Axiak hamarkada bat darama enpresentzako “elearning” irtenbideak eskaintzen
Axiak hamar urte bete berri ditu enpresentzako elearning soluzioak diseinatzeko sortu zenetik. Bizkaiko enpresa 2015ean sortu zen, “proiektu berri gisa”, Axiako CEOko Igor Arrizabalaga Muniateguik gogorarazi duenez. Bost profesionalek esperientzia dute transformazio aholkularitzan eta prestakuntza digitalean. Hamarkada bat geroago, “20 profesional baino gehiago gara, RDT Taldean atxikiak, 2.000 pertsona baino gehiago eta nazioarteko estaldura duen taldean”, dio.
Gaur egun, euskal enpresak 1,5 milioi euro inguru fakturatzen ditu urtean. “Ikaskuntza digitalizatzeko eta birtualizatzeko soluzioak % 45 dira, prestakuntza % 40 eta aholkularitzako salmentak gainerako % 15”, zehaztu du konpainiaren ordezkariak. Axiako egungo plantilla 22 pertsonak osatzen dute, eta “horietatik % 65 emakumeak dira”, nabarmendu du.
Bizkaiko enpresak lantaldeak eraldatzen laguntzen dio enpresa sareari, prestakuntzaren eta aholkularitza espezializatuaren bidez. Gaitasun berriak, beharrezko kultura eta ikaskuntza-eredu eraginkorrenak zehazten ditu. Diagnostiko horretatik abiatuta, “prestakuntza-irtenbide pertsonalizatuak” diseinatzen ditu, “neurrira egindako programetatik plataforma eta eduki digitaletaraino”, CEOak adierazi duenez.
Bezeroari balioa ematea
Produktuak eta zerbitzuak pertsonak eta erakundeak eraldatzeko prestakuntzara eta gaikuntzara bideratuta daude. “Horretarako, merkatuko azken teknologiak erabiltzen ditugu, bezeroarentzako ekarpen baliotsua bilatuz beti”, nabarmendu du Arrizabalagek.
Gaur egun, High potential zerbitzua nabarmentzen da, “potentzial-profilak detektatzeko, prestatzeko eta horiei laguntzeko programa bat”. Bestalde, prestakuntzaren atalean, “AA Training nabarmentzen da, hiru jarduera-eremutarako diseinatua: IA azken erabiltzaileentzat, AA ITko langileentzat eta AA negozioetarako”, adierazi du, enpresako hainbat rol eta sailetarako prestakuntza espezifikoa eskaintzean.
Ikaskuntza-inguruneetan, Learning Management System eta LXP Learning Experience Platform plataformak eskaintzen ditu, komunitatean ikasteko ekosistemetarako. Elearning edukiei dagokienez, “etengabeko berrikuntzan jarraitzen dugu IA bidez sortutako formatu berriak, eduki gamifikatuak eta errealitate birtual murgiltzaileko soluzioak aplikatuz”, aipatzen du.
Euskal enpresaren jarduera industria-, finantza-, osasun-, teknologia-, ikerketa- edo zerbitzu-sektoreetan oinarritzen da. “Besteak beste, Coca-Cola, Repsol, Vaillant, Orona edo Gestamp markentzat egiten dugu lan”. Merkatu nazionalean jarduten du nazioarteko eraso txikiekin. “Epe ertainera gure enpresa nagusiak (Erresuma Batua, Frantzia, Danimarka edo Mexiko) jarduten duen merkatuetan nazioartekotzeko erronka dugu”, aurreratu du.
2026ari begira, “balio erantsi handiko proiektu eta zerbitzuak eskuratzea manufaktura-industrian, energia-industrian, osasunean eta farmazeutikoan, produktuak eta prozesuak digitalizatzeko XR eta LX soluzio aurreratuekin”, baieztatu du.
Euskal enpresen artean berrikuntza bultzatzeko, enpresa txiki eta ertainetatik konpainia handietaraino, SPRI Taldeak Hazinnova, BDHI Konexio edo Innobideak bezalako berrikuntzarako programak eta laguntzak ditu.
SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu.