Albisteak 16 Marzo, 2022

Arabako PlayerOn enpresak datuaren gamifikazioan zentratu du bere jarduera

Plataforma honen helburua da modu ludiko batean uztartzea “engagementa” eta datuen atzematea, marka eta enpresek euren bezeroekin dituzten loturak hobetu ditzaten   
-

PlayerOn enpresaren jarduera hiru kontzeptutan laburbiltzen da: kirola, ekintzailetza eta engagementa. Eta hauxe da hiru alderdi horiek elkarrekin uztartzearen emaitza: fan engagement plataforma bat, konponbide interaktiboak eskaintzen dizkiena markei, euren bezeroekin duten lotura hobetu dezaten publiko guztientzako jolas oso pertsonalizagarrien bidez.  Momentuz -eta hasiberriak baino ez dira-, esperientzia berriak sortzen ari dira, besteak beste Real Sociedad futbol klubarentzat, eta berriki akordio bat itxi dute zinema-kate ezagun batekin Batman filmaren estreinaldirako, aurreratu du Maitane López de Forondak, startup arabarraren zuzendari nagusi eta fundatzaileak.

 

Zer egiten duzue zehazki PlayerON-en?

Enpresentzako gamifikazio-plataforma bat gara. Gure helburua da modu ludiko batean uztartzea engagement-a (bezeroekiko konexio positiboa) eta datuen atzematea. “Datuaren gamifikazioa” deitzen diogu horri.  Guztiz pertsonalizatutako jolasak konfiguratzen ditugu, enpresek partekatu ditzaten euren sare sozialetako jarraitzaileekin, web orriko zein onlineko dendako bisitariekin edo euren aplikazio ofizialeko erabiltzaileekin…

Zerk bereizten zaituzte zuen lehiakideengandik?

Hiru berritasun eskaintzen ditugu: lehenik eta behin, gai gara jokalariaren sakelakoa bigarren pantaila batekin (bideo-markagailu bat, pantaila erraldoi bat edo telebista bat) konektatzeko jolasaren bidez, eta horrela, erabiltzailea harrituko duten esperientzia berriak sortzeko. Bigarrenik, jolasak sor ditzakegu datu-baseetako eremu desberdinetan oinarrituta. “Datuaren gamifikazioa” deitzen diogu horri, hau da, aukera ematen dugu harmaila bat gainerakoekin lehiatzeko, edo gizonak emakumeen kontra, edo maskota-jabeak maskotarik ez dutenen aurka. Hirugarrenik, sorkuntza eta garapen ekipo propioa dugu, eta horri esker gai gara jolasak ad hoc garatzeko, prozesu guztia geure gain hartuz (kanpainaren diseinua, aktibazioa, amaierako txostena, etab.).

“Zaleen esperientzia hobetzea futbol estadioetan, saskibaloi kantxetan, kontzertuetan…”. Zer esan nahi duzue horrekin?

Esan nahi dugu erabat aldatu nahi dugula ekitaldi batean bizi dugun esperientzia. Ekitaldira doan publikoa ere ekitaldiaren protagonista izatea nahi dugu, hau da, ez daitezela izan lekuko hutsak. Elkarreragin dezatela pantaila erraldoiekin, diberti daitezela eta, horrela, gorde dezatela oroitzapen gogoangarri bat. Hori lagungarria da hainbat negozio-eremu estrategikotarako: marketina, ticketing-a, babesleak, partiduaren dinamizazioa (kirol taldeen kasuan), jatetxeetako salmentak, merchandising salmentak… Bi alderdien arteko lotunea da: ekitaldira doazenek ongi pasatzen dute eta sariak irabazten dituzte, eta markak edo taldeak bere helburu estrategikoak betetzen ditu.

Gamifikazioa eta datuak…

Hori da. Markek euren bezeroen eta balizko bezeroen datu pertsonalak atzeman behar dituzte eurengana zuzenean iristeko, komunikazioak pertsonalizatzeko eta, funtsean, saltzeko. Nola Google-k iragarri duen hemendik aurrera ez duela onartuko hirugarrenen cookie-rik bere nabigatzailean, markak behartuta daude erabiltzaileak zuzenean erakartzera euren kanaletara, eta gero zuzeneko marketin bidez ustiatuko dituzten datuak atzematera.

Zergatik eta zein testuingurutan sortu da enpresa hau?

