Trantor: Marketin psikometrikoa sare sozialetako publizitate-kanpainen eraginkortasuna hobetzeko
Psikometriaren erabilera zein ondo ezagutzen dituzun zure bezeroak, nola ezagutzen duzun inpaktatu nahi duzun publikoa, eta zure produktuak edo zerbitzuak nori saldu nahi dizkiozun faktoretan oinarritzen da. Marketin digitalari aplikatuta, oso tresna eraginkorra izan daiteke enpresek beren bezeroak hobeto uler ditzaten eta, horrela, produktuak edo zerbitzuak saltzeko aukerak handitu ditzaten. Testuinguru horretan, Trantor enpresak paradigma berri horretan aurrerapausoa ematea lortu du, interes inplizituak identifikatzeko zerbitzu bat garatuz, sare sozialetako publizitate-kanpainen eraginkortasuna hobetzeko.
“Bistakoak edo esplizituak ez diren interés horiek antzematen ditugu, baina haien nortasunaren parte direnak, eta enpresak saldu nahi dituen nortasun-ezaugarrien eta produktu-tipologiaren arabera antzematen ditugu”, azaltzen dute bere arduradunek.
Publizitate emaitza ezin hobeak lortzeko, konpainiak hurrengo urratsetan oinarritzen den metodologia bat asmatu du. Lehenik eta behin, enpresaren produktua edo zerbitzua saltzeko egin beharreko kanpaina zehazten du. “Une horretan, hainbat datu biltzen ditugu: kanpainaren helburua, aurrekontua, interes esplizituak, xede-publikoaren kokapena, bere adina eta sexua”, diote.
Bigarren fase batean, kanpaina zuzenduko zaion publikoaren nortasun-ezaugarriak zehazten ditu enpresak. Horretarako, programatzaileek garatutako software bat erabiltzen dute, eta ezaugarri pertsonal horiez gain, kanpainaren interes esplizituak ere sartzen dituzte. Horrekin batera, plataforma horrek interes inplizituak emango ditu, audientziaren bolumena eta kanpainan ezarritako helburuak kontuan hartuta. “Interes esplizituagoak edo inplizituagoak aukeratzen diren ere zehaztuz”.
Azkenik, softwareak gomendatutako interesak sartzen dira enpresak edo markak Facebooken egin nahi duen publizitate-kanpaina bakoitzean. “Kasu honetan, kanpaina bezero-tipologia bakoitzera bideratzen dugu, eta, horrela, bezeroak trafiko eta irismen handiagoa lortu ahal izatea lortzen dugu, kanpaina bakoitzeko kostua askoz txikiagoa den aldi berean”, adierazten dute Trantor-etik. “Horrela, gure bezeroentzat emaitza hobeak lortzen ditugu aurrekontu txikiagoarekin.
Enpresa honek garatutako teknologia Word Embeddings-en oinarritzen da, hau da, Natural Language Proccesing eremuari goitik behera aldatuko duten ereduetan, eta aukera ematen dutenak “interes eta kontzeptuak interes horien arteko hurbiltasunak neur daitezkeen bektore-espazio batera eramateko”, azpimarratu dute. “Hori eta Deep Learning ereduei lotuta, Ocean ereduaren interesak nortasun-ezaugarriekin lotzeko gai direnak, erraminta hau estereotipo komunetatik haratago doazen interesen eta nortasun-ezaugarrien arteko erlazioak atzemateko gai den tresna bihurtzen dute”.
info+ HEMEN.
Lotutako albisteak

Eusko Jaurlaritzak startup teknologikoak sortzea bultzatuko du, 2,5 milioirekin ekintzailetzarako laguntzetan
Maiatzaren 16an irekiko ditu SPRIk Ekintzaile eta Barnekintzaile programak

Nuavisek balio erantsi handiko ikusmen artifizialeko soluzioak eskaintzen dizkio industriaren eta elikagaien sektoreari
Enpresak aktiboak monitorizatzeko sistemak garatzen ditu prozesu industrialak hobetzeko

Eusko Jaurlaritzak startup disruptiboen talentua eskuratzeko aukera emango die EAEko ETEei
SPRIk BIND SMEren 5. edizioa ireki du, EAEko ETEek startup berritzaileekin elkarlanean jardun eta haien lehiakortasuna hobetzeko. Deialdia uztailaren 4ra arte egongo da zabalik. Hautatutako ETEek teknologia disruptiboetara eta talentu berritzailera sarbidea izango dute, IA, jasangarritasuna edo Smart Factory bezalako arloetan soluzioak garatzeko.

ESGI 188 (European Study Group with Industry) Bilbon izango da 2025eko maiatzaren 26tik 30era
Enpresek problema matematikoak aurkezten dituzte azterketa-taldeak konpon ditzan, askotan modelizazio edo optimizazio moduan.

Zinemaldia Startup Challenge 2025
Izen-ematea: apirilaren 15etik ekainaren 2ra arte

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean 250324
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Zabalik dago MAKE IN! Ekintzailetza Industriala programaren 4. ediziorako izen-emate epea
Apirilaren 25a izango da programan izena emateko azken eguna

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Foodtech Startup Forum 2025: elikagaien industriarako berrikuntzaren eta teknologiaren arloko punta-puntako irtenbideak
Elikagaien eta edarien sektorerako proiektu, irtenbide edo negozio eredu iraultzaileak aurkeztu nahi dituzten startupek apirilaren 1era arte ikustarazi ahal izango dute bere hautagaitza