yarr tv miguel a. viñas
Ekintzailetza
Elkarrizketak 27 otsaila, 2020

‘Yarr TV’, ‘Sustapena eta Helburuzko Marketinga’-ren 1. saria FITUR-en ‘AMT Smart Destinations Awards’-etan.

Negozioaren Garapenaren Zuzendari duten Miguel A. Viñasekin hitz egin dugu.
-

‘Yarr TV’ enpresa donostiarrak bere konponbideak aurkeztu zituen FITUR 2020en ‘AMT Smart Destinations Awards’-en III. edizioan. Turismoaren sektoraren bilerarik nagusiena den honetan, ‘Sustapena eta Helburuzko Marketinga’ Kategorian eginiko lanaren omenez.

Hargatik, Negozioaren Garapenaren Zuzendari duten Miguel A. Viñasekin hitz egin dugu.


Lehenik eta behin, Miguel, azal iezaguzu zer den ‘Social Destination’ bat

‘Social Destination’ #SocialDestination-ren izena ‘Yarr TV ‘k hotel enpresentzako eta helmuga turistikoentzako Interaktibitate Irtenbideei ematen dien izena da, bai bisitariek eta bai ostalariek sortutako edukiak sortzea eta banatzea errazteko, baita ere sare sozialetan haiekiko elkarrekintza errazteko.
#SocialDestinationek zure helmuga zure bisitariekin konektatzen du!!

 

Eta irtenbide horiek sektorearen aintzatespen onenetakoa jaso dute …

Halaxe da, III. edizioan, Hotelen Institutu Teknologikoak (HIT) dagoeneko ezarrita dauden estatuko soluzio eta tresna teknologiko onenak saritzen ditu, era honetan, helmuga turistikoei erraztasunak emanez helmuga turistiko adimenduna (DTI) abian jartzeko eta garatzeko den erronkari aurre egiten laguntzeko.

Lehiaketa #FiturtechY atalean garatzen da, FITUR eta (HIT)ek batera antolatzen duten teknologia eta turismoan espezializatutako atala, soluzio eta tresna teknologikoak bost kategoriatan aplika daitezke:

  1. Gobernantza eta kudeaketa publikoa
  2. Turista eta herritarrekiko elkarreragina
  3. Irisgarritasuna
  4. Ingurumen-iraunkortasuna
  5. Helmuga (turistikoaren) sustapena eta marketina

Eta 2020ko edizioan, ‘Yarr TV’ izan zen ‘Helmuga Sustapena eta Marketina’ kategoriako irabazlea.

 

Beste euskal erakunde batzuen lana ere saritu dute munduko foro turistiko garrantzitsu honetan …

Izan ere, Tecnaliak eta Gipuzkoako Foru Aldundiak “gobernantza” saria jaso zuten HODEIAN aplikazioagatik. Bisitarien fluxua eta profila eta datuen azterketan oinarritutako kontsumo-ohiturak ezagutzeko tresna da.

 

Yarr TV plataforma berritzailea eta eraginkorra da; zer zerbitzu eta abantaila ditu?

Yarr TV plataformak hainbat irtenbide ditu enpresen edo marken komunikazioa eta interaktibitatea hobetzeko beren bezero, zale eta jarraitzaileekin sare sozialetan: SocialWalls, Social Widgets, Quizzes, Sare sozialei buruzko inkestak eta lehiaketak…

Hona hemen soluzioen deskribapen labur bat:

* Socialwalls-ak: Sare sozialetako edukiak pantaila digitaletan proiektatzen ditu

* Social Widgets-ak: sare sozialetako edukiak bildu eta erasten ditu zure webgunean eta app mugikorrean

* Quizzes-ak: Bezeroekiko edo bisitariekiko interakzioa areagotuko duten galdera-sortak

* Inkestak: Bisitarien eta/edo bezeroen iritzia modu errazean aztertzen du

* Lehiaketak: Jarri abian zure bezeroak saritzeko lehiaketak

Yarr TVk web teknologia ehuneko 100an diren teknologia soluzioak eskaintzen ditu, beste web sistema, mugikor eta kartel digitalekin integrazio errazak eginez.

