Berrikuntza Eraldaketa digitala I+G+B Zibersegurtasuna
Albisteak 9 maiatza, 2018

Donostia Tech Week: marketin digitalaren tresna berriak zure negozioa indartzeko

SPRI Taldeko Teknologia eta Berrikuntzako zuzendari Aitor Cobanerak esan duenez, Eusko Jaurlaritzak bultzatutako Euskadiko Zibersegurtasun Zentro berriarekin erreferentziazko gune bat sortu nahi da Europan
-

 

SPRI Taldeko Teknologia eta Berrikuntzako zuzendari Aitor Cobanerak esan duenez, Eusko Jaurlaritzak bultzatutako Euskadiko Zibersegurtasun Zentro berriarekin erreferentziazko gune bat sortu nahi da Europan

Hispavistak SPRI Taldearen laguntzarekin antolatutako Donostia Tech Week ekitaldian marketin digitaleko tresna eta estrategiak aurkeztu dira, helburutzat harturik bertako ekosistema berritzaile eta teknologikoaren potentziala erakustea eta aukerak eskaintzea eraldaketa digitala azkartzeko eta negozioen hazkundea sustatzeko.

 

Aitor Cobanerak, SPRI Taldeko Teknologia eta Berrikuntzako zuzendariak, eman dio hasiera kongresuari, eta azpimarratu du bi direla funtsezko teknologia transbertsalak: zibersegurtasuna eta konektagarritasuna. “Horiek gabe ezin da teknologia berririk inplementatu industrian”.  Zentzu horretan esan du Eusko Jaurlaritzak bultzatutako Euskadiko Zibersegurtasun Zentro berriarekin erreferentziazko gune bat sortu nahi dela Europan.  Konektagarritasunari dagokionez, Jaurlaritzaren banda zabaleko planaz mintzatu da, zeinak 100 mega eraman nahi baititu industrialde guztietara 2020rako.

 

Cobanerak adierazi du Eusko Jaurlaritzak Datu Handietan oinarritutako sistema bat eskaini nahi duela “enpresei balio erantsia ematen dieten datuak bereizteko”. Horrez gain, Basque Digital Innovation Hub ekimena nabarmendu du, esanaz “edozein enpresak” jo dezakeela “Hub horretara 4.0 Industriarekin lotutako zerbait egin nahi badu”; eta hauxe esan du 4.0 industriaren arloko ekintzailetzari buruz: “Bind 4.0 programa daukagu Euskadiko startupak eta enpresa trakziogile handiak elkarrekin harremanetan jartzeko eta bien artean negozioak sortzeko”.

 

José Ignacio Simonsek, Hispavistako Network & Data arduradunak, hizpide hartu du marketing automation delakoa, eta aipatu du baliagarri dela marketineko ekintzak koordinatzeko, inpaktu handiagoa duela eta eskaintzak pertsonalizatzen dituela, erabiltzaileen profilak kontuan hartuta.

 

“Gure enplegu-atarian erabiltzen dugu, erabiltzaileek bisitatu dituzten eskaintza motak kontuan hartzeko. Posible da inpaktu handia lortzea erabiltzailearengan, ez bakarrik web orrien eta buletinen bidez, baita ere sakelakoaren bidez, eskaintza zehatzak aurkeztuz”.

 

GuraMarketing enpresako zuzendari nagusi Jon Elzok esan du gure erosketa-erabakien %85-%95 emozioetan oinarritzen direla. “Neuro-marketina garunean sartzen da zuzenean, jakiteko bezeroak zein erreakzio ez-kontziente dauzkan estimulu zehatz batekiko”.  Baina esan du neuro-marketina beste marketin teknika batzuekin integratu behar dela.

 

Elzok erakustaldi praktiko bat egin du jardunaldira joandako entzule batekin, eta bere garuneko jarduera eta estimuluekiko erreakzioak neurtu dizkio. Esan du neuro-marketina erabiltzen dela turismoan, politikan –jakiteko zein mezuk duen eragina hiritarrengan-, kiroletan –talde batek sortzen duen emozioa neurtzeko- eta baita ere industrian –salmenta foiletoek nola funtzionatzen duten jakiteko.

