Berrikuntza Eraldaketa digitala I+G+B Zibersegurtasuna
Albisteak 9 maiatza, 2018

Donostia Tech Week: marketin digitalaren tresna berriak zure negozioa indartzeko

SPRI Taldeko Teknologia eta Berrikuntzako zuzendari Aitor Cobanerak esan duenez, Eusko Jaurlaritzak bultzatutako Euskadiko Zibersegurtasun Zentro berriarekin erreferentziazko gune bat sortu nahi da Europan
-

 

SPRI Taldeko Teknologia eta Berrikuntzako zuzendari Aitor Cobanerak esan duenez, Eusko Jaurlaritzak bultzatutako Euskadiko Zibersegurtasun Zentro berriarekin erreferentziazko gune bat sortu nahi da Europan

Hispavistak SPRI Taldearen laguntzarekin antolatutako Donostia Tech Week ekitaldian marketin digitaleko tresna eta estrategiak aurkeztu dira, helburutzat harturik bertako ekosistema berritzaile eta teknologikoaren potentziala erakustea eta aukerak eskaintzea eraldaketa digitala azkartzeko eta negozioen hazkundea sustatzeko.

 

Aitor Cobanerak, SPRI Taldeko Teknologia eta Berrikuntzako zuzendariak, eman dio hasiera kongresuari, eta azpimarratu du bi direla funtsezko teknologia transbertsalak: zibersegurtasuna eta konektagarritasuna. “Horiek gabe ezin da teknologia berririk inplementatu industrian”.  Zentzu horretan esan du Eusko Jaurlaritzak bultzatutako Euskadiko Zibersegurtasun Zentro berriarekin erreferentziazko gune bat sortu nahi dela Europan.  Konektagarritasunari dagokionez, Jaurlaritzaren banda zabaleko planaz mintzatu da, zeinak 100 mega eraman nahi baititu industrialde guztietara 2020rako.

 

Cobanerak adierazi du Eusko Jaurlaritzak Datu Handietan oinarritutako sistema bat eskaini nahi duela “enpresei balio erantsia ematen dieten datuak bereizteko”. Horrez gain, Basque Digital Innovation Hub ekimena nabarmendu du, esanaz “edozein enpresak” jo dezakeela “Hub horretara 4.0 Industriarekin lotutako zerbait egin nahi badu”; eta hauxe esan du 4.0 industriaren arloko ekintzailetzari buruz: “Bind 4.0 programa daukagu Euskadiko startupak eta enpresa trakziogile handiak elkarrekin harremanetan jartzeko eta bien artean negozioak sortzeko”.

 

José Ignacio Simonsek, Hispavistako Network & Data arduradunak, hizpide hartu du marketing automation delakoa, eta aipatu du baliagarri dela marketineko ekintzak koordinatzeko, inpaktu handiagoa duela eta eskaintzak pertsonalizatzen dituela, erabiltzaileen profilak kontuan hartuta.

 

“Gure enplegu-atarian erabiltzen dugu, erabiltzaileek bisitatu dituzten eskaintza motak kontuan hartzeko. Posible da inpaktu handia lortzea erabiltzailearengan, ez bakarrik web orrien eta buletinen bidez, baita ere sakelakoaren bidez, eskaintza zehatzak aurkeztuz”.

 

GuraMarketing enpresako zuzendari nagusi Jon Elzok esan du gure erosketa-erabakien %85-%95 emozioetan oinarritzen direla. “Neuro-marketina garunean sartzen da zuzenean, jakiteko bezeroak zein erreakzio ez-kontziente dauzkan estimulu zehatz batekiko”.  Baina esan du neuro-marketina beste marketin teknika batzuekin integratu behar dela.

 

Elzok erakustaldi praktiko bat egin du jardunaldira joandako entzule batekin, eta bere garuneko jarduera eta estimuluekiko erreakzioak neurtu dizkio. Esan du neuro-marketina erabiltzen dela turismoan, politikan –jakiteko zein mezuk duen eragina hiritarrengan-, kiroletan –talde batek sortzen duen emozioa neurtzeko- eta baita ere industrian –salmenta foiletoek nola funtzionatzen duten jakiteko.