 

“UGC” delakoaren onurak, erabiltzaileek sortutako edukiak, oso garrantzitsuak dira markentzat. Zeintzuk dira nabarmenenak?

Bezeroek, jarraitzaileek edo zaleak sortutako edukiari dagokionez, markek beraiek sortutako edukia baino fidagarriagoa, benetakoagoa eta erabilgarriagoa dela ikusten da.

Hona hemen, hori adierazten duten zifra batzuk, munduko konpainia garrantzitsuen ikerketen arabera:

  • Kontsumitzaileen % 92ak konfiantza dute beste erabiltzaile batzuen iritzietan, marken publizitatean baino lehen
    (Iturria: Nielsen)
  • Millennialen% 84ak diote beste erabiltzaileek sortutako edukiak eragina duela bere erosketa-erabakietan.
    (Iturria: Gartner)
  • Millennialek % 50eko konfiantza handiagoa dute beste erabiltzaile batzuek sortutako edukian, hedabide tradizionaletan baino.
    (Iturria: AdWeek)

Yarr TVrekin, bezeroak markaren beraren “MicroInfluencers” bihurtzen ditugu, bai eta argazki eta bideo formatuko edukien sortzaileak ere, beren kontaktu sarearekin partekatzean: https://www.yarr.tv/es/blog/tag/contenido-generado-usuarios-ugc/ 

 

Itxura guztien arabera, helmuga turistikoen sustapena eta marketina, 2020. urte honetan, bisitariaren inguruan dabiltza.

Gaur egun, bisitariak eta bezeroak kanal ugariren bidez iristen dira marken eskaintzetara (omnikanaltasuna): webgunea, smartphonea, sare sozialak, publizitate digitala … Eta, gainera, selektiboagoak dira helmuga turistiko edo hotel bat aukeratzerakoan, zerbitzuak edo espazioak baino gehiago esperientziak bilatuz.

Errealitate berri honek hainbat erronka dakarzkie bereziki hotel-enpresei eta turismo-helmugei eta, oro har, marka guztiei; bezeroak izan behar da sustapen- eta marketin-estrategiaren protagonista.

Bezeroaren esperientzia eta omnikanaltasuna erronka bihurtu dira enpresentzat; horregatik, digitala eta fisikoa konbinatuko dituen estrategia bat edukitzea erabakigarria izan daiteke etorkizunerako, baita fidelizazio-tresna handi bat ere.

 

Gaur egun, lankidetza aktiboa eta kooperazioa funtsezko tresna bihurtzen ari dira lehiakorragoak izateko…

Gure egitura sinple eta irekia, gure diseinu malgu bat, eta web %100 teknologian eta programazio-estandarretan oinarritutako gure soluzioen definizioak aukera ematen digute bere core businessa komunikazio eta marketinaren arlo espezifikoetan duten konpainiekin (marketin digitala, digital signage, web garapena, publizitatea, etab.)

Sare sozialetan edukia atzemateko, hautatzeko, iragazteko eta moderatzeko dugun esperientziak aukera ematen digu hirugarren enpresekin proiektu globalei ekiteko.

 

+info: www.yarr.tv

yarr tv miguel a. viñas

Lotutako albisteak

Smart  to  Walk,  trekking-a  esperientzia  adimentsu  bihurtzen  duen  startup-a
03/07/2025 Ekintzailetza

Smart to Walk, trekking-a esperientzia adimentsu bihurtzen duen startup-a

Urdulizen jatorria duen enpresa honek, makila adimendun bat eta app osagarri bat sortu ditu mendi-ibiliak seguruagoak, sozialagoak eta konektatuagoak izan daitezen.

Developair-ek  AA  aplikatzen  du  software  tresnen  belaunaldi  berri  bat  sortzeko

Developair-ek AA aplikatzen du software tresnen belaunaldi berri bat sortzeko

Donostiako startupak hainbat soluzio eskaintzen ditu industriarako, hala nola trenbide aeroespaziala, energia, automobilgintza eta medikuntzarako, besteak beste.