 

Leticia Herrerok, Havas Group enpresako eraldaketa digitaleko zuzendariak, hizpide hartu ditu marketplace-ak, hau da, “saltzailez eta eroslez beteta dauden” salerosketa komertzialetarako plataformak. Herrerok adierazi du jendea online erosten hasi zela prezioak onak zirelako, baina orain beste faktore batzuk gailendu zaizkiola prezioari, adibidez, bidalketa.

 

Marketplace-en abantailak aipatu ditu eta esan du erakusleiho oso merkeak direla –“Amazon hilean 49 euro kostatzen da”-, ezin egokiagoak produktu batek duen eskaera egiaztatzeko, klik bakarrean irekitzen eta ixten den denda bat dela, eta baita ere ate ireki bat nazioarteko merkaturako. “Online erosten duten espainiarren %60k atzerrian erosten du”. Desabantailei dagokienez esan du lehiakideak erakusleiho berean egoten direla, eta komisioak oso altuak izan daitezkeela, %20tik gorakoak.

 

Euskalteleko marketin operatiboko zuzendari Isabel Canalesek kalitatea lehenetsi du kantitatearen gainetik. Bere ustez, “oso zaila” da denbora errealeko harremanak egitea eta etorkizunean kanal anitzeko ikuspegiarekin funtzionatu beharko dugu. “Zenbat eta komunikazio digital handiagoa, orduan eta hobeto, eta ez bakarrik kostuengatik. Bide luzea dago egiteko”.

 

Nabarmendu du etxea eta pertsonak digitalizatzeko (adibidez, arineketan egitean parametro desberdinak neurtzen dituzten eskumuturrekoak) tresnen merkatu berriek marketinerako informazio baliagarri asko ematen dutela erabilpenei eta kontsumo-ohiturei buruz.

 

Jardunaldia amaitzeko negozioen eraldaketa digitalari buruzko mahai-inguru bat egin da, non parte hartu baitute bi hizlarik (Leticia Herrerok eta Isabel Canalesek), Aitziber Larumbek (Eurogap enpresako bazkide zuzendariak) eta Laura Zorrillak (Indi & Cold enpresako marketin zuzendariak). Mahai-inguru horretan aipatu den arazoetako bat da enpresak ez direla mugitzen salmenta-eszenatoki berri honen aurrean, eta orobat esan da marketinaren sektorerako beharrezkoak direla pertsona dinamikoak.

Lotutako albisteak

ETE-ei  zuzendutako  zibersegurtasuneko  proiektuetarako  laguntzak  eskatzeko  epea  zabaldu  dugu
27/06/2025 Zibersegurtasuna

ETE-ei zuzendutako zibersegurtasuneko proiektuetarako laguntzak eskatzeko epea zabaldu dugu

SPRIk SOC (Security Operations Center) eta Ziber arloko ziurtagirien laguntza-programarako eskaerak aurkezteko epea 2025eko azaroaren 3ra arte luzatzea erabaki du. Luzapen hori Euskadiko enpresa txiki eta ertainen zibersegurtasuna indartzeko funtsezko laguntzatara sarbidea errazteko gure konpromisoari lotuta dago.

Euskadiko  ikerketa-azpiegiturak  indartzen  Azpitek  programarekin
25/06/2025 I+G+B

Euskadiko ikerketa-azpiegiturak indartzen Azpitek programarekin

Eusko Jaurlaritzako Industria, Trantsizio Energetiko eta Jasangarritasunaren Sailak atera berri du Azpitek laguntzen programa berri bat, alegia, azpiegiturak eta ikerketa-ekipamenduak eskuratu, instalatu eta eguneratzen laguntzera bideratutako ekimena. Programa hori bat dator 2030erako Euskadiko Zientzia, Teknologia eta Berrikuntza Planarekin (ZTBP 2030), eta haren helburua da I+G+b garatzea Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren...

José  Jainaga  industrialak  Joxe  Mari  Korta  2025  saria  irabazi  du
23/06/2025 Berrikuntza

José Jainaga industrialak Joxe Mari Korta 2025 saria irabazi du

Epaimahaiak aho batez erabaki zuen 25. Joxe Mari Korta saria pertsona bakar bati ematea: José Jainaga industrialari, industria errotzearen, industria bikaintasunaren, berrikuntzaren eta kalitatezko enplegua sortzearen aldeko konpromisoagatik.

