Albisteak 21 ekaina, 2022

Kluppy, idazketa digitala era gamifikatuan irakasteko software bat

Azken lau urteetan, Estatu osoko 21.000 ikaslek landu dute mekanografia Gipuzkoako enpresari esker, bai eskoletako gelen barruan, bai kanpoan.

Tresna digitalak errealitate bat dira gaur egun hezkuntza munduan. Irtenbide baliagarriak dira ezagutzak zabaltzeko, ikaskuntza errazteko eta praktika dibertsifikatzeko, aukera erakargarriagoak eskaintzen baitituzte. Hori da Kluppy-ren helburua, idazketa digitala irakasteko online tresna bat, haurrei jolasaren bidez ikastea errazten diena. 

Enpresa Innogune-Deusto Berrikuntza eta Ekintzailetzan (Donostia) sortu zen 2015ean, enpresa-ekimen gisa, eta Miramongo Teknologia Parkera lekualdatu zen 2020an, pandemia hasi zen urtean. Kluppy-ren kasuan, digitalizazioak eta ikasteko modu berriek garapen bizkorra izan zuten eszenatokia sortu zen: “Pandemiaren eta horrek hezkuntzan izan duen eraginaren ondorioz, garapen berriak sortu dira gure jardueraren barruan. Garapen eta plataforma berrien aldeko apustu estrategikoaren ondorioz, Kluppy-ren berbilakaera konstante bat da”, azaldu du Produktu gerenteak, Iñaki Unanuek. 

Kluppyren jarduera hezkuntzaren eremuan softwarea garatzean zentratzen da, zehazki, mekanografian. “Idazketa digitala irakasteko online plataformaren bidez, prestakuntza-tresna bat jartzen du ikastetxeen eskura, diziplina horren jarraibideak jokoaren dinamikarekin konbinatzen dituena”. 

Plataformak hainbat erronka jartzen ditu ikasleen eskura, eta erronka horiek gainditu beharko ditu ikasleak bere ikaskuntzan aurrera egiteko. Horrela, hizkuntzaren hobekuntza, idazkera digitalaren optimizazioa eta sistema informatikoekiko interakzioa lortzen ditu.  

“Ideia sortu zen ikastetxeetan ordenagailuak, tabletak eta abar abiadura handian integratzen ari zirela ikusi genuelako, idazketa digitalaren irakaskuntza alde batera utzita”, azaldu du Unanuek. “Ikerketa berrienek erakusten duten bezala, jarraibiderik jasotzen ez duen eta praktikarik egiten ez duen ikasleak ondorengo etapetan zuzentzeko zailak diren ohitura txarrak hartzen ditu. Hortik sortu zen Kluppy, gamifikazioa erabiltzen duen online tresna didaktikoa eta hirueleduna, hobeto ikasteko eta idazteko abiadura handiagoa lortzeko”.  

Kluppy bereizten duen zerbait badago, ikasten gozatzera gonbidatzen duen gamifikazio hori da: “Prestakuntzak bi arrazoirengatik huts egin dezake, asperduragatik edo etsipenagatik”, dio Unanuek. “Horrek gogoeta egitera eta hobetzera eraman gaitu, erabiltzaile bakoitzak bere ariketa pertsonalizatua duen punturaino, bere trebetasun-mailara egokituz eta pixkanaka eboluzionatzea ahalbidetuz eta motibazioa sustatuz. Oso lan errepikakorra da, eta garrantzitsua da jokoz mozorrotzea”.  

Eta enpresarentzat funtzionatzen du: lau urtetan herrialde osoko 21.000 ikaslek egin dute mekanografia Kluppy-rekin, ikasgelen barruan zein kanpoan. Gaur egun 5.000 ikasle aktibo baino gehiago ditu egunero mekanografiatzen ikasten. “Pandemiak martxan jarri du mekanografiaren ikasketa, eta 2022-23 ikasturterako hazkundea handia da”, nabarmendu du Unanuek. Plantillari dagokionez, iaz bikoiztu egin zen: 7 pertsonatik 14ra pasa zen, “bereziki Software garapenaren arloa indartzen, non apustu estrategikoa are handiagoa den hurrengo 23-24rako”.   

Enpresa lanean ari da eduki guztia hizkuntza koofizialetan ezartzen amaitzeko, eta, horren ondorioz, orain arte hori eskaintzen duen online tresna bakarra da Estatuan. Gainera, “Kluppy, irtenbide didaktiko, gamifikatu eta pertsonalizatu batetik haratago, ikastetxeen kudeaketa irauliko duen plataforma berri baten garapen eta sustapen betean dago”, Unanuek dioenez. Epe luzera, “eskaintzen dugun produktu bakoitzerako hezkuntza-sektorean aitzindari diren software-hornitzaileak izatea du helburu. Horregatik, ematen ditugun pausoak seguruak eta irmoak izan behar dira, lurralde nazional osoko bazkideekin aliantzak sortuz”.  

 

 

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Basque Industry 4.0, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du. 

Lotutako albisteak

BeDIGITALek  zazpigarren  edizioa  ospatuko  du  BECen,  enpresa  eta  erakunde  liderren  partaidetzarekin

BeDIGITALek zazpigarren edizioa ospatuko du BECen, enpresa eta erakunde liderren partaidetzarekin

Ekainaren 3tik 5era izango da, +INDUSTRYren esparruan, herrialdeko Smart Manufacturing-ari eskainitako topagunerik handienean. SPRI Taldea erakusketarien artean dago, ‘Invest in the Basque Country’ programarekin.

Zinemaldia  Startup  Challenge  2025
21/04/2025 Ekintzailetza

Zinemaldia Startup Challenge 2025

Izen-ematea: apirilaren 15etik ekainaren 2ra arte

Europako  ordezkaritza  bat  etorri  da  Euskadira  industria  teknologiko  kuantikoaren  lider  izateko  bertako  estrategia  hobeto  ezagutzeko

Europako ordezkaritza bat etorri da Euskadira industria teknologiko kuantikoaren lider izateko bertako estrategia hobeto ezagutzeko

Finlandia, Grezia, Italia eta Espainiako ordezkariak izan dira Euskadin Europako QUANTUM+ proiektuan aurrera egiteko. GAIA klusterra da proiektuaren kideetako bat, eta helburu du teknologia kuantikoei buruzko ibilbide eta prestakuntza-plataforma bat garatzea goi-mailako hezkuntzako ikasleentzat, irakasleentzat eta enpresa teknologikoetako profesionalentzat

Egin  ezazu  prestakuntza-plana  zure  enpresan  Gaitasun  Digitalen  programarekin

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin

«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

%  64  egin  dute  gora  Eusko  Jaurlaritzak  SPRIren  bitartez  antolatutako  IKT  arloko  prestakuntzara  joandakoek

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek

Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi  B2B:  7  urte  marketin  digital  industriala  aztertzen  bere  blogaren  bidez

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez

Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

Industria  Digitaleko  laguntzek  zure  negozioaren  eraldaketa  digitala  lortzeko  bidea  irekiko  dizute

Industria Digitaleko laguntzek zure negozioaren eraldaketa digitala lortzeko bidea irekiko dizute

Industria Digitala 2025 laguntza-programaren aurtengo edizioa martxoaren 18tik irekita, 7.5 milioi €-ko aurrekontuarekin. Euren negozioa digitalki eraldatu nahi duten enpresek urriaren 31era arte aurkez ditzakete euren eskaerak.

Enpresa  industrialen  eta  industria  adimendunean  espezialistak  diren  enpresa  digitalen  arteko  elkarlana  erraztuko  du  SPRI  Taldeak

Enpresa industrialen eta industria adimendunean espezialistak diren enpresa digitalen arteko elkarlana erraztuko du SPRI Taldeak

Enpresen Networkinga 2025 - Smart Industry kongresuaren 8. edizioa egingo dute martxoaren 26an, Bilbon, eraldaketa digitalari laguntzeko

Logistikari  buruz  Euskadin  egiten  den  kongresuaren  hirugarren  edizioa  egingo  dute  BECen

Logistikari buruz Euskadin egiten den kongresuaren hirugarren edizioa egingo dute BECen

Azoka da iparraldeko eremuan packagingaren, logistikaren eta garraioaren sektoreak biltzen dituen azoka bakarra

Segundu  bakoitzak  kontatzen  du.  Ziurtatu  zure  erreskatea  ResQaRrekin
12/02/2025 Berrikuntza

Segundu bakoitzak kontatzen du. Ziurtatu zure erreskatea ResQaRrekin

Erreskate-orria formatu digitalean: larrialdi ekipoak, erreskatea modu seguruan egin ahal izateko, behar diren ibilgailuko elementuei buruzko infomazio zehatza eta azkarra.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.