Eraldaketa digitala
Albisteak 21 urria, 2024

Tellmewowek adin guztietako pertsonentzako bideojokoak eta aplikazioak garatzen ditu

Gaur egun, 150 joko mugikor baino gehiagoko katalogo bat du eskuragarri 900 milioi deskarga metatzen dituzten sistema eragile ezberdinentzat.

2018an, Tellmewow, bideojokoen eta aplikazio mugikorren garapeneko estudio bat, Bilbon jaio zen. Gaur egun, enpresak jokoak argitaratzen ditu bi marka eta produktu motarekin: Cool Senior Games eta Edujoy by Playkids. Lehenengoa mugikorretarako jokoak sortzen espezializatuta dago, irisgarritasunaren eta erabilgarritasunaren ikuspegitik. Alderdi horiek ezin hobeak dira adinekoentzat eta aldizkako jolasen bila dabiltzanentzat, konplikazio handirik gabe. “Adineko pertsonentzako bideojokoen sektorean hazkunde potentziala ikusi genuen. Ez zegoen ia lehiarik nitxo horretan, eta ikusi genuen biztanleria-segmentu horretaz gain, beste adin batzuek ere hartzen zutela gure produktua, irisgarritasun-ezaugarriengatik eta erabiltzeko erraztasunagatik”, esan du José María Martínez estudioaren buruak. 

Bigarrenak haurrentzako hezkuntza-aplikazioak eta jolasak garatzen ditu. Bere eginkizuna ikaskuntza-esperientzia dibertigarriak eta elkarreragileak sortzea da, haurrengan ezagutzarekiko jakin-mina eta maitasuna sorrarazteko. Hain zuzen ere, marka hori 2011n sortu zen enpresa gisa, Alberto Iglesiasen eskutik. Fundatzaileetako bat izan zen, eta bere seme-alabentzat kalitatezko bideojokoak aurkitzeko gai ez zenez, erabaki zuen enpresa hori egitea. 2018an, Isabel Liebana eta Urtzi Jaureguibeitiarekin batera, Tellmewow sortu zuen. 

Martinezen esanetan, “mugikorretarako bideojokoak hezkuntza digitalizatzeko modu bat ere izan daitezke”. Izan ere, gaineratu duenez, “duela 13 urte ikasi genuen hezkuntza-arazoei bide horren bitartez erantzuteko beharra zegoela. Hori dela eta, 2021ean produktuak garatzen hasi ginen, gai jakin batzuk ikasten laguntzeko, bideojokoaren esentzia mantenduz eta, beraz, modu dibertigarrian, adibidez: Edujoy Math Academy, haurrak matematikan hobetzen laguntzeko aplikazio bat”. 

Gaur egun, iOSen eta Androiden eskuragarri dauden mugikorrerako 150 joko baino gehiagoko katalogo bat du, 900 milioi deskarga biltzen dituena, eta 2021ean Sandbox Taldeak erosi zuen. Konpainia horrek Londresen du egoitza, eta Estatu Batuetan, Brasilen eta Erresuma Batuan ditu enpresak. 

Etorkizunari begira, enpresaren helburua da jarduten duen merkatu nagusietan nabarmen hedatzea eta bere produktuak eskalatzea, kalitatea eta negozio-prozesu garrantzitsuenak hobetu ahala, erabiltzaileen erosketa eta haien monetizazioa, esaterako. “Hazkunde hori hurrengo urteetan Sandbox Taldeko beste enpresa batzuekin egingo ditugun lankidetzek emango dute. Enpresa horietako batzuk funtsezko merkatuetan egoteak, hala nola Estatu Batuetan edo Brasilen, hazkunderako beharrezko testuingurua emango digu”, ondorioztatu du Martinezek. 

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Smart Industry, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du. 

SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu. 

Lotutako albisteak

BeDIGITALek  zazpigarren  edizioa  ospatuko  du  BECen,  enpresa  eta  erakunde  liderren  partaidetzarekin

BeDIGITALek zazpigarren edizioa ospatuko du BECen, enpresa eta erakunde liderren partaidetzarekin

Ekainaren 3tik 5era izango da, +INDUSTRYren esparruan, herrialdeko Smart Manufacturing-ari eskainitako topagunerik handienean. SPRI Taldea erakusketarien artean dago, ‘Invest in the Basque Country’ programarekin.

Zinemaldia  Startup  Challenge  2025
21/04/2025 Ekintzailetza

Zinemaldia Startup Challenge 2025

Izen-ematea: apirilaren 15etik ekainaren 2ra arte

Sei  euskal  ikerketa-erakundek  bat  egin  dute  ITTHACAn  zahartze  osasuntsua  sustatzeko
16/04/2025 I+G+B

Sei euskal ikerketa-erakundek bat egin dute ITTHACAn zahartze osasuntsua sustatzeko

Elkartek programak finantzatutako proiektu honek biomarkatzaileak, iragarpen-ereduak eta osasunaren zuzeneko monitorizazioa erabiltzen ditu.

Haizelur,  nazioartekotzearen  aldeko  apustua  egiten  duen  doitasun-mekanizazioaren  arloko  Debako  ETEa

Haizelur, nazioartekotzearen aldeko apustua egiten duen doitasun-mekanizazioaren arloko Debako ETEa

Enpresaren esportazioek SPRI Taldearen zibersegurtasuneko programaren dirulaguntza jaso dute eta negozioaren % 35era iritsi dira dagoeneko

Europako  ordezkaritza  bat  etorri  da  Euskadira  industria  teknologiko  kuantikoaren  lider  izateko  bertako  estrategia  hobeto  ezagutzeko

Europako ordezkaritza bat etorri da Euskadira industria teknologiko kuantikoaren lider izateko bertako estrategia hobeto ezagutzeko

Finlandia, Grezia, Italia eta Espainiako ordezkariak izan dira Euskadin Europako QUANTUM+ proiektuan aurrera egiteko. GAIA klusterra da proiektuaren kideetako bat, eta helburu du teknologia kuantikoei buruzko ibilbide eta prestakuntza-plataforma bat garatzea goi-mailako hezkuntzako ikasleentzat, irakasleentzat eta enpresa teknologikoetako profesionalentzat

Egin  ezazu  prestakuntza-plana  zure  enpresan  Gaitasun  Digitalen  programarekin

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin

«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

NudgeXperience  Bilbon:  CX  eta  Portaera  Zientzien  ekitaldia
28/03/2025 Berrikuntza

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia

Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

%  64  egin  dute  gora  Eusko  Jaurlaritzak  SPRIren  bitartez  antolatutako  IKT  arloko  prestakuntzara  joandakoek

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek

Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi  B2B:  7  urte  marketin  digital  industriala  aztertzen  bere  blogaren  bidez

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez

Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

Bianditz,  esku-erremintak,  doitasuneko  piezak  eta  kautxuzko  injekzio-moldeak  fabrikatzen  dituen  60  urteko  enpresa
17/03/2025 I+G+B

Bianditz, esku-erremintak, doitasuneko piezak eta kautxuzko injekzio-moldeak fabrikatzen dituen 60 urteko enpresa

Irunen kokatuta dagoen konpainiak, azken urtean fakturazioa % 30 handitu duenak, SPRI Taldearen zibersegurtasun-programako laguntza jaso du

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.