Eraldaketa digitala
Albisteak 21 urria, 2024

Tellmewowek adin guztietako pertsonentzako bideojokoak eta aplikazioak garatzen ditu

Gaur egun, 150 joko mugikor baino gehiagoko katalogo bat du eskuragarri 900 milioi deskarga metatzen dituzten sistema eragile ezberdinentzat.
-

2018an, Tellmewow, bideojokoen eta aplikazio mugikorren garapeneko estudio bat, Bilbon jaio zen. Gaur egun, enpresak jokoak argitaratzen ditu bi marka eta produktu motarekin: Cool Senior Games eta Edujoy by Playkids. Lehenengoa mugikorretarako jokoak sortzen espezializatuta dago, irisgarritasunaren eta erabilgarritasunaren ikuspegitik. Alderdi horiek ezin hobeak dira adinekoentzat eta aldizkako jolasen bila dabiltzanentzat, konplikazio handirik gabe. “Adineko pertsonentzako bideojokoen sektorean hazkunde potentziala ikusi genuen. Ez zegoen ia lehiarik nitxo horretan, eta ikusi genuen biztanleria-segmentu horretaz gain, beste adin batzuek ere hartzen zutela gure produktua, irisgarritasun-ezaugarriengatik eta erabiltzeko erraztasunagatik”, esan du José María Martínez estudioaren buruak. 

Bigarrenak haurrentzako hezkuntza-aplikazioak eta jolasak garatzen ditu. Bere eginkizuna ikaskuntza-esperientzia dibertigarriak eta elkarreragileak sortzea da, haurrengan ezagutzarekiko jakin-mina eta maitasuna sorrarazteko. Hain zuzen ere, marka hori 2011n sortu zen enpresa gisa, Alberto Iglesiasen eskutik. Fundatzaileetako bat izan zen, eta bere seme-alabentzat kalitatezko bideojokoak aurkitzeko gai ez zenez, erabaki zuen enpresa hori egitea. 2018an, Isabel Liebana eta Urtzi Jaureguibeitiarekin batera, Tellmewow sortu zuen. 

Martinezen esanetan, “mugikorretarako bideojokoak hezkuntza digitalizatzeko modu bat ere izan daitezke”. Izan ere, gaineratu duenez, “duela 13 urte ikasi genuen hezkuntza-arazoei bide horren bitartez erantzuteko beharra zegoela. Hori dela eta, 2021ean produktuak garatzen hasi ginen, gai jakin batzuk ikasten laguntzeko, bideojokoaren esentzia mantenduz eta, beraz, modu dibertigarrian, adibidez: Edujoy Math Academy, haurrak matematikan hobetzen laguntzeko aplikazio bat”. 

Gaur egun, iOSen eta Androiden eskuragarri dauden mugikorrerako 150 joko baino gehiagoko katalogo bat du, 900 milioi deskarga biltzen dituena, eta 2021ean Sandbox Taldeak erosi zuen. Konpainia horrek Londresen du egoitza, eta Estatu Batuetan, Brasilen eta Erresuma Batuan ditu enpresak. 

Etorkizunari begira, enpresaren helburua da jarduten duen merkatu nagusietan nabarmen hedatzea eta bere produktuak eskalatzea, kalitatea eta negozio-prozesu garrantzitsuenak hobetu ahala, erabiltzaileen erosketa eta haien monetizazioa, esaterako. “Hazkunde hori hurrengo urteetan Sandbox Taldeko beste enpresa batzuekin egingo ditugun lankidetzek emango dute. Enpresa horietako batzuk funtsezko merkatuetan egoteak, hala nola Estatu Batuetan edo Brasilen, hazkunderako beharrezko testuingurua emango digu”, ondorioztatu du Martinezek. 

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Smart Industry, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du. 

SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu. 

Lotutako albisteak

IndeusBerri:  Industria  eta  Euskararen  plaza

IndeusBerri: Industria eta Euskararen plaza

Gaur albiste dira ETEKIN Ekonomia Topaketak, LanHitz deialdia, Jauzia Gara ekitaldia, ChatGPT eta Nanoeskala

Ironchip  enpresak  nazioartean  hedatzea  azkartzea  helburu  duen  1,5  milioi  euroko  eragiketa  amaitu  du
09/06/2025 Finantziazioa

Ironchip enpresak nazioartean hedatzea azkartzea helburu duen 1,5 milioi euroko eragiketa amaitu du

Sabadell Venture Capitalek zuzendutako eragiketa horrek equity-a eta zorra uztartzen ditu, eta enpresari aukera emango dio merkataritza-hazkundea indartzeko, baita zibersegurtasunean eta pasahitzik gabeko autentifikazioan erreferente gisa duen posizioa finkatzeko ere

Ludus-ek  Europako  proiektu  batean  parte  hartzen  du  ingurune  birtual  naturalago  eta  murgilgarriagoak  sortzeko

Ludus-ek Europako proiektu batean parte hartzen du ingurune birtual naturalago eta murgilgarriagoak sortzeko

Bizkaiko enpresak bat egiten du Horizon Europeren LUMINOUS proiektuarekin, adimen artifiziala errealitate hedatuan integratzeko.