 

Leticia Herrerok, Havas Group enpresako eraldaketa digitaleko zuzendariak, hizpide hartu ditu marketplace-ak, hau da, “saltzailez eta eroslez beteta dauden” salerosketa komertzialetarako plataformak. Herrerok adierazi du jendea online erosten hasi zela prezioak onak zirelako, baina orain beste faktore batzuk gailendu zaizkiola prezioari, adibidez, bidalketa.

 

Marketplace-en abantailak aipatu ditu eta esan du erakusleiho oso merkeak direla –“Amazon hilean 49 euro kostatzen da”-, ezin egokiagoak produktu batek duen eskaera egiaztatzeko, klik bakarrean irekitzen eta ixten den denda bat dela, eta baita ere ate ireki bat nazioarteko merkaturako. “Online erosten duten espainiarren %60k atzerrian erosten du”. Desabantailei dagokienez esan du lehiakideak erakusleiho berean egoten direla, eta komisioak oso altuak izan daitezkeela, %20tik gorakoak.

 

Euskalteleko marketin operatiboko zuzendari Isabel Canalesek kalitatea lehenetsi du kantitatearen gainetik. Bere ustez, “oso zaila” da denbora errealeko harremanak egitea eta etorkizunean kanal anitzeko ikuspegiarekin funtzionatu beharko dugu. “Zenbat eta komunikazio digital handiagoa, orduan eta hobeto, eta ez bakarrik kostuengatik. Bide luzea dago egiteko”.

 

Nabarmendu du etxea eta pertsonak digitalizatzeko (adibidez, arineketan egitean parametro desberdinak neurtzen dituzten eskumuturrekoak) tresnen merkatu berriek marketinerako informazio baliagarri asko ematen dutela erabilpenei eta kontsumo-ohiturei buruz.

 

Jardunaldia amaitzeko negozioen eraldaketa digitalari buruzko mahai-inguru bat egin da, non parte hartu baitute bi hizlarik (Leticia Herrerok eta Isabel Canalesek), Aitziber Larumbek (Eurogap enpresako bazkide zuzendariak) eta Laura Zorrillak (Indi & Cold enpresako marketin zuzendariak). Mahai-inguru horretan aipatu den arazoetako bat da enpresak ez direla mugitzen salmenta-eszenatoki berri honen aurrean, eta orobat esan da marketinaren sektorerako beharrezkoak direla pertsona dinamikoak.

Lotutako albisteak

Euskal  zentro  teknologikoek  Euskadiko  garapen  industrialean  duten  garrantzia  azpimarratu  du  Jauregik
05/09/2025 I+G+B

Euskal zentro teknologikoek Euskadiko garapen industrialean duten garrantzia azpimarratu du Jauregik

Industria, Trantsizio Energetiko eta Jasangarritasuneko sailburuak bereziki azpimarratu du TECNALIAk herrialdearen garapen teknologiko eta industrialarekin duen konpromisoa, Jesús Valero zuzendari nagusiarekin Gipuzkoako Parke Teknologikoan duen egoitzan egin duen bileran

Mikel  Jauregi  Industriako  sailburuak  Satlantis  enpresa  bisitatu  du;  satelite  espazialetan  espezializatutako  enpresa  da
04/09/2025 I+G+B

Mikel Jauregi Industriako sailburuak Satlantis enpresa bisitatu du; satelite espazialetan espezializatutako enpresa da

Satlantisek Leioako campusean du egoitza. Liderra da Lurra behatzeko teknologia miniaturizatuetan, eta handitze-fasean dago; fabrika berri baten proiektua du

Innobasque  kasu  praktikoen  bila  dago,  Global  Innovation  Day  2025  ekitaldirako
03/09/2025 Berrikuntza

Innobasque kasu praktikoen bila dago, Global Innovation Day 2025 ekitaldirako

Proposamenak aurkezteko epea irekita egongo da irailaren 22ra arte. Hautatutako esperientziak Global Innovation Day 2025 ekitaldiko programa ofizialean jasoko dira, Euskadin zientziak berrikuntzan duen eragina erakusteko adibide aipagarri gisa

Basque  Digital  Innovation  Hubek  adimen  artifizialean  espezializatutako  nodo  berria  gehitu  du
02/09/2025 BDIH

Basque Digital Innovation Hubek adimen artifizialean espezializatutako nodo berria gehitu du

Basque Artificial Intelligence Centerren gidaritzapean, konputazio aurreratuko eta datuak biltegiratzeko tresnak eskuratzeko aukera emango die euskal enpresei.

