Digitalizazioak eskaintza pertsonalizatuen bidez komertzializazio lanean laguntzen du, azoka faltari aurre egiteko
Pandemiaren eraginez, enpresa askoren komertzializazio arloetan bere lana egiteko modua erabat aldatu da. Mugikortasunaren murrizteak zerbitzuekin edo produktuekin aurrez aurreko proposamenak egitea eragotzi egin du. Ezinezkoa izan da bezeroak bisitatzea edo azoketara joatea, gehienak bertan behera geratu direlako edo atzeratu direlako. Nola konpondu arazo hau? Digitalizazioa da egoera honi aurre egiteko konponbide bat.
Informazio-teknologiak enpresa baten prozesu gehienetan erabiltzeko aukera dago: makinen interkonexioetan, kudeaketa-sistemetan eta bezeroekiko harremanetan. Emaitzarik onenak lortzeko, enpresa baten sistema guztiak zentralizatzea da helburua. “Salmenten digitalizazioa enpresako gainerako sistemekin konektatu behar da, bezeroaren eskaerak dagoen eskaintzatik heldu daitezen, produktuaren entrega eman arte”, azaldu dute adituek.
Semantic Systems eraldaketa digitalera bideratutako euskal enpresak, sistema honen bidez lan egin du konfinamendu-hilabete hauetan, eta horrela helarazi die haien bezeroei. “Enpresaren lan egiteko sisteman bizi izan dugu. Merkataritza-prozesuak digitalizatuta edukitzeari esker, gure jarduera bizia izan da, eta errendimendu osoarekin jarraitu dugu lanean“, azaldu du Joserra Valle, Derion kokatuta dagoen enpresaren marketin-zuzendariak. “Lehen, urte hasieran sei edo zazpi azokatara joaten ginen, baina denak bertan behera geratu dira. Orain, eskariaren sorrera hori tresna digitalen bidez ordezkatzen ari gara”.
Semantic Systems esponentzialki hazi da orain dela 18 urte sortu zenetik. Lau langilerekin hasi zen eta une honetan 200 baino gehiago ditu lantaldean. Madrilera eta Kataluniara hedatu da, eta urtero milioi bat euro inbertitzen ditu I+Garen arloan. Haien bezeroen artean, hainbat industria-sektore desberdinetako euskal enpresa handiak daude. 4.0 industriaren digitalizazio-prozesuetan zein kudeaketa eta administrazio lanetan edo merkataritza lanetan parte hartzen du.
Azken alderdi honi dagokionez, “negozio-arauak sortzea posible da, komertzialak berak eskaintza sor dezan, bulego teknikoa alboan egon behar izan gabe”, baita produktu konplexu eta pertsonalizatuen kasuan ere.
Orain, Semantic Systems produktu berriak garatzen ari da, biki digitalen eta teknologiaren bidezko simulazioen bezalako arloetan, baita industria-sektoreko komunikazioen estandarizazioan ere. Gaia klusterreko kide bezala, digitalizaziora bideratutako lankidetza-proiektu desberdinetan parte hartzen du. Azken urteetan, Hazitek programaren hainbat deialdietan parte hartu du.
SPRI Taldeak euskal enpresen I+G bultzatzen du tresnekin, aktiboekin, laguntzekin, lantalde eta aliantzekin, ikerketa sustatzeko eta teknologia berriak sortzeko. Hori dena Elkartek, Emaitek edo Hazitek bezalako programen bidez lortzen da, eta horien informazioa hemen dago eskuragarri.
Lotutako albisteak

Nuavisek balio erantsi handiko ikusmen artifizialeko soluzioak eskaintzen dizkio industriaren eta elikagaien sektoreari
Enpresak aktiboak monitorizatzeko sistemak garatzen ditu prozesu industrialak hobetzeko

BeDIGITALek zazpigarren edizioa ospatuko du BECen, enpresa eta erakunde liderren partaidetzarekin
Ekainaren 3tik 5era izango da, +INDUSTRYren esparruan, herrialdeko Smart Manufacturing-ari eskainitako topagunerik handienean. SPRI Taldea erakusketarien artean dago, ‘Invest in the Basque Country’ programarekin.

Zinemaldia Startup Challenge 2025
Izen-ematea: apirilaren 15etik ekainaren 2ra arte

Europako ordezkaritza bat etorri da Euskadira industria teknologiko kuantikoaren lider izateko bertako estrategia hobeto ezagutzeko
Finlandia, Grezia, Italia eta Espainiako ordezkariak izan dira Euskadin Europako QUANTUM+ proiektuan aurrera egiteko. GAIA klusterra da proiektuaren kideetako bat, eta helburu du teknologia kuantikoei buruzko ibilbide eta prestakuntza-plataforma bat garatzea goi-mailako hezkuntzako ikasleentzat, irakasleentzat eta enpresa teknologikoetako profesionalentzat

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek
Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

Industria Digitaleko laguntzek zure negozioaren eraldaketa digitala lortzeko bidea irekiko dizute
Industria Digitala 2025 laguntza-programaren aurtengo edizioa martxoaren 18tik irekita, 7.5 milioi €-ko aurrekontuarekin. Euren negozioa digitalki eraldatu nahi duten enpresek urriaren 31era arte aurkez ditzakete euren eskaerak.

Enpresa industrialen eta industria adimendunean espezialistak diren enpresa digitalen arteko elkarlana erraztuko du SPRI Taldeak
Enpresen Networkinga 2025 - Smart Industry kongresuaren 8. edizioa egingo dute martxoaren 26an, Bilbon, eraldaketa digitalari laguntzeko

Logistikari buruz Euskadin egiten den kongresuaren hirugarren edizioa egingo dute BECen
Azoka da iparraldeko eremuan packagingaren, logistikaren eta garraioaren sektoreak biltzen dituen azoka bakarra