Basquevoltek  bere  lidergo-estrategia  indartu  du  egoera  solidoko  baterietarako  elektrolitoan

Basquevoltek bere lidergo-estrategia indartu du egoera solidoko baterietarako elektrolitoan

Konpainiak Europan elektrolitoaren erreferentziazko hornitzaile gisa duen posizionamendua lehenetsi du, automobilen eta gelaxken fabrikatzaileekin akordio estrategikoak eginez

Digitalizazioa  eta  pentsamendu  kritikoa:  honela  bizi  izan  da  CodeOKen  1.  edizioa  Euskadiko  ikasgeletan

Digitalizazioa eta pentsamendu kritikoa: honela bizi izan da CodeOKen 1. edizioa Euskadiko ikasgeletan

280 ikastetxetako, 12 eta 16 urte arteko ia 5.000 ikasle eta 600.000 jarduera baino gehiago bildu ditu CodeOK 2024-2025en lehen edizioak. Hezkuntza Sailak eta GAIA Klusterrak bultzatutako ekimenak digitalizazioa eta pentsamendu konputazionala Euskadiko ikasgeletara eraman ditu, erronketan, gamifikazioan eta benetako problemak ebazten oinarritutako metodologia berritzailearekin.

Epea  eta  aurrekontua  zabaldu  ditugu,  adimen  artifizialeko  teknologiak  barne  hartzen  dituzten  eta  Euskadiko  enpresen  datuen  azpiegitura  optimizatzen  duten  proiektuak  babesteko.

Epea eta aurrekontua zabaldu ditugu, adimen artifizialeko teknologiak barne hartzen dituzten eta Euskadiko enpresen datuen azpiegitura optimizatzen duten proiektuak babesteko.

Laguntza horiek Europar Batasunak finantzatzen ditu NextGenerationEU berreskuratze-planaren bidez, pandemiak eragindako kalteak konpontzeko eta etorkizun jasangarriago, digitalago eta erresilienteago baten oinarriak ezartzeko. Espainian, funts horiek Berreskurapen, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren bidez kudeatzen dira.

Iritsi  da  zure  datuak  eta  zerbitzuak  hodeira  migratzeko  unea.  Aprobetxatu  euskal  enpresentzako  Kloud  laguntza
15/05/2025 Zibersegurtasuna

Iritsi da zure datuak eta zerbitzuak hodeira migratzeko unea. Aprobetxatu euskal enpresentzako Kloud laguntza

Kloud programak Euskadiko enpresei haien zerbitzu edo azpiegitura informatikoak Cloud ingurune komertzialetara migratzeko aukera eskaintzen die. Horretarako, enpresa bakoitzeko 50.000 € arte eskaintzen du hodeirako migrazio-prozesu osoa diseinatzen eta ezartzen lagunduko dien kanpoko enpresa bat kontratatu ahal izateko. Azaroaren 10ean amaituko da laguntza hori eskatzeko epea.

ApplAI  2025  Kongresuak  Adimen  Artifizial  Aplikatuaren  erreferente  gisa  finkatu  du  Euskadi  nazioartean

ApplAI 2025 Kongresuak Adimen Artifizial Aplikatuaren erreferente gisa finkatu du Euskadi nazioartean

230 erakunde baino gehiagoko 500 pertsona bildu dira, eta Euskaditik berrikuntza teknologikoarekin konprometitutako komunitate aktiboa sendotu da

Nuavisek  balio  erantsi  handiko  ikusmen  artifizialeko  soluzioak  eskaintzen  dizkio  industriaren  eta  elikagaien  sektoreari

Nuavisek balio erantsi handiko ikusmen artifizialeko soluzioak eskaintzen dizkio industriaren eta elikagaien sektoreari

Enpresak aktiboak monitorizatzeko sistemak garatzen ditu prozesu industrialak hobetzeko

BeDIGITALek  zazpigarren  edizioa  ospatuko  du  BECen,  enpresa  eta  erakunde  liderren  partaidetzarekin

BeDIGITALek zazpigarren edizioa ospatuko du BECen, enpresa eta erakunde liderren partaidetzarekin

Ekainaren 3tik 5era izango da, +INDUSTRYren esparruan, herrialdeko Smart Manufacturing-ari eskainitako topagunerik handienean. SPRI Taldea erakusketarien artean dago, ‘Invest in the Basque Country’ programarekin.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.