Etxe  bat,  pieza  asko:  AtomModular-aren  “Lego  eredua”  etxebizitza  krisia  konpontzeko
24/06/2025 Ekintzailetza

Etxe bat, pieza asko: AtomModular-aren “Lego eredua” etxebizitza krisia konpontzeko

La startup, con sede en BIC Araba, propone industrializar la vivienda con inteligencia artificial, diseño modular y materiales sostenibles.

Acuratiok  erabaki  adimendunak  hartzeko  teknologia  bat  bultzatzen  du  pertsonen  pribatutasuna  babesten  den  bitartean
18/06/2025 Zibersegurtasuna

Acuratiok erabaki adimendunak hartzeko teknologia bat bultzatzen du pertsonen pribatutasuna babesten den bitartean

Autoak edo erlojuak bezalako gailuetan adimen artifiziala da, 'ikasketa automatikoa muturrean' izenekoa. Datuak sortzen diren lekuan zuzenean prozesatzeko eta erabaki independenteak hartzeko aukera ematen du, datu-zentro handietara eraman beharrik gabe.

PhotoKrete,  hiriak  hozteko  morteroak  garatzen  dituen  euskal  startup-a
13/06/2025 Ekintzailetza

PhotoKrete, hiriak hozteko morteroak garatzen dituen euskal startup-a

Bere teknologia berritzaileari esker, %70etik gorako energia aurrezpena lortu daiteke hozte-gastuan, material pasibo eta jasangarrien bidez.

Yorsio:  “Jabetzakidetzan  oinarritutako  etxebizitza  emantzipatzeko  modurik  adimentsuena  da”
11/06/2025 Ekintzailetza

Yorsio: “Jabetzakidetzan oinarritutako etxebizitza emantzipatzeko modurik adimentsuena da”

Sara Recalde Yorsio-ren sortzaile eta zuzendari nagusiak, plataformak hipotekarik gabe eta jabetza partekatutako eredua erabiliz etxebizitza eskuratzeko modua nola eraldatzen duen azaltzen du.

FHIMASAk,  eraikuntzaren  sektorean  erreferente  den  ETEak,  BIND  SMEren  aldeko  apustua  egin  du  bere  merkatua  berrikuntzaren  eskutik  lideratzeko
29/05/2025 Up Euskadi

FHIMASAk, eraikuntzaren sektorean erreferente den ETEak, BIND SMEren aldeko apustua egin du bere merkatua berrikuntzaren eskutik lideratzeko

ETE horrek BIND SMEren —Eusko Jaurlaritzak startupekin sustatutako berrikuntza-ekimen irekia— bigarren edizioan parte hartu zuen.

Nexmachinak  Gauzen  Interneta  industriara  zabaltzen  du
22/05/2025 Up Euskadi

Nexmachinak Gauzen Interneta industriara zabaltzen du

Enpresak IoT soluzio jasangarriagoak eta eskuragarriagoak eskaintzen ditu mota guztietako enpresa eta erakundeentzat

Amazinglers:  “Gazteek  TikTok  bidez  lana  bilatu  eta  aurkitu  ere  egiten  dute,  eta  horretara  egokitu  behar  gara”
12/05/2025 Ekintzailetza

Amazinglers: “Gazteek TikTok bidez lana bilatu eta aurkitu ere egiten dute, eta horretara egokitu behar gara”

Igone Ruiz de Azua arabarrak sortutako startupak gazteak enpleguekin eta praktikekin konektatzen dituen plataforma bat baino askoz gehiago izan nahi du; talentu bila enpresei aholkuak ematen dizkien eta belaunaldi berrien potentzialaren aldeko apustua egiten duen komunitatea.

Alterity,  robotika  mugikorrarentzat  eta  mugikortasun  elektriko  arinarentzat  bateriak  fabrikatzen  dituen  enpresa  bizkaitarra
07/05/2025 Nazioartekotzea

Alterity, robotika mugikorrarentzat eta mugikortasun elektriko arinarentzat bateriak fabrikatzen dituen enpresa bizkaitarra

Elkarteak SPRI taldearen nazioartekotze-programaren laguntza bat jaso du, eta bezeroak ditu jada Italian, Suitzan eta Herbehereetan

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.