yarr tv miguel a. viñas
Ekintzailetza
Elkarrizketak 27 otsaila, 2020

‘Yarr TV’, ‘Sustapena eta Helburuzko Marketinga’-ren 1. saria FITUR-en ‘AMT Smart Destinations Awards’-etan.

Negozioaren Garapenaren Zuzendari duten Miguel A. Viñasekin hitz egin dugu.

‘Yarr TV’ enpresa donostiarrak bere konponbideak aurkeztu zituen FITUR 2020en ‘AMT Smart Destinations Awards’-en III. edizioan. Turismoaren sektoraren bilerarik nagusiena den honetan, ‘Sustapena eta Helburuzko Marketinga’ Kategorian eginiko lanaren omenez.

Hargatik, Negozioaren Garapenaren Zuzendari duten Miguel A. Viñasekin hitz egin dugu.


Lehenik eta behin, Miguel, azal iezaguzu zer den ‘Social Destination’ bat

‘Social Destination’ #SocialDestination-ren izena ‘Yarr TV ‘k hotel enpresentzako eta helmuga turistikoentzako Interaktibitate Irtenbideei ematen dien izena da, bai bisitariek eta bai ostalariek sortutako edukiak sortzea eta banatzea errazteko, baita ere sare sozialetan haiekiko elkarrekintza errazteko.
#SocialDestinationek zure helmuga zure bisitariekin konektatzen du!!

 

Eta irtenbide horiek sektorearen aintzatespen onenetakoa jaso dute …

Halaxe da, III. edizioan, Hotelen Institutu Teknologikoak (HIT) dagoeneko ezarrita dauden estatuko soluzio eta tresna teknologiko onenak saritzen ditu, era honetan, helmuga turistikoei erraztasunak emanez helmuga turistiko adimenduna (DTI) abian jartzeko eta garatzeko den erronkari aurre egiten laguntzeko.

Lehiaketa #FiturtechY atalean garatzen da, FITUR eta (HIT)ek batera antolatzen duten teknologia eta turismoan espezializatutako atala, soluzio eta tresna teknologikoak bost kategoriatan aplika daitezke:

  1. Gobernantza eta kudeaketa publikoa
  2. Turista eta herritarrekiko elkarreragina
  3. Irisgarritasuna
  4. Ingurumen-iraunkortasuna
  5. Helmuga (turistikoaren) sustapena eta marketina

Eta 2020ko edizioan, ‘Yarr TV’ izan zen ‘Helmuga Sustapena eta Marketina’ kategoriako irabazlea.

 

Beste euskal erakunde batzuen lana ere saritu dute munduko foro turistiko garrantzitsu honetan …

Izan ere, Tecnaliak eta Gipuzkoako Foru Aldundiak “gobernantza” saria jaso zuten HODEIAN aplikazioagatik. Bisitarien fluxua eta profila eta datuen azterketan oinarritutako kontsumo-ohiturak ezagutzeko tresna da.

 

Yarr TV plataforma berritzailea eta eraginkorra da; zer zerbitzu eta abantaila ditu?

Yarr TV plataformak hainbat irtenbide ditu enpresen edo marken komunikazioa eta interaktibitatea hobetzeko beren bezero, zale eta jarraitzaileekin sare sozialetan: SocialWalls, Social Widgets, Quizzes, Sare sozialei buruzko inkestak eta lehiaketak…

Hona hemen soluzioen deskribapen labur bat:

* Socialwalls-ak: Sare sozialetako edukiak pantaila digitaletan proiektatzen ditu

* Social Widgets-ak: sare sozialetako edukiak bildu eta erasten ditu zure webgunean eta app mugikorrean

* Quizzes-ak: Bezeroekiko edo bisitariekiko interakzioa areagotuko duten galdera-sortak

* Inkestak: Bisitarien eta/edo bezeroen iritzia modu errazean aztertzen du

* Lehiaketak: Jarri abian zure bezeroak saritzeko lehiaketak

Yarr TVk web teknologia ehuneko 100an diren teknologia soluzioak eskaintzen ditu, beste web sistema, mugikor eta kartel digitalekin integrazio errazak eginez.