Esperientzia genuelako eta aukera ikusi genuelako. Urtetan ibili nintzen lanean komunikabide agentzietan eta estrategia digitaleko agentzietan, eta gero bost urtez aritu nintzen Baskonia-Alavés Taldean. Han, arlo digitalaren barruan, nire zeregina zen gainerako sailen kezkei erantzutea (marketina, ticketing-a, babesleak, merchandising-a…), eta horretarako, ezinbestekoa zen gertatzen zen guztiaren ikuspegi osoa izatea. Erabaki genuen mundu mailako pandemiaren testuinguruan aukera itzela izan zitekeela gamifikazioa kontuan hartzea negozio-eremu desberdinei erantzuteko.  Hainbat hornitzaile probatu nituen, euren muga eta gabeziak ezagutu nituen, eta haiek ase ezin zituzten aukerak bururatu zitzaizkidan, batik bat datua atzemateko. Hala, merkatuko premia bati erantzuteko sortu zen PlayerON.

BIC Araba eta SPRI Taldeak izan duten papera…

Enpresa martxan jartzea planteatu genuenean, lehenik eta behin aholkularitza bilatu genuen. BIC Araban oso ongi aholkatu gintuzten. Gero, ekintzaileentzako Ekintzaile programan sartu ginen (bide batez, eskerrak eman nahi nizkioke Diegori eman zigun laguntzagatik), eta enpresa bezala sortu ginenetik urtea betetzera doan honetan, pozarren gaude eman digun laguntzarekin. Nire bazkideak Madrilekoak dira eta txundituta daude euskal erakunde publikoek startup-ei ematen dioten babesarekin.

PlayerON kirolaren arlora bakarrik zuzentzen da?

Ez, esango nuke gamifikazioa edozein jarduera-eremutan aplikatu daitekeela. Hala ere, audientzia handia biltzen duten sektoreetara zuzentzen gara, batez ere zerbait gertatu zain dagoen audientzietara. Kirol profesionalaz gain, orobat zuzentzen gatzaizkie ekitaldi antolatzaileei (kontzertuak, kongresuak, aurkezpenak…), zinema-aretoei edo euren aplikazio ofizialak indartu eta audientziarekin zuzenean elkarreragin nahi duten komunikabideei. Baita ere jatetxeei, retail sektoreari eta kontsumo handiko markei (lagungarri izan gaitezke packaging eta salmenta puntuko elkarreragina bideratzeko). Izan ere, aritu izan gara futbol eta saskibaloi taldeekin, kongresu eta azokekin, ekitaldiak antolatzen dituen areto batekin eta zinema-areto batekin. Esan dizudan bezala, gure plataformak oso erraz pertsonalizatu daitezkeen jolasen katalogo bat eskaintzen du, hortaz, bi enpresek kaleratuko dituzten jolasek ez dute itxura berdina izango, nahiz eta mota berekoak izan.

Kirol klub baten edo kontzertu baten ikuspegitik, zein da bilatzen edo lortzen duzuen errentagarritasuna?

Arrazoi estrategiko desberdinak izan ditzakete. Izan liteke soil-soilik publikoa entretenitzea, publizitate-aktibo berri bat sortzea (jolasarentzat babesle bat bilatuz), datuak atzematea edo salmenta zuzenak bultzatzea sariak eskainiz (beroan eginiko erosketentzako deskontuak, jatetxeetako kontuak handitzea…).

Lotutako albisteak

Gipuzkoak  teknologia  kuantikoetan  sakonduko  du  Creative  Destruction  Lab  ekimenaren  bultzadarekin,  BIC  Gipuzkoa  
eta  IESE  Business  School  erakundeekin  lankidetzan

Gipuzkoak teknologia kuantikoetan sakonduko du Creative Destruction Lab ekimenaren bultzadarekin, BIC Gipuzkoa 
eta IESE Business School erakundeekin lankidetzan

CDL-Donostia zentroak bat egingo du nazioarteko CDL Quantum programarekin, 
eta adimen artifizial (AA) kuantikorako eta hizkuntza naturalaren prozesamendurako CDL AA korronte bat jarriko du abian; alde batetik, IBMren System Two ordenagailu kuantiko iritsi berria osatzeko eta, bestetik, teknologia sakonak Europan merkaturatzeko nodo gisa Gipuzkoaren ekimena haziarazteko.

IndeusBerri:  Industria  eta  Euskararen  plaza

IndeusBerri: Industria eta Euskararen plaza

Gaur albiste dira GISLAN, Arabako Enpresen Foroa, Enpresa Digitala, Proiekzio demolinguistikoa eta Cyber Range laborategi.

