Eraldaketa digitala
Albisteak 23 urria, 2018

Marketin digitalaren arauak enpresa industrialetarako

Internet bidez negozioa zabaltzeko teknikak jorratu dituzte SPRI Taldeak antolatutako zortzigarren Indusmedia biltzarrean
-

Internet bidez negozioa zabaltzeko teknikak jorratu dituzte SPRI Taldeak antolatutako zortzigarren Indusmedia biltzarrean.

Fran Murillo Mondragon Unibertsitateko SEOak gomendio hau eman du: argiak eta errazak izan behar dute webguneek.

Lufe enpresa arrakastatsuko Enrique Arrillagak, berriz, Interneteko kanpainek espezifikoak izan behar dutela adierazi du, hau da, “neurgarriak, irisgarriak, desafiatzaileak eta testagarriak”.

 

Enpresek geroz eta gehiago erabiltzen dute marketin digitala beren negozio-eremuak zabaltzeko. Tresna hori enpresa industrialetan aplikatzeko gakoak izan dituzte hizpide zortzigarren Indusmedia biltzarrean, zeina urtero antolatzen baitu SPRI taldeak.

 

Oronaren Hernaniko egoitzan egin da jardunaldia, eta biltzarraren garrantzia azpimarratu du lehen hizlariak, SPRI Taldeko Informazioaren Gizartea saileko arduradun Iñaki Suárezek.

 

Oraintiko zuzendari nagusiak, Aleyda Solisek, berriz, webguneak nazioartean ezagutaraztearen garrantzia azpimarratu du, eta lan hori zailtzen duten faktoreak aipatu: baliabide-eskasia, hautatutako nazioarteko web-egituraren posizionamendua egokia ez izatea eta webgune desegokietan jardutea.

 

Eta gomendio hau eman die atzerrian webguneak kokatu nahi dituzten enpresei: begiratu dezatela, lehenbizi, zein diren enpresaren sektore industrialean trafiko potentzial handiena duten herrialdeak eta zer lehiakortasun-maila dagoen, serpchecker eta antzeko tresnak erabiliz. “Argitu behar da hizkuntza edo herrialde jakin batzuetara bideratu behar den ekimena”.

 

Solisen iritziz, arazorik larriena webgune desegokiak erabiltzea da, eta jardunbide egoki baten adibidea ere ipini du: “Enpresa batzuek, beste herrialde batekoa bazara, banner xume bat jartzen dizute, herrialde hartako bertsiora joatea nahi izanda ere”.

 

Fran Murillo Mondragon Unibertsitateko SEOak gomendio hau eman du: argiak eta errazak izan behar dute webguneek, eta barne-estekak erabili behar dira. “SEO estrategiak erabiltzailea izan behar du ardatz, batzuetan Googleren aurka ari dela badirudi ere. Erabiltzailearentzat idatzi behar da; Google gero etorriko da”.

 

Webgunea neurtzeko tresna batzuk proposatu ditu Murillok; besteak beste, hotjar, analytics eta search consol. GTmetrix erabiltzea ere gomendatu du, “webguneak kargatzeko zenbat denbora behar duen adierazten baitu. Webguneko arazo guztiak xehatzen ditu, eta nola konpondu behar diren esaten”. Esan du, bestalde, neurtzea funtsezkoa dela. “Neurtzen ez dena ezin da hobetu”.

 

Kanpaina espezifikoak

Lufeko Enrique Arrillagak, berriz, bere enpresa-proiektuaren berri eman du (Internetez bakarrik saltzen du Lufek). “Internet bidez saltzeak aldez aurretik kobratzeko aukera ematen du. Ez dago bitartekaririk bezeroaren eta gure artean”, esan du. Duela urte eta erdi hasi zen enpresa etengabe goraka, El País egunkariak hari buruzko erreportaje bat argitaratu ondoren. “Egunean 20 bat eskari jasotzen genituen lehen; gero, 160. Lehen, 100.000 euro fakturatzen genuen; orain, hiru milioi. Eta langile-kopurua, berriz, zortzitik 21era igo da”. Arrillagak adierazi duenez, espezifikoak izan behar dute Interneteko kanpainek, hau da, “neurgarriak, irisgarriak, desafiatzaileak eta testagarriak”.

 

Ponpa pneumatikoak fabrikatzen dituen Mapner enpresako zuzendari komertzialak, Mikel Irizarrek, bere negozioan Internet erabiltzeak dituen abantailak goretsi ditu. Irizarrek dioenez, berrikuntza, teknologiak eta talde-lana; horiek dira enpresek arrakasta izateko bete behar dituzten baldintzak.

 

Makineria industriala fabrikatzen duen Geka Taldeko Giovanni Fano, berriz, merkataritza elektronikoaren alorrean duen esperientziaz mintzatu da. Esan du lehenbizi gaztelaniazko webgunea berritu zutela, eta, ondoren, beste hizkuntza batzuetakoa; ondoren, estrategia jakin bat bultzatu zuten sare sozialetan, eta enpresaren ataria martxan jarri zuten. “Garrantzitsuena zera da, orain —lehen ez bezala— badakigula non dauden bezeroak”, adierazi du.

