Albisteak 16 Marzo, 2022

Arabako PlayerOn enpresak datuaren gamifikazioan zentratu du bere jarduera

Plataforma honen helburua da modu ludiko batean uztartzea “engagementa” eta datuen atzematea, marka eta enpresek euren bezeroekin dituzten loturak hobetu ditzaten   
-

PlayerOn enpresaren jarduera hiru kontzeptutan laburbiltzen da: kirola, ekintzailetza eta engagementa. Eta hauxe da hiru alderdi horiek elkarrekin uztartzearen emaitza: fan engagement plataforma bat, konponbide interaktiboak eskaintzen dizkiena markei, euren bezeroekin duten lotura hobetu dezaten publiko guztientzako jolas oso pertsonalizagarrien bidez.  Momentuz -eta hasiberriak baino ez dira-, esperientzia berriak sortzen ari dira, besteak beste Real Sociedad futbol klubarentzat, eta berriki akordio bat itxi dute zinema-kate ezagun batekin Batman filmaren estreinaldirako, aurreratu du Maitane López de Forondak, startup arabarraren zuzendari nagusi eta fundatzaileak.

 

Zer egiten duzue zehazki PlayerON-en?

Enpresentzako gamifikazio-plataforma bat gara. Gure helburua da modu ludiko batean uztartzea engagement-a (bezeroekiko konexio positiboa) eta datuen atzematea. “Datuaren gamifikazioa” deitzen diogu horri.  Guztiz pertsonalizatutako jolasak konfiguratzen ditugu, enpresek partekatu ditzaten euren sare sozialetako jarraitzaileekin, web orriko zein onlineko dendako bisitariekin edo euren aplikazio ofizialeko erabiltzaileekin…

Zerk bereizten zaituzte zuen lehiakideengandik?

Hiru berritasun eskaintzen ditugu: lehenik eta behin, gai gara jokalariaren sakelakoa bigarren pantaila batekin (bideo-markagailu bat, pantaila erraldoi bat edo telebista bat) konektatzeko jolasaren bidez, eta horrela, erabiltzailea harrituko duten esperientzia berriak sortzeko. Bigarrenik, jolasak sor ditzakegu datu-baseetako eremu desberdinetan oinarrituta. “Datuaren gamifikazioa” deitzen diogu horri, hau da, aukera ematen dugu harmaila bat gainerakoekin lehiatzeko, edo gizonak emakumeen kontra, edo maskota-jabeak maskotarik ez dutenen aurka. Hirugarrenik, sorkuntza eta garapen ekipo propioa dugu, eta horri esker gai gara jolasak ad hoc garatzeko, prozesu guztia geure gain hartuz (kanpainaren diseinua, aktibazioa, amaierako txostena, etab.).

“Zaleen esperientzia hobetzea futbol estadioetan, saskibaloi kantxetan, kontzertuetan…”. Zer esan nahi duzue horrekin?

Esan nahi dugu erabat aldatu nahi dugula ekitaldi batean bizi dugun esperientzia. Ekitaldira doan publikoa ere ekitaldiaren protagonista izatea nahi dugu, hau da, ez daitezela izan lekuko hutsak. Elkarreragin dezatela pantaila erraldoiekin, diberti daitezela eta, horrela, gorde dezatela oroitzapen gogoangarri bat. Hori lagungarria da hainbat negozio-eremu estrategikotarako: marketina, ticketing-a, babesleak, partiduaren dinamizazioa (kirol taldeen kasuan), jatetxeetako salmentak, merchandising salmentak… Bi alderdien arteko lotunea da: ekitaldira doazenek ongi pasatzen dute eta sariak irabazten dituzte, eta markak edo taldeak bere helburu estrategikoak betetzen ditu.

Gamifikazioa eta datuak…

Hori da. Markek euren bezeroen eta balizko bezeroen datu pertsonalak atzeman behar dituzte eurengana zuzenean iristeko, komunikazioak pertsonalizatzeko eta, funtsean, saltzeko. Nola Google-k iragarri duen hemendik aurrera ez duela onartuko hirugarrenen cookie-rik bere nabigatzailean, markak behartuta daude erabiltzaileak zuzenean erakartzera euren kanaletara, eta gero zuzeneko marketin bidez ustiatuko dituzten datuak atzematera.

Zergatik eta zein testuingurutan sortu da enpresa hau?