 

“UGC” delakoaren onurak, erabiltzaileek sortutako edukiak, oso garrantzitsuak dira markentzat. Zeintzuk dira nabarmenenak?

Bezeroek, jarraitzaileek edo zaleak sortutako edukiari dagokionez, markek beraiek sortutako edukia baino fidagarriagoa, benetakoagoa eta erabilgarriagoa dela ikusten da.

Hona hemen, hori adierazten duten zifra batzuk, munduko konpainia garrantzitsuen ikerketen arabera:

  • Kontsumitzaileen % 92ak konfiantza dute beste erabiltzaile batzuen iritzietan, marken publizitatean baino lehen
    (Iturria: Nielsen)
  • Millennialen% 84ak diote beste erabiltzaileek sortutako edukiak eragina duela bere erosketa-erabakietan.
    (Iturria: Gartner)
  • Millennialek % 50eko konfiantza handiagoa dute beste erabiltzaile batzuek sortutako edukian, hedabide tradizionaletan baino.
    (Iturria: AdWeek)

Yarr TVrekin, bezeroak markaren beraren “MicroInfluencers” bihurtzen ditugu, bai eta argazki eta bideo formatuko edukien sortzaileak ere, beren kontaktu sarearekin partekatzean: https://www.yarr.tv/es/blog/tag/contenido-generado-usuarios-ugc/ 

 

Itxura guztien arabera, helmuga turistikoen sustapena eta marketina, 2020. urte honetan, bisitariaren inguruan dabiltza.

Gaur egun, bisitariak eta bezeroak kanal ugariren bidez iristen dira marken eskaintzetara (omnikanaltasuna): webgunea, smartphonea, sare sozialak, publizitate digitala … Eta, gainera, selektiboagoak dira helmuga turistiko edo hotel bat aukeratzerakoan, zerbitzuak edo espazioak baino gehiago esperientziak bilatuz.

Errealitate berri honek hainbat erronka dakarzkie bereziki hotel-enpresei eta turismo-helmugei eta, oro har, marka guztiei; bezeroak izan behar da sustapen- eta marketin-estrategiaren protagonista.

Bezeroaren esperientzia eta omnikanaltasuna erronka bihurtu dira enpresentzat; horregatik, digitala eta fisikoa konbinatuko dituen estrategia bat edukitzea erabakigarria izan daiteke etorkizunerako, baita fidelizazio-tresna handi bat ere.

 

Gaur egun, lankidetza aktiboa eta kooperazioa funtsezko tresna bihurtzen ari dira lehiakorragoak izateko…

Gure egitura sinple eta irekia, gure diseinu malgu bat, eta web %100 teknologian eta programazio-estandarretan oinarritutako gure soluzioen definizioak aukera ematen digute bere core businessa komunikazio eta marketinaren arlo espezifikoetan duten konpainiekin (marketin digitala, digital signage, web garapena, publizitatea, etab.)

Sare sozialetan edukia atzemateko, hautatzeko, iragazteko eta moderatzeko dugun esperientziak aukera ematen digu hirugarren enpresekin proiektu globalei ekiteko.

 

+info: www.yarr.tv

yarr tv miguel a. viñas

Lotutako albisteak

Alterity,  robotika  mugikorrarentzat  eta  mugikortasun  elektriko  arinarentzat  bateriak  fabrikatzen  dituen  enpresa  bizkaitarra
07/05/2025 Nazioartekotzea

Alterity, robotika mugikorrarentzat eta mugikortasun elektriko arinarentzat bateriak fabrikatzen dituen enpresa bizkaitarra

Elkarteak SPRI taldearen nazioartekotze-programaren laguntza bat jaso du, eta bezeroak ditu jada Italian, Suitzan eta Herbehereetan

Sariki,  metrologian  liderra  den  ETEa:  “BIND  SMEk  zure  erronketarako  soluzioak  dituzten  startupekin  konektatzen  zaitu”
07/05/2025 Ekintzailetza

Sariki, metrologian liderra den ETEa: “BIND SMEk zure erronketarako soluzioak dituzten startupekin konektatzen zaitu”

