elzo velilla leyend gura marketing neuromarketing
Ekintzailetza
Elkarrizketak 22 iraila, 2018

Gura Market_IN: “Euskal Enpresa Txiki eta Ertainetara merkatuaren inteligentziaren joera berrienak ekartzen ditugu”.

Leyend Velilla Echeita eta Jon Elzo Aizarnarentzat proiektu eta bezero bakoitza berezia da: “Horregatik, Gure Market_IN-en bezeroei entzun eta eurekin lan egiten dugu, %100ean molda daitekeen zerbitzu pertsonalizatua eskaintzeko”.
-

“Gura Market_IN”-ren atzean gaztetasuna eta esperientziaren aldetik balorea gehitu nahi duen gazte talde bat dago. Formakuntza eta esperientzia dute marketing, merkaturatzea, harreman publikoak, neuromarketing edota merkatuen analisia bezalako esparru desberdinetan.

Leyend Velilla Echeita eta Jon Elzo Aizarnarentzat proiektu eta bezero bakoitza berezia da: “Horregatik, Gure Market_IN-en bezeroei entzun eta eurekin lan egiten dugu, %100ean molda daitekeen zerbitzu pertsonalizatua eskaintzeko”.

 

Berrikuntza eta gauzak ondo eginez. Esperientzia eta Gaztetasuna. Nortzuek osatzen duzue proiektua, eta nola osatzen dira zuen ezagutzak eta aktibitateak?

Gura Market_IN marketing-ean ibilbide zabala duen gazte irrikatsuon taldeak osatzen dugu.

Hamar urte baino gehiagoko esperientzia dugu marketing aholkularitzan eta merkatuen azterketan, proiektu anitzetan parte hartu baitugu. Orain dela bost urtetik hona aholkularitza-proiektuak bultzatzen ari gara geure ezagutza modu hurbil, zintzo eta konprometituan. Era berean, neuromarketingaren aldeko apostua egiteari zor, euskal Enpresa Txiki eta Ertainak merkatuko inteligentziaen joera berrienetara hurbiltzen ditugu.

 

Marketing eta neuromarketingaz ari zarete…

Gaur egun ezin mintza gaitezke marketing eta merkatuen azterketaz ez bada Neuromarketinga aipatuz. Kontsumitzaileen erabakien %95a garunaren alde ez kontzienteak gidatzen ditu, eta neuromarketingari esker ezagutu dezakegu zer ari den gertatzen gure bezeroen buruan. Ikerkuntza neurozientifikoa ezinbestekoa marketing azterketa gehienetan.

 

Orain gutxi arte ez da zientziatzat hartu; gaur egun, ordea, zein sektoretan aplika dezakegu neuromarketinga?

Sektore anitzetan proba dezakegu helburu anitzetarako erantzuna emateko asmoz. Azken batean, guk ‘target’ zehatz bat monitorizatzen dugu, eta lagin hori neurtu nahi dugunarekin (bideo, irudi, mezu edo usain bat erakutsiz, edota web edo esperientzia baten bilaketa egiteko eskatuz…). Horrela kuantifikatzen ditugu estimulu honenganako erantzun emozional ez kontzienteak.

Sektoreei dagokienez… ohikoenak jendartera zuzentzen direnak dira, hala nola elikadura, turismoa, bankuak eta politika… baina sektore guztietarako adibideak eman genitzake, hauen artean industria ere dela.

 

Neuromarketingerako laborategia duzue. Zein lanabes baliatzen dituzue? Zein da girorik aproposena frogak egiteko?

Laborategi ‘wereable’ bat dugu (alegia, edonora mugi dezakeguna). Laborategia entzefalograma batez (EEG), eraztun biometriko batez, eye tracker batez eta IRT-ak (Implicit Response Test) eta IAT-ak (Implicit Assciation Test) egiteko software batez osatuta dago. Geure bulegoetan gela zuri aproposa dugu neuromarketingeko edozein froga egiteko, lagina frogatzeko leku isil eta soilak aproposenak baitira.

 

Laborategia, Neurketak, Berriak… hau dena NeuroMarketing.eus webgunearen bidez ikusarazten da.

Berez enpresa “Gura Neuro&Marketing” da, zeinaren bidez geure zerbitzuak merkaturatzen ditugun. Negozio bidea zabaltzea eta neuromarketingari ekitea ebatzi genuenean, halako hutsunea somatu genuen zientzia honen informazio eta ezagutzan. Ondorioz, www.neuromarketing.eus zabaldu genuen Euskadiko neuromarketingaren zabalkuntzarako lehenengo webgune gisa. Webgunearen helburu nagusia neuromarketinga zer den azaltzea da, honen erabilgarritasunak eta mugak deskribatuz. Bestela esanda, Enpresa Txiki eta Ertainetara hurbiltzea, edozein enpresarentzat eskuragarri baitago.

 

Aipa ezazue zeuen bezeroei lotutako proiektu eta emaitza arrakastatsuren bat.