Lotutako albisteak

Smart  Industry  programa  berritu  egin  da  Teknologia  Kuantikoetako  proiektuak  bultzatzeko

Smart Industry programa berritu egin da Teknologia Kuantikoetako proiektuak bultzatzeko

Azaroaren 7an irekiko da Smart Industry – Teknologia Kuantikoak 2025eko laguntza-programaren hurrengo deialdia. Smart Industry programa historikoak teknologia kuantikoen esparrura egindako bilakaera jasoko du deialdi berriak. Teknologia horiek beren prozesuetan aplikatzeko interesa duten enpresek 2025eko abenduaren 9a baino lehen aurkeztu beharko dituzte eskaerak.

Jarri  konponbidea  zure  enpresaren  Interneterako  konexio-arazoei.  Eskura  ezazu  Banda  Zabala  Euskadiko  enpresa  guztietara  zabaltzeko  laguntza,  eta  mugarik  gabeko  konektibitatea  izango  duzu.

Jarri konponbidea zure enpresaren Interneterako konexio-arazoei. Eskura ezazu Banda Zabala Euskadiko enpresa guztietara zabaltzeko laguntza, eta mugarik gabeko konektibitatea izango duzu.

Zure enpresak oraindik arazoak baldin baditu abiadura handian Interneten sartzeko, laguntza honek 30.000 €-raino emango dizkizu Banda Zabal Ultralasterreko zerbitzuak kontratatzeko, baita estaldura txikiko eremuetan edo zuntz optikoa oraindik iritsi ez den lekuetan badago ere. Eskatu abenduaren 5a baino lehen.

ESKUDEROk  jasotzen  dituzun  telefono-deiak  prozesatzen  laguntzen  dizu

ESKUDEROk jasotzen dituzun telefono-deiak prozesatzen laguntzen dizu

“Eskuderok ez du inoiz utziko problematikoak izan daitezkeen deiei bakarrik aurre egiten”

Euskadik  bere  mikroelektronikako  bide  orria  definitu  du,  gaitasunak,  erronkak  eta  aukerak  identifikatzen  dituen  azterlan  batekin,  Europan  bere  posizionamendua  bultzatzeko

Euskadik bere mikroelektronikako bide orria definitu du, gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen azterlan batekin, Europan bere posizionamendua bultzatzeko

Astelehen honetan, Basque Microelectronics Hubek (BMH) antolatutako jardunaldi batean, “Mikroelektronikaren sektorea Euskadin” azterlana aurkeztu da, zeinak eskualdearen etorkizun teknologiko eta industrialerako funtsezkoa den industria horren gaitasunak, erronkak eta aukerak identifikatzen dituen.

Amie  Consultingek  enpresen  produktibitatea  hobetzeko  software  berri  bat  garatu  du

Amie Consultingek enpresen produktibitatea hobetzeko software berri bat garatu du

Donostiako enpresa industria-digitalizazioan dago espezializatuta eta digitalizazioaren eta datuak eskuz jasotzearen arteko irtenbide bat eskaintzen du

MIDE  Premium,  marketin  digitaleko  eta  analitikako  profesionalentzako  etengabeko  prestakuntza  eta  laguntza  programa

MIDE Premium, marketin digitaleko eta analitikako profesionalentzako etengabeko prestakuntza eta laguntza programa

Analitika digitaleko, marketineko eta teknologia osagarrietako gaitasunak sendotu eta berritu nahi dituzten negozio digitaleko profesionalentzako harpidetza-plataforma bat

BaM  Vision  Tech  ‘25ek  Euskadi  sendotu  du  automobilgintzako  berrikuntza-polo  gisa

BaM Vision Tech ‘25ek Euskadi sendotu du automobilgintzako berrikuntza-polo gisa

200 profesional baino gehiago elkartu dira Gasteizko EUNEIZ Unibertsitatean automobilgintzaren erronka handiak aztertzeko: elektrifikazioa, digitalizazioa, robotika eta adimen artifiziala.

‘CDL  Donostia-San  Sebastián  AI  for  Startups  2025’  deialdia,  irailaren  30era  arte  zabalik.
18/09/2025 Ekintzailetza

‘CDL Donostia-San Sebastián AI for Startups 2025’ deialdia, irailaren 30era arte zabalik.

Jarduerak berehala hasiko dira! Saio presentzialak Tandem - BIC Gipuzkoa eraikineko instalazioetan egingo dira.

Bilbok  Osasunaren  etorkizun  digitalari  buruzko  jardunaldia  jasoko  du  hilabete  honetan

Bilbok Osasunaren etorkizun digitalari buruzko jardunaldia jasoko du hilabete honetan

24an egingo da BAT dorrean

Wolco,  nazioartekotzearen  aldeko  apustua  egin  duen  ebaketa-erreminta  pertsonalizatuen  fabrikatzailea
28/08/2025 Nazioartekotzea

Wolco, nazioartekotzearen aldeko apustua egin duen ebaketa-erreminta pertsonalizatuen fabrikatzailea

Lemoako enpresak SPRI Taldearen Industria Digitala programaren dirulaguntza jaso du, eta bere negozioaren % 25 esportatzen du dagoeneko

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.