Gipuzkoako ETEak 40 urte beteko ditu 2025ean, eta BIND SMEren, Eusko Jaurlaritzak sustatutako eta startupekin berrikuntza irekian jarduteko programaren, 2. edizioan parte hartu zuen

Novaut,  blog  batetik  jaio  zen  marketplace  industrialaren  finkapena

Novaut, blog batetik jaio zen marketplace industrialaren finkapena

Merkatuan bost urte daramatza, eta Arabako enpresak lortu du bere lekua egitea ordezko pieza kritikoen sektoreko erraldoien artean

Rebel  Tickets,  sarreren  birsalmentan  iruzurrari  eta  gehiegizko  prezioei  aurre  egiteko  sortutako  enpresa  bizkaitarra

Rebel Tickets, sarreren birsalmentan iruzurrari eta gehiegizko prezioei aurre egiteko sortutako enpresa bizkaitarra

Gaur egun, beren publikoari baimendutako birsalmenta eskaini nahi dioten jaialdi, kontzertu eta bestelako ekitaldien sustatzaileekin lan egiten du.

EatAmigo,  ostalaritzako  eskaerak  automatizatzeko  AA  erabiltzen  duen  tresna

EatAmigo, ostalaritzako eskaerak automatizatzeko AA erabiltzen duen tresna

Gipuzkoako enpresak jatetxeekin, ostalaritza kateekin eta elikagai banaketa enpresekin egiten du lan estatu mailan, eta duela gutxi Mexikon lortu du lehen bezeroa.

Lorra,  lau  hamarkada  inguru  Bizkaiko  nekazaritzako  elikagaien  kooperatibismoaren  funtsezko  zutabe  gisa 
31/03/2025 Berrikuntza

Lorra, lau hamarkada inguru Bizkaiko nekazaritzako elikagaien kooperatibismoaren funtsezko zutabe gisa 

Gaur egun, erakundearen lehentasuna zahartutako sektore honetako erretiroak ordezkatzea da, belaunaldi-erreleboaren bidez. 

Surphasek  merkatuan  parekorik  ez  duen  teknologia  garatzen  du  eta  gatzgabetzeko  planten  eraginkortasuna  handitzea  lortzen  du

Surphasek merkatuan parekorik ez duen teknologia garatzen du eta gatzgabetzeko planten eraginkortasuna handitzea lortzen du

Donostiako ETEak, Europako Batzordearen 2,5 milioiko dirulaguntza lortuta, iragazkien egoera aurreikusten du denbora errealean; hala, geldialdi teknikoen % 60 murrizten du

Kimaiwi:  “Gure  proposamen  teknologikoa  balioztatzean  eta  nazioarteko  turismo-industriaren  aurrean  proiektatzean  zentratu  gara”
25/03/2025 Ekintzailetza

Kimaiwi: “Gure proposamen teknologikoa balioztatzean eta nazioarteko turismo-industriaren aurrean proiektatzean zentratu gara”

Startup arabarrak online irtenbideak garatzen ditu turismo-sektorearentzat, eta hazkunde eta babes handia izan du bere bederatzi hilabeteko bizitzan.

WonderShop,  WordPress-erako  (“WP”)  diseinatutako  plugina,  online  denden  jabeei  katalogoen  kudeaketa  errazten  die
20/03/2025 Ekintzailetza

WonderShop, WordPress-erako (“WP”) diseinatutako plugina, online denden jabeei katalogoen kudeaketa errazten die

Garatzen eta merkaturatzen duena WoonderSoft da. Enpresa gipuzkoarrak nazioarteko asmoak ditu eta bere produktuak interesa piztu du beste herrialde batzuetan.

NAW:  “Gure  abantaila  lehiakorra  10  urte  bitarteko  kirol-oinetako  minimalista  eskaintzea  da”
04/03/2025 Berrikuntza

NAW: “Gure abantaila lehiakorra 10 urte bitarteko kirol-oinetako minimalista eskaintzea da”

Silvia Echeverríak, NAWren sortzaileak, oinetako minimalistak postura-osasunean eta garapen biomekanikoan haurtzarotik helduarora arte nola eragin dezakeen azaltzen du.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.