Wolco,  nazioartekotzearen  aldeko  apustua  egin  duen  ebaketa-erreminta  pertsonalizatuen  fabrikatzailea
28/08/2025 Nazioartekotzea

Wolco, nazioartekotzearen aldeko apustua egin duen ebaketa-erreminta pertsonalizatuen fabrikatzailea

Lemoako enpresak SPRI Taldearen Industria Digitala programaren dirulaguntza jaso du, eta bere negozioaren % 25 esportatzen du dagoeneko

Grunussek  energia  sortzeko,  transmititzeko  eta  biltegiratzeko  modua  eraldatzen  du
28/08/2025 Ekintzailetza

Grunussek energia sortzeko, transmititzeko eta biltegiratzeko modua eraldatzen du

Berrikuntzak bultzatutako ‘deeptech 'enpresa honek aurrerapen teknologiko eta ekologikoaren abangoardian kokatzen da

Taldekik  biosentsoreak  garatu  ditu  gaixotasunen  diagnostiko  aurreraturako

Taldekik biosentsoreak garatu ditu gaixotasunen diagnostiko aurreraturako

BereMELISA plataformak hamaika aukera eskaintzen ditu azterketa biomolekularrean

IDEKOk  fabrikazio  aurreratuaren  erronkei  aurre  egin  die  Stockholmen
26/08/2025 Berrikuntza

IDEKOk fabrikazio aurreratuaren erronkei aurre egin die Stockholmen

Euskal zentro teknologikoak nazioarteko posizioa sendotu du mekanizazio robotikoari eta prozesu industrialetako bibrazioen kontrolari buruzko ikerketekin.

BDIH  Konexioa  programak  euskal  industriaren  berrikuntza  digitala  eta  jasangarritasuna  sustatzen  ditu  eta  BDIHk  eskaintzen  duen  adituen  laguntzarako,  aktiboetarako  eta  zerbitzuetarako  sarbidea  errazten  du
21/08/2025 Berrikuntza

BDIH Konexioa programak euskal industriaren berrikuntza digitala eta jasangarritasuna sustatzen ditu eta BDIHk eskaintzen duen adituen laguntzarako, aktiboetarako eta zerbitzuetarako sarbidea errazten du

SPRI Taldeak BDIH Konexioaren deialdi berri bat jarriko du abian abuztuaren 26an. 950.000 euro bideratuko ditu euskal industriaren berrikuntza-prozesuak bermeekin azeleratuko dituzten proiektuak finantzatzeko. Enpresek BDIHren edo Europako DIH jakin batzuen aditu-laguntza izango dute eta beraien ezagutza, azpiegiturak eta teknologiak jarriko dituzte enpresen esku, haien proiektu digital eta jasangarriak esperimentatzeko...

Gipuzkoak  teknologia  kuantikoetan  sakonduko  du  Creative  Destruction  Lab  ekimenaren  bultzadarekin,  BIC  Gipuzkoa  
eta  IESE  Business  School  erakundeekin  lankidetzan

Gipuzkoak teknologia kuantikoetan sakonduko du Creative Destruction Lab ekimenaren bultzadarekin, BIC Gipuzkoa 
eta IESE Business School erakundeekin lankidetzan

CDL-Donostia zentroak bat egingo du nazioarteko CDL Quantum programarekin, 
eta adimen artifizial (AA) kuantikorako eta hizkuntza naturalaren prozesamendurako CDL AA korronte bat jarriko du abian; alde batetik, IBMren System Two ordenagailu kuantiko iritsi berria osatzeko eta, bestetik, teknologia sakonak Europan merkaturatzeko nodo gisa Gipuzkoaren ekimena haziarazteko.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.