UpEuskadi barruan dago, hots, Ekintzailetzaren Euskal Ekosistemaren plataforman.

 

Une honetan bost laborategi eramangarri ditu estimulu desberdinei ematen dizkiegun erantzunak (fisiologikoak eta garunekoak) aztertzeko, hor sartzen direlarik emozioekin, arretarekin eta jarrerarekin lotutako alderdiak. Enpresak askotariko teknologiak baliatzen ditu, hala nola, eye tracking sistemak, pupilometroak, elektroentzefalogramak, bihotzaren erritmoa neurtzeko gailuak eta emozioak detektatzeko aurpegiko keinuak aztertzen dituzten tresnak. Halere, Mónica Pérezek (Neurologyca-ko proiektu zuzendariak) dioenez, aplikatzen dituzten metodologiak dira beren berezitasun garrantzitsuena: “dirua duen edonork eros ditzake teknologiak, baina jakin beharra dago zein datu eman ditzaketen eta nola aplikatu daitezkeen merkatuko estrategian”.

 

Konpainiak erronka handi bat du 2020rako: onlineko plataforma bat garatzea neuromarketineko azterlanak egiteko. “Momentuz, ikerketak offline bakarrik egin daitezke, laborategi batean, baina gure plataformarekin posible izango da halakoak urrunetik eta askoz azkarrago egitea. Beraz, berrikuntza oso disruptiboa izango da nazioartean” dio Mónica Pérezek.

 

Enpresak baditu sektore desberdinetako bezeroak, batik bat elikaduraren mundukoak, baina baita ere telekomunikazio, aseguru eta automozio sektoreetakoak, eta I+G sailekin lan egiten du gehienbat. “Ikerketak egiten ditugu eurekin, euren produktu berriak egokitzeko kontsumitzaileen benetako lehentasunetara” dio proiektu zuzendariak; “ikerketa horiei esker, askotan posible da produktuak merkatuan duen eraginkortasuna hirukoiztea”. Gaur egun, adibidez, elikadura arloko markei laguntzen ari dira jomuga publikoarentzat erakargarriagoak izango diren produktu osasuntsuak garatzen.

 

“Neuromarketinak susmo txarrak piztu ditzake, baina egiten duguna da enpresei lagundu bezeroaren premiak aseko dituzten produktu erakargarriagoak merkaturatzen” azaldu du Mónica Pérezek.

 

Lotutako albisteak

ESKUDEROk  jasotzen  dituzun  telefono-deiak  prozesatzen  laguntzen  dizu

ESKUDEROk jasotzen dituzun telefono-deiak prozesatzen laguntzen dizu

“Eskuderok ez du inoiz utziko problematikoak izan daitezkeen deiei bakarrik aurre egiten”

Euskadik  bere  mikroelektronikako  bide  orria  definitu  du,  gaitasunak,  erronkak  eta  aukerak  identifikatzen  dituen  azterlan  batekin,  Europan  bere  posizionamendua  bultzatzeko

Euskadik bere mikroelektronikako bide orria definitu du, gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen azterlan batekin, Europan bere posizionamendua bultzatzeko

Astelehen honetan, Basque Microelectronics Hubek (BMH) antolatutako jardunaldi batean, “Mikroelektronikaren sektorea Euskadin” azterlana aurkeztu da, zeinak eskualdearen etorkizun teknologiko eta industrialerako funtsezkoa den industria horren gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen.

Eusko  Jaurlaritzaren  BIND  plataformak  urteko  bizkortze-ekimenik  onenaren  aitorpena  jaso  du
24/10/2025 Ekintzailetza

Eusko Jaurlaritzaren BIND plataformak urteko bizkortze-ekimenik onenaren aitorpena jaso du

Ane de Ariño Ekintzailetza eta Nazioartekotzearen zuzendariak jaso du saria Disruptores Innovation Awards 2025 galan

B-Venture,  ekintzailetzaren  ekitaldia  Euskadin
22/10/2025 Ekintzailetza

B-Venture, ekintzailetzaren ekitaldia Euskadin

SPRIk babestua

Mondragon  Unibertsitateak  ekonomia  zirkular  eta  sozialeko  startupen  garapena  sustatzeko  programa  jarri  du  abian
19/10/2025 Ekintzailetza

Mondragon Unibertsitateak ekonomia zirkular eta sozialeko startupen garapena sustatzeko programa jarri du abian

roiektuaren helburua da gizarte-ekonomia sustatzea, produkzio- eta kontsumo-eredu sozial eta jasangarriagoa bultzatzeko

Amie  Consultingek  enpresen  produktibitatea  hobetzeko  software  berri  bat  garatu  du

Amie Consultingek enpresen produktibitatea hobetzeko software berri bat garatu du

Donostiako enpresa industria-digitalizazioan dago espezializatuta eta digitalizazioaren eta datuak eskuz jasotzearen arteko irtenbide bat eskaintzen du

Euskadiko  sei  startup  finalistak  izan  dira  ekintzailetza  berritzailea  saritzen  duen  Top101  Spain  errekonozimenduetan
09/10/2025 Ekintzailetza

Euskadiko sei startup finalistak izan dira ekintzailetza berritzailea saritzen duen Top101 Spain errekonozimenduetan

Ekimen honen bigarren edizioaren entrega-ekitaldia azaroaren 12an izango da Murtzian

Euskadi,  ekintzailetza-ekosistema  egonkorrenen  eta  baloratuenen  artean,  GEM  2024-2025  txostenaren  arabera
08/10/2025 Ekintzailetza

Euskadi, ekintzailetza-ekosistema egonkorrenen eta baloratuenen artean, GEM 2024-2025 txostenaren arabera

GEM proiektua munduko ekintzailetza-datuen iturri nagusia da, eta, horren bidez, Euskadiren egoera beste eskualde eta herrialdeen egoerarekin alderatu daiteke.

A4Radar  startupa  eta  Eralki  ETEa  elkarlanean  ari  dira  teknologia  disruptibo  batean,  Eusko  Jaurlaritzaren  BIND  SME  ekimenari  esker
06/10/2025 Up Euskadi

A4Radar startupa eta Eralki ETEa elkarlanean ari dira teknologia disruptibo batean, Eusko Jaurlaritzaren BIND SME ekimenari esker

BIND SME ekimenaren 5. edizioan parte hartzeko deialdia urriaren 20ra arte egongo da irekita.

MIDE  Premium,  marketin  digitaleko  eta  analitikako  profesionalentzako  etengabeko  prestakuntza  eta  laguntza  programa

MIDE Premium, marketin digitaleko eta analitikako profesionalentzako etengabeko prestakuntza eta laguntza programa

Analitika digitaleko, marketineko eta teknologia osagarrietako gaitasunak sendotu eta berritu nahi dituzten negozio digitaleko profesionalentzako harpidetza-plataforma bat

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.