Benetan interesgarriak diren zenbait proiektu egin ditugu lanabes neurozientifikoak baliatuz. “Neuromarketing”-a zenbait sektorera aplikatu dugu, besteak beste “Neuroturismora”, Urola Kostako turismo-orrien azaleko orri izanik, edota “Neurogastronomia”, Etxeita Bodegen ardoaren etiketa hautatuz, eta Basque Center Culinary-n afari monitorizatua izanez. Bestalde, matxismoaren gaineko proiektua ere egin dugu, Emakunderi eskerrak eman beharrekoa.

 

Informazio gehiagorako: www.gura.eus

www.neuromarketing.eus

Twitter: @gura_marketIN

Lotutako albisteak

Lasercoat  startupak  korrosioaren  aurkako  laser-teknologia  sortu  du  itsasoko  garraioarentzat
11/12/2025 Ekintzailetza

Lasercoat startupak korrosioaren aurkako laser-teknologia sortu du itsasoko garraioarentzat

Top 101 Spain Up Nation Errekonozimenduen II. edizioko finalisten artean egon diren Euskadiko sei startupetako bat da enpresa

Duara:  “Besteentzat  hondakina  dena,  guretzat  lehengaia  da”
04/12/2025 Ekintzailetza

Duara: “Besteentzat hondakina dena, guretzat lehengaia da”

Bilboko berrikuntza-agentziak moda iraunkorreko zuzeneko lehiaketak antolatzen ditu, lankidetza-eredu zirkular eta ekosistemarekiko errespetuzko baten aldeko apustua indartzeko.

Kroketak.eus,  bi  ekintzaile  arabarren  omenaldia  euskal  gastronomiari
03/12/2025 Ekintzailetza

Kroketak.eus, bi ekintzaile arabarren omenaldia euskal gastronomiari

Juan eta Patxiren ibilbideak 2017an gurutzatu ziren eta proiektu komun bat sortu zen emaitza bezala: kroketak, prestatutako gisatuak eta postreak egiten dituen enpresa bat, tokiko ekoizleen sare batean oinarrituta.

Nexi  Health,  adimen  artifizialari  esker  osasun  mentalaren  eraldaketa
27/11/2025 Ekintzailetza

Nexi Health, adimen artifizialari esker osasun mentalaren eraldaketa

Gipuzkoako startupak teknologia digitalak garatzen ditu, osasun arloko profesionalei kontsultan %25rainoko denbora aurrezteko eta kasu larriak goiz detektatzeko aukera ematen dietenak.

Ariketa  fisikoa,  zientzia  eta  laguntza:  SISU  Bienestar  enpresaren  formula  minbiziari  aurre  egiteko
19/11/2025 Ekintzailetza

Ariketa fisikoa, zientzia eta laguntza: SISU Bienestar enpresaren formula minbiziari aurre egiteko

Bizkaiko enpresa honek unibertsitateko ikerketa eta entrenamendu pertsonalizatua uztartzen ditu, minbiziak iraun bitartean eta ondoren bizi-kalitatea hobetzeko.

Bideroad,  adimen  artifizialaren  bitartez  azpiegituren  mantentze-lanen  kudeaketa  asmatu  duen  startupa
12/11/2025 Ekintzailetza

Bideroad, adimen artifizialaren bitartez azpiegituren mantentze-lanen kudeaketa asmatu duen startupa

Top 101 Spain Up Nation Errekonozimenduen II. edizioko finalisten artean egon diren Euskadiko sei startupetako bat da enpresa

Tekurak  ekintza  jasangarriak  integratzen  ditu  zure  negozioan

Tekurak ekintza jasangarriak integratzen ditu zure negozioan


Aholkularitza-enpresa honek esperientzia eta metodologia eraginkorrekin laguntzen die erakundeei, beren prozesuak eta pertsonak eraldatuz, iraunkortasunaren iritsiera arina izan dadin

Lasa  Dynamics  teknologia  propioa  duen  hegaldi-simulagailua  sustatzen  ari  da  Miñaon
07/11/2025 Ekintzailetza

Lasa Dynamics teknologia propioa duen hegaldi-simulagailua sustatzen ari da Miñaon

Euskadiko startup honen proiektua erabakigarria da aireko sektorearen segurtasunarentzat, efizientziarentzat eta bilakaera teknologikoarentzat

Photokrete,  eraikuntzan  energia  aurreztu  ahal  izateko  materialak  garatzen  dituen  startupa
06/11/2025 Ekintzailetza

Photokrete, eraikuntzan energia aurreztu ahal izateko materialak garatzen dituen startupa

Top 101 Spain Up Nation Errekonozimenduen II. edizioko finalisten artean egon diren Euskadiko sei startupetako bat da

GH  Cranes  :  “Gure  enpresarentzako  erronka  garrantzitsuak  jorratzeko  aukera  ematen  digu  BIND-k”
23/10/2025 Ekintzailetza

GH Cranes : “Gure enpresarentzako erronka garrantzitsuak jorratzeko aukera ematen digu BIND-k”

Garabi-fabrikatzaile honek Beasainen du egoitza eta startupak eta finkatutako enpresak batzen dituen plataforma honetako protagonistetako bat da

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.