Esperientzia genuelako eta aukera ikusi genuelako. Urtetan ibili nintzen lanean komunikabide agentzietan eta estrategia digitaleko agentzietan, eta gero bost urtez aritu nintzen Baskonia-Alavés Taldean. Han, arlo digitalaren barruan, nire zeregina zen gainerako sailen kezkei erantzutea (marketina, ticketing-a, babesleak, merchandising-a…), eta horretarako, ezinbestekoa zen gertatzen zen guztiaren ikuspegi osoa izatea. Erabaki genuen mundu mailako pandemiaren testuinguruan aukera itzela izan zitekeela gamifikazioa kontuan hartzea negozio-eremu desberdinei erantzuteko.  Hainbat hornitzaile probatu nituen, euren muga eta gabeziak ezagutu nituen, eta haiek ase ezin zituzten aukerak bururatu zitzaizkidan, batik bat datua atzemateko. Hala, merkatuko premia bati erantzuteko sortu zen PlayerON.

BIC Araba eta SPRI Taldeak izan duten papera…

Enpresa martxan jartzea planteatu genuenean, lehenik eta behin aholkularitza bilatu genuen. BIC Araban oso ongi aholkatu gintuzten. Gero, ekintzaileentzako Ekintzaile programan sartu ginen (bide batez, eskerrak eman nahi nizkioke Diegori eman zigun laguntzagatik), eta enpresa bezala sortu ginenetik urtea betetzera doan honetan, pozarren gaude eman digun laguntzarekin. Nire bazkideak Madrilekoak dira eta txundituta daude euskal erakunde publikoek startup-ei ematen dioten babesarekin.

PlayerON kirolaren arlora bakarrik zuzentzen da?

Ez, esango nuke gamifikazioa edozein jarduera-eremutan aplikatu daitekeela. Hala ere, audientzia handia biltzen duten sektoreetara zuzentzen gara, batez ere zerbait gertatu zain dagoen audientzietara. Kirol profesionalaz gain, orobat zuzentzen gatzaizkie ekitaldi antolatzaileei (kontzertuak, kongresuak, aurkezpenak…), zinema-aretoei edo euren aplikazio ofizialak indartu eta audientziarekin zuzenean elkarreragin nahi duten komunikabideei. Baita ere jatetxeei, retail sektoreari eta kontsumo handiko markei (lagungarri izan gaitezke packaging eta salmenta puntuko elkarreragina bideratzeko). Izan ere, aritu izan gara futbol eta saskibaloi taldeekin, kongresu eta azokekin, ekitaldiak antolatzen dituen areto batekin eta zinema-areto batekin. Esan dizudan bezala, gure plataformak oso erraz pertsonalizatu daitezkeen jolasen katalogo bat eskaintzen du, hortaz, bi enpresek kaleratuko dituzten jolasek ez dute itxura berdina izango, nahiz eta mota berekoak izan.

Kirol klub baten edo kontzertu baten ikuspegitik, zein da bilatzen edo lortzen duzuen errentagarritasuna?

Arrazoi estrategiko desberdinak izan ditzakete. Izan liteke soil-soilik publikoa entretenitzea, publizitate-aktibo berri bat sortzea (jolasarentzat babesle bat bilatuz), datuak atzematea edo salmenta zuzenak bultzatzea sariak eskainiz (beroan eginiko erosketentzako deskontuak, jatetxeetako kontuak handitzea…).

Lotutako albisteak

KAUDATU:  Euskal  enpresentzako  digitalizazio  seguru  eta  jasangarria

KAUDATU: Euskal enpresentzako digitalizazio seguru eta jasangarria

KAUDATUren web plataforma errazten du eIDAS 2 araudian oinarritutako digitalizazioa, eta enpresei eskaintzen dizkie lege-betekizunak eta datuen pribatutasuna betetzeko beharrezko tresnak, digitalizazio arduratsu baterantz aurrera egiteko bidean

Aurrekontuak  berriro  zabalduko  ditugu,  adimen  artifizialeko  teknologiak  barne  hartzen  dituzten  eta  Euskadiko  enpresen  datuen  azpiegitura  optimizatzen  duten  proiektuak  babesteko.

Aurrekontuak berriro zabalduko ditugu, adimen artifizialeko teknologiak barne hartzen dituzten eta Euskadiko enpresen datuen azpiegitura optimizatzen duten proiektuak babesteko.

Laguntza horiek Europar Batasunak finantzatzen ditu NextGenerationEU berreskuratze-planaren bidez, pandemiak eragindako kalteak konpontzeko eta etorkizun jasangarriago, digitalago eta erresilienteago baten oinarriak ezartzeko. Espainian, funts horiek Berreskurapen, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren bidez kudeatzen dira.