Euskal  Encounterrek  sistema  robotikoei  aplikatutako  adimen  artifizialari  buruzko  tailerra  jasoko  duobóticos

Euskal Encounterrek sistema robotikoei aplikatutako adimen artifizialari buruzko tailerra jasoko duobóticos

Ostegunean egingo da mintegia eta SPRI Taldearen laguntza jasoko du

Jakin  nahi  al  duzu  zure  enpresa  zibereraso  baterako  prest  dagoen?  Jakin  ezazu  SPRIren  zibersegurtasuneko  simulakroen  zerbitzu  berriarekin

Jakin nahi al duzu zure enpresa zibereraso baterako prest dagoen? Jakin ezazu SPRIren zibersegurtasuneko simulakroen zerbitzu berriarekin

Jarri proban zure enpresaren erreakzio-gaitasuna ingurune seguru eta errealista batean. SPRIk zibersegurtasuneko simulakroen doako zerbitzua jarri du abian ahultasunak identifikatzeko eta eraginkortasunez jarduteko aukera izan dezazun. Eskatu ORAIN.

Milaka  teknologia  zale  bilduko  dira  BECen,  Euskal  Encounter  topaketan,  sektore  digitalaren  hitzordu  handienean

Milaka teknologia zale bilduko dira BECen, Euskal Encounter topaketan, sektore digitalaren hitzordu handienean

Uztailaren 24tik 27ra, 4.000 ordenagailu eta 5.000 parte-hartzaile baino gehiago elkartuko dira Barakaldon, eta 200 jarduera inguru izango dira. Publiko zabalarentzako gune irekia ere egongo da, hitzaldi, tailer eta standekin, baita 3D inprimaketarako espazioa, ekimen solidarioak, hezkuntza-teknologiako proposamenak eta bideojokoen sektorearekin loturiko eremuak ere

INGENERSUNek  balazta-diskoen  pintaketa  automatizatu  du  Poloniako  Stellantis  instalazio  batean

INGENERSUNek balazta-diskoen pintaketa automatizatu du Poloniako Stellantis instalazio batean

Instalazioak bost ATEX robot eta teknologia aurreratuak integratzen ditu, zeinen bidez pintatzeko prozesuan produktibitate eta zehaztasun handiak lortzen diren.

Ulma  Medical  Technologiesek  AA  erabiliz  itsutasun  diabetikoa  prebenitzeko  lehen  sistema  bultzatu  du  Lehen  Mailako  Arretan

Ulma Medical Technologiesek AA erabiliz itsutasun diabetikoa prebenitzeko lehen sistema bultzatu du Lehen Mailako Arretan

Errioxa erkidego aitzindaria da bere osasun zentroetan erretinopatia diabetikoaren baheketarako irtenbide automatizatu bat ezartzen

DESI  2024  txostenak  baieztatu  du  Euskal  Autonomia  Erkidegoaren  digitalizazioa  erritmo  onean  doala  aurrera

DESI 2024 txostenak baieztatu du Euskal Autonomia Erkidegoaren digitalizazioa erritmo onean doala aurrera

Euskal Autonomia Erkidegoko Ekonomia eta Gizarte Digitalari buruzko azterlanak azpiegitura digitaletan lurraldeak Europa mailan duen lidergoa nabarmentzen du

KAUDATU:  Euskal  enpresentzako  digitalizazio  seguru  eta  jasangarria

KAUDATU: Euskal enpresentzako digitalizazio seguru eta jasangarria

KAUDATUren web plataforma errazten du eIDAS 2 araudian oinarritutako digitalizazioa, eta enpresei eskaintzen dizkie lege-betekizunak eta datuen pribatutasuna betetzeko beharrezko tresnak, digitalizazio arduratsu baterantz aurrera egiteko bidean

Aurrekontuak  berriro  zabalduko  ditugu,  adimen  artifizialeko  teknologiak  barne  hartzen  dituzten  eta  Euskadiko  enpresen  datuen  azpiegitura  optimizatzen  duten  proiektuak  babesteko.

Aurrekontuak berriro zabalduko ditugu, adimen artifizialeko teknologiak barne hartzen dituzten eta Euskadiko enpresen datuen azpiegitura optimizatzen duten proiektuak babesteko.

Laguntza horiek Europar Batasunak finantzatzen ditu NextGenerationEU berreskuratze-planaren bidez, pandemiak eragindako kalteak konpontzeko eta etorkizun jasangarriago, digitalago eta erresilienteago baten oinarriak ezartzeko. Espainian, funts horiek Berreskurapen, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren bidez kudeatzen dira.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.