Kguard, uretako kiroletan norberaren gauzak ziurtatzeko “waterproof” diseinuak
Nola gorde autoaren giltza modu seguruan aire zabaleko ur-kirola egiten duzunean? Jon Santacolomak galdera bera egin zuen 2018an, merkatuan produktu fidagarri eta erosorik aurkitu ez zuenean. Hutsune hori betetzeko asmoz, lehen prototipoak garatzen hasi zen, lehen pertsonan probak eta entseguak eginez. Bi urte geroago, 2020an, produktua patentatu eta ziurtatu ondoren, lehen Kguard produktua (Kguard Bag) salgai jarri zen. Gaur egun, bederatzi produktu ditu, guztiak aire zabaleko ur-kirolaren mundura zuzendutakoak, eta Estatu Batuetan, Erresuma Batuan, Europar Batasunean, Australian, Japonian, Ekialde Ertainean eta Latinoamerikan dago.
“Zeuden konponbideak zurrunak, handiak eta deserosoak ziren, eta, beraz, ez zegoen erantzun egokirik esparru horretan unibertsala zen arazo bati. Hutsune bat zegoen eta, beraz, irtenbide on batek aukerak zituen merkatuan. Horrela, produktuaren diseinuaren eta garapenearen arloan ia 25 urteko esperientzia aplikatzea erabaki nuen, eta % 100 fidagarria izango zen irtenbide bat sortzea”, gogoratu du Jon Santacolomak, Kguardeko CEOak. Horrela jaio zen Kguard Bag, silikonazko poltsa urperagarria, % 100eko ‘soft’ itxiera sistemarekin. “Bere ezaugarririk garrantzitsuena materialaren aukeraketa da, gorputzarekin kontaktuan egon daitekeen produktua baita, uretako kirola egiten den bitartean minik eta enbarazurik egin gabe”, azaldu du Santacolomak.
Aukeratutako materialaren eta diseinuaren sinpletasunak, hain zuzen ere, produktuaren estankotasuna optimoa izatea eragin du. Hala azaltzen du sortzaileak: “Inguru oso gogorrak dira, eta produktuaren kalitatea eta diseinua oso garrantzitsuak dira behar diren lasaitasuna eta segurtasuna bermatzeko. Guk Kguard 40 metroko sakoneraraino urperatu ahal izatea lortu dugu, eta IPX8 Ziurtagiriak bermatzen du, hau da, urperatzean urarekiko erresistentzia-mailarik altuenak”.
Horretarako, BRTA aliantzako kide den Tecnalia ikerketa-zentroarekin lan egin du. “Saiakuntzak egiteko eta estankotasuna ziurtatzeko aliatu perfektua izan da. Hirugarren baten ikuspegia eman digu, eta horrek bermea eta fidagarritasuna eman digu. Hau da, ez da guk esaten dugula, hirugarren kualifikatu batek entseatu egin du eta esaten duguna betetzen dugula ziurtatu du“, azpimarratu du Santacolomak.
Diseinuen eraginkortasuna jasangarritasunaren eskutik joan da beti. “Hasieratik gaude konprometituta hondakinen gutxieneko sorrerarekin eta zirkulartasunarekin. Materialak berreskuratzeko eta berriro zirkulazioan jartzeko kanal bat dugu, produktu berrien lehengai gisa. Helburu horrekin, TerraCyclerekin lankidetzan, silikona, TPU eta neoprenoa berreskuratzen laguntzen dugu, eta, ondoren, lehengai bihurtzen da aplikazio berrietarako “, zehaztu du CEOk.
Produktu eta merkatu berriak
Marka surfarekin hasi zen, baina itsasoarekin eta, oro har, urarekin lotutako kirol guztietan esploratzen eta harrera ona izaten ari da, besteak beste, kitesurf, SUP, triatloi, nautika eta urpekaritzan. “Une honetan bederatzi produktu ditugu, merkatua eskatzen ari zitzaigun gama bat. Adibidez, telefono mugikorretarako edo gailu elektronikoetarako poltsa estankoa, neceser estankoa edo neoprenorako kubo malgu eta garraiagarria, besteak beste. Balioa ematen duten irtenbide berritzaile berrietan pentsatzen dugu beti, erabiltzailearentzat onak izango direnak eta luzaroan gozatu ahal izango dituenak “.
Gaur egun, Kguard nazioarteko 18 merkatutan dago, bere online dendaz gain. Kanal horiek finkatzea, kanpoan gehiago saldu ahal izateko, horixe da hurrengo urteetarako erronketako bat. “Pertsona eta partner egokiak aurkitzeko prozesuan murgilduta gaude. Horretarako, Basque Trade & Investment-ekin harremanetan jarri gara, nazioartekotze-prozesuan gida gaitzaten”.
SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu.
Lotutako albisteak

ESGI 188 (European Study Group with Industry) Bilbon izango da 2025eko maiatzaren 26tik 30era
Enpresek problema matematikoak aurkezten dituzte azterketa-taldeak konpon ditzan, askotan modelizazio edo optimizazio moduan.

Sei euskal ikerketa-erakundek bat egin dute ITTHACAn zahartze osasuntsua sustatzeko
Elkartek programak finantzatutako proiektu honek biomarkatzaileak, iragarpen-ereduak eta osasunaren zuzeneko monitorizazioa erabiltzen ditu.

Kontsulta irekia: Spri Taldearen laneko prebentzio-zerbitzuak definitzeko zure aukera
Sprik merkatuko aurretiazko kontsulta jarri du abian, lan-arriskuen prebentzioaren eta osasunaren zaintzaren sektorearen benetako beharretara egokitutako lizitazioa diseinatzeko. Horren bidez, operadore ekonomikoen ekarpenak bildu nahi dira, kontratazio-prozesu lehiakor, garden eta merkatuko jardunbide egokienekin lerrokatua egituratzeko.

Haizelur, nazioartekotzearen aldeko apustua egiten duen doitasun-mekanizazioaren arloko Debako ETEa
Enpresaren esportazioek SPRI Taldearen zibersegurtasuneko programaren dirulaguntza jaso dute eta negozioaren % 35era iritsi dira dagoeneko

Sustatu berrikuntza-proiektuak zure enpresan Fast Track Innobideak ekimenarekin
Fast Track Innobideak Euskadiko enpresa berritzaileen kopurua handitzeko eta sustatzeko sortu zen. Merkatuan ondasun edo zerbitzu berriak sartu dituzten edo enpresan negozio-prozesuak hobetzen dituzten berrikuntza-jarduerak babesten ditu, enpresa lehiakorrago bihurtzeko.

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Innobideak Prestakuntza prestatu zure lantaldea balioan lehiatzeko eta ez prezioan
Euskadiko ETEen % 60k berrikuntzaren alde egiten du, baina gehienek kostua murrizteko edo kalitatea hobetzeko egiten dute eta ez dute benetako abantaila lehiakorra sortzen merkatuan. Alabaina, berrikuntza ez da etorkizunean mantentzeko tresna soila, etorkizunean liderra izateko estrategia baizik. Horretarako, gakoa teknologia ez ezik, pertsonak, estrategia eta egokitzeko gaitasuna ere badira.

Imanol Rego, Innobasque Berrikuntzaren Euskal Agentziako presidente berria
Manuel Salaverriaren lekukoa hartu du. Salaverriak euskal ekosistema publiko pribatuaren balioa sustatzen jakin du, Euskadi garatzeko bide estrategiko gisa

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

UNIREn bigarren edizioak 80 enpresa baino gehiago bildu ditu FICOBAn
Soldaduran eta beste lotura-teknologietan espezializatutako Estatuko azoka bakarra da