Albisteak 21 ekaina, 2022

Kluppy, idazketa digitala era gamifikatuan irakasteko software bat

Azken lau urteetan, Estatu osoko 21.000 ikaslek landu dute mekanografia Gipuzkoako enpresari esker, bai eskoletako gelen barruan, bai kanpoan.
-

Tresna digitalak errealitate bat dira gaur egun hezkuntza munduan. Irtenbide baliagarriak dira ezagutzak zabaltzeko, ikaskuntza errazteko eta praktika dibertsifikatzeko, aukera erakargarriagoak eskaintzen baitituzte. Hori da Kluppy-ren helburua, idazketa digitala irakasteko online tresna bat, haurrei jolasaren bidez ikastea errazten diena. 

Enpresa Innogune-Deusto Berrikuntza eta Ekintzailetzan (Donostia) sortu zen 2015ean, enpresa-ekimen gisa, eta Miramongo Teknologia Parkera lekualdatu zen 2020an, pandemia hasi zen urtean. Kluppy-ren kasuan, digitalizazioak eta ikasteko modu berriek garapen bizkorra izan zuten eszenatokia sortu zen: “Pandemiaren eta horrek hezkuntzan izan duen eraginaren ondorioz, garapen berriak sortu dira gure jardueraren barruan. Garapen eta plataforma berrien aldeko apustu estrategikoaren ondorioz, Kluppy-ren berbilakaera konstante bat da”, azaldu du Produktu gerenteak, Iñaki Unanuek. 

Kluppyren jarduera hezkuntzaren eremuan softwarea garatzean zentratzen da, zehazki, mekanografian. “Idazketa digitala irakasteko online plataformaren bidez, prestakuntza-tresna bat jartzen du ikastetxeen eskura, diziplina horren jarraibideak jokoaren dinamikarekin konbinatzen dituena”. 

Plataformak hainbat erronka jartzen ditu ikasleen eskura, eta erronka horiek gainditu beharko ditu ikasleak bere ikaskuntzan aurrera egiteko. Horrela, hizkuntzaren hobekuntza, idazkera digitalaren optimizazioa eta sistema informatikoekiko interakzioa lortzen ditu.  

“Ideia sortu zen ikastetxeetan ordenagailuak, tabletak eta abar abiadura handian integratzen ari zirela ikusi genuelako, idazketa digitalaren irakaskuntza alde batera utzita”, azaldu du Unanuek. “Ikerketa berrienek erakusten duten bezala, jarraibiderik jasotzen ez duen eta praktikarik egiten ez duen ikasleak ondorengo etapetan zuzentzeko zailak diren ohitura txarrak hartzen ditu. Hortik sortu zen Kluppy, gamifikazioa erabiltzen duen online tresna didaktikoa eta hirueleduna, hobeto ikasteko eta idazteko abiadura handiagoa lortzeko”.  

Kluppy bereizten duen zerbait badago, ikasten gozatzera gonbidatzen duen gamifikazio hori da: “Prestakuntzak bi arrazoirengatik huts egin dezake, asperduragatik edo etsipenagatik”, dio Unanuek. “Horrek gogoeta egitera eta hobetzera eraman gaitu, erabiltzaile bakoitzak bere ariketa pertsonalizatua duen punturaino, bere trebetasun-mailara egokituz eta pixkanaka eboluzionatzea ahalbidetuz eta motibazioa sustatuz. Oso lan errepikakorra da, eta garrantzitsua da jokoz mozorrotzea”.  

Eta enpresarentzat funtzionatzen du: lau urtetan herrialde osoko 21.000 ikaslek egin dute mekanografia Kluppy-rekin, ikasgelen barruan zein kanpoan. Gaur egun 5.000 ikasle aktibo baino gehiago ditu egunero mekanografiatzen ikasten. “Pandemiak martxan jarri du mekanografiaren ikasketa, eta 2022-23 ikasturterako hazkundea handia da”, nabarmendu du Unanuek. Plantillari dagokionez, iaz bikoiztu egin zen: 7 pertsonatik 14ra pasa zen, “bereziki Software garapenaren arloa indartzen, non apustu estrategikoa are handiagoa den hurrengo 23-24rako”.   

Enpresa lanean ari da eduki guztia hizkuntza koofizialetan ezartzen amaitzeko, eta, horren ondorioz, orain arte hori eskaintzen duen online tresna bakarra da Estatuan. Gainera, “Kluppy, irtenbide didaktiko, gamifikatu eta pertsonalizatu batetik haratago, ikastetxeen kudeaketa irauliko duen plataforma berri baten garapen eta sustapen betean dago”, Unanuek dioenez. Epe luzera, “eskaintzen dugun produktu bakoitzerako hezkuntza-sektorean aitzindari diren software-hornitzaileak izatea du helburu. Horregatik, ematen ditugun pausoak seguruak eta irmoak izan behar dira, lurralde nazional osoko bazkideekin aliantzak sortuz”.  

 

 

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Basque Industry 4.0, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du. 

Lotutako albisteak

MIDE  Premium,  marketin  digitaleko  eta  analitikako  profesionalentzako  etengabeko  prestakuntza  eta  laguntza  programa

MIDE Premium, marketin digitaleko eta analitikako profesionalentzako etengabeko prestakuntza eta laguntza programa

Analitika digitaleko, marketineko eta teknologia osagarrietako gaitasunak sendotu eta berritu nahi dituzten negozio digitaleko profesionalentzako harpidetza-plataforma bat

BaM  Vision  Tech  ‘25ek  Euskadi  sendotu  du  automobilgintzako  berrikuntza-polo  gisa

BaM Vision Tech ‘25ek Euskadi sendotu du automobilgintzako berrikuntza-polo gisa

200 profesional baino gehiago elkartu dira Gasteizko EUNEIZ Unibertsitatean automobilgintzaren erronka handiak aztertzeko: elektrifikazioa, digitalizazioa, robotika eta adimen artifiziala.

‘CDL  Donostia-San  Sebastián  AI  for  Startups  2025’  deialdia,  irailaren  30era  arte  zabalik.
18/09/2025 Ekintzailetza

‘CDL Donostia-San Sebastián AI for Startups 2025’ deialdia, irailaren 30era arte zabalik.

Jarduerak berehala hasiko dira! Saio presentzialak Tandem - BIC Gipuzkoa eraikineko instalazioetan egingo dira.

Bilbok  Osasunaren  etorkizun  digitalari  buruzko  jardunaldia  jasoko  du  hilabete  honetan

Bilbok Osasunaren etorkizun digitalari buruzko jardunaldia jasoko du hilabete honetan

24an egingo da BAT dorrean

Wolco,  nazioartekotzearen  aldeko  apustua  egin  duen  ebaketa-erreminta  pertsonalizatuen  fabrikatzailea
28/08/2025 Nazioartekotzea

Wolco, nazioartekotzearen aldeko apustua egin duen ebaketa-erreminta pertsonalizatuen fabrikatzailea

Lemoako enpresak SPRI Taldearen Industria Digitala programaren dirulaguntza jaso du, eta bere negozioaren % 25 esportatzen du dagoeneko

Grunussek  energia  sortzeko,  transmititzeko  eta  biltegiratzeko  modua  eraldatzen  du
28/08/2025 Ekintzailetza

Grunussek energia sortzeko, transmititzeko eta biltegiratzeko modua eraldatzen du

Berrikuntzak bultzatutako ‘deeptech 'enpresa honek aurrerapen teknologiko eta ekologikoaren abangoardian kokatzen da

Gipuzkoak  teknologia  kuantikoetan  sakonduko  du  Creative  Destruction  Lab  ekimenaren  bultzadarekin,  BIC  Gipuzkoa  
eta  IESE  Business  School  erakundeekin  lankidetzan

Gipuzkoak teknologia kuantikoetan sakonduko du Creative Destruction Lab ekimenaren bultzadarekin, BIC Gipuzkoa 
eta IESE Business School erakundeekin lankidetzan

CDL-Donostia zentroak bat egingo du nazioarteko CDL Quantum programarekin, 
eta adimen artifizial (AA) kuantikorako eta hizkuntza naturalaren prozesamendurako CDL AA korronte bat jarriko du abian; alde batetik, IBMren System Two ordenagailu kuantiko iritsi berria osatzeko eta, bestetik, teknologia sakonak Europan merkaturatzeko nodo gisa Gipuzkoaren ekimena haziarazteko.

IndeusBerri:  Industria  eta  Euskararen  plaza

IndeusBerri: Industria eta Euskararen plaza

Gaur albiste dira GISLAN, Arabako Enpresen Foroa, Enpresa Digitala, Proiekzio demolinguistikoa eta Cyber Range laborategi.

Euskal  Encounterrek  sistema  robotikoei  aplikatutako  adimen  artifizialari  buruzko  tailerra  jasoko  duobóticos

Euskal Encounterrek sistema robotikoei aplikatutako adimen artifizialari buruzko tailerra jasoko duobóticos

Ostegunean egingo da mintegia eta SPRI Taldearen laguntza jasoko du

Jakin  nahi  al  duzu  zure  enpresa  zibereraso  baterako  prest  dagoen?  Jakin  ezazu  SPRIren  zibersegurtasuneko  simulakroen  zerbitzu  berriarekin

Jakin nahi al duzu zure enpresa zibereraso baterako prest dagoen? Jakin ezazu SPRIren zibersegurtasuneko simulakroen zerbitzu berriarekin

Jarri proban zure enpresaren erreakzio-gaitasuna ingurune seguru eta errealista batean. SPRIk zibersegurtasuneko simulakroen doako zerbitzua jarri du abian ahultasunak identifikatzeko eta eraginkortasunez jarduteko aukera izan dezazun. Eskatu ORAIN.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.