Bullhost-ek  SPCNet  enpresaren  erosketa  osatzen  du  Cloud  eremuan  sendotzeko  estrategiaren  zati  gisa

Bullhost-ek SPCNet enpresaren erosketa osatzen du Cloud eremuan sendotzeko estrategiaren zati gisa

"Gure bezeroek beren datuak gertu izan behar dituzte lan kritikoetan erabiltzeko, hala nola, iragarpenean, optimizazioan edo erabakiak denbora errealean hartzean..."

Eusko  Jaurlaritzak  70  milioi  euroko  zuzkidura  duten  Emaitek  Industria  Hobea  eta  Azpitek  programak  onartu  ditu,  Zientzia,  Teknologia  eta  Berrikuntzaren  Euskal  Sareko  zentro  teknologikoei  laguntzeko
17/06/2025 I+G+B

Eusko Jaurlaritzak 70 milioi euroko zuzkidura duten Emaitek Industria Hobea eta Azpitek programak onartu ditu, Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko zentro teknologikoei laguntzeko

Bi programa horiek 58,5 eta 9 milioi euroko zuzkidura dute, hurrenez hurren, eta foku anitzeko zentro teknologikoen emaitzak eta gaitasunak hobetzea eta merkatura bideratzea dute helburu

Babestu  zure  enpresa  zibererasoetatik  Enpresa  Zibersegurtasuneko  dirulaguntza  berriei  esker
17/06/2025 Zibersegurtasuna

Babestu zure enpresa zibererasoetatik Enpresa Zibersegurtasuneko dirulaguntza berriei esker

Gaur zabaldu den Enpresa Zibersegurtasuna laguntza-programaren edizio berria 4.5 milioi €-ko aurrekontua izango du. Zibererasoei aurre egiteko indartu egin nahi duten euskal enpresek 2025ko azaroaren 24ra arteko epea dute euren eskaerak aurkezteko.

IndeusBerri:  Industria  eta  Euskararen  plaza

IndeusBerri: Industria eta Euskararen plaza

Gaur albiste dira ETEKIN Ekonomia Topaketak, LanHitz deialdia, Jauzia Gara ekitaldia, ChatGPT eta Nanoeskala

LCyberCyberIndustry  Congressen  lehen  edizioan  nazioarteko  zibersegurtasuneko  320  aditu  baino  gehiago  bilduko  dira,  200  enpresatakoak,  zibersegurtasunak  euskal  industrian  dituen  erronkak  eztabaidatzeko
12/06/2025 Zibersegurtasuna

LCyberCyberIndustry Congressen lehen edizioan nazioarteko zibersegurtasuneko 320 aditu baino gehiago bilduko dira, 200 enpresatakoak, zibersegurtasunak euskal industrian dituen erronkak eztabaidatzeko

Kongresuak Euskadi zibersegurtasuneko lehen mailako erreferentzia gisa finkatzen lagunduko du; TECNALIAk antolatu du SPRIk diseinatzen eta hedatzen lagunduta, eta Bilbon egingo da, Azkuna Zentroan, ekainaren 17an eta 18an

Innobasquek  2024ko  ekitaldiko  emaitzar  aurkeztu  ditu,  eta  guztiz  bat  datoz  Zientzi,  Teknologia  eta  Berrikuntzako  Euskal  Planarekin
05/06/2025 Berrikuntza

Innobasquek 2024ko ekitaldiko emaitzar aurkeztu ditu, eta guztiz bat datoz Zientzi, Teknologia eta Berrikuntzako Euskal Planarekin

Gaur egin da urteroko topaketa Getxoko Itsas Geltokian (Olatua), eta bertan bildu dira Innobasqueko entitate bazkideak –administrazioak, enpresak eta hezkuntza, gizarte, zientzia eta teknologia arloetako eragileak-, baita Agentziaren Zuzendaritzako 60 kideak ere, Euskadin berrikuntza bultzatzen duen aliantza publiko-pribatuaren goi ordezkariak guztiak

Fabrikazio  aurreratuaren  nazioarteko  erakusleiho  bihurtuko  da  Euskadi
03/06/2025 I+G+B

Fabrikazio aurreratuaren nazioarteko erakusleiho bihurtuko da Euskadi

+Industry azokan hainbat industria-sektoretako ordezkariak elkartuko dira, hala nola automobilgintza, aeronautika, trena, energia, siderurgia, makina-erreminta edo logistika arloetakoak; eta SPRI Eusko Jaurlaritzaren Enpresen Garapenerako Euskal Agentziaren laguntza jaso du.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.