ESKUDEROk jasotzen dituzun telefono-deiak prozesatzen laguntzen dizu
Konpainiak zerbitzu teknologiko bat eskaintzen du, eta horri esker eta modu automatikoan, telefono deiak jasotzen dituzten pertsonek laguntzaile bat izango dute, ‘idazkari’ moduko bat, beren deiak erantzuten eta kudeatzeko.
Askotan, interpretatzeko zailak diren eta zaurgarri sentiarazten gaituzten deiak jasotzen ditugu, bai hizkuntza teknikoegia erabiltzen dutelako (osasun zerbitzuak, banka, aseguruak…), bai asmo txarrez laguntzen direlako (gehiegizko salmentak, balizko iruzurrak…).
Egoera horri irtenbidea emateko, Eskuderok laguntza zerbitzu batez gozatzeko teknologia eskaintzen du, konfiantzazko bitartekari baten parte hartzean oinarrituta. Bitartekari horrek dei horiei guztiei erantzungo die hartzailearengana iritsi aurretik, ‘spam-‘eko interesgarriak iragaziko ditu, eta, behar izanez gero, interpretatzen lagunduko dio.
“Zeuk erabakitzen duzu zein telefono-zenbaki diren potentzialki problematikoak: ezezagunak, batzuk bereziki edo bien konbinazio bat. Gainera, bitartekariak deian parte har dezake (hirutarako deiaren bidez): bitartekaria zure idazkaria izango da momento bakoitzerako ”, azaltzen dute konpainiatik.
Praktikan, bitartekari horrek deiak iragazten ditu, eta erabiltzailearentzat garrantzitsuak direnak bideratzen dizkio. Dei horien artean medikuarenak, aseguru-bankuarenak, etab. Izan daitezke ”, zehaztu dute. Horretarako, Eskuderok bi zerbitzu-lerro eskaintzen ditu, bitartekariaren izaeraren arabera:
Eskudero Familia:
Lagunen edo senitartekoen bitartekaritzara bideratutako zerbitzuak, erabiltzaileak hemendik gutxira zuzenean web-etik kontratatu ahal izango dituenak.
Eskudero profesionala:
Zerbitzu horietan, bitartekaritza call center bateko profesionalek egiten dute, eta bitartekaritzan parte hartuz erabiltzaileei zuzenean lagundu nahi dieten erakundeen eskura dago).
“Eskuderok ez du inoiz utziko problematikoak izan daitezkeen deiei bakarrik aurre egiten”, azpimarratu dute enpresatik.
Lerro bakoitzean sartutako zerbitzuei dagokienez, gaur egun bi zerbitzu daude:
Lehenengoa mota guztietako izapideak kudeatzera bideratuta dago, hala nola osasun zerbitzuen deiak eta konfiantzazko diren beste hornitzaile batzuen deiak; ‘Eskudero Tramites’ deitzen da.
Eta, bestetik, ‘Eskudero Stop Amenazas ‘izeneko zerbitzua, erabiltzaileari dei oldarkorrak eta telefono mehatxuak kudeatzen laguntzea helburu duena.
Halaber, Eskuderok zerbitzu pertsonalizatua eskaintzen die erabiltzaileei konpainia honek sortutako bitartekaritza-zerbitzua eskaini nahi dietenen enpresa, elkarte eta erakunde publikoei: Eskuderoren webguneak erakunde horiek Eskuderorekin harremanetan jar daitezen eta prozesua has dezaten formulario bat eskaintzen du.