Seinalek  enpresei  beren  informazioa  edozein  mehatxuren  aurrean  babesten  laguntzen  die
08/07/2025 Zibersegurtasuna

Seinalek enpresei beren informazioa edozein mehatxuren aurrean babesten laguntzen die

20 urte baino gehiagoko esperientziarekin, Seinale zibersegurtasunean eta Zuzenbide Digitalean espezializatutako konpainia gisa finkatu da

SPRI  Taldeak  adimen  artifizialari  buruzko  sei  tailer  antolatuko  ditu  Euskal  Encounterren

SPRI Taldeak adimen artifizialari buruzko sei tailer antolatuko ditu Euskal Encounterren

Hilabete honetako 24tik 26ra egingo dira eta izen-emateak (doakoak) irekita daude dagoeneko

Bullhost-ek  SPCNet  enpresaren  erosketa  osatzen  du  Cloud  eremuan  sendotzeko  estrategiaren  zati  gisa

Bullhost-ek SPCNet enpresaren erosketa osatzen du Cloud eremuan sendotzeko estrategiaren zati gisa

"Gure bezeroek beren datuak gertu izan behar dituzte lan kritikoetan erabiltzeko, hala nola, iragarpenean, optimizazioan edo erabakiak denbora errealean hartzean..."

Babestu  zure  enpresa  zibererasoetatik  Enpresa  Zibersegurtasuneko  dirulaguntza  berriei  esker
17/06/2025 Zibersegurtasuna

Babestu zure enpresa zibererasoetatik Enpresa Zibersegurtasuneko dirulaguntza berriei esker

Gaur zabaldu den Enpresa Zibersegurtasuna laguntza-programaren edizio berria 4.5 milioi €-ko aurrekontua izango du. Zibererasoei aurre egiteko indartu egin nahi duten euskal enpresek 2025ko azaroaren 24ra arteko epea dute euren eskaerak aurkezteko.

IndeusBerri:  Industria  eta  Euskararen  plaza

IndeusBerri: Industria eta Euskararen plaza

Gaur albiste dira ETEKIN Ekonomia Topaketak, LanHitz deialdia, Jauzia Gara ekitaldia, ChatGPT eta Nanoeskala

Digitalizazioa  eta  pentsamendu  kritikoa:  honela  bizi  izan  da  CodeOKen  1.  edizioa  Euskadiko  ikasgeletan

Digitalizazioa eta pentsamendu kritikoa: honela bizi izan da CodeOKen 1. edizioa Euskadiko ikasgeletan

280 ikastetxetako, 12 eta 16 urte arteko ia 5.000 ikasle eta 600.000 jarduera baino gehiago bildu ditu CodeOK 2024-2025en lehen edizioak. Hezkuntza Sailak eta GAIA Klusterrak bultzatutako ekimenak digitalizazioa eta pentsamendu konputazionala Euskadiko ikasgeletara eraman ditu, erronketan, gamifikazioan eta benetako problemak ebazten oinarritutako metodologia berritzailearekin.

Iritsi  da  zure  datuak  eta  zerbitzuak  hodeira  migratzeko  unea.  Aprobetxatu  euskal  enpresentzako  Kloud  laguntza
15/05/2025 Zibersegurtasuna

Iritsi da zure datuak eta zerbitzuak hodeira migratzeko unea. Aprobetxatu euskal enpresentzako Kloud laguntza

Kloud programak Euskadiko enpresei haien zerbitzu edo azpiegitura informatikoak Cloud ingurune komertzialetara migratzeko aukera eskaintzen die. Horretarako, enpresa bakoitzeko 50.000 € arte eskaintzen du hodeirako migrazio-prozesu osoa diseinatzen eta ezartzen lagunduko dien kanpoko enpresa bat kontratatu ahal izateko. Azaroaren 10ean amaituko da laguntza hori eskatzeko epea.

ApplAI  2025  Kongresuak  Adimen  Artifizial  Aplikatuaren  erreferente  gisa  finkatu  du  Euskadi  nazioartean

ApplAI 2025 Kongresuak Adimen Artifizial Aplikatuaren erreferente gisa finkatu du Euskadi nazioartean

230 erakunde baino gehiagoko 500 pertsona bildu dira, eta Euskaditik berrikuntza teknologikoarekin konprometitutako komunitate aktiboa sendotu da

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.