Tellmewowek adin guztietako pertsonentzako bideojokoak eta aplikazioak garatzen ditu
2018an, Tellmewow, bideojokoen eta aplikazio mugikorren garapeneko estudio bat, Bilbon jaio zen. Gaur egun, enpresak jokoak argitaratzen ditu bi marka eta produktu motarekin: Cool Senior Games eta Edujoy by Playkids. Lehenengoa mugikorretarako jokoak sortzen espezializatuta dago, irisgarritasunaren eta erabilgarritasunaren ikuspegitik. Alderdi horiek ezin hobeak dira adinekoentzat eta aldizkako jolasen bila dabiltzanentzat, konplikazio handirik gabe. “Adineko pertsonentzako bideojokoen sektorean hazkunde potentziala ikusi genuen. Ez zegoen ia lehiarik nitxo horretan, eta ikusi genuen biztanleria-segmentu horretaz gain, beste adin batzuek ere hartzen zutela gure produktua, irisgarritasun-ezaugarriengatik eta erabiltzeko erraztasunagatik”, esan du José María Martínez estudioaren buruak.
Bigarrenak haurrentzako hezkuntza-aplikazioak eta jolasak garatzen ditu. Bere eginkizuna ikaskuntza-esperientzia dibertigarriak eta elkarreragileak sortzea da, haurrengan ezagutzarekiko jakin-mina eta maitasuna sorrarazteko. Hain zuzen ere, marka hori 2011n sortu zen enpresa gisa, Alberto Iglesiasen eskutik. Fundatzaileetako bat izan zen, eta bere seme-alabentzat kalitatezko bideojokoak aurkitzeko gai ez zenez, erabaki zuen enpresa hori egitea. 2018an, Isabel Liebana eta Urtzi Jaureguibeitiarekin batera, Tellmewow sortu zuen.
Martinezen esanetan, “mugikorretarako bideojokoak hezkuntza digitalizatzeko modu bat ere izan daitezke”. Izan ere, gaineratu duenez, “duela 13 urte ikasi genuen hezkuntza-arazoei bide horren bitartez erantzuteko beharra zegoela. Hori dela eta, 2021ean produktuak garatzen hasi ginen, gai jakin batzuk ikasten laguntzeko, bideojokoaren esentzia mantenduz eta, beraz, modu dibertigarrian, adibidez: Edujoy Math Academy, haurrak matematikan hobetzen laguntzeko aplikazio bat”.
Gaur egun, iOSen eta Androiden eskuragarri dauden mugikorrerako 150 joko baino gehiagoko katalogo bat du, 900 milioi deskarga biltzen dituena, eta 2021ean Sandbox Taldeak erosi zuen. Konpainia horrek Londresen du egoitza, eta Estatu Batuetan, Brasilen eta Erresuma Batuan ditu enpresak.
Etorkizunari begira, enpresaren helburua da jarduten duen merkatu nagusietan nabarmen hedatzea eta bere produktuak eskalatzea, kalitatea eta negozio-prozesu garrantzitsuenak hobetu ahala, erabiltzaileen erosketa eta haien monetizazioa, esaterako. “Hazkunde hori hurrengo urteetan Sandbox Taldeko beste enpresa batzuekin egingo ditugun lankidetzek emango dute. Enpresa horietako batzuk funtsezko merkatuetan egoteak, hala nola Estatu Batuetan edo Brasilen, hazkunderako beharrezko testuingurua emango digu”, ondorioztatu du Martinezek.
SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Smart Industry, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du.
SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu.
Lotutako albisteak

BeDIGITALek zazpigarren edizioa ospatuko du BECen, enpresa eta erakunde liderren partaidetzarekin
Ekainaren 3tik 5era izango da, +INDUSTRYren esparruan, herrialdeko Smart Manufacturing-ari eskainitako topagunerik handienean. SPRI Taldea erakusketarien artean dago, ‘Invest in the Basque Country’ programarekin.

Zinemaldia Startup Challenge 2025
Izen-ematea: apirilaren 15etik ekainaren 2ra arte

Sei euskal ikerketa-erakundek bat egin dute ITTHACAn zahartze osasuntsua sustatzeko
Elkartek programak finantzatutako proiektu honek biomarkatzaileak, iragarpen-ereduak eta osasunaren zuzeneko monitorizazioa erabiltzen ditu.

Haizelur, nazioartekotzearen aldeko apustua egiten duen doitasun-mekanizazioaren arloko Debako ETEa
Enpresaren esportazioek SPRI Taldearen zibersegurtasuneko programaren dirulaguntza jaso dute eta negozioaren % 35era iritsi dira dagoeneko

Europako ordezkaritza bat etorri da Euskadira industria teknologiko kuantikoaren lider izateko bertako estrategia hobeto ezagutzeko
Finlandia, Grezia, Italia eta Espainiako ordezkariak izan dira Euskadin Europako QUANTUM+ proiektuan aurrera egiteko. GAIA klusterra da proiektuaren kideetako bat, eta helburu du teknologia kuantikoei buruzko ibilbide eta prestakuntza-plataforma bat garatzea goi-mailako hezkuntzako ikasleentzat, irakasleentzat eta enpresa teknologikoetako profesionalentzat

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek
Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

Bianditz, esku-erremintak, doitasuneko piezak eta kautxuzko injekzio-moldeak fabrikatzen dituen 60 urteko enpresa
Irunen kokatuta dagoen konpainiak, azken urtean fakturazioa % 30 handitu duenak, SPRI Taldearen zibersegurtasun-programako